책상, 노트북 작업 공간, 무료 WiFi, 침대 시트

모텔 6 투손, 애리조나 여행 후기

2 out of 5
모텔 6 투손, 애리조나
1010 South Freeway, I-10 and 22nd, Tucson, AZ

이용 후기

4.8
평점 10 - 훌륭해요. 1012개 이용 후기 중 124개" "
평점 8 - 좋아요. 1012개 이용 후기 중 118개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1012개 이용 후기 중 170개" "
평점 4 - 별로예요. 1012개 이용 후기 중 189개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1012개 이용 후기 중 411개" "

5.0/10

청결 상태

5.8/10

직원 및 서비스

5.4/10

편의 시설/서비스

4.4/10

숙박 시설 상태 및 시설

6.0/10

친환경

이용 후기

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

moderate hotel
nice stay, reasonable price and good location.
답변 제공: Bobby P 님, 2015년 7월 22일
We appreciate your feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to seeing you soon. Thank you

2/10 - 너무 별로예요

Jane

출장 여행, 가족 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
We had to ask for a shower head. The curtain has holes and there is a dirty shoe print on our ceiling.
2024년 3월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

Jim

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
A dump or a property located in a terrible area. At least the front parking lot was well lit.
2024년 3월에 4박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Yanning

별로예요: 직원 및 서비스
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2024년 3월 24일
Thank you for taking the time to share your review. We truly value your feedback

8/10 - 좋아요

Selvin T

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 청결 상태
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2024년 3월 18일
Thank you

6/10 - 괜찮아요

Gabriel

단체 여행, 가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
If you can’t find a place to sleep then go here it’s cheap, with free parking, free wifi, and somewhat clean. My only advice would be don’t keep anything valuable in your vehicle because there is a lot of people on drugs.
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2024년 3월 18일
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.

4/10 - 별로예요

Mei

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Too noisy cannot sleeping
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 3월 12일
Hi Mei,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

2/10 - 너무 별로예요

Claudiana

연인과의 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
They were rude I did not stay and have yet to receive my refund can you please help me with this issue
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 3월 12일
Hi Claudiana,On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Lilith #Team6

10/10 - 훌륭해요

Lawrence

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Every thing!
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 3월 12일
Hi Lawrence,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 - 너무 별로예요

Ana

연인과의 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Horrible place. Super dirty and very unsafe! Huge crack in the door where it was so easy for someone to just look right in. The actual rooms vs the pictures on the site are very misleading as nothing was the same. It was a huge downgrade. People walking all over and looking into rooms. Front desk only offered to switch rooms and could not even offer an refund after expressing how unsafe this place is.
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Nancy Y. 님, 2024년 3월 6일
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

6/10 - 괜찮아요

Lisa

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It was noisy.
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Nancy Y. 님, 2024년 1월 23일
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

4/10 - 별로예요

Marva

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2024년 2월 20일
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.

8/10 - 좋아요

luis

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Ofrecen café, pero durante mi estancia no funcionaba la máquina de xafe
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 1월 9일
Hola Luis, Esperamos tener la oportunidad de mejorar tu experiencia con nosotros. Por favor visite nuevamente.Lilith#Equipo6

10/10 - 훌륭해요

Elisandra

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Everything is good just wish ice machines closer to rooms
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 1월 9일
Hi Elisandra,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

2/10 - 너무 별로예요

La'Tisha

출장 여행, 반려동물 동반 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Rude manager. Homeless people looking in my truck and trying to get in my room. Accused of destroying linens which was untrue. Bathroom door falling off, terrible shower, huge gap around the entry door.
2023년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 1월 9일
Hi La'Tisha,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6

2/10 - 너무 별로예요

Nicholas

가족 여행
Beware this hotel charges cash only deposit of $100. The vendor has an ATM, but it’s one of those ATMs that charge $5 fees and the hotel gets a cut of it. very predatory and scammy. don’t stay here.
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 1월 9일
Hi Nicholas,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

10/10 - 훌륭해요

Giovanni

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2024년 2월 20일
Thank you

6/10 - 괜찮아요

Al

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Motel 6 Tucson
Late night arrival, front desk attendant was nice. Room and building needs some modernization. Floors not cleaned well and scratched up. Bed was comfortable enough. Shower & tub needs some work and gap at bottom of front door. Bare bones minimum, price was low so? I guess you get what you paid for!?
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2024년 1월 9일
Hey Al, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Lilith#Team6

10/10 - 훌륭해요

Hery

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Buena atención, falta restaurant
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2023년 12월 26일
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

10/10 - 훌륭해요

Elizabeth R.

아이를 동반한 가족 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great !
2023년 12월에 7박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2023년 12월 21일
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

8/10 - 좋아요

Marcela

2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2024년 2월 20일
Thank you

10/10 - 훌륭해요

Samuel

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

David

단체 여행, 출장 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Christopher

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

David

I’m comfortable and relax
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2023년 12월 21일
Hi David, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Kaur J.#Team6

10/10 - 훌륭해요

David

2023년 12월에 5박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2024년 2월 20일
Thank you

10/10 - 훌륭해요

blanca esthela

2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: FDM 님, 2023년 12월 5일
Thank you

10/10 - 훌륭해요

Edward

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Check in was great front desk made helpful
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: FDM 님, 2023년 12월 5일
Thank you

4/10 - 별로예요

Jose

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
La recepcionista de la noche era muy grosera
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: FDM 님, 2023년 12월 4일
Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services.

8/10 - 좋아요

David

2023년 11월에 2박 숙박함

4/10 - 별로예요

Michelle

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스
별로예요: 직원 및 서비스
The people don't listen, house keeper keeps coming in my room. Front desk is on my bad side. The men are helpful, the females are just rude
2023년 11월에 5박 숙박함
답변 제공: Brand Experience Team 님, 2023년 11월 29일
Hi Michelle,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6

10/10 - 훌륭해요

Carlos

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
very good location
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: FDM 님, 2023년 11월 28일
Thank you

2/10 - 너무 별로예요

Yvonne

좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Cuzy with 100 Deposit
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: FDM 님, 2023년 11월 28일
Thank you for taking the time to share your experience with us.

10/10 - 훌륭해요

BECKY

출장 여행, 반려동물 동반 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
EASY ACCESS
2023년 11월에 5박 숙박함
답변 제공: FDM 님, 2023년 11월 28일
Thank you

4/10 - 별로예요

Luz Maria Tirado

가족 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Too noisy and lonely
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Lisa 님, 2023년 11월 27일
Dear Luz Maria Tirado,We appreciate you sharing your concerns during your stay. Unfortunately for us we didn't meet any of your expectations. On behalf of the entire staff I would like to extend an apology to you.Sincerely,Lisa Avila

8/10 - 좋아요

David

Quiet
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Lisa 님, 2023년 11월 22일
Dear David,Thank you for the 4 star Expedia review. We are thrilled that you stayed here with us at the Motel 6, and would love to see you again when your travels bring you back to Tucson, AZ area. Safe Travels!Sincerely, Lisa Avila

10/10 - 훌륭해요

Diana Paulina

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excelente
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: FDM 님, 2023년 11월 21일
Thank you

4/10 - 별로예요

Lauren

2023년 11월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

juan jose

2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: FDM 님, 2023년 12월 5일
Thank you

4/10 - 별로예요

Saul

2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Lisa 님, 2023년 11월 14일
Dear Saul,We appreciate the feedback and are very sorry to hear that you experienced a few hiccups during your stay. We hope that you will stay with us again and change that 4 star review into a 10 star one!Sincerely,Lisa Avila

4/10 - 별로예요

Roland

출장 여행, 반려동물 동반 여행, 가족 여행
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Room was located a good city block in a different building from the office where the only ice machine and drink vending machine were, had to drive to get these things. Had hard time finding room, no map given, told room facing the other hotel, had to ask cleaning crew who didn't know at first. Felt we were given a room way out of the way because we had two small dogs. Our pets are well behaved and kenneled. Seems like this hotel chain has issues repairing bathrooms when something is damaged or broken. This motel used a lot of drywall patch but inexpertly applied. Sad experience.
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Lisa 님, 2023년 11월 14일
Dear Roland,Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services. I hope you give us another opportunity to serve you in the future. Sincerely, Lisa Avila General Manager

8/10 - 좋아요

Muoi

2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: FDM 님, 2023년 12월 4일
Thank you

8/10 - 좋아요

Jonathan

단체 여행
n/a
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Lisa 님, 2023년 11월 8일
Dear Jonathan,Thank you for your kind rating regarding your recent stay with us. We appreciate it, as customer care is of the utmost importance to us here at the Motel 6

10/10 - 훌륭해요

Rivera

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It was good
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: FDM 님, 2023년 11월 7일
We love hearing that we were able to provide you with such a wonderful experience. Our goal is to provide every guest with an exceptional stay. We look forward to your next stay!, Thank you very much for taking the time to give us a 5 stars review,Have a nice day!

8/10 - 좋아요

Karina

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Limpio
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Lisa 님, 2023년 11월 6일
Dear Karina,On behalf of the entire staff at the Motel 6, I want to thank you for sharing your experience from your recent stay. It is always a pleasure to hear great things about our hotel. Sincerely,Lisa Avila

2/10 - 너무 별로예요

Erika

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The stay at motel 6 was terrible our room was dirty with bugs in bed and the bathroom was flooded. The staff was really unprofessional.. I would like to get a reimbursement for the stay.. they asked for 100.00 dollar deposit . When it was tie to checkout they charged us for towels that we didn't dirty. We advice the staff which was the day time manager about the flood in the bathroom and the bugs. She did not do nothing about it.. I asked for a different room since it was dirty and with bugs but she did not moved us.
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: FDM 님, 2023년 11월 7일
We are sorry we were not able to provide you with the quality of services you deserve. This is not typical of our hotel and staff, and we are always looking for ways to improve our customer experience.

6/10 - 괜찮아요

gerardo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: FDM 님, 2023년 11월 5일
Thank you fot the review, Have a nice weekend.

2/10 - 너무 별로예요

Brian

2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Lisa 님, 2023년 11월 1일
Dear Brian, Thank you for sharing your experience with us. I am sorry your experience did not meet your expectations. All comments are shared with the staff so we can continue to improve our services. I hope you give us another opportunity to serve you in the future. Sincerely, Lisa Avila General Manager

8/10 - 좋아요

Elisandra

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 편의 시설/서비스
It would be nice to have microwaves in the rooms
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Lisa 님, 2023년 11월 1일
Dear Elisandra,We have noted and sincerely appreciate your honest feedback. We do strive daily to offer the very best in service and amenities here. We are sorry that you feel that we fell short in what was provided. Please know that microwaves are not required by the Motel 6 Franchise. I will have this discussion with ownership though.Sincerely,Lisa Avila

4/10 - 별로예요

Dana

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Just don’t.
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: FDM 님, 2023년 10월 29일
We are sorry we were not able to provide you with the quality of services you deserve. This is not typical of our hotel and staff, and we are always looking for ways to improve our customer experience.Thank you!.