더블룸 또는 트윈룸 | 객실 내 금고, 책상, 다리미/다리미판, 무료 유아용 침대

NB 호텔 여행 후기

3.5 out of 5
NB 호텔
Slokas Street 49, Riga

이용 후기

7.6

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 235개 이용 후기 중 53개" "
평점 8 - 좋아요. 235개 이용 후기 중 92개" "
평점 6 - 괜찮아요. 235개 이용 후기 중 64개" "
평점 4 - 별로예요. 235개 이용 후기 중 19개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 235개 이용 후기 중 7개" "

7.8/10

청결 상태

8.0/10

직원 및 서비스

6.6/10

편의 시설/서비스

7.0/10

숙박 시설 상태 및 시설

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good value for money
Good value for money
2017년 9월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

JIHONG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋습니다
전반적으로 좋습니다

8/10 - 좋아요

Nina

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 10월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

maksims

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 9월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2020년 8월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Landsberg-Soini

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Nice place with good breakfast.
This place is a good one. It is a basic hotel with clean rooms and nice breakfast.
2020년 8월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

merja

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Hyvä hinta-laatu
Kokemus oli kaikin puolin muuten hyvä, mutta ilmastointilaite ei huoneessamme toiminut. Hellekeli ja pukkasi kuumaa lisää se vekotin. Eka yö kärsittiin ja käytiin muutaman tunnin välein kylmässä suihkussa. Seuraavana aamuna ilmoitettiin asiasta respaan joka ilmoitti pyytävänsä huollon. Palattuamme illalla respa sanoi että korjattu on. Vaan eipäs ollutkaan😰 Respa antoi vaihtoehdoksi täydessä hotellissa toisen huoneen ilman ilmastointia tai tuulettimen nykyiseen. Sitten me nukuimme tuulessa toisen yön. Nukuttiin kuitenki pitempiä pätkiä, kuin eka yönä. Hotelli ja henkilökunta ja erityisesti aamiainen olivat enemmän kuin hintansa väärti. Meillä oli vain huono tuuri. Suosittelemme hotellia.
2020년 8월에 2박 숙박함

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

단체 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Hotell on väga väsinud ja must, toas oli vastik puudutada mööblit, seinu, käepidemeid. Ainukesed normaalsed asjad on hind ja parkimine hoovis.
2020년 7월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Maksims

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 7월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Larisa

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 7월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Tero

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2020년 6월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Irina

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 6월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Vytautas

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Puiku
Gera kaina, nauji kambariai, puikus pusryciai
2020년 6월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Vitaly

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 객실의 편안함
2020년 1월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

Lars

출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스
2020년 6월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Marko

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2020년 6월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Teemu

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Value for money
Good location and parking. Our single rooms were recently renovated but were extremly warm already in may since there is no airconditioning. Bed was not that comfortable nor the pillows. But for the price we paid it was more than ok! Staff is very friendly and nice. On breakfast some items were often missing (eggs, toast) but it was still value for the money. Good connections to centre w tram outside or few euros w taxi. Will be booking this hotel again for my next trip.
2020년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: NB Hotel 님, 2020년 6월 9일
Thank you for taking the time to share your recent experience directly with us. We look forward to welcome you again in the future and show our true hospitality! Wishing you a great day! NB Hotel Team.

8/10 - 좋아요

Antra

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Izdevīga vieta, ja ceļo ar mašīnu.
Pieticīgs numuriņš, pieņemamas brokastis, automašīnu iespējams novietot ērtā stāvvietā pie pašas viesnīcas durvīm. Personāls, īpaši no rīta, varētu būt atsaucīgāks un izrakstīšanās brīdī būt uz vietas, lai ieplānotajā laikā var doties prom nevis labu laiku gaidīt pie recepcijas.
2020년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: NB Hotel 님, 2020년 3월 6일
Labdien Antra, Paldies par Jūsu laiku uzrakstīt mums atsauksmi! Esam priecīgi,ka izvēlējāties NB Hotel, savai nakšņošanai Rīgā! Paldies,par jaukajiem vārdiem un arī ieteikumiem, ņemsim vērā! Ceram, Jūs redzēt atkal mūsu viesnīcā! Jūsu NB Hotel Komanda!

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Short stay
The three person room was renovated and nice, but the 2 person room was a bit old. The walls are thin. The games room was good. Overall nice for a short stay.
2020년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Alina 님, 2020년 2월 26일
Dear Guest, Thank you for sharing your experiences here with other travelers. We are pleased that in general you enjoyed your stay at our hotel. We are sorry that some aspects caused an inconvenience during your stay and look forward to improving those things. We will be always pleased to welcome you again! Kind Regards, Your NB Hotel Team

6/10 - 괜찮아요

Muthana 님, Hamburg

아이를 동반한 가족 여행, 출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스
die Isolierung ist nicht gut zwischen der Zimmern, das Bett ist mit Feder und einfach zu spüren. Also es führt zum Rückenschmerzen. Die Personsl sind nett. Am Wochenend wird laut.
2020년 1월에 5박 숙박함
답변 제공: Alina 님, 2020년 2월 6일
Dear Muthana, Thank you for writing a review for us in regards to your recent stay. I am truly delighted to learn that you have enjoyed friendly staff. Please accept our apologies if there were any misconceptions. I hope that we will have a chance to make it right for you on your next visit! With best wishes, Alina Grigorjeva, NB Hotel Executive Manager

8/10 - 좋아요

Modris

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Patika
2020년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Alina 님, 2020년 2월 5일
God. Modri! Paldies par jūsu atsauksmi! It tik patīkami dzirdēt ka jums patika pavadītais laiks viesnīcā NB Hotel! Būsim priecīgi redzēt jus mūsu viesnīcā vel ne reizi! Patiesā cieņā, Alina Grigorjeva, NB Hotel direktores vietniece

6/10 - 괜찮아요

Mari

2020년 1월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Alina 님, 2019년 12월 9일
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete our survey and for the nice score! I genuinely hope that we will be welcoming you to our hotel again very soon! Have a wonderful day! Kind regards, Alina Grigorjeva, NB Hotel Executive Manager

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 11월에 13박 숙박함
답변 제공: Alina 님, 2019년 11월 29일
Dear Guest, Thank you for taking your time to review your recent experience with us and for choosing to stay at NB Hotel! We truly hope that we can live up to your expectations should you choose to stay with us on your next visit to Riga. Kind regards, Alina Grigorjeva, NB Hotel Executive Manager

8/10 - 좋아요

Jari

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2019년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Alina 님, 2019년 10월 27일
Dear Jari, Thank you for taking the time to evaluate your recent stay with us. Hope to see you back at NB Hotel! Kind regards, Alina Grigorjeva, NB Hotel Executive Manager

8/10 - 좋아요

CeBi

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Alina 님, 2019년 10월 24일
Dear CeBi, Thank you for taking the time to comment on your recent stay with us. I am happy that you enjoyed your stay. Hope to see you back at NB Hotel! Kind regards, Alina Grigorjeva, NB Hotel Executive Manager

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Zimno i bez ogrzewania
Byłem z małym dzieckiem. Okazało się, że w pokoju jest zimno, ogrzewanie nie działało, klimatyzacja zepsuta. Nawet nie można było się umyć. Obsługa niezoriętowana jak można pomóc bo szef śpi. Ogółem jestem zasmucony.
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Alina 님, 2019년 10월 24일
Dear Guest Thank you for writing a review for us in regards to your recent stay. Please accept our apologies if there were any misconceptions. I will for sure pass your comments to our departments and I hope that we will have a chance to make it right for you on your next visit! With best wishes, Alina Grigorjeva, NB Hotel Executive Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스
2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Alina 님, 2019년 10월 2일
Dear Guest, Thank you for choosing NB Hotel as your place to stay in Riga! We will be looking forward to welcoming you, your friends and relatives as our Guests for another great experience! Sincerely, Alina Grigorjeva, NB Hotel Executive Manager

6/10 - 괜찮아요

lill

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Koselig rom med ok renhold og trivelig betjening. Veggene var derimot papirtynne... så jeg kunne høre hva naboen så på tv. Kunne også høre den andre naboen snorke.. og hørte alle som gikk i gangen. Har du et godt sovehjerte er nok dette alikevel et godt sted å være sammenliknet med prisen i området. Er du derimot en som våkner lett- ville jeg isteden valgt et annet hotell.
2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Alina 님, 2019년 10월 2일
Dear Lill, Thank you for the time taken to review NB Hotel. It brings me great pleasure to read that you enjoyed our service and cleanliness. Nevertheless, we are sorry, that there was some aspect, that bring less comfort, but we do hope, that we will be able to welcome you in our hotel and will try do make a stay memorable! Wishing you only great travel experiences ahead. Alina Grigorjeva, NB Hotel Executive Manager

4/10 - 별로예요

José María

2019년 9월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

Aron

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Inga

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Прекрасный персонал, приемлемая цена
Прекрасный отель за соответствуюшие деньги! Расположен в тихом районе, до которого просто добраться на ретротрамвае от автовокзала и ждвокзала. При раннем выселении из отеля предоставили по запросу завтрак: бокс с бутербродами, бутылку минеральной воды, печенье и горячий напиток (чай / кофе на выбор). По возможности выберу этот же отель в следующий раз в Риге
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Алина 님, 2019년 9월 11일
Уважаемая Inga, Благодарим Вас за выбор отеля NB Hotel и за то, что нашли время и поделились своими впечатлениями. Мы высоко ценим Ваш подробный отзыв и искренне надеемся, что нам еще представится возможность приветствовать Вас вновь! С наилучшими пожеланиями, Алина Григорьева, NB Hotel Executive manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

I like the city's and bolt taxi but I don't like you go to bar and sell you a different price because you are foreigner or something but I like here and I'll come again and again
2019년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Alina 님, 2019년 9월 9일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your recent experience directly with us. We are glad to hear that you enjoyed the city. In bar we have the same menu for every guest. We look forward to welcoming you again in the future and show our true hospitality! Wishing you a great day! Alina Grigorjeva, NB Hotel Executive Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
2019년 8월에 7박 숙박함
답변 제공: Alina 님, 2019년 8월 31일
Dear Guest, Thank you for your recent stay with us and we truly appreciate you taking time to share your experience! We value your feedback and hope for another opportunity to exceed your expectations. Best Regards, Alina Grigorjeva, NB Hotel Executive Manager

10/10 - 훌륭해요

Alison

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Very nice Hotel, young man at reception helped me with early morning taxi to airport and gave me cold water and lemon on request
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Alina 님, 2019년 8월 27일
Dear Alison, Thank you very much for your time to write nice feedback about your stay at NB Hotel! We are glad to hear that you enjoyed the service. We are looking forward to your next visit. Sincerely Yours, Alina Grigorjeva, NB Hotel Executive Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2019년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Alina 님, 2019년 8월 22일
Dear Guest, Thank you for taking your time to review your recent experience with us and for choosing to stay at NB Hotel! We are happy to know that property met your expectations. We truly hope that we can live up to your expectations should you choose to stay with us on your next visit to Riga. Kind regards, Alina Grigorjeva, NB Hotel Executive Manager

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

2019년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Alina 님, 2019년 8월 15일
Dear Guest, Thank you for taking the time to evaluate your recent stay with us. Hope to see you back at NB Hotel! Kind regards, Alina Grigorjeva, NB Hotel Executive Manager

6/10 - 괜찮아요

Darius

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Vienai nakčiai
Iki 3.5 žv. šiam viešbučiui dar toli toli. Pirmas vaizdai įėjus į kambarį..įrengtas visai neskoningai, medžiagos pačios pigiausios, o dar kabantis paveikslas virš lovos\praminėm VAMPYRAI\, o dar vazonas su plastmasinėmis gėlėmis.Švaros ir tvarkos tikrai trūksta...šviestuvas apaugęs storu sluoksniu dulkių, šaldytuvas neveikia, dušas su plastikinėmis sienomis dvelkė pelėsiu. Vienas pliusas, kad galima apsistoti su augintiniu 10 Eur. Pusryčių menių nėra gausus, bet pavalgyti užtenka.
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Alina 님, 2019년 8월 15일
Dear Darius, Thank you for your recent stay with us and we truly appreciate you taking the time to share your experience! We value your feedback and hope for another opportunity to exceed your expectations. Best Regards, Alina Grigorjeva, NB Hotel Executive Manager

8/10 - 좋아요

Tommi 님, Lappeenranta

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Good breakfast, friendly staff. Overall condition little bit worn. Only real fault was leaking condensation water from rooms aircon device.
2019년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Alina 님, 2019년 8월 13일
Dear Tommi, Thank you for taking the time to complete our survey! I'm pleased to read your kind review about good breakfast and friendly staff and promise that will do our best to match your expectations upon your next visit to NB Hotel! All information about aircon device issue is already forwarded to the relevant managers, and necessary arrangements are made. I genuinely hope that we will be welcoming you to our hotel again very soon! Have a wonderful day! Kind regards, Alina Grigorjeva, NB Hotel Executive Manager

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Preis Leistung ist nicht ok Müsst dringend renoviert werden& das Bett ist extrem durchgelegen
2019년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Alina 님, 2019년 8월 13일
Dear guest, Thank you for taking the time to comment about your recent stay with us. Hope to see you back at NB Hotel! Kind regards, Alina Grigorjeva, NB Hotel Executive Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Die Unterkunft war Sauber und zweckmäßig. Das Frühstück war dem Preis entsprechend schlicht. Es war aber nicht weiter schlimm, da es um die Ecke, Richtung Innenstadt, einen super Traditionsbäcker gab:-) Im Erdgeschoss stehen ca. 10 Billardtische, die zum Verweilen einladen. Das Personal war immer freundlich und zuvorkommend. Für einen kurzen Städtetrip kann ich das Hotel empfehlen. Für einen längeren, würde ich eher ein konfortableres bevorzugen.
2019년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Alina 님, 2019년 8월 13일
Dear Guest, Thank you for taking the time to comment on your recent stay with us. I am happy that you enjoyed your stay. Hope to see you back at NB Hotel! Kind regards, Alina Grigorjeva, NB Hotel Executive Manager

10/10 - 훌륭해요

Guttorm

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Alina 님, 2019년 8월 5일
Dear Guttorm, Thank you for your recent stay with us and we truly appreciate you taking the time to evaluate your stay! I hope to have the pleasure of welcoming you back when your travels bring you back to Riga. Sincerely, Alina Grigorjeva, NB Hotel Executive Manager

6/10 - 괜찮아요

Maxim

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Отель специфический) несколько корпусов. наш номер был через двор, который не освещался, а автоматический свет загорался только тогда, когда ты уже подошёл к двери. Номер вполне себе комфортный. Останавливались переночевать после позднего прилёта, поэтому особо добавить нечего. Завтрак достойный.
2019년 7월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

VALERY

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Комфортный отдых в хорошем отеле
В номере чисто. Заселились сразу же. Завтрак хорош.
2019년 7월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2019년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Alina 님, 2019년 8월 2일
Dear Guest, Thank you for taking the time to evaluate your recent stay with us. Hope to see you back at NB Hotel! Kind regards, Alina Grigorjeva, NB Hotel Executive Manager

8/10 - 좋아요

Andrej

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great small hotel
Overall a very nice and clean small hotel with really nice breakfast! The only downside- only 4 TV channels.
2019년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Alina 님, 2019년 7월 30일
Dear Andrej, Thank you first of all for staying with us on your last trip to Riga and for taking the time to share your feedback. This greatly assists us to see the areas where we have to improve. I do sincerely hope that you will give us another chance in the future. With regards, Alina Grigorjeva, NB Hotel Executive Manager

4/10 - 별로예요

Sakari

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2 tähden tai alle hotelli
Todella huonotasoinen hotelli arvosteluihin nähden. Huoneiden kunto erittäinen huono ja aamupalakin heikko. En menisi toista kertaa.
2019년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Alina 님, 2019년 8월 2일
Dear Sakari, Thank you first of all for staying with us on your last trip to Riga and for taking the time to share your feedback. It is disappointing to hear that experienced did not meet with your expectations. This greatly assists us to see the areas that we are doing well or where we have to improve. I do sincerely hope that you will give us another chance in the future. With regards, Alina Grigorjeva, NB Hotel Executive Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hyvä hinta-laatusuhde. Hyvällä paikalla, rauhallinen, ystävällinen henkilökunta. Loistava aamiainen!
2019년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: Alina 님, 2019년 7월 30일
Dear Guest, Allow me to take this opportunity and thank you for choosing NB Hotel for your trip to Riga and for taking the time to share your feedback. I am happy to hear that you enjoyed your stay. We are all looking forward to welcoming you back whenever your travel will bring you back to Riga as it is an honour to have you as our guest. Have a wonderful day! Kind regards, Alina Grigorjeva, NB Hotel Executive Manager

10/10 - 훌륭해요

Rita

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
808 toas peaks olema külmkapp!
2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Alina 님, 2019년 8월 2일
Dear Rita, Thank you for taking the time to comment about your recent stay with us. We apologize for any inconvenience you experienced during your stay! We always kindly ask our guest to inform reception about any inconvenience, we will do our best to assist you as soon as possible. Hope to see you back at NB Hotel! Kind regards, Alina Grigorjeva, NB Hotel Executive Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
空港からバスを利用する方は、トラムのある道を、バス停の反対に渡り進行方向に進み、次の路地を左折です。
朝食が付いているのに、価格がリーズナブルなので選びました。結果は良かった。 ただ、到着が夜遅くに空港に着き、グーグルマップを頼りに、近くのバス停で降りたが、反対の方角にしばらく歩いてしまい、疲れました。 若い女性二人組に方向が反対だと教えてもらい。次に出会ったジョギング中の青年に、約200m程、ホテルの見えるところまで案内してもらい、助かりました。 翌日はトラムで市の中心部に出るのに便利でした。 I chose because the price was reasonable for breakfast to be included. The result was good. Only, the arrival arrived at the airport late in the evening and got off Google mapping at the bus stop nearby to the support, but I had walked for a while and was tired with the opposite direction. I am given instructions when the direction is opposite to the young woman duo. Next, I had guide to the place where the meeting jogging young man can see about 200 m, a hotel and I was rescued. In the next day, I was convenient for the central part in the city at the tram to come out.
2019년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Alina 님, 2019년 7월 30일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your recent experience directly with us. We look forward to welcoming you again in the future and show our true hospitality! Wishing you a great day! Alina Grigorjeva, NB Hotel Executive Manager