총 5,345개 실제 이용 고객 후기를 기반으로 한 평점

3.8 (5점 만점)
72% 추천 여행객 비율
3.9 객실의 청결도
3.9 서비스 및 직원
3.8 객실의 편안함
3.7 호텔 상태
익스피디아 실제 이용 고객 후기
3점(5점 만점)
실제 이용 고객이 작성,

게시일: 2019. 7. 18 , Expedia
창문있는방이어도 볼건 아무것도 없음. 아침조식은 여태 여행다녀본곳중에 비교가 않될정도로 허전합니다. 빵과 커피가 제일 맛있습니다.
4점(5점 만점)
실제 이용 고객이 작성,

게시일: 2019. 7. 6 , Expedia
직원들의 친절함과 위치가 너무 좋았어요~ 하지만 연박을 했을 때 이불보가 전날썼던 그대로였고, 먼지가 너무 많았어요
호텔 매니지먼트의 의견
2019. 7. 10에 德立莊(호텔 매니지먼트)에 의해 작성
Thank you for your comments, we will improve with humility, thank you!
4점(5점 만점)
실제 이용 고객이 작성, 거주지: Seoul

게시일: 2019. 6. 30 , Expedia
좋은 위치지만 일부 시설(화장실) 및 침구류 등 청결 부분은 조금 개선이 필요해 보입니다. 또한 조식의 경우 가지수 보다 음식의 질에 조금 더 신경을 써 줄 필요가 있습니다.
호텔 매니지먼트의 의견
2019. 7. 3에 德立莊(호텔 매니지먼트)에 의해 작성
Thank you for your letter. Regarding your comments, we have already informed all relevant departments and look forward to improvement in the future. Thank you!
4점(5점 만점)
실제 이용 고객이 작성, 거주지: 서울

게시일: 2019. 6. 11 , Expedia
가장 큰 장점은 교통편이 편리한 점이다 다만 로비가 무척 복잡하고 조식 음식은 다양하지 않은 점이 아쉽다
호텔 매니지먼트의 의견
2019. 6. 13에 Hotel Management (호텔 매니지먼트)에 의해 작성
Dear Guest, Thank you for choosing to stay in Midtown Richardson during your recent trip. We are delighted to learn that you had a nice stay with us. Your wonderful comments are the best encouragement to us. We are looking forward to your next visit to Hotel Midtown Richardson with more cheerful and enjoyable experience. Sincerely, Hotel Midtown Richardson
5점(5점 만점)
실제 이용 고객이 작성,

게시일: 2019. 5. 24 , Expedia
호텔 매니지먼트의 의견
2019. 5. 24에 德立莊(호텔 매니지먼트)에 의해 작성
Dear Guest, Thank you for choosing to stay in Midtown Richardson during your recent trip. We are delighted to learn that you had a nice stay with us. Your wonderful comments are the best encouragement to us. We are looking forward to your next visit to Hotel Midtown Richardson with more cheerful and enjoyable experience. Sincerely, Hotel Midtown Richardson
3점(5점 만점)
실제 이용 고객이 작성,

게시일: 2019. 5. 17 , Expedia
하루 청소가 안되있었고 평소도 꼼꼼히 청소는 안되있었어요.하지만 전반적으로 친절하고 편의시설과 이동이 좋았어요. 추천해요
호텔 매니지먼트의 의견
2019. 5. 19에 Hotel Midtown Richardson(호텔 매니지먼트)에 의해 작성
Thank you for taking your time to post a review . We are sorry to learn that your experience in Hotel Midtown Richardson did not meet your expectation, especially on room cleaning. We already have related department to improve those issue. We sorry for the inconvenience it has been caused. Hopefully we can welcome you back on your next trip to Taipei. We are looking forward to providing you a better service on your next visit. Sincerely yours, Hotel Midtown Richardson
3점(5점 만점)
실제 이용 고객이 작성, 거주지: Korea

게시일: 2019. 5. 13 , Expedia
후기 중에 욕실 물에 관한 문제가 있었는데 그냥 위치가 너무 좋아서 예약했었는데요! 저희도 ㅠㅠ 욕실 물이 계속 바닥에 막 흥건했어요... 방 바꿔달라할라다가 부모님이 귀찮아하셔서 그냥 썼어요.. 그리고 가격대비 위치만 좋은.. 그런 느낌이에요.. 개인적으로.. 1층에 훠궈집은 맛도 좋고 몰랐는데 호텔투숙객은 10%할인도 해주더라구요..! 조식은.. 솔직히 과일정도? 랑 샐러드만 먹었네요! 호텔보다는 모텔느낌이라고 저희 부몬ㅁ님은 그러시더라구요! 여튼 와 좋다~ 이건 아니고.. 그랬어요 ㅎㅎ 위치는 진짜 좋아요 지하철역에서 걸어서 1분도 안걸리는?
호텔 매니지먼트의 의견
2019. 5. 15에 Hotel Midtown Richardson (호텔 매니지먼트)에 의해 작성
Thank you for taking your time to post a review . We are sorry to learn that your experience in Hotel Midtown Richardson did not meet your expectation, especially on the room and breakfast. We already have related department to improve those issue.We sorry for the inconvenience it has been caused. Hopefully we can welcome you back on your next trip to Taipei. We are looking forward to providing you a better service on your next visit. Sincerely yours, Hotel Midtown Richardson
3점(5점 만점)
실제 이용 고객이 작성,

게시일: 2019. 5. 4 , Expedia
호텔 매니지먼트의 의견
2019. 5. 4에 德立莊(호텔 매니지먼트)에 의해 작성
Thank you for your comments, we will work harder and look forward to your next visit!
4점(5점 만점)
실제 이용 고객이 작성,

게시일: 2019. 4. 20 , Hotels
호텔 매니지먼트의 의견
2019. 4. 20에 德立莊(호텔 매니지먼트)에 의해 작성
Dear Guest, Thank you for choosing to stay in Midtown Richardson during your recent trip. We are delighted to learn that you had a nice stay with us. Your wonderful comments are the best encouragement to us. We are looking forward to your next visit to Hotel Midtown Richardson with more cheerful and enjoyable experience. Sincerely, Hotel Midtown Richardson
5점(5점 만점)
실제 이용 고객이 작성,

게시일: 2019. 4. 18 , Hotels
호텔 매니지먼트의 의견
2019. 4. 19에 德立莊(호텔 매니지먼트)에 의해 작성
Thank you for your comments, we will work harder and look forward to your next visit.