스위트 (Riva, Canal View) | 저자극성 침구, 미니바, 객실 내 금고, 각각 다른 스타일의 인테리어

하얏트 센트릭 무라노 베니스 여행 후기

4 out of 5
하얏트 센트릭 무라노 베니스
Riva Longa, 49, Murano Island, Venice, VE

이용 후기

9.2

매우 훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 1001개 이용 후기 중 703개" "
평점 8 - 좋아요. 1001개 이용 후기 중 206개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1001개 이용 후기 중 58개" "
평점 4 - 별로예요. 1001개 이용 후기 중 19개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1001개 이용 후기 중 15개" "

9.6/10

청결 상태

9.2/10

직원 및 서비스

9.0/10

편의 시설/서비스

9.4/10

숙박 시설 상태 및 시설

9.4/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

sun ho

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
직원들이 너무 친절하고 쾌적하고 좋은 호텔이었습니다.
2022년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: . 님, 2022년 6월 16일
Dear sun ho, It is great that you were so positively impressed by the courteous and friendly service provided by our amazing associates! It will be my pleasure to share your kind words with all those colleagues who helped to create for you some lasting, happy memories of your time at Hyatt Centric Murano Venice. We look forward to welcoming you back soon and hopefully many more times to come. Leonardo Ometto General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
가족과 휴가기간동안 머무르기 좋았습니다. 깨끗한 객실과 좋은 위치로 많은 사람들에게 추천합니다.
2019년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: . 님, 2020년 1월 23일
Dear Guest, Thank you for spending a few days with us here at Hyatt Centric Murano Venice! It pleases us to see that you liked the experience thanks to unbeatable location and spotless facilities. We are grateful for your recommendation and hope to see you again soon. Leonardo Ometto General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
한적해서 좋고 룸도 좋아요 무료로 셔틀을 이용할 수 있어서 굉장히 좋았고 조식 맛있어요!!
2019년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Hyatt Centric Murano Venice 님, 2019년 12월 24일
Dear Guest Thank you for being our guest and taking the time to review your stay at Hyatt Centric Murano Venice. It is great to know your visit was satisfactory and we hope you took with you happy and lasting memories of the time spent in Venice. We look forward to welcoming you back to our property very soon! Leonardo Ometto General Manager

8/10 - 좋아요

Jooyoung

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Hyatt Centric Murano Venice 님, 2019년 9월 2일
Dear Jooyoung Thank you for being our guest and for taking the time to share your experience with us! We are happy to know you liked your stay and we hope to have soon the chance to welcome you back to Venice, Leonardo Ometto General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
공항에서 호텔까지 무료픽업서비스가 있어서 예약만 하면 호텔까지 오는데 걱정도 없었고 직원들도 친절하고 방도 생각보다 작지 않았음. 조식도 괜찮았고 바포레토 정류장이 바로 앞에 있어서 이동하기 수월함. 근처에 작은 마트도 있음
2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: . 님, 2019년 8월 21일
Thank you so much for this detailed feedback! 😊 It is nice you enjoyed our services and convenient location. It would be lovely to welcome you back soon to the island on the glass-makers! Leonardo Ometto General Manager.

4/10 - 별로예요

JOONGWON

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
무라노는 믿고걸러도 됨.
솔직히 베네치아 무라노섬은 거르는게 맞음. 부라노는 분위기 괜찮은데 굳이 본섬숙박비대비 퀄리티 만족이 안되면 그냥 메스테레에 묵는것이 나음. 무라노는 볼게 아예없음. 우선 본섬 한번만 왕복해도 배값이 1인당 15유로임. 베네치아는 본섬에 몰려있고 걸어서 보면되니 가성비 따지고 무라노 묵다가 바토무슈값도 무시못함.
2019년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Hyatt Centric Murano Venice 님, 2019년 8월 5일
Dear Joongwon Thank you for your review! We hope to have the chance to welcome you back soon! Leonardo Ometto General Manager

8/10 - 좋아요

SANG HYUN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2019년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Hyatt Centric Murano Venice 님, 2019년 7월 3일
Dear Sang Hyun thank you so much for this positive review of our hotel. We hope to have soon the chance to welcome you back to Venice soon, Leonardo Ometto General Manager

10/10 - 훌륭해요

yong eun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Hyatt Centric Murano Venice 님, 2019년 5월 16일
Dear Yong Eun, We are happy to know you enjoyed your stay with us. It is great to read you were impressed with everything that we offer. Thank you again, and we look forward to welcoming you back to Hyatt Centric Murano Venice! Leonardo Ometto General Manager

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

2019년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: LaGare Hotel Venezia 님, 2019년 1월 26일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Leonardo Ometto General Manager

10/10 - 훌륭해요

Su

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: LaGare Hotel Venezia 님, 2018년 12월 30일
Thanks for you review, Su Il ! We're glad you enjoyed your stay and we look forward to seeing you again! Leonardo Ometto General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good to be there
Fresh clean Room with nice breakfast
2018년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: LaGare Hotel Venezia 님, 2018년 12월 9일
Dear Guest Thank you very much for this nice review! We hope to welcome you soon to Venice! Leonardo Ometto General Manager

10/10 - 훌륭해요

Jekwon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great!
숙박 하루전에 문제로 인하여 다른 숙소로 배정되었다는 이메일을 받았습니다. 업그레이드 되었다길래 대수롭지 않게 대응하였습니다. 공항에 도착한 후 셔틀서비스를 미리 예약한 덕분에 공항에서 바로 숙소앞까지 전용보트를 타고 이동할 수 있었습니다. 기존 호텔을 이용하지 못해 아쉽지만 업그레이드된 우리가 이용했던 숙소는 정말 넓고 좋았습니다. 친절히 이용안내를 도와주신 스탭에게 감사드립니다.
2018년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: LaGare Hotel Venezia - MGallery by Sofitel 님, 2018년 11월 1일
고객님께, 저희 호텔에 대해 좋은 평가를 해주셔서 감사합니다. 머무시는 동안 즐거운 시간이 되셨다니 저희도 기쁘게 생각하며, 조만간 다시 뵐 수 있기를 바랍니다. 감사합니다. Leonardo Ometto General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
깔끔하고 편했습니다. 무라노섬에서 묵는다면 여기가 제일 좋을거 같아요
2018년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: LaGare Hotel Venezia - MGallery by Sofitel 님, 2018년 10월 1일
고객님께, 저희 호텔에 대해 좋은 평가를 해주셔서 감사합니다. 머무시는 동안 즐거운 시간이 되셨다니 저희도 기쁘게 생각하며, 조만간 다시 뵐 수 있기를 바랍니다. 감사합니다. Leonardo Ometto General Manager

10/10 - 훌륭해요

Sandra

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Super
2024년 4월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Michael

2024년 4월에 5박 숙박함
답변 제공: Team HYC Murano Venice 님, 2024년 4월 15일
Thank you for being our guest and for this amazing 5-star rating! We are glad to learn you had a fabulous stay at Hyatt Centric Murano Venice and we hope to welcome you back very soon.

10/10 - 훌륭해요

Roy Reginald Victor

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Amazing hotel, lovely clean rooms. Lovely atmosphere. Very accommodating. Has its own pier with hotel transfer continently located right outside Marco Polo airport. 5* all day long. Would love to return.
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Team HYC Murano Venice 님, 2024년 4월 15일
Many thanks for taking the time to review your experience! We are grateful you chose our hotel and we are glad to learn you had a fabulous stay. Should you visit Venice again in the future, we would be happy to welcome you back!

6/10 - 괜찮아요

Manuel

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스
En primera instancia, tomé esta reserva porque disponían del servicio de recoger en el aeropuerto de Venecia y posteriormente, movilizar a los huespedes desde Murano a Venecia, previa reservación. Al llamar para solicitar el servicio de recogida, me informan que el servicio no está disponible por problemas con el vehículo (bote). Dada la categoría del hotel, debieron contratar otro bote y no dar semejante excusa, adicional que dijeron que era un servicio gratuito y que no estaban obligados a contar con dicho servicio siempre. Ofrecieron x el inconveniente, un upgrade a la habitación, pero realmente, creo que nos dieron la misma habitación que teníamos contratada. Teníamos sólo un día disponible en Venecia para aprovecharlo al máximo, así que decidimos no malgastar nuestro tiempo en reclamaciones.
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Team HYC Murano Venice 님, 2024년 4월 15일
Dear Manuel, Thank you for being our guest and taking some time to share your concerns. Indeed, our complimentary shuttle is one of the most loved services according to our guests and we appreciate it creates high expectation and we understand your disappointment related to the absence of the shuttle service. Unfortunately, as mentioned on our website, due to a motor damage, our boat was undergoing repairs in the shipyard. Our apologies for the inconvenience caused. We hope this will not prevent you from returning and giving us a second chance. Until then, we wish you only the best of travels moving forward. Sincerely,

8/10 - 좋아요

Ally

연인과의 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Das Personal war sehr freundlich. Leider war das Boot des Hotels kaputt, daher war ein Airport Shuttle nicht möglich. Mit dem Public Boot und einem Fußweg von 10 min war das Hotel super erreichbar. Das Zimmer war schön groß, zu zweit hatte man ausreichend Platz. Wir hatten ein Zimmer hinten raus, leider haben sich dort (seit vermutlich mehreren Jahren) Tauben niedergelassen, wodurch das Lüften so gut wie nicht möglich ist. Dementsprechend hat man Tag und Nacht Tauben vor seinem Zimmer, die „laut“ sind und alles voll scheißen.. sehr schade! Das Hotel sollte dringend etwas dagegen tun. Ansonsten ein sehr sauberes und gepflegtes Hotel.
2024년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Team HYC Murano Venice 님, 2024년 4월 15일
Dear Ally,Thank you for taking a moment to review your recent experience at Hyatt Centric Murano Venice which we are glad to learn was a positive and pleasurable one.On a negative note, are very sorry to learn your stay was impacted by the presence of pigeons. However, we would like to reassure you that the management has always taken this problem very seriously. Control measures are carried out several times over the year with the purpose of limiting pigeons around the property as much as possible. Unfortunately, it is impossible to avoid them totally. Once again thank you for your time, we hope to welcome you back very soon.  Sincerely,

6/10 - 괜찮아요

Sayder

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Siento que puede ser el mejor hotel de Venecia. Sin embargo ofrecen cosas q no las incluyen
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2024년 3월 25일
Thank you for taking the time to share your impressions on your experience at Hyatt Centric Murano Venice, it is much appreciated!  Should you visit ourcity again in the future, we would love to welcome you back. Sincerely,

2/10 - 너무 별로예요

Anthony

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
I would not advise to go to this property. We were deprived of the transfer from airport to hotel by water taxi with a drink which is why I chose this hotel, two days before we were due to go I was sent an email to say the boat was broken and we would have to find our own way to the island.
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2024년 3월 4일
Dear Anthony, Thank you for being our guest and taking some time to share your concerns.Indeed, our complimentary shuttle is one of the most loved services according to our guests and we appreciate it creates high expectation and we understand your disappointment related to the absence of the shuttle service. Unfortunately, as mentioned on our website, due to a motor damage, our boat is currently undergoing repairs in the shipyard. Our apologies for the inconvenience caused.We hope this will not prevent you from returning and giving us a second chance. Until then, we wish you only the best of travels moving forward. Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Dennis

좋아요: 청결 상태
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2024년 3월 4일
Thank you very much for taking the time to share details of your experience and for this 5-star rating. Hopefully, we will have the pleasure of welcoming you back at Hyatt Centric Murano Venice on one of your journeys. Sincerely,

4/10 - 별로예요

Julien

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Son emplacement sur cette très belle île de Murano
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2024년 2월 27일
Merci beaucoup d'avoir choisi Hyatt Centric Murano Venice et d'avoir partagé vos impressions sur le séjour. Ce serait un plaisir de vous accueillir une nouvelle fois au sein de notre hôtel.

10/10 - 훌륭해요

Alexander

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Amazing property, friendly staff, delicious breakfast. Highly recommended.
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2024년 2월 19일
Dear Alexander, Thank you very much for choosing Hyatt Centric Murano Venice and for your recommendation. We are glad to learn you had a 5-star experience and we hope to welcome you back to the island of the glassmakers very soon. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

catherine

2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2024년 3월 25일
Dear Catherine, Thank you for being our guest and for these 5 stars!It makes us happy to see that we were able to meet your expectations and would love to welcome you again for another stay on the island of the glass-makers. Best regards,

8/10 - 좋아요

Isamu

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2024년 1월 24일
Thank you for making our hotel your preferred choice of accommodation and for taking a moment to review your stay, which we are glad to learn was positive overall. The Team and I look forward to welcoming you back again soon.

10/10 - 훌륭해요

Darren

2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2024년 1월 22일
Thank you, Darren, for taking a moment to review your experience on the island of the glass-makers. I am glad to learn your experience was positive overall. We hope to see you again at Hyatt wherever your travel plans will take you next. Best regards,

8/10 - 좋아요

Vaughan

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2024년 1월 15일
Thank you for your visit and for taking some valuable time to rate your experience. We do hope to welcome you back in the future and win your 10-star rating.Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Adriana

2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2024년 1월 15일
Dear Adriana, Thank you for making our hotel your preferred choice of accommodation and for taking a moment to review your stay, which we are glad to learn was a positive and pleasurable one. The Team and I look forward to welcoming you back again soon.

10/10 - 훌륭해요

Ann

2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2024년 1월 29일
Thank you for choosing our property on your recent trip to Venice and for taking some time to rate your experience. We are glad to learn your stay was enjoyable overall and would be delighted to see you here again. Best regards,

8/10 - 좋아요

PRAVEEN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Our stay was comforting and we enjoyed everything. The staff was very helpful
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: . 님, 2024년 1월 2일
Dear Praveen, Thank you so much for taking the time to share your positive experience with us! We are delighted to hear that your stay was comforting and that you enjoyed every aspect of it. It is particularly rewarding to know that our staff was able to contribute to your positive experience with their helpful assistance.We appreciate your choice to stay with us and look forward to the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Warm regards,Valentin RöttgerGeneral Manager

2/10 - 너무 별로예요

Billiet

2023년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: . 님, 2024년 1월 2일
Cher Billiet, Nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps de laisser une évaluation. Nous sommes désolés de constater que votre expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes. La satisfaction de nos clients est notre priorité, et nous prenons chaque retour au sérieux. Si vous avez des préoccupations spécifiques que vous aimeriez partager, n'hésitez pas à les partager. Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau dans le futur et de surpasser vos attentes. Cordialement, on behalf of Valentin Röttger - General Manager

10/10 - 훌륭해요

Janelle

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Everything was excellent from check in to check out. Everyone was friendly and accommodating. Rooms were clean and comfortable. Food and drinks were delicious and easy to access as there are multiple restaurants and a bar within the hotel. Couldn’t have asked for a better place to stay for my first time in Italy.
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2023년 12월 18일
Thank you for being our guest and for this amazing 10-star rating, Janelle!We are glad to learn you had a fabulous stay at Hyatt Centric Murano Venice and we dpo hope to welcome you back very soon. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

C

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2024년 2월 7일
Many thanks for taking the time to review your experience. We are grateful you chose to stay with us and we are glad to learn your visit was satisfactory overall. Should you visit Murano again in the future, we would be happy to welcome you back. Best regards,

8/10 - 좋아요

Isha

아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The property is the beautiful island Murano which is around 40-45 minutes away from Venice by a very convenient ferry ride. The hotel property was great, the food was incredible with lot of choices at breakfast buffet and wonderful sering staff. We had a Junior suite booked overlooking the canal with a very scenic morning view. The hotel staff at the reception was alright, there were some issues with my booking with expedia where hotel couldn't find the reservation. We waited for 30 minutes at the reception trying by ourselves to sort it out (as told by the reception desk), finally after intervention the issue got resolved. They could have been kinder and more compassionate. Overall a good place to stay if you don't mind the commute.
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2023년 12월 18일
Thank you for making Hyatt Centric Murano Venice your preferred choice of hotel. We are glad to learn your stay was enjoyable overall and would be delighted to see you here again. Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Thomas

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Sehr organisierter Ablauf. Toller Service. Super Personal. Klasse Zimmer. Direkt vom Flughafen mit dem Hotel-Schiff abgeholt zu werden, ist schon ein sehr netter Einstieg :)
2023년 11월에 6박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2023년 12월 18일
Thank you so much for posting this 5-star feedback on your recent stay with us. It is absolutely amazing to learn you had a fantastic time and the whole experience was excellent overall.We would love to welcome you again! Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Srinivas Rao 님, Easton

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Well-maintained property with very friendly and helping staff. It is ideally located along the canal and water transport station is just across the road.
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2023년 12월 18일
Many thanks for taking the time to review your experience.We are grateful you chose to stay with us and we are glad to learn your visit was satisfactory overall. Should you visit Venice again in the future, we would be happy to welcome you back!

10/10 - 훌륭해요

Filipa

2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2023년 12월 18일
Thank you for making our hotel your preferred choice of accommodation and for taking a moment to review your stay, which we are glad to learn was a positive and pleasurable one. The Team and I look forward to welcoming you back again soon.

8/10 - 좋아요

Osvaldo

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The bed bad condition
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2023년 11월 13일
Thank you for your visit and for taking some valuable time to rate your experience.We do hope to welcome you back in the future and win your 5-star rating.

10/10 - 훌륭해요

Besarta

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2023년 11월 13일
Thank you for taking the time to rate your experience at Hyatt Centric Murano Venice, it is much appreciated!  Should you come to Murano again in the future, we would love to welcome you again. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Kerry

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Beautiful hotel, helpful staff
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2023년 11월 2일
Thank you so much for posting this 5-star feedback on your recent stay with us. It is absolutely amazing to read you had a fantastic time and the whole experience was excellent overall. Many thanks for acknowledging the Team and the service provided. We would love to welcome you again!

10/10 - 훌륭해요

Wienk,

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We hebben echt genoten! Bedankt voor de goede zorgen en tot snel!
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2023년 11월 2일
Thank you for being our guest and for this amazing 5-star rating! We are glad to learn you had a fabulous stay at Hyatt Centric Murano Venice and we hope to welcome you back very soon. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Sudhir

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We enjoyed staying in Hyatt centric Murano.
2023년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2023년 11월 2일
Thank you very much for being our guest and rating your experience, which we are thrilled to learn was a 5-star one! Should you plan another visit to our city, we hope that Hyatt Centric Murano Venice will be your choice of hotel once again.

4/10 - 별로예요

Christina

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Skuffende oplevelse
Vi boede på hotellet i tre dage. Måtte sende to ud af tre måltider tilbage til køkkenet, fordi pastaen ikke var færdig kogt (ikke aldente, min mand har været bosiddende i Italien af flere omgange). Maden smagte ikke specielt godt. Vi sad og frøs i restauranten, der der var et net i stedet for vægge, alt for koldt i oktober. En nat gik brandalarmen, og vi løb ned. Da vi kom ned til receptionen, talte receptionisten i telefon, og kiggede blot op, men det var det. Havde været rart med en melding, efter vi havde løbet ned med vores dreng, igennem gange og kontoret. Receptionistens manglende reaktion, fik os frem til konklusionen at der ikke var fare. Så vi gik tilbage ad nedtrapper og gange, da elevatoren ikke kørte grundet alarmen. Afløbet i bad og håndvask, var begge stoppet på vores værelse. Vores udsigt var en byggeplads. En rengøringsmand vaskede gulv, men der var ikke et advarselsskilt, så min mand var ved at falde bagover. Værelset var iskoldt da vi kom, dårlig klima på værelset. Elevatoren i lobbyen, havde en defekt/smadret knap. Der er en del glas-pynt ved receptionen, som trængte til en støvklud. Dette hotel levede ikke op til vores forventninger.
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2023년 11월 6일
Thank you for evaluating your stay at Hyatt Centric Murano Venice and for being our guest. We regret to hear your recent stay was not pleasurable and below expectations and we send our sincere apologies for the inconvenience occurred. This is not the level of service we generally provide, and it certainly does not meet our standards either. Your comments will be shared with the appropriate team members so we can take action to prevent these issues from happening again. Hopefully, we will have the opportunity to welcome you again in the future and regain your trust.  Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Michelle

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
free shuttle water taxi to airport
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2023년 11월 2일
Many thanks for taking the time to review your experience, Michelle. We are grateful you chose to stay with us and we are glad to learn your visit was satisfactory overall. Should you visit Venice again in the future, we would be happy to welcome you back.

10/10 - 훌륭해요

Gregory 님, Weston

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very nice and comfortable property. Modern, clean and spacious. Gotta take the vapoteras to get to Venice but easy to use - just outside hotel lobby
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2023년 11월 6일
Thank you for taking the time to share your impressions on your experience at our hotel, it is much appreciated!  Should you come to Murano again in the future, we would love to welcome you again. Sincerely,

4/10 - 별로예요

Erina

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
The room needs some maintenance.
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2023년 11월 6일
Thank you for your visit and for taking some time to rate your experience. We do hope to welcome you back in the future and win your 5-star rating. Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Vinayak

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent staff
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2023년 11월 6일
Thank you Vinayak for this amazing 5 stars review. We hope to see you again soon!

10/10 - 훌륭해요

Hermaleah

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good.
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2023년 11월 6일
Thank you for being our guest and for this amazing 5-star rating!We are glad to learn you had a fabulous stay at Hyatt Centric Murano Venice and we hope to welcome you back very soon.  Best regards,

8/10 - 좋아요

Lili

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice location
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2023년 11월 6일
Thank you for your visit and for taking some time to rate your experience. We do hope to welcome you back in the future and win your 5-star rating. Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Bryan

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Clean & modern, very welcoming staff, easy transfer from rail station: service 4.2 departure point D. 24 hrs pass cost €25 from machine or ticket desk nearby, Free transfer to airport. Regular boats to Venice. Nearby co op supermarket, quiet walks around island as well as busy shopping area.
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Valentin Röttger - General Manager 님, 2023년 11월 6일
Thank you for choosing Hyatt Centric Murano Venice! We are thrilled to learn you had a pleasant stay and we are grateful you took the time to share it. We look forward to welcoming you back soon and hopefully many more times to come. Best regards,