First of all, they don't have air conditioner in the room and the location is really bad. It's too far from city center, and near the hotel, Bobigny Pablo Picasso station, is very dirty. Secondly, the most important, their service is TERRIBLE. We accidentally booked this hotel 2 times, and canceled once. We asked the hotel and hotels.com if there is any way to get refund the first reservation cuz we booked the same day, same hotel. The hotel said we should ask hotels.com so we did. Hotels.com was really nice and tried their best to help us. BUT the hotel just ignored hotels.com and it didn't even respond to the mails hotels.com sent. When we arrived at the hotel we asked again, but they just said "Ask Hotels.com. That's out of our service." After we knew that the hotel ignored 3 mails from hotels.com we got really angry. 일단 방에 에어컨이 없고 위치가 정말 나쁩니다. 파리에서 아주 먼 것은 기본이고, Bobigny Pablo Picasso역 주변 지역이 매우 불결하고 지저분합니다. 지하철역 주변은 거의 오물 천지라고 보면 됩니다. 가장 불쾌했던 것은 바로 서비스인데, 저희가 처음에 예약을 하고 나서 실수로 한 번 취소를 하고 다시 예약을 했어요. 2번 예약해서 숙박비를 2번 내게 되었죠. 취소비가 있는 건 사실 잘 모르고 취소를 누른 거고, 같은 날짜로 같은 호텔에 다시 예약을 바로 했으니 취소했어도 한 번의 숙박비는 받을 수 있을 수도 있겠다 생각해서 호텔과 호텔스닷컴 둘 다에 문의를 했어요. 호텔은 호텔스닷컴에다 물어보라 그러고 호텔스닷컴은 호텔에다 물어보라고 하더라고요. 그래도 호텔스닷컴은 친절하게 우리에게 상세한 정보를 물어보고 호텔에 연락을 계속 했다고 진행상황을 알려주더군요. 하지만 호텔은 우리의 요구도 무시하고, 호텔스닷컴의 연락도 모두 무시하였다고 하더라고요. 차라리 그들이 우리에게 정당한 이유라도 설명해주던가 그냥 안 된다고라도 말을 해주었더라면 덜 화났을텐데, 아예 연락도 없는 건 저희를 매우 무시한 것이라고 생각되어 아주 화가 납니다. 다른 분들은 이 호텔이 취소 가능이어도 취소시 환불이 되지 않는 걸 명심하시고 이 호텔의 서비스가 아주 엉망이라는 걸 알아두세요.