시내 전망

샹그릴라 도쿄 여행 후기

5 out of 5
샹그릴라 도쿄
Marunouchi Trust Tower Main, 1-8-3 Marunouchi, Chiyoda-ku, Tokyo, Tokyo-to

이용 후기

9.6

최고예요

평점 10 - 훌륭해요. 484개 이용 후기 중 392개" "
평점 8 - 좋아요. 484개 이용 후기 중 68개" "
평점 6 - 괜찮아요. 484개 이용 후기 중 17개" "
평점 4 - 별로예요. 484개 이용 후기 중 4개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 484개 이용 후기 중 3개" "

9.8/10

청결 상태

9.6/10

직원 및 서비스

9.6/10

편의 시설/서비스

9.6/10

숙박 시설 상태 및 시설

9.2/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

DOOCHUL

2023년 12월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

soonhyo

2023년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Shangri-La Tokyo 님, 2023년 2월 1일
Dear soonhyo, A warm greetings from Shangri-La Tokyo and it was our greatest pleasure to welcome you to the hotel. Additionally, we greatly appreciate your time to share your valuable evaluation through Expedia. We are happy to learn that we were able to offer you and your family the Shangri-La service in creating memorable and enjoyable moments during your stay. Once again, we thank you for your high evaluations and look forward to welcoming you back to Shangri-La Tokyo in the not too far future. Yours sincerely, Matthias Y. SutterGeneral ManagerShangri-La Tokyo

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 12월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Hyungjoon

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2019년 12월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

SEUNGHO

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 3월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

SUNGSIK

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 1월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 12월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

seung hwan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
도쿄상그릴라 넘 쾌적합니다
도쿄 중심가에 위치해있어서 주변 어디로든 쉽게 움직일수 있고 공항리무진이 바로 앞에 서서 사용도 편리하며 직원들이 넘 친절하셔서 편하게 지내다 왔습니다.
2018년 7월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Sera

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
역시 샹그릴라.
다른 나라 샹그릴라에서 기억이 좋아서 도쿄에서도 선택했는데 정말 후회없는 선택. 일단 도쿄역 바로 옆이라 백화점, 편의점, 공항리무진 버스가 호텔 바로 앞에 있어서 편리하다. 직원들도 너무 친절했고 이른시간에 도착했는데도 체크인을 빨리 도와주고 우리가 외출한 사이에 잠옷이랑 나머지 룸 컨디션을 맞춰준게 센스있었다. 호텔 도착 전에 컨시어지에 레스토랑 예약을 부탁했는데 번거로운데도 끝까지 잘 도와줬다. 룸컨디션이나 시설, 전망은 말 할 필요도 없고 조식도 비싸긴 하지만 맛있고 붐비지 않아서 더 좋았다. 이 가격에 호텔 시설은 좋은게 당연하지만 직원들의 친절함과 따뜻한 응대는 도쿄 샹그릴라에서 더 돋보였던것 같다. 아 그리고 특히 잠옷이 너무 편안해서 따로 구입하고싶을 정도였다. 다음번에도 또 갈 것 같다.
2017년 8월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
large size room with nice view. very comfortable bedclothes.

10/10 - 훌륭해요

hyun sun 님, 서울

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
매우만족
모든게 완벽 도쿄역과도 가깝고 직원들 모두 매우 친절.한국직원이 현지 음식점 소개등 큰 도움이 되었읍니다.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
역시 샹그리라
깨끗하고 편리한 교통

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
비즈니스와 휴식 모두 완벽한 샹그릴라 호텔~
도쿄역 바로 옆에 위치하여 다른 지역으로의 접근성이 좋고, 또한 호텔이 28층부터 위치해서 전망이 매우 훌륭합니다. 객실도 넓고, 침구도 무척 편안하며, 서비스는 전반적으로 수준이 높습니다. 투숙 당일 다른 손님의 짐이 제 객실에 잘못 운반되는 사소한 실수가 있긴 했지만요... (물론 바로 다음 날 매니저 분이 사과 편지와 함께 과일을 보내주셨습니다)

6/10 - 괜찮아요

oddboy 님, seoul

좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스
아침이 정말 맛없네요.
침대 메트리그는 교환이 필요한듯. 푹꺼져서 쇼파에서 잤어요. 좋은 호텔이라 기대도 컸는데 부족한 부분이 더많이 보여서 안타까웠습니다.

10/10 - 훌륭해요

chris song 님, australia

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
It was Beautiful!!
It was more than we expected! AND HAD A WONDERFUL TIME!!

10/10 - 훌륭해요

Yoko

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I stay Shangri-La Hotel Tokyo every time I go to Tokyo. This time I booked a room with Horizon Club access. Check-in, cocktail time and breakfast were all enjoyed in a different atmosphere than usual.
2024년 4월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Alon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent rooms. Food options are limited and not up to the standards of the rest. Gym is pathetic.
2024년 3월에 6박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

kouji

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
清潔
よかったです^_^
2024년 1월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Spencer

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 11월에 5박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

MIZUSA

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
何度か此方のホテルを利用しています。  いつ宿泊してもホテル側の方々の優しさ細かい気遣いお客様へのご配慮、とにかく感謝です ホテルの料金設定は少しお高めですが宿泊してみるとご納得出来る料金だと私は思っております。 また、リフレッシュしたくなった際は此方を利用したいと思います。
2023년 10월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Mickey 님, Northbrook

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The best 1st class
2023년 9월에 6박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

yunuem

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The place is absolutely . Love tge restaurant both of them
2023년 9월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Peter

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Iain

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 8월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Jose Miguel Simon 님, Miami

연인과의 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Fantastic hotel, wonderful services staff, very impecable property. Amazing ending December 31 2022. This people from the hotel were extraordinary adorable!!!!!

10/10 - 훌륭해요

haowen

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 6월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Mayllelis

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Perfect stay

10/10 - 훌륭해요

Joanne 님, Bronxville

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
This was our first visit to Japan and we have traveled extensively in the past ten years. Friends recommended Shangri-La so we stayed overnight when we landed in Japan before heading to Kyoto and Hiroshima. We checked back into Shangri-La at the end of our trip for three more nights in Tokyo before flying back to the US. The positives about this hotel are too numerous to mention. The service provided by every member of the staff is impeccable…truly next level. The hotel facilities are beautiful and perfectly maintained. As newcomers to Japan, we hadn’t known in advance how much we’d rely on the bullet trains to move around the country and Shangri-La is right next door to Tokyo Station (the hotel lobby is on the 28th floor so it’s high above the bustle of the street and the trains…and the views are wonderful!) so it’s location is excellent! The concierge is incredibly helpful in planning dinners and guided tours and the hotel restaurants are excellent if you want to dine in. Shangri-La is a six star hotel on every dimension. We’ll be back!!
2023년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Shangri-La Tokyo 님, 2023년 5월 3일
Dear Joanne, Thank you for choosing to stay at Shangri-La Tokyo upon your first visit to Japan, and for taking your valuable time to share your experience via expedia, since it is these comments that allow us to strive for improvement in our services. We are delighted to learn that you had enjoyed your stay, and greatly appreciate your kind compliments, including your feedback about our prime location adjacent to Tokyo Station as well as our service and facilities. Additionally, we greatly appreciate your compliments to our staff, notably our Concierge team, since I am sure your kind recognition will motivate them to strive to further create memorable moments for our valued guests. Once again, we thank you for choosing to stay with us and look forward to welcoming you back to the hotel in the not too far future. Yours sincerely, Matthias Y. SutterGeneral Manager Shangri-La Tokyo

8/10 - 좋아요

Renee

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great for lux and easy access to Tokyo station.
2023년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Shangri-La Tokyo 님, 2023년 5월 3일
Dear Renee, Warm greetings from Shangri-La Tokyo and it was our pleasure to welcome you to the hotel. Additionally, we greatly appreciate your time to share your valuable comments through expedia. We are happy to learn that you had enjoyed your stay and we thank you for your kind compliments regarding the hotel and its location. We look forward to welcoming you back in the not too far future and please do let us know if we can be of assistance. Yours sincerely, Matthias Y. SutterGeneral ManagerShangri-La Tokyo

10/10 - 훌륭해요

Toshiaki

출장 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
素敵さが過ぎており、天下一の称号 ものである。
2023년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: シャングリ・ラ東京 님, 2023년 5월 2일
Toshiaki様過日は数あるホテルの中、シャングリ・ラ 東京にご滞在をいただき心より御礼申し上げます。また、ご多用の中、貴重なコメントをexpediaにお寄せいただき心より感謝申し上げます。なお、ご返答が大変に遅れ心よりお詫び申し上げます。この度は、弊ホテルにご満足をいただき大変嬉しく存じますとともに、お褒めのお言葉をいただき心より御礼申し上げます。重ねてお礼を申し上げますとともに、Toshiaki様のまたのご来館をスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。シャングリ・ラ東京総支配人マティアス スッター

8/10 - 좋아요

Ed 님, Johnstown

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Overall the property is beautiful and impeccable, which one would expect from Shangri-La. I had been trained/treated by other Shangri-La hotels with small daily touches such as chocolates, notes, etc.. There were no such daily gifts at this Tokyo hotel which seemed like a small miss. That said on the negative side, the cleaning staff bent a new USB cable that was left plugged into the outlet and we were not notified. Fortunately we were able to straightened and it still worked.
2023년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Shangri-La Tokyo 님, 2023년 4월 21일
Dear Ed, Thank you for your continued patronage to Shangri-La and for choosing to stay with us during your visit to Tokyo. At the same time, please allow us to apologise for the belated response. We thank you for your valuable time to share your feedback via expedia, since it is these comments that allow us to strive for improvement in our services. We have taken note of the missing Shangri-La touches that were expected, as well as our cleaning staff’s unprofessional service, and wish to extend our apologies for the inconvenience encountered. Please rest assured that we have taken actions to review the processes and procedures of the relevant services, and will continue to re-train the staff to prevent reoccurrences in the future. In closing, we wish to thank you for your kind comments and continued support to Shangri-La, and hope we will have the pleasure to welcome you back to Shangri-La Tokyo in the not too far future.Yours sincerely, Matthias Y. SutterGeneral ManagerShangri-La Tokyo

10/10 - 훌륭해요

Char-Wang

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
will visit it again
2023년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Shangri-La Tokyo 님, 2023년 4월 21일
Dear Char-Wang,Thank you for choosing to stay at Shangri-La Tokyo and for taking your valuable time to share your experience via expedia. At the same time, allow us to extend our apologies for the belated response. We are delighted to learn that you had enjoyed your stay and greatly appreciate your high evaluation towards your experience with us. Once again, we thank you for your kind support and hope that you will choose to stay with us again upon your future trips to Tokyo. Yours sincerely, Matthias Y. SutterGeneral Manager Shangri-La Tokyo

4/10 - 별로예요

Sophy

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Check in was ok, but both restaurants were closed and i was not told nor offered any compensation to make up for it. Room service food was really poor. Internet and airplay was really glitchy. Spa was lovely and frankly the best part of the stay.
2023년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Shangri-La Tokyo 님, 2023년 4월 21일
Dear Sophy Thank you for choosing to stay at Shangri-La Tokyo upon your visit to Tokyo, and we appreciate your valuable time to share your feedback via expedia, since it is these comments that allow us to strive for improvement in our services. Further, allow us to apologize for the belated response. First and foremost, allow us to extend our apologies for the inconvenience caused due to the restaurant business hours. Additionally, we regret to learn that our in-room dining offerings, as well as our internet connection and airplay functions did not meet your expectations. Kindly rest assured that these inconveniences had been brought to the attention of the relevant senior management for review and improvement. On the other hand, we are delighted to learn that you had enjoyed your experience at the Chi Spa and extend our appreciation for your kind compliments. Once again, allow us to extend our apologies for the inconvenience caused, and hope we shall be given the opportunity to welcome you back to the hotel in the future. Yours sincerely, Matthias Y. SutterGeneral ManagerShangri-La Tokyo

6/10 - 괜찮아요

Miho

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: シャングリ・ラ東京 님, 2023년 4월 21일
Miho様過日はご多用の中シャングリ・ラ東京にご宿泊をいただき心より感謝いたします。また、ご宿泊のご評価をexpediaにお寄せいただき心よりお礼申し上げます。なお、ご返信が大変遅くなり心よりお詫び申し上げます。この度は、ご期待にお応えができず心よりお詫びを申し上げますとともに、今後はより一層お客様へ良い商品、サービスをご提供いたしますよう尽力いたします。重ねてお詫び申し上げますとともに、Miho様のまたのご宿泊をお待ち申し上げております。シャングリ・ラ 東京総支配人マティアス・スッター

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
快適なホスピタリティ
世界各地のシャングリラホテルの中で、最も空間の取り方がすばらしい、芸術的だと思いました。 繁忙期で、アメニティの不足などがありましたが、フロントのヘルプはすばやく助かりました。 高層階は、まるで飛行機の窓のようでした。
2022년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: シャングリ・ラ東京 님, 2023년 1월 5일
ご投稿者様 日頃よりシャングリ・ラをご利用いただき誠にありがとうございます。また、過日はシャングリ・ラ 東京にご宿泊をいただき心より感謝申し上げます。なお、ご多用の中、ご宿泊のご評価をexpedia/Hotels.comにお寄せいただき併せてお礼申し上げます。この度は当ホテルでのご滞在をお楽しみいただき大変嬉しく存じます。なお、アメニティのご提供につき、不十分な対応がございました旨、改めてお詫びを申し上げますとともに、ご迷惑をかけてしまいましたにもかかわらず、ご投稿者様よりの多岐にわたるお褒めのお言葉に感謝申し上げます。引き続き、お客様への良いサービス、思い出に残るエクスペリアンスをご提供いたしますよう尽力いたしますとともに、またのご宿泊を従業員一同心よりお待ち申し上げております。 シャングリ・ラ 東京 総支配人 マティアス・スッター

10/10 - 훌륭해요

Yukiko

2022년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: シャングリ・ラ東京 님, 2022년 12월 21일
Yukiko様 過日はシャングリ・ラ 東京にご宿泊をいただき心より感謝申し上げます。また、ご宿泊のご評価をexpediaにお寄せいただき、併せてお礼申し上げます。この度はご滞在にご満足をいただき大変嬉しく存じます。引き続き、お客様への良いサービス、思い出に残るエクスペリアンスをご提供いたしますよう尽力いたしますとともに、またのご宿泊を従業員一同心よりお待ち申し上げております。 シャングリ・ラ 東京 総支配人 マティアス・スッター

10/10 - 훌륭해요

Carl

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Fabulous Hotel
Tokyo Shangri La upholds the high quality, comfort and service that is associated with the Shangri La name. From the moment I stepped into the hotel the staff were going out of their way to make sure I had everything I needed. The hotel was flawless. I cannot report a weakness. Being right next to Tokyo Station, access to anywhere in Japan was easy. I look forward to my next stay at a Shangri La.
2022년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: シャングリ・ラ東京 님, 2022년 12월 8일
Dear Carl,Greetings from Shangri-La Tokyo and allow us to extend our belated appreciation for choosing to stay with us, as well as taking your valuable time to extend your feedback via Expedia, since it is these comments which assist us to constantly strive for improvement. We are delighted to learn that you had enjoyed your stay, and wish to thank you for your kind compliments towards our staff, service, and location. We greatly appreciate your kind feedback, and trust that your valuable comments will further motivate our staff to deliver memorable experiences to our valued guests. Again, we thank you for your support and hope to have the privilege of welcoming you back to the Shangri-La Tokyo in the not too far future. Yours sincerely, Matthias Y. SutterGeneral Manager Shangri-La Tokyo

10/10 - 훌륭해요

Keisuke

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 10월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Masakatsu

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: シャングリ・ラ東京 님, 2022년 12월 21일
Masakatsu様 過日はシャングリ・ラ 東京にご宿泊をいただき心より感謝申し上げます。また、ご宿泊のご評価をexpediaにお寄せいただき、併せてお礼申し上げます。 なお、御返信が大変遅くなりお詫び申し上げます。過日はご滞在にご満足をいただき大変嬉しく存じます。引き続き、お客様への良いサービス、思い出に残るエクスペリアンスをご提供いたしますよう尽力いたしますとともに、またのご宿泊を従業員一同心よりお待ち申し上げております。 シャングリ・ラ 東京 総支配人 マティアス・スッター

10/10 - 훌륭해요

Keisuke

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 9월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Takashi

2022년 8월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

hiroyasu

연인과의 여행, 출장 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
スタッフの対応は、素晴らしい。朝食も秀逸です。コロナでお店が閉まっているのと、ルームサービスが夜遅くにやっていないのが残念でした。仕事でチェックインが10時過ぎていて、ルークサービスで済まそうと思ってましたが、近くのコンビニに行くことになりました。
2022년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: シャングリ・ラ東京 님, 2022년 8월 3일
hiroyasu 様 過日はシャングリ・ラ 東京をご利用いただきまして誠にありがとうございました。 また、ご多用の中、expediaにコメントをお寄せいただき心から感謝申し上げます。 この度はご宿泊を賜り心より感謝を申し上げますとともに、当スタッフの応対、朝食に関するお褒めのお言葉をいただき大変光栄に存じます。 しかしながら、ルームサービスにつき大変なご不便をおかけしお詫び申し上げますとともに、僭越ながら2022年8月1日より24時間のご提供をさせていただいております旨ご案内申し上げます。 hiroyasu様のまたのご来館をスタッフ一同お待ち申し上げておりますとともに、厳しい暑さの折、ご自愛のほどお過ごしくださいませ。 シャングリ・ラ 東京 総支配人 マティアス・スッター

10/10 - 훌륭해요

KAZUKI

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
部屋が快適なことは今更書きませんが、静かで全ての面でパーフェクトなホテルでした。
2022년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: シャングリ・ラ東京 님, 2022년 6월 27일
KAZUKI様 過日はシャングリ・ラ 東京にご宿泊をいただき心より感謝いたします。また、ご宿泊のご感想をexpediaにお寄せいただき、併せてお礼申し上げます。 この度は、ごゆっくりとお寛ぎいただき、ご滞在にご満足をいただけましたこと、大変光栄に存じます。また、お褒めのお言葉をいただき心より御礼申し上げます。 引き続き、お客様への良いサービス、思い出に残るエクスペリアンスをご提供いたしますよう尽力いたします。 重ねてお礼を申し上げますとともに、またのご宿泊を従業員一同心よりお待ち申し上げております。 シャングリ・ラ 東京 総支配人 マティアス・スッター

10/10 - 훌륭해요

Masato

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: シャングリ・ラ 東京 님, 2022년 6월 15일
ご投稿者様 過日は数あるホテルの中からシャングリ・ラ東京にご宿泊をいただき心より御礼申し上げます。また、ご宿泊のご感想をお寄せいただき、併せて感謝申し上げます。 この度は、当ホテルへの高いご評価をいただき心より御礼申し上げます。 今後もより一層お客様へ良い商品、サービスをご提供いたしますよう尽力いたします。 またのご宿泊を、従業員一同心よりお待ち申し上げております。 シャングリ・ラ 東京 総支配人 マティアス・スッター

8/10 - 좋아요

HOZUMI

2022년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: シャングリ・ラ 東京 님, 2022년 6월 15일
ご投稿者様 過日は数あるホテルの中からシャングリ・ラ東京にご宿泊をいただき心より御礼申し上げます。また、ご宿泊のご感想をお寄せいただき、併せて感謝申し上げます。 この度は、当ホテルへの高いご評価をいただき心より御礼申し上げます。 今後もより一層お客様へ良い商品、サービスをご提供いたしますよう尽力いたします。 またのご宿泊を、従業員一同心よりお待ち申し上げております。 シャングリ・ラ 東京 総支配人 マティアス・スッター

10/10 - 훌륭해요

Junichi

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 5월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

RIEKO

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
フレンドリーでいて丁寧
フレンドリーでいて丁寧 本当に気持ちよく滞在できました。 ロビーラウンジ食事をいたしましたが ラストオーダーが20時という事もあり 結構なボリュームで食べ残してしまいそうでした。 この続きはインルームでいかがです こんな提案受けたの初めて 盛り付け直して運んでくださいました。
インルームで提供された夕食に残り
時間に気兼ねなくくつろいでいただきました。
2022년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: シャングリ・ラ 東京 님, 2022년 5월 13일
RIEKO様 この度はシャングリ・ラ 東京をご利用いただきましてありがとうございました。 コメントをお寄せいただきましたこと、心より御礼申し上げます。 ロビーラウンジでのお食事をご満足いただけたご様子で、大変嬉しく存じます。 これからもお客様へのおもてなしにご満足いただけるよう精進してまいりますので、是非またご利用いただけますと幸いです。 またのお越しをスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。 シャングリ・ラ 東京 総支配人 マティアス・スッター

8/10 - 좋아요

Toshiki

출장 여행
좋아요: 청결 상태
ハード面は最高なんですけどー
2022년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: シャングリ・ラ 東京 님, 2022년 5월 13일
Toshikiさま この度はシャングリ・ラ 東京をご利用いただきましてありがとうございました。 コメントをお寄せいただきましたこと、心より御礼申し上げます。 ハード面は最高の事、大変うれしく思います。 サービスにも満足いただけるよう、精進してまいりますので、是非またご利用いただけますと幸いです。 またのお越しをスタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。 シャングリ・ラ 東京 総支配人 マティアス・スッター

10/10 - 훌륭해요

Yuki

2022년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: シャングリ・ラ 東京 님, 2022년 5월 20일
Yuki様 この度はシャングリ・ラ 東京をご利用いただきましてありがとうございました。 また、コメントをお寄せいただきましたこと、心より御礼申し上げます。 是非またご利用いただけますと幸いです。Yuki様のまたのお越しをスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。 シャングリ・ラ 東京 総支配人 マティアス・スッター

10/10 - 훌륭해요

KEN

2022년 3월에 1박 숙박함