클럽룸 | 객실에서 보이는 전망

레오나르도 부티크 호텔 레호보트 여행 후기


이용 후기

8.6

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 196개 이용 후기 중 84개" "
평점 8 - 좋아요. 196개 이용 후기 중 85개" "
평점 6 - 괜찮아요. 196개 이용 후기 중 19개" "
평점 4 - 별로예요. 196개 이용 후기 중 5개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 196개 이용 후기 중 3개" "

8.8/10

청결 상태

8.6/10

직원 및 서비스

8.4/10

편의 시설/서비스

8.6/10

숙박 시설 상태 및 시설

7.6/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

Jun Hyung

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
nice place to stay
It is always nice place to stay a Rehovot
2019년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Timmi 님, 2019년 4월 24일
Dear Mr. Hyung, Thank you for your feedback. It is always a pleasure to have you here Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
독점의 폐해
Rehovot 주변에 유일한 호텔이다 보니 시설에 비해 숙박비가 많이 비싸다. 선택의 여지가 없으니 참... 텔아비브 시내에 묶으며 택시를 타는 비용과 비슷할 듯...
2018년 1월에 5박 숙박함
답변 제공: Natalie 님, 2018년 1월 31일
Dear Guest Thank you for your feedback I understand that the price was too high in your opinion, but I do hope that you were satisfied with our rooms and service Thank you Natalie Gelman Front desk manager

8/10 - 좋아요

SEONG YOUL

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2017년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: Natalie 님, 2017년 8월 12일
Dear Mr. Youl Thank you for your feedback We hope to see you soon Regards Natalie Gelman Front desk manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

리호봇의 유일한 호텔
이스라엘 리호봇 지역에 있는 유일한 호텔이라 선택의 여지가 없다. 시설 대비 가격이 매우 비싸지만 텔아비브까지의 택시비를 고려해서 이 호텔에 묵을 수 밖에 없다.
답변 제공: General Manager 님, 2017년 2월 13일
Dear Guest Thank you for your Feedback I'm sorry you feel that way about hotel We will be happy to be at your service and help in anything that will contribute to your satisfaction about the hotel We hope to see you again at the Leonardo Boutique Rehovot Natalie Gelman Front desk manager

8/10 - 좋아요

J

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 7박 숙박함
답변 제공: OSHER PANKER | RECEPTION MANAGER 님, 2023년 10월 15일
Dear Guest, Thank you for taking the time to fill in your feedback .

10/10 - 훌륭해요

Jorge

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Buenísimo y muy bien comunicado
2023년 9월에 5박 숙박함
답변 제공: OSHER PANKER | RECEPTION MANAGER 님, 2023년 9월 22일
Dear Jorge, Thank you for taking the time to fill out your feedback with a high score, we really appreciate it

10/10 - 훌륭해요

Jorge

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Todo perfecto
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: OSHER PANKER | Reception Manager 님, 2023년 9월 13일
Dear JorgeThank you for taking the time to fill out your feedback with a high score, we appreciate it very much

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great stay
The hotel was clean and very comfortable. They offer a huge breakfast. The staff was tremendously helpful, and the location was very effective for my visit to the Weizmann I statute.
2023년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Osher Panker | Reception Manager 님, 2023년 7월 18일
Dear Guest, Thank you for taking the time to fill in your feedback with a high score .We are glad that we created a magical stay experience for you.

6/10 - 괜찮아요

FABRICE

출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 객실의 편안함
moyen. pas pour des voyages d'affaires
Très bruyant. fenetre ouverte ou fermée, le bruit est quasiment le même. le premier matin le restaurant était enfumé et on sentait la friture en sortant du petit déjeuner. Après leur avoir fait remarqué, le lendemain les hottes fonctionnaient.
2023년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: Osher Panker | Reception Manager 님, 2023년 7월 11일
Dear guest, We apologise for having read your feelings while you were with us.We inquired about the matter with the service providers who worked on the days you stayed with us and we did not receive any inquiries on the matter from other guests.It is important for us to note that such specific cases are processed in real time in order not to damage the stay experience of our guests.We will be happy if you contact us again on your next stay so that we can match you with the type of room and the area that will suit your needs.

10/10 - 훌륭해요

haedong

2023년 6월에 7박 숙박함
답변 제공: Osher Panker | Reception Manager 님, 2023년 7월 11일
Thank you for taking the time to provide your feedback with a high score, we are very grateful for it

8/10 - 좋아요

Simon

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice clean room. Not very friendly stuff
2023년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Osher P. 님, 2023년 6월 23일
Thank you for taking the time to fill out the feedback. We are sorry to read that you were not able to make friends with the hotel employees. The entire staff invests in their work according to the department's procedures, however, there are employees with difficulties in speaking English. During your next stay, we would be happy if you contact the reception team directly to give you the appropriate answer.

10/10 - 훌륭해요

Sebastian

2023년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Leonardo Boutique team 님, 2023년 6월 12일
Dear Sebastian, Thank you for the high rating

10/10 - 훌륭해요

Byounggi

2023년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Leonardo Boutique Rehovot. 님, 2023년 5월 30일
Dear guest,Thank you for the high score!We are happy to hear you had an A+ stay with us Hopefully to see you again,

10/10 - 훌륭해요

Jost

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Best breakfast buffet ever. Good room coffee.
2023년 4월에 5박 숙박함
답변 제공: Leonardo Boutique Rehovot. 님, 2023년 5월 18일
Dear guest,Thank you for the high score and the compliments!We are happy to hear you had a wonderful stay with us We hope to see you again.

10/10 - 훌륭해요

Pavel 님, Campbell

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Great breakfast. Very clean. Rooms cleaned daily, no exceptions. Friendly staff. Convenient location for people visiting central Israel for business or personal reasons. Next to railway station.
2023년 3월에 6박 숙박함
답변 제공: Leonardo Boutique Rehovot 님, 2023년 4월 3일
Hello,Thank you for the response, we are glad to hear you enjoyed you stay with us!We hope to host you again.

8/10 - 좋아요

joseph

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Had trouble with toilet flushing
2023년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Leonardo Boutique Rehovot 님, 2023년 4월 3일
Hello,We are sorry to hear you had a trouble during you stay, but hope you still had a wonderful visit!We will be glad to host you again.

6/10 - 괜찮아요

oded 님, missouri city

가족 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Rooms were good, but staff not helpful, difficult check-in, inconvenient parking.
답변 제공: leonardo 님, 2023년 1월 29일
Dear Guest,Thank you for taking the time to write your feedback,Regarding your comments, we will pass it on to the relevant administrators for improvement.you will find that we have improved from your comments for next time.

10/10 - 훌륭해요

michael

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great check in. Staff was extremely friendly and helpful. Rooms were much larger than expected.
2023년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: leonardo 님, 2023년 1월 29일
Dear Guest,Thank you for taking the time to write your feedback

10/10 - 훌륭해요

Nissim

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: leonardo 님, 2023년 1월 29일
Dear Guest,Thank you for taking the time to write your feedback,

10/10 - 훌륭해요

yerahmiel

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: leo-rehovot 님, 2022년 12월 7일
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 - 좋아요

yerahmiel

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
comfort. friendly staff but not enthusiastic to solve problems. excellent breakfast. lacking reasonable parking arrangement. overall nice and enjoyable.
2022년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: leo-rehovot 님, 2022년 12월 7일
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 - 좋아요

Aaron

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 8월에 5박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
The breakfast buffet was very good, as was the 10th Floor Lounge. Room was utilitarian but comfortable and clean
2020년 2월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
great service and quality comfort in the hotel. launch with all needed and some more treats to get.
2020년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: reut katz 님, 2020년 2월 18일
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, reut katz

8/10 - 좋아요

Dina

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 11월에 9박 숙박함
답변 제공: reut katz 님, 2020년 2월 18일
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, reut katz

6/10 - 괜찮아요

Katrina

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
3-4 stars at a decent rate
The Noise from the train station makes a solid night’s sleep impossible. Saturday night was pure heaven! The windows don’t block out any sound so you hear kids shouting in the plaza below, all the announcements from the station as well as those very loud trains. Your staff is definitely your asset... just lovely and helpful. The executive lounge is a lovely place to be during bad weather or downtime. The express shop across the road is soooo convenient! I am not a breakfast eater but can see the effort and thought that you put into a fantastic looking spread. Definitely a good, central place to be situated if visiting the sights. A good sized room at a rate much lower than other cities
2019년 12월에 8박 숙박함
답변 제공: reut katz 님, 2020년 2월 18일
Thank you for taking the time to give us feedback about your stay. Our goal is to provide the highest level of service to our guests, and make sure their stay here is comfortable and relaxing as possible. We sorry you were not totally satisfied with your service. We are committed to serving the needs of our guests and your comments offers valuable feedback. We are constantly looking to improve our service. We hope you enjoyed other aspects of our hotel . Sincerely yours, reutk katz Guest Relations Manager

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

2019년 12월에 7박 숙박함
답변 제공: Timmi 님, 2019년 12월 29일
-Dear guest, Thank you for your feedback regarding your recent visit at our hotel and please accept our sincerest apologies any inconvenience you have experienced during your stay Feel free to contact us and explain us why did you choose this score. Sincerely Timmi Pavis Guests relations manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Convenient, right next to train station. Very good breakfast - has a lot of options. Friendly staff.
2019년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Timmi 님, 2019년 12월 29일
-Dear guest, Thank you for taking the time sharing your review regarding your recent stay. I'm delighted that you find the breakfast, the service and the location as most enjoyable . We hope to welcome you back to our hotel once again Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2019년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Timmi Pavis 님, 2019년 10월 29일
-Dear guest, Thank you for your feedback. Hope to see you soon! Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

8/10 - 좋아요

christopher

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Good hotel in Rehovot
Hotel is very convenient to several research and medical facilities. Train station is across the street which is really good. Staff was very pleasant and helpful. Breakfast was very good and had a wide variety of prepared items and they will cook you an omelet if you want one. We used the 10 floor business center quite a bit for quick get together to discuss the days actives. The gym was on par with what I see at other hotels Hotel was quiet and comfy we were there for a week. The negative: carpet in my room was old and need replacing and the hallways are very dark and depressing. hey
2019년 8월에 5박 숙박함
답변 제공: Timmi Pavis. Guest relations manager 님, 2019년 9월 18일
Dear Simon, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel once again! Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Nermine

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Timmi Pavis 님, 2019년 9월 28일
Dear Nermine, Thank you for the high score Regards Best Timmi Pavis Guest relations manager

10/10 - 훌륭해요

Alex 님, Portland, OR

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good rooms, economical pricing, friendly/ helpful staff even though I couldn't speak Hebrew.
2019년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Timmi 님, 2019년 7월 31일
-Dear Alex, Thank you for taking the time sharing your review regarding your recent stay. I'm delighted that you find the service and the room as most enjoyable . We hope to welcome you back to our hotel once again Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Timmi Pavis 님, 2019년 6월 29일
Dear Guest Thank you for the high score Regards Best Timmi Pavis Guest relations manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태
最終日の朝に突然水道が出なくなるトラブルがあり大変困りました。
2019년 5월에 6박 숙박함
답변 제공: Timmi Pavis 님, 2019년 6월 29일
Dear Guests, Thank you so much for sharing your feedback regarding the hotel experience. On behalf of our, I would like to sincerely apologize for the inconvenience caused by the water shortage. There was a regional water shortage and unfortunately this is not something we could expect and prevent. A lot of efforts were made to return the water as soon as possible Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

8/10 - 좋아요

MIN-TSUN

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 4월에 18박 숙박함
답변 제공: Timmi Pavis 님, 2019년 6월 29일
Dear Mr. Min-TSUN, Thank you so much for sharing your feedback regarding the hotel experience. Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

6/10 - 괜찮아요

John

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Timmi 님, 2019년 4월 24일
Dear John, Thank you so much for sharing your feedback regarding the hotel experience. Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

2/10 - 너무 별로예요

Sean

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Unfair cancellation policy
Unfair cancellation policy. Cancelled on day of Check in but charged for entire stay. No receipt provided by hotel. Receipt removed by Hotels.com
2019년 3월에 7박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Daan

좋아요: 직원 및 서비스
Ontbijt niet optijd klaar en niet compleet
2019년 3월에 5박 숙박함
답변 제공: Timmi 님, 2019년 4월 24일
Dear Daan, Thank you for choosing to stay with us. Your feedback will be forwarded to the relevant departments. Delays at breakfast are not according to our standards, and meals are serat 6:30. Hope to see you again to show the improvment. Best regards' Timmi Pavis

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 청결 상태
Convenient for the train station and shops and museums
2019년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Timmi 님, 2019년 4월 24일
Dear guest, Thank you for choosing to stay at Leonardo Boutique Rehovot and for your kind review. We were very pleased you were happy with our location. We hope to have the privilege of hosting you again soon. Sincerely yours, Timmi Pavis, Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

Joy

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
. Lighting in room could’ve been brighter and we had to chase shower gel for the bathroom but the executive floor was great and all the staff were polite and helpful.
2019년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Timmi 님, 2019년 4월 24일
Dear Joy, Thank you so much for sharing your feedback regarding the hotel experience. I'm delighted that you find the serviceas most enjoyable! Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

10/10 - 훌륭해요

Michael

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Timmi 님, 2019년 3월 25일
-Dear Michael, Thank you for taking the time sharing your review regarding your recent stay. I'm delighted that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back to our hotel once again. Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Timmi 님, 2019년 4월 24일
Dear Guest, Thank you for the high score Regards Best Timmi Pavis Guest relations manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Timmi Pavis 님, 2019년 4월 24일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel once again! Sincerely, Timmi Pavis. Guest relations manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Timmi Pavis 님, 2019년 2월 28일
Dear Guest Thank you for your feedback. It was our pleasure to host you here Best Regards, Timmi Pavis Guest relation manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Timmi Pavis 님, 2019년 2월 21일
Dear Guest, Thank you for the high score! Hope to see you soon! Timmi Pavis Guest relations manager

10/10 - 훌륭해요

Arq. Jorge

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Excelente en relación costo/beneficio
2019년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: Timmi 님, 2019년 2월 20일
Thank you for taking the time to rate us. We hope to welcome you back to our hotel once again! Sincerely, Timmi Pavis. Guests relations manager ‏

10/10 - 훌륭해요

Arq. Jorge

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Excelente hotel en relación costo/beneficio
2019년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: Timmi 님, 2019년 2월 20일
Dear Mr. Jorge Thank you for the high score Regards Best Timmi Pavis Guest relations manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Timmi Pavis 님, 2019년 2월 20일
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Leonardo Boutique Rehovot and for your kind review. We hope to have the privilege of hosting you again soon. Sincerely yours, Timmi Pavis, Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

Andreas

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태
it would be nice to put a little more focus on the cleanliness of the room
2019년 1월에 5박 숙박함
답변 제공: Timmi Pavis 님, 2019년 2월 20일
Dear Guests, Thank you so much for sharing your feedback regarding the hotel experience. We value your comments regarding the cleaniness and it has been shared with the appropriate team to ensure this is prevented in the future. Best Regards, Timmi Pavis Guest relations manager

8/10 - 좋아요

Marc

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Timmi Pavis 님, 2019년 2월 20일
Dear Marc Thank you for your feedback. It is always a pleasure to have you here Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager