외관

파리 메리어트 오페라 앰배서더 여행 후기

4 out of 5
파리 메리어트 오페라 앰배서더
16 Boulevard Haussmann, Paris, Paris

이용 후기

8.4

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 1000개 이용 후기 중 449개" "
평점 8 - 좋아요. 1000개 이용 후기 중 348개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1000개 이용 후기 중 116개" "
평점 4 - 별로예요. 1000개 이용 후기 중 45개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1000개 이용 후기 중 42개" "

8.6/10

청결 상태

8.6/10

직원 및 서비스

7.8/10

편의 시설/서비스

8.2/10

숙박 시설 상태 및 시설

7.8/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

SO YOUNG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치가 매우 좋았고 침대도 편안했으며 청소상태도 좋았다
2019년 8월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 7월에 5박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치가 정말 너무 좋습니다. 다른 모든 단점을 참을 만큼요
입지는 정말 최고입니다 하지만 가격대비 시설등등이 다 부족합니다 (에어컨이 고장나서 방을 바꾸는 등 상상 초월입니다) 하지만 위치가 너무 좋아 이 모든 단점이 커버 됩니다
2019년 7월에 5박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 청결 상태
청소가 다소 부족했습니다. 컵을 청소해 주지 않은 날이 있었고 바닥에는 먼지가 계속 뭉처서 굴러다니는 등 청소가 부족했습니다..
2019년 3월에 8박 숙박함
답변 제공: Melanie, Guest Relations 님, 2019년 4월 8일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience on Expedia with us. It would be a pleasure to welcome you soon back. Warm regards,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
접근성이 좋은 체인 호텔
중심지에 가끼운 접근성이 뛰어난 호텔
2019년 1월에 11박 숙박함
답변 제공: Melanie, Guest Relations 님, 2019년 3월 8일
Dear Guest, We are pleased to see that you enjoyed the great location in the heart of Paris. It would be a pleasure to welcome you soon back in Paris. Kind regards,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
좋은 위치의 적절한 호텔
좋은 위치
2019년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Melanie, Guest Relations 님, 2019년 3월 8일
Dear Guest, Thank you for sharing your comment on Hotels.com. We are glad to see that you enjoyed the perfect location, just in the heart of Paris. It would be a pleasure to welcome you back in Paris. Warm regards,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
파리 중심 지역의 접근성 좋은 호텔
파리 중심지역에 위치하여 접근성이 좋다. 호텔 앞 거리가 넓어서 택시 및 버스 교통이 편리하다. 방 컨디션이 좋으며 조식도 깔끔하다
2019년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Melanie, Guest Relations 님, 2019년 3월 8일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We are happy to see that you enjoyed the nice location, just in the center of Paris. With best regards,

10/10 - 훌륭해요

DONGKWANG

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
매우 만족하는 호텔
헤어드라이어가 없어서 요청했는데 30분 걸려서 가져다 준것 제외하고는 만족합니다. 신혼여행이라 방을 이그젝티브로 업그레이드 해주었고, 추워서 미니 히터 요청하니 주었습니다. 방도 넓고 위치도 오페라 역 주변이라 매우 만족했습니다.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 1월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

JUNGBIN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 1월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
깔끔한 편이고 위치도 좋았어요
2017년 11월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋은 위치
전반적으로 만족합니다. 가격이 조금 비싸기는 하지만 가브리엘 오페라하우스 근처라서 루브르, 샹젤리제, 사트르쾨르성당 및 몽마르트의 접근성이 아주 좋았습니다.
2017년 8월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
괜찮은 호텔
교통은 편리합니다. 호텔 양쪽으로 걸어서 수분 거리에 지하철 7, 8, 9호선이 지나며 나비고로 이용할 수 있는 공항버스 정류장도 가깝습니다. 주요 백화점들이 근처에 있어 여러모로 편리합니다. 룸은 비교적 넓고 깨끗하며 조식도 괜찮습니다. 냉장고는 미니바 없이 비어 있어 오히려 좋았고 매일 생수 2병이 되도록 채워줍니다. 단지 슬리퍼, 목욕가운, 커피메이커가 없었고 방마다 차이가 있을 수 있지만 묶었던 방은 옆방 소리가 들려 약간 불편하였습니다.
2017년 7월에 5박 숙박함
답변 제공: Aurelie 님, 2017년 8월 1일
Dear Guest, Thank you for your feedback, it is great you enjoyed our central location in the heart of the Opera district with several cafés, restaurants, muséums and metro stations located next to the hotel. I have well noted your feedback, some bathrobes and slippers are available to all our guests on request. I hope to welcome you back at the Paris Marriott Opera Ambassador. Warm Regards, Aurélie Conton - Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

minkyu

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
만족합니다.
아이 하나 포함하여 세명의 가족이 6일동안 머물렀습니다. 직원들 친절하고, 조식도 괜찮았으며 무엇보다 위치가 정말 좋았습니다. 어느 광광지든 지하철이나 버스 한번으로 갈 수 있었습니다. 백화점들이 가까워서 쇼핑도 편했고요. 한가지 흠을 얘기하자면 샤워 배수관에서 냄새가 좀 올라왔습니다. 문 닫고 화장실 창문 열어놓으면 괜찮았습니다만~ 여튼 편안한 숙소였습니다.
2017년 6월에 6박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
동선이 효율적인 호텔
호텔 위치가 9호선 라인이라 바토무슈, 트로카데르 접근성이 좋습니다

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
perfect location and perfect service!

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
조용하면서도 편안한 호텔
오페라역에서 가까워요 도보로 7~8분 객실상태 깔끔하며 청소상태도 깨끗하고 좋아요 다만 파리자체가 오래된 건물들이어서 인지 연식이 있는 느낌은 들어요 샤워실 깨끗하며 수압이 매우 높고 온수도 잘나와서 좋아요 객실내 슬리퍼는 없으니 가져가셔야 해요 조용하면서도 편안한 호텔로 파리여행시 추천합니다~

10/10 - 훌륭해요

ceracomb

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
호텔내 직원들의 친절함과 아침식사 메뉴의 다양성, 안락한침대, 주변의 편리한 교통인프라및 문화유적지를 걸어서 다닐 수 있고 한국식당등을 쉽게 이용 할 수 있음이 좋았다.

10/10 - 훌륭해요

youngsun 님, 서울

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
너무 좋았던 호텔
방의 크기는 넓은편이어서 편안했습니다. 조금만 걸어가면 백화점이있고 오페라역과 가까워서 호텔에서 주요관광지까지 편안하게 다닐 수 있었습니다 호텔주변에 레스토랑 카페 마트 모든게 있어서 호텔에묵으면서 너무 편리했습니다 호텔은 매우 청결했고 친절했습니다

8/10 - 좋아요

YOUSUN 님, 서울

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
만족스런 호텔
전체적으로 만족스러움 위치는 최상

8/10 - 좋아요

Ji Hyun 님, 서울

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋아요
오페라역 근처라 이동이 편패 좋앗습니다

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
후기
위치나 호텔서비스나 너무나 좋았습니다.

10/10 - 훌륭해요

이윤경

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

10/10 - 훌륭해요

lee 님, 한국

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
최고위치 및 서비스
신혼여행으로 가기에는 가장 최적의 위치였어요 지하철도 바로앞이고 관광지도 근접하고 ^^ 서비스도 굿이였습니다~~또 가고싶네요~~

10/10 - 훌륭해요

Celia 님, Korea

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great Hotel
I loved the location. Staff was really friendly and helpful. The room was cozy. But the woodfloor made terrible noise.

8/10 - 좋아요

Alfredo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Everything was nice and pleasant. The only thing I would say was they had an issue with the temperature of the water and I felt it’s something that could’ve been resolved a lot sooner.
2024년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: Mohamed FARID 님, 2024년 2월 23일
Dear Alfredo, Thank you for your feedback, and we're delighted to hear that you had a nice and pleasant experience overall. We apologize for the inconvenience you experienced with the temperature of the water. Your comfort is our top priority, and we regret any delay in resolving this issue. Please rest assured that we will address this matter with our team to ensure prompt resolution of such concerns in the future. If there's anything else we can assist you with or if you have any further feedback, please don't hesitate to let us know. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for an even more enjoyable stay.Warm regards, Mohamed FARID Guest Relations Supervisor

10/10 - 훌륭해요

josilu 님, Alexandria

Excellent service
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Mohamed FARID 님, 2024년 1월 23일
Dear Josilu,We are delighted to receive your feedback and learn that you experienced excellent service during your stay at Paris Marriott Opera Ambassador Hotel. Thank you for taking the time to share your positive thoughts with us.Our team is committed to providing the highest level of service, and it's truly rewarding to know that we could contribute to making your stay enjoyable. If there's anything else you'd like to share or if you have any suggestions for improvement, please feel free to let us know.We look forward to welcoming you back in the future, and until then, safe travels!Warm regards,Mohamed FARID Guest Relations Supervisor

10/10 - 훌륭해요

Armando

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent and clean hotel in a very centric area. Lots to do. staff is very friendly, rooms are clean, quiet. You are just a 20 min walk to the Louvre, St Germaine, and Montparnasse. Truly a great location.
2024년 1월에 7박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Khaled

2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Maxime 님, 2024년 2월 5일
Dear Khaled,Thank you for taking to reflect on the service quality delivered in our property and rating positively your overall stay experience with us. We would be delighted to welcome you agaoin.Sincerely, Maxime - Guest Relations Supervisor

8/10 - 좋아요

KAGEFUMI

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
交通の便が良く,徒歩数分以内のメトロの駅から色々なところに行くことができた。
2023년 12월에 5박 숙박함
답변 제공: Maxime 님, 2024년 1월 3일
Dear Ms./Mr. KAGEFUMI,Thank you for your feedback about your stay at the Paris Marriott Opera Ambassador Hotel. We are delighted to see that you had a pleasant time in Paris when staying with us and are looking forward to welcoming you again in the future.Best regards,Maxime, Guest Relations Supervisor

8/10 - 좋아요

Teruko

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
年末に4泊利用させて頂きました。 バスタブ付きでゆっくり疲れを取ることが 出来ました。夜中に部屋の温度を少しあげようと エアコンのコントールパネルのボタンを押したら 変な数字が出たり点滅したりして、パニックに なりました。 夜中1時半頃でした。 フロントに電話したらエアコンが故障したと思った らしく、技術者は明日の朝しか来ないでの、 毛布を持って行くからそれで朝まで過ごして下さいと言われました。 エアコンのコントールパネルの操作の仕方を ただ説明して欲しかったのですが…😅 時間が経つと、また正常運転に切り替わって いました。日本の感覚で温度をいじらない 方がいいと感じました。 8階の食事をとるスペースはとても快適でした。 食事も美味しくてスタッフもフレンドリーで した。とても快適なホテルだと思います。 また利用したいです。 ありがとうございました。
2023년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Maxime 님, 2024년 1월 3일
Dear Ms./Mr. TERUKO,Thank you for your feedback about your stay at the Paris Marriott Opera Ambassador Hotel. We are delighted to see that you had a pleasant time in Paris when staying with us and are looking forward to welcoming you again in the future.Your valuable comments have been shared with our hotel team members to elevate service quality.Best regards,Maxime, Guest Relations Supervisor

10/10 - 훌륭해요

sumin

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 5박 숙박함
답변 제공: Maxime 님, 2024년 1월 3일
Dear Ms./Mr. SUMIN,Thank you for your feedback about your stay at the Paris Marriott Opera Ambassador Hotel. We are delighted to see that you had a pleasant time in Paris when staying with us and are looking forward to welcoming you again in the future.Best regards,Maxime, Guest Relations Supervisor

10/10 - 훌륭해요

Luis

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Muy buena experiencia y atención del personal.
답변 제공: Maxime 님, 2024년 1월 3일
Dear Mr. Luis,Thank you for your feedback about your stay at the Paris Marriott Opera Ambassador Hotel. We are delighted to see that you had a pleasant time in Paris when staying with us and are looking forward to welcoming you again in the future.Best regards,Maxime, Guest Relations Supervisor

4/10 - 별로예요

wael

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스
Location
2023년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Maxime 님, 2024년 1월 3일
Dear Ms./Mr. Wael,Thank you for sharing your experience at our hotel with the Expedia community.We were sincerely sorry to read that your stay with us did not meet your expectations and will work accordingly for improvement. We are very concerned about our guests’ satisfaction, and we appreciate your valuable feedback which will help us delivering a higher level of service.We would like to take the opportunity to get in touch with you as we are very concerned about our customers' satisfaction. Could you send us further details about the reason you rated 2 out of 5 your experience, to guest.relations@parismarriottopera.com?Best regards,Maxime, Guest Relation Supervisor

2/10 - 너무 별로예요

Rivka

2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Maxime 님, 2024년 1월 3일
Dear Ms./Mr. RIVKA,Thank you for sharing your experience at our hotel with the Expedia community.We were sincerely sorry to read that your stay with us did not meet your expectations and will work accordingly for improvement. We are very concerned about our guests’ satisfaction, and we appreciate your valuable feedback which will help us delivering a higher level of service.We would like to take the opportunity to get in touch with you as we are very concerned about our customers' satisfaction. Could you send us further details about the reason you rated 2 out of 5 your experience, to guest.relations@parismarriottopera.com?Best regards,Maxime, Guest Relation Supervisor

8/10 - 좋아요

Joyce

2023년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Maxime 님, 2024년 1월 3일
Dear Joyce,Thank you for your feedback about your stay at the Paris Marriott Opera Ambassador Hotel. We are delighted to see that you had a pleasant time in Paris when staying with us and are looking forward to welcoming you again in the future.Best regards,Maxime, Guest Relations Supervisor

6/10 - 괜찮아요

MEHDI

출장 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 객실의 편안함
Une sirène d alarme sans aucune assistance
Nous étions réveillés a 01h35 par les sirènes d alarme et ca durée prés de 10 mins sans savoir quoi faire , ni aucune indications de la part du personnel , la réception a été injoignable Et sans aucune excuses de la part de la direction de l hotel
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relations 님, 2023년 12월 12일
Bonjour M. Mehdi,Nous vous remercions d'avoir partagé votre expérience récente avec nous. Nous nous excusons sincèrement pour la gêne occasionnée par les sirènes d'alarme pendant votre séjour. Nous comprenons l'importance d'une nuit de sommeil paisible, et il est regrettable que la situation n'ait pas été gérée de manière appropriée.Nous sommes profondément désolés pour le manque d'instructions et l'indisponibilité de notre équipe de réception pendant l'incident. Soyez assuré que nous prenons votre avis très au sérieux, et nous enquêtons activement sur la question afin d'éviter tout nouvel incident similaire.Votre confort et votre sécurité sont nos priorités absolues, et nous nous engageons à apporter les améliorations nécessaires. Nous apprécions votre compréhension et espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau pour une expérience beaucoup plus positive.Cordialement,Mohamed FARIDGuest Relations

8/10 - 좋아요

Vivek 님, new delhi

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very good location.
2023년 11월에 5박 숙박함
답변 제공: Maxime 님, 2024년 1월 3일
Dear Vivek,Thank you for your feedback about your stay at the Paris Marriott Opera Ambassador Hotel. We are delighted to see that you had a pleasant time in Paris when staying with us and are looking forward to welcoming you again in the future.Best regards,Maxime, Guest Relations Supervisor

10/10 - 훌륭해요

Ka Wai

2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Maxime 님, 2023년 11월 5일
Dear Mr(s). Ka Wai,Thank you for your feedback about your stay at the Paris Marriott Opera Ambassador Hotel. We were delighted to see that you had a pleasant time in Paris when staying with us and are looking forward to welcoming you again in the future.Sincerely,Maxime, Guest Relations Supervisor

6/10 - 괜찮아요

Glenn

좋아요: 청결 상태
2023년 10월에 9박 숙박함
답변 제공: Maxime 님, 2023년 11월 5일
Dear Mr(s). Glenn,Thank you for sharing your comments with the Expedia community, following your stay at the Marriott Opera Ambassador. From your rating, we understood your stay experience was below your expectations. We have shared your valuable feedback with the hotel team to continuously improve the service quality delivered to our guests.Sincerely,Maxime, Guest Relations Supervisor

8/10 - 좋아요

Morteza

2023년 10월에 5박 숙박함
답변 제공: Maxime 님, 2023년 11월 15일
Dear Mr(s). Morteza,Thank you for sharing your feedback about your stay at the Paris Marriott Opera Ambassador Hotel with Expedia community. We were delighted to see that you had a pleasant time in Paris when staying with us and are looking forward to welcoming you again in the future. Sincerely,Maxime, Guest Relations Supervisor

8/10 - 좋아요

Shigenobu

2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Maxime 님, 2023년 11월 5일
Dear Mr(s). Shigenobu San,Thank you for your feedback about your stay at the Paris Marriott Opera Ambassador Hotel. We were delighted to see that you had a pleasant time in Paris when staying with us and are looking forward to welcoming you again in the future.Sincerely,Maxime, Guest Relations Supervisor

8/10 - 좋아요

Clouise nmn Jackson

연인과의 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The facility was great with one exception. Pre-arriving I requested on several occasions that we have joining rooms. Weeks prior to my arriving I spoke with several people they put it in the notes and once we arrived no one knew of anything and made no real push to fore fill the request.
2023년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Maxime 님, 2023년 9월 5일
Dear Mr., Mrs. Clouise nmn Jackson le Orbitz,Thank you for your feedback about your stay at the Paris Marriott Opera Ambassador Hotel. We are delighted to see that you had an overall pleasant time in Paris when staying with us. It was surprising reading your request for adjoining rooms was not addressed promptly and we would like to extend our apologies for such a negative experience. Besides, we are looking forward to welcoming you again in the future.Best regards, Maxime - Guest Relations Supervisor

2/10 - 너무 별로예요

Roberto 님, BONITA

가족 여행
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
This property can’t possibly be a Marriott Hotel! Not possibly a four star hotel. Due to the issue of scalding and freezing fluctuating temperature of the shower we were moved to a different room, that’s where we noticed a message in the bathroom that stated that that issue was an ongoing problem throughout the hotel and when we complained they did not mention this. The second room had a sagging bed and a toilet room which was so small it was impossible to close the door. We were again moved to a different room which had a screeching sound anytime the bathroom door was opened or closed. We asked for the door to be fixed, we’re ignored until I had to go to the lobby and refused to accept that they would fix it the next day. The solution given was to keep the door open by way of cramming it shut with a stack of cardboard. They finally fixed the problem on the last day of the six day stay. We had two rooms the second one smelled like sewage only that my daughter who was staying there did not mention it until we checked out. She went to the gym and it was old and without air conditioning, one of the machines was out of order so there was only a treadmill and a few free weights. We wasted a lot of time changing rooms instead of sightseeing! The only good thing is the location!
2023년 8월에 6박 숙박함
답변 제공: Maxime 님, 2023년 9월 17일
Dear Mr. ROBERTO,Thank you for sharing your experience at our hotel with the Expedia community.We are sincerely sorry to read that your stay with us did not meet your expectations and will work accordingly for improvement. We are very concerned about our guests’ satisfaction and we appreciate your valuable feedback which will help us delivering a higher level of service.We would like to take the opportunity to thank you for highlighting the different issues you experienced. Immediate action have been taken to address those issues.Sincerely,Maxime,Guest Relation Supervisor

8/10 - 좋아요

Ingrid

연인과의 여행
We were given a handicap room modified for a person in a wheelchair with no seating area as in the picture when we order the room. Mr. Sharif was extremely courteous and got us a better room but not until after six days of our 10 day stay. Food at the restaurant was very disappointing. I would read this hotel a three star hotel.
2023년 8월에 10박 숙박함
답변 제공: Maxime 님, 2023년 9월 5일
Dear Ingrid,Thank you for your feedback about your stay at the Paris Marriott Opera Ambassador Hotel. We are delighted to see that you had an overall pleasant time in Paris when staying with us. It was surprising reading your concerns were not addressed timely. Besides, we are looking forward to welcoming you again in the future.Best regards, Maxime - Guest Relations Supervisor

10/10 - 훌륭해요

TAKASHI

2023년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Maxime 님, 2023년 9월 17일
Dear Mr./Mrs. TAKASHI,Thank you for your feedback about your stay at the Paris Marriott Opera Ambassador Hotel. We were delighted to see that you had a pleasant time in Paris when staying with us and are looking forward to welcoming you again in the future.Best regards,Maxime, Guest Relations Supervisor

6/10 - 괜찮아요

Daniel

가족 여행
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 편의 시설/서비스
La bañera estaba muy sucia salió moho al prenderla me dio mucho asco ,
답변 제공: Maxime 님, 2023년 9월 5일
Dear Daniel, Thank you for taking the time to share your feedback on Expedia. We were very concerned to read you had a disappointing, unpleasant and frustrating stay. We shared your valuable comments with Housekeeping team and hotel team members to ensure we will work on the points you brought to our attention.We hope to welcome you again among us in the future.Best regards,Maxime - Guest Relations Supervisor

10/10 - 훌륭해요

Delisa

2023년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Maxime 님, 2023년 9월 5일
Dear Delisa,Thank you for your feedback about your stay at the Paris Marriott Opera Ambassador Hotel. We were delighted to read you had a pleasant time in Paris while staying with us. We are looking forward to welcoming you again in the future.Best regards,Maxime, Guest Relations Supervisor

10/10 - 훌륭해요

Marit

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 7월에 5박 숙박함
답변 제공: Maxime 님, 2023년 7월 25일
Dear Mrs., Mr. Marit,Thank you for your feedback about your stay at the Paris Marriott Opera Ambassador Hotel. We were delighted to read you had a pleasant time in Paris while staying with us. We are looking forward to welcoming you again in the future.Best regards,Maxime, Guest Relations Supervisor

8/10 - 좋아요

beatriz

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
IS VERY OLD
2023년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Maxime 님, 2023년 7월 25일
Dear Beatriz,Thank you for your comment following your stay at the Marriott Opera Ambassador. We are glad that you enjoyed your time in Paris. We shared your valuable comments about with the management team in order to continuously improve the service quality delivered to our guests.Hotel facilities are regularly maintained to ensure guests'comfort at all times.Wishing you a nice day and waiting for your next visit.Sincerely,Maxime - Guest Relations Supervisor