숙박 시설의 전망

어 호텔 아무르 베이 여행 후기

3 out of 5
어 호텔 아무르 베이
Naberezhnaya St. 9, Vladivostok, Primorsky Krai

이용 후기

5.6
평점 10 - 훌륭해요. 168개 이용 후기 중 13개" "
평점 8 - 좋아요. 168개 이용 후기 중 32개" "
평점 6 - 괜찮아요. 168개 이용 후기 중 61개" "
평점 4 - 별로예요. 168개 이용 후기 중 40개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 168개 이용 후기 중 22개" "

5.6/10

청결 상태

6.2/10

직원 및 서비스

5.6/10

편의 시설/서비스

4.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

이용 후기

8/10 - 좋아요

SANG SUK

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 1월에 8박 숙박함
답변 제공: Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav 님, 2020년 2월 11일
Dear Guest. Thank you for taking the time to share the review of your recent stay in our hotel and filling in the survey for AZIMUT Hotel Vladivostok. Let us offer you our SMART rooms on the Executive Floor for your next visit: You will find a separate sitting area with 24-hour drinks and snacks in free access, as well as included hot dinner, free parking and of course the comfort of our rooms. We are looking forward to see you again!

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav 님, 2019년 12월 23일
Dear Guest. Thank you for taking the time to share the review of your recent stay in our hotel and filling in the survey for AZIMUT Hotel Vladivostok. Let us offer you our SMART rooms on the Executive Floor for your next visit: You will find a separate sitting area with 24-hour drinks and snacks in free access, as well as included hot dinner, free parking and of course the comfort of our rooms. We are looking forward to see you again!

6/10 - 괜찮아요

BOGEUN

2019년 10월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

James 님, Seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good is view and near the beach and food , bad is bird.s tresh
2019년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav 님, 2019년 11월 6일
Dear Guest. Thank you for taking the time to share the review of your recent stay in our hotel and filling in the survey for AZIMUT Hotel Vladivostok. We are looking forward to see you again!

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2019년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav 님, 2019년 10월 30일
Dear Guest. Thank you for taking the time to share the review of your recent stay in our hotel and filling in the survey for AZIMUT Hotel Vladivostok. Let us offer you our SMART rooms on the Executive Floor for your next visit: You will find a separate sitting area with 24-hour drinks and snacks in free access, as well as included hot dinner, free parking and of course the comfort of our rooms. We are looking forward to see you again!

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav 님, 2019년 10월 30일
Dear Guest. Thank you for taking the time to share the review of your recent stay in our hotel and filling in the survey for AZIMUT Hotel Vladivostok. Let us offer you our SMART rooms on the Executive Floor for your next visit: You will find a separate sitting area with 24-hour drinks and snacks in free access, as well as included hot dinner, free parking and of course the comfort of our rooms. We are looking forward to see you again!

4/10 - 별로예요

jongyoul

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로 추천하고싶지 않네요....
예약할때본 사진과는 달리 허름한 건물에 외진곳이라 저녁에는 위험할것 같은 느낌이 드는 곳입니다. 그래도 내부는 비교적 깨끗한 편인데 룸은 리모델링을 한곳과 안한곳이 있더군요. 배정받은 방은 리모델링을 하지 않은 방이라 상태가 엉망이었습니다. 바닥은 삐걱거리고 샤워실의 타일은 여기저기 깨져있고 샤워기를 틀면 물이 여기저기 사방으로 튀고 밤마다 침대에 누으면 나이트클럽에서 쿵쾅거리는 소리가 시끄럽게 들리고....거기다 바다전망을 볼수있는 베란다에는 동물의 똥까지....아무튼 최악이었습니다. 평을 보니 호불호가 확실히 갈리던데 좋다고 하신분들은 아마도 리모델링을 한 룸에서 숙박을 하신분들인것 같네요.... 참고로 출입구가 두군데 있습니다. 해안로쪽 1층으로 들어가면 체크인하기위해 엘리베이터를 이용해서 7층으로 올라가야하고 일반도로쪽에서 들어가면 계단을 이용해 7층으로 내려와야하는 특이한구조의 건물입니다. 그리고 룸을 7층에 배정받으시면 6층으로 가서 복도를 지나 다시 7층으로 올라가야 합니다. 와이파이는 모바일에서만 됩니다. 노트북같은건 안되요.... 본인의 전화번호로 전화를 걸어서 인증을 받아야 와이파이를 사용할수가 있습니다. 노트북으로 휴대폰번호를 이용해서 스카이프로 접속해보려고 했는데 모바일이아니면 접속이 안된다는 메시지가 나오더군요.... 그나마도 사용하다보면 와이파이가 끊어져서 LTE로 접속되어있을때가 많이 있습니다. 현지유심이 아니라 로밍해서 가시는 분들은 주의하시기 바랍니다. 혹시라도 이곳에 예약하실분들은 이코노미 트윈룸은 선택하지 마시기 바랍니다.
2019년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav 님, 2019년 10월 1일
Dear Guest, thank you for taking the time and giving feedback to our work. We are apologies for the impression you got. With respect and gratitude for your understanding.

6/10 - 괜찮아요

MJ

단체 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav 님, 2019년 10월 1일
Dear Guest, thank you for taking the time and giving feedback to our work. We are apologies for the impression you got. We will do additional training with our staff so your next wisit to our hotel will be only positive. We hope that you decide to stay again at our Hotel and give us a second chance. If you decide to visit our Hotel again, we hope that we can improve your impressions. With respect and gratitude for your understanding.

6/10 - 괜찮아요

HYUNAH

별로예요: 직원 및 서비스
공항픽업서비스 신청했는데 안와서 새벽에 공항에서 한참을 헤맸어요. 결국은 택시이용했는데, 공항픽업서비스를 이용하려고 환전도 안해간 상태여서 진짜 고생했어요. 다행히 현지한국업체 연락이 되어서 한국돈으로 어찌어찌해서 택시타고 들어갔는데 체크인할때 픽업안와서 힘들었다고 해도 특별한 언급이 없더라구요. 흔히 있는일인지.. 오래된 호텔이어서그런지 룸컨디션은 별로 였지만, 후기와는 다르게 저희는 어메니티랑 슬리퍼 가운 같은건 있었어요. 거실과 분리되어있어서 괜찮았어요. 침대쿠션안좋고 이런거는 가격이 저렴하니까 기대를 안했구요.
2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav 님, 2019년 9월 12일
Dear Guest. Thank you for taking the time to share the review of your recent stay in our hotel and filling in the survey for AZIMUT Hotel Vladivostok. Let us offer you our SMART rooms on the Executive Floor for your next visit: You will find a separate sitting area with 24-hour drinks and snacks in free access, as well as included hot dinner, free parking and of course the comfort of our rooms. We are looking forward to see you again!

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav 님, 2019년 9월 12일
Dear Guest. Thank you for taking the time to share the review of your recent stay in our hotel and filling in the survey for AZIMUT Hotel Vladivostok. Let us offer you our SMART rooms on the Executive Floor for your next visit: You will find a separate sitting area with 24-hour drinks and snacks in free access, as well as included hot dinner, free parking and of course the comfort of our rooms. We are looking forward to see you again! Sincerely yours,

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
여행 인생 최악의 호텔
불만이 이것 저것 많았지만 가장 큰 불만은 화장실 물이었음. 찬물이 나오지않아 엄청 뜨거운물로 샤워해야했음 또한 물이 녹물이라 얼굴에 뾰루지 장난아니게 올라옴 로비에 불만사항 제기해서 고쳐주시는 분이 왔지만 수도꼭지만 만지작거리다 가셔서 바뀐것은 없었음 돈 좀 더주고 다른 호텔 가시면 좋을듯 함
2019년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav 님, 2019년 9월 12일
Dear Guest, thank you for taking the time and giving feedback to our work. We are apologies for the impression you got. We will do additional training with our staff so your next wisit to our hotel will be only positive. We hope that you decide to stay again at our Hotel and give us a second chance. If you decide to visit our Hotel again, we hope that we can improve your impressions. With respect and gratitude for your understanding,

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
3일 중 1일은 수건만 바꿔주고 청소를 아얘 안 해줬음. 바닥에 있는 물건들도 안 치워줌. 테라스라 부르기도 민망한 테라스가 있긴하나 나가는 문이 부셔져있음.
2019년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav 님, 2019년 7월 11일
Dear Guest, thank you for taking the time and giving feedback to our work. We are apologies for the impression you got. If you decide to visit our Hotel again, we hope that we can improve your impressions. With respect and gratitude for your understanding, Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

2019년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav 님, 2019년 5월 29일
Dear Guest, thank you for taking the time and giving feedback to our work. We are apologies for the impression you got. We will do additional training with our staff so your next wisit to our hotel will be only positive. We hope that you decide to stay again at our Hotel and give us a second chance. If you decide to visit our Hotel again, we hope that we can improve your impressions. With respect and gratitude for your understanding,

8/10 - 좋아요

HAKSU

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태
어 호텔 아무르 베이 호텔 후기
청결이나 노후된 시설 등에서 별루였지만 전망이 좋고 매일 청소해주는 서비스나 친절도는 높아서 나름 만족스러웠습니다. 사실 모든걸 떠나 이 가격대에 이정도면 황송할 따름이지요. 각 층마다 정수기도 있어서 컵라면 끓여먹을수도 있고. 단 하나 절망스러웠던 것은 복도 다니는 단체 손님들의 떠드는 소리가.. ㅜㅜ 러시아 얘들 수학여행왔는지 자꾸 떠들고 뛰댕겨서 정말 한대 쥐박아주고 싶었음. 애기 불곰들이라 사납지도 않은 것들이 넘 시끄러웠음.
2019년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav 님, 2019년 5월 20일
Dear Guest. Thank you for taking the time to share the review of your recent stay in our hotel and filling in the survey for AZIMUT Hotel Vladivostok. Let us offer you our SMART rooms on the Executive Floor for your next visit: You will find a separate sitting area with 24-hour drinks and snacks in free access, as well as included hot dinner, free parking and of course the comfort of our rooms. We are looking forward to see you again!

10/10 - 훌륭해요

HAN CHUL

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav 님, 2019년 4월 24일
Dear HAN CHUL. Thank you for taking the time to share the review of your recent stay in our hotel and filling in the survey for AZIMUT Hotel Vladivostok. Let us offer you our SMART rooms on the Executive Floor for your next visit: You will find a separate sitting area with 24-hour drinks and snacks in free access, as well as included hot dinner, free parking and of course the comfort of our rooms. We are looking forward to see you again!

8/10 - 좋아요

HAN CHUL

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
전반적으로 오래되었지만 조금씩 리모델 중입니다. 룸도 지내는데 큰 불편은 없었고 아침식사는 아주 좋았습니다.
2019년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav 님, 2019년 5월 20일
Dear Guest. Thank you for taking the time to share the review of your recent stay in our hotel and filling in the survey for AZIMUT Hotel Vladivostok. Let us offer you our SMART rooms on the Executive Floor for your next visit: You will find a separate sitting area with 24-hour drinks and snacks in free access, as well as included hot dinner, free parking and of course the comfort of our rooms. We are looking forward to see you again!

6/10 - 괜찮아요

JONGTAE

2019년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav 님, 2019년 4월 9일
Dear JONGTAE. Thank you for taking the time to share the review of your recent stay in our hotel and filling in the survey for AZIMUT Hotel Vladivostok. Let us offer you our SMART rooms on the Executive Floor for your next visit: You will find a separate sitting area with 24-hour drinks and snacks in free access, as well as included hot dinner, free parking and of course the comfort of our rooms. We are looking forward to see you again!

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
만족합니다.
이코노미 평이 너무 안좋아서 정말 오로지 가성비만 생각하고 예약했는데, 자세히는 모르지만 호텔측의 예약미스가 있었는지 아지무트 호텔로 변경해주셔서 덕분에 정말 즐겁고 편히 여행할 수 있었습니다. 리셉션분들 말안통해도 다들 친절하셨고 아지무트는 그래도 4성급에 맞게 청결하고 깨끗했습니다. 실내 온도도 따뜻했고 침구류도 깨끗했어요. 오션뷰라 더더욱 좋았습니다. 추천해요!
2019년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav 님, 2019년 3월 29일
Dear Guest. Thank you for taking the time to share the review of your recent stay in our hotel and filling in the survey for AZIMUT Hotel Vladivostok. Let us offer you our SMART rooms on the Executive Floor for your next visit: You will find a separate sitting area with 24-hour drinks and snacks in free access, as well as included hot dinner, free parking and of course the comfort of our rooms. We are looking forward to see you again! Sincerely yours, Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav

8/10 - 좋아요

JONGTAE

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 2월에 11박 숙박함
답변 제공: Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav 님, 2019년 3월 11일
Dear Guest. Thank you for taking the time to share the review of your recent stay in our hotel and filling in the survey for AZIMUT Hotel Vladivostok. Let us offer you our SMART rooms on the Executive Floor for your next visit: You will find a separate sitting area with 24-hour drinks and snacks in free access, as well as included hot dinner, free parking and of course the comfort of our rooms. We are looking forward to see you again!

6/10 - 괜찮아요

JONGTAE

가성비는 괜찮아요
Wi-FI의 상태가 좋지 않다
2019년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav 님, 2019년 2월 10일
Dear JONGTAE, thank you for taking the time and giving feedback to our work. We are apologies for the impression you got. We are preparing for huge repair of the building so it take time to do so. If you decide to visit our Hotel again, we hope that we can improve your impressions. Also let us offer you another hotel "Vladivostok" that have more comfort rooms, good service, restraint, fitness and business center, massage and beauty center. We are looking forward to see you again!

4/10 - 별로예요

Suk

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav 님, 2019년 1월 17일
Dear Guest, thank you for taking the time and giving feedback to our work. We are apologies for the impression you got. We will do additional training with our staff so your next wisit to our hotel will be only positive. We hope that you decide to stay again at our Hotel and give us a second chance. If you decide to visit our Hotel again, we hope that we can improve your impressions. With respect and gratitude for your understanding.

6/10 - 괜찮아요

soyoung

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
이른 체크인
사진과 똑같은 방이었습니다. 이른 (오전 9시 30분)시간이었는데 1시간정도만 기다리면 방을 준비해 주신다고 해서 기다렸다가 체크인 했습니다.추가요금 없이요.다만 좀 추웠습니다.
2018년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav 님, 2018년 12월 26일
Dear soyoung, thank you for taking the time and giving feedback to our work. We are apologies for the impression you got.We will do additional training with our staff so your next visit to our hotel will be only positive. In our hotel check in time starts from 2pm, but we can make early check in case of enough prepared rooms. We sorry but sometimes all rooms are taken and it take some time to prepare it. We are looking forward to see you again!

6/10 - 괜찮아요

종태

좋아요: 객실의 편안함
1. 세면도구는 필히 개인별 준비를 하셔야 합니다. 2. 중심 거리와 조금 떨어져 있지만 도보를 편안하게 생각하시는 분들에게는 가성비는 좋을 듯 합니다.
2018년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav 님, 2018년 12월 27일
Dear 종태, thank you for taking the time and giving feedback to our work. We have toiletries like toothbrush and razor that you can buy on reception, so you can ask for them any time. We are looking forward to see you again!

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
이노코미룸은 절대로 가지 말것
방 종류가 여러가지인데, 우리는 '이코노미 트윈룸'을 선택했다. 새벽도착이라 잠만 자면되지 라고 생각했고 바다뷰라 선택했다. 이코노미룸은 안쪽이라서 발코니 한쪽에서만 바다가 보였다. 리모델링 한거 같은데 이코노미는 리모델링 안한거 같다. 이코노미쪽 룸들어가는 입구, 바닥, 각 룸의 문들이 모두 엉망이었다. 룸은 귀신나올것 같다. 붙박이 옷장에 시트지는 떨어져있다. 화장실 문은 잠겨지지 않는다. 침대는 계속 삐그덕거려서 잠을 잘 수가 없었다. '이런것도 경험이지!'라고 생각한다면 추천한다. 그렇지 않고서는 절대적으로 이코노미룸은 추천하지 않는다. 지나가면서 봤는데 스탠다드나 다른 방은 조금 괜찮은 것 같다. 싸다고해서 절대로! 이코노미룸은 선택하지 말자. 호텔이 전체적으로 위치는 괜찮다. 해양공원에 걸어서 가깝고 아르바트도 걸어서 갈 수 있다. 1층에 있는 중식당이 맛있었다. 걸어서 3~5분 내외에 24시 슈퍼가 있다. 호텔 직원들이 다 친절했다. 호텔이 1층으로 들어갈 수도 있고 위쪽 9층으로도 들어갈 수 있는데 9층으로 가면 경사로 다니지 않고 빨리 다닐 수 있다.
2018년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav 님, 2018년 11월 30일
Dear Guest, Thank you for taking the time and giving feedback to our work. We are apolagise for the imression you got. We will do additional training with our staff so your next wisit to our hotel will be only positive. We hope that you decide to stay again at our Hotel and give us a second chance. If you decide to visit our Hotel again, we hope that we can improve your impressions.

6/10 - 괜찮아요

Om

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2018년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav 님, 2018년 12월 2일
Dear Om, Thank you for taking the time and giving feedback to our work. We are apolagise for the imression you got. We will do additional training with our staff so your next wisit to our hotel will be only positive. We hope that you decide to stay again at our Hotel and give us a second chance. If you decide to visit our Hotel again, we hope that we can improve your impressions.

4/10 - 별로예요

HYEONGON

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
권하고 싶지 않은 호텔
호텔위치가 바닷가에 있기는 하지만 청결상태와 침대상태가 좋지 않았습니다. 복도 바닥의 카펫에서도 냄새가 나기도 하고, 베란다에는 먼지가 많습니다.
2018년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Ivan Shishkov, A hotel Amur Bay. 님, 2018년 11월 13일
Dear Guest! Thank you for your feedback. It helps us improve our service. We will investigate the case with the Housekeeping service and make sure it won't happen again. With best regards, Ivan Shishkov, Assistant Front Office manager, A hotel Amur Bay

8/10 - 좋아요

Eun Jung

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가성비 굿
기대치가 아예 없어서 그런지 생각보다 청결이나 서비스면에서 만족스러웠다. 앞에 바다가 보이는 뷰라서 전망은 멋있으나 창틀 사이로 바람이 들어오기때문에 춥다. 이럴땐 담요를 달라고 하면 된다. 4층에서 얻을수 있다. 블라디보스톡 숙소가 비싼편이라 가성비가 좋은 호텔을 찾는다면 추천하고싶다. 화장실에 구비되어있는게 물비누밖에 없으니 욕실제품은 다 가져가야한다. 물도 없으니 물도 챙겨가야한다.
2018년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Ivan Shishkov, Assistant Front Office manager 님, 2018년 11월 13일
Dear Guest! Thank you for your feedback. It helps us to improve our service. I hope to welcome you once more in A hotel Amur Bay. With best regards, Ivan Shishkov, Assistant Front Office manager, Azimut hotel Vladivostok.

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
전체적으로 불친절함
택시불러달라면 같은 거리라도그때 그때 택시금액 2배차이까지남. 누구나 할거없이 친절하지 않음
2018년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav 님, 2018년 10월 8일
Dear Guest, thank you for taking the time and giving feedback to our work. We are apolagise for the imression you got. We will do additional training with our staff so your next wisit to our hotel will be only positive.We have taxi transfer fix price 1500.00 to airoport and 1800.00 for pick up service. We hope that you decide to stay again at our Hotel and give us a second chance. If you decide to visit our Hotel again, we hope that we can improve your impressions. With respect and gratitude for your understanding.

6/10 - 괜찮아요

JAESIK

별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
딱 가격대비 가성비 정도로 생각하세요~
2018년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav 님, 2018년 9월 5일
Dear Kim Sanghee, thank you for taking the time and giving feedback to our work. We are apolagise for the imression you got. We hope that you decide to stay again at our Hotel and give us a second chance.

4/10 - 별로예요

MIhye

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좀 마니 불편했다
2018년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Kirilyuk Vladislav 님, 2018년 9월 5일
Dear Mihye, thank you for taking the time and giving feedback to our work. We are apolagise for the imression you got. Let us offer you our SMART rooms on the Executive Floor for your next visit: You will find a separate sitting area with 24-hour drinks and snacks in free access, as well as included hot dinner, free parking and of course the comfort and comfort of our rooms. We are looking forward to see you again! Sincerely yours, Guest Service Specialist Kirilyuk Vladislav

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Kirilyuk Vladislav 님, 2018년 8월 30일
Dear Guest, Thank you for the wonderful words addressed to the staff and the hotel! Let us offer you our SMART rooms on the Executive Floor for your next visit: You will find a separate sitting area with 24-hour drinks and snacks in free access, as well as included hot dinner, free parking and of course the comfort and comfort of our rooms. We are looking forward to see you again! Best regards, Kirilyuk Vladislav Guest Service Specialist

4/10 - 별로예요

JIHO

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
커플이나 가족 여행은 비추
우리나라 여인숙같은 객실.. 위쪽에 나이트 클럽이 있어서 밤에 너무 시끄러워서 예민하신분들은 정말 비추...
2018년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Iban Shishkov, A-hotel Amur Bay 님, 2018년 6월 2일
Dear guest! Thank you for your feedback. Apologies for the inconvenience caused to you. Right now we are having maintenance work so guests won't be troubled by music from the nearby nightclub. With best regards, Ivan Shishkov, front office specialist A-hotel Amur Bay

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
낡음....
너무 낡았음
답변 제공: Irina Shekhunova 님, 2018년 5월 4일
Dear Guest, thank you very much for accommodation and your opinion about our hotel. I fully understand that we did not live up to your expectations at all and unfortunately, you stayed in one of our non-renovated rooms and you did not get to experience our brand new SMART rooms that have been renovated in AZIMUT Hotel Vladivostok. For your next stay may I present you Standard and Suit rooms in A Hotel Amur Bay or our new AZIMUT Hotel Vladivostok: the hotel was totally renovated and since 2015 accommodates the Guests from the whole world. We all look forward to welcoming you again. Kind regards, Irina Shekhunova Chief Operating Officer

2/10 - 너무 별로예요

CHEOL UNG

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
호텔이 너무 오래되었네요! 물도 냄새나고 차겁고
2017년 10월에 6박 숙박함
답변 제공: Monika G 님, 2017년 10월 23일
Dear Guest, thank you for your review! Thank you very much for your comments. For your next stay may I present you our new AZIMUT Hotel Vladivostok: the hotel was totally renovated and since 2015 accomodates the Guests from the whole world. I hope you did enjoy the time spent in Vladivostok and I will be always looking forward to welcome you again as a Guest of our hotels! Elena Latushkina, Deputy Front Office Manager AZIMUT Hotel Vladivostok & A Hotel Amur Bay

2/10 - 너무 별로예요

DDg 님, KR

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
소름
명절 최장 연휴에 빈객실이 있는 호텔이 없어서 여기를 이용했는데 최악입니다 3박에 40만원에 가까운 숙박비를 지불하였는데 시설 최악 한국 동네 여관 수준입니다. 야외 테라스에는 갈매기똥으로 가득차 있고 기본 제공 되는 세면도구는 하나도 없고 커피포트도 없고 드라이기 조차도 없습니다. 그리고 화장실에 하수구 냄새는 정말 최악입니다. 룸청소도 해주는건지... 그냥 어질러져 있는 물건만 정리하는 느낌? 호텔 위치는 나쁘지도 좋지도 않습니다. 언덕에 있고 아르바트거리에서 도보로 약 20분 정도 걸립니다. 3박4일동안 묵으면서 다시 블라디로 간다면 다시 묵고 싶다는 생은이 하나도 안들었습니다. 유일한 장점은 해변이 보이는 뷰 그리고 욕실 수입이 세다는 것 딱 두개.
2017년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Elena Latushkina 님, 2017년 10월 17일
Dear Guest, thank you for the feedback! Thank you for your comments, they were taken into our consideration. For your next visit to Vladivostok let me present you our brand new AZIMUT Hotel Vladivostok 4*: the hotel was recently renovated and provides the Guests with excellent service! Hope to welcome you back again as a Guest! Elena Latushkina, Deputy Front Office Manager AZIMUT Hotel Vladivostok

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Please don’t stay here
Please don’t stay here.
2017년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Monika G 님, 2017년 10월 12일
Dear Guest, thank you for your review! For your next stay let me introduce you our new AZIMUT Hotel Vladivostok that was totally renovated and certified for 4*. Looking forward to welcome you back again in our hotels! Elena Latushkina, Deputy Front Office Manager AZIMUT Hotel Vladivostok & A Hotel Amur Bay

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2017년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Monika G 님, 2017년 9월 22일
Dear Guest, thank you for your rating! Elena Latushkina, Deputy Front Office Manager AZIMUT Hotel Vladivostok & A-Hotel Amur Bay

6/10 - 괜찮아요

jin 님, seoul

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
허름하지만 깔끔하고 친절한 호텔!
오래되어 시설이 낙후되긴 했지만 깔끔하고 스텝들이 친절한 아무르베이입니다. 전 객실 오션뷰라 바다를 볼 수 있는 것도 너무 좋았어요~ 저렴한 가격에 오션뷰를 즐기고 싶다면 추천합니다.
2017년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Elena Latushkina 님, 2017년 9월 12일
Dear Guest, thank you very much for your positive review! I am very glad that you enjoyed your stay in our hotel and highly appreciatd the cleanness of your rooms, our friendly and hospitable staff and of course our great location in the very centre of the city on the very Amur Bay coast. Looking forward to welcome you back again as a Guest! Elena Latushkina, Deputy Front Office Manager AZIMUT Hotel Vladivostok

6/10 - 괜찮아요

NAMJU

별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2017년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Monika G 님, 2017년 9월 12일
Dear Guest, thank you very much for your rating! Elena Latushkina, Deputy Front Office Manager AZIMUT Hotel Vladivostok

6/10 - 괜찮아요

jay 님, seoul

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
더럽고 춥고 맛없고 70년대 같은 방 분위기
여행 내내 느낀점은 옆에 공사하는 하얏트 호텔이 런칭 하면 리뉴얼 되면 좋은 호텔이 되겠다라는 그런 느낌. 솔까말 지금 상태에서 다시 가라고 하면 안갈것 같지만 리뉴얼을 한다면 한번쯤은 생각해 볼만한 경치는 좋으며 교통은 soso 하지만 걸어 다닐수 있는 거리이다. 역대 최악의 조식이였지만 뭐 러시아라서 이해 했다. 리뉴얼이 된다면 추천 / 직원들 영어 실력은 초등학생수준이다. 그리고 직원은 데스크 이외 거의 만날 수가 없다. ㅋㅋㅋㅋ

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
해변에서만 가까워요.
역에서 걸어서 30분정도 이긴한데 산을 하나 넘어야 합니다.(해변공원에서는 가깝습니다.) 택시타고 3분 걸립니다. 호텔 엄청나게 허름합니다. 조식 맛이 없습니다. 직원 영어잘 못합니다.

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
예민하신 분들은 피하시길
직원들은 친절하고 좋습니다. 위치 또한 주변의 언덕들을 제외하면 좋습니다. 바다가 바로 앞에 있어 전망 또한 나쁘지 않고요.  다만 시설 자체가 굉장히 낡았습니다. 바닥이 걸을 때마다 삐걱대고요 제가 묵었던 방에서 침대 하나가 움직일 때마다 시끄러운 소리를 냈습니다. 또한 방 크기가 작은 편입니다. 캐리어를 펼치면 방이 꽉 찼습니다. 이불에 얼룩이 많이 있었습니다. ‎ 욕실에서 오래된 건물의 불쾌한 냄새가 나고 욕실 바닥에 배수구가 없습니다. 경고문이 한국말로 붙어있지만 실수로 욕실 바닥에 물이 떨어졌을 때 계속 그 물이 고여 있어 조금 불편할 수 있습니다.  헤어드라이기가 비치되어있지 않으나 카운터에 요청하면 가져다 줍니다. 욕실에 아무것도 없다는 후기들을 봐서 이것저것 챙겨갔는데 휴지, 물비누, 컵 두 개, 샴푸인지 바디워시인지 불분명한 것이 비치되어 있었습니다. 또한 수건도 넉넉하게 비치되어 있습니다. 변기 수압도 센 편이었습니다. ‎ 방끼리의 방음은 어느 정도 되는 편이지만 복도 소리는 ‎그대로 방으로 들어옵니다. 예민하신 분들은 불편하실 수도 있습니다.  조식은 이것저것 다양하게 갖춰져 있어 꽤나 만족스러웠습니다. 시설이 워낙에 오래되어 불편했던 점 외에는 괜찮았던 것 같습니다. 본인이 별로 예민하지 않고 아침을 배부르게 챙겨먹고 싶다 하시는 분들에게 추천하는 호텔입니다. 예민하신 분들은 피하시는 게 좋을 것이라 생각됩니다.  ‎
답변 제공: Ekaterina Zaharkina 님, 2017년 3월 2일
Dear AZIMUT Guest! Thank you for you feedback about your stay at A-Hotel Amur Bay. Thank you for good comments regarding our staff and service. We try to watch quality of our services, Cleanliness Rooms. Allow to inform you that now there is the partial renovation in Hotel. Allow to recommend you for a repeated visit of room of category the standard and a superior.You can always check the best promo rate on our web-site, also we guarantee a special bonuses for our loyalty programm cardholders.We are looking forward to welcome you again at our hotel. Best regards, Natalia Pugovka AZIMUT Hotel Vladivostok & A-Hotel Amur Bay

2/10 - 너무 별로예요

Sangwook

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
worst place ever!
Actually, this was the worst hotel ever I've stayed. I saw many cockroaches in the room, even in the dining area. I saw the staff was killing the cockroach with the shoes in the area where we had a breakfast......I really wanted to move to the different hotel right away....and the room was really dirty and old. I was lots of dust and hairs on the floor. and there is no DRYER even! I had to go down to ask the hotel staff to get it for us. and it took 2 days until i receive the dryer....Please try to find other hotels instead...
답변 제공: General Manager 님, 2016년 11월 25일
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to write the rewiew! We appologize for the inconviniences during your staying. Please let us offer our renovated hotel AZIMUT Vladivostok for your next trip. We are looking forward to welcome you soon! Best regards, Natalia Pugovka Assistant General Manager A-Hotel Amur Bay & AZIMUT Hotel Vladivostok

6/10 - 괜찮아요

KS 님, Daegu Korea

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
객실까지 멀고, 와이파이 안 되고,
1. 가격이 싸다고 건물 제일 바깥쪽 멀리 떨어진 객실을 주고, 2. 밤에 춥고, 3. 와이파이 안되고, 4. 로비에서 한 층을 무거운 가방을 들고 계단으로 내려와야 되고 5. 시설이 낡았고, ...........
답변 제공: etx-ezaharkina 님, 2016년 10월 21일
Dear Guest! Thank you that you found some time to share your experience at A-Hotel Amur Bay. I appreciate your comment about your great location.We are always happy to offer our second hotel in the city AZIMUT Hotel Vladivostok, that is located 5 minutes away by walking from Amour Bay. We are looking forward to welcome you again at our hotels. Best regards, Natalia Pugovka Assistant General Manager AZIMUT Hotel Vladivostok & A-Hotel Amur Bay

8/10 - 좋아요

MOONHO 님, 서울

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
위치는 좋아요~ 가성비도 좋고요~
가성비 좋네요~
Dear Guest, Thank you for you feedback about your stay at A-Hotel Amur Bay. I appreciate your positive comment about your experience, and I am glad that you liked a nice location of our hotel. I can't wait to welcome you at our hotel next time. Best regards, Negadov Alexander Front Office Deputy Manager AZIMUT Hotel Vladivostok & A-Hotel Amur Bay

4/10 - 별로예요

DAHEE 님, seoul

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
싼게 비지떡
저렴해서 별 기대는 안했지만... 엄청 낡고 오래된 호텔.. 욕실에서는 엄청난 악취가 나고, 세면대에서는 녹물이 나오며;;; 배수도 잘 안됨.. 전체적으로 환기시설이 전혀 없는것 같고, 발코니 쪽 창도 고장이나서 안열림.. 헤어드라이어 비치되어있지 않아서 별도로 요청해야했고.. 직원 중 반은 영어가 잘 안통함 장점은 모든 객실이 바다가 보이는 뷰... 저렴한 가격대비 조식은 나쁘지않음.. 말은 그닥 안통하지만 직원들이 대체로 상냥함.. 공항으로 픽업택시 요청해서 호텔까지 편리하게 이동할 수 있었음.. 하지만 다시 이용하고 싶지는 않은 호텔... 돈 조금 더 주고 다른데를 이용하겠음...
답변 제공: Ekaterina Zaharkina 님, 2015년 12월 19일
Dear Mr.Dahee! We appreciate you taking the time to complete a survey regarding your recent stay with us.Thank you for mentioning the issues, we will see what we can do about it. Please be informed that we have a new AZIMUT Hotel Vladivostok opened after the full renovation with a SMART concept. We are looking forward to welcome you soon. Best regards, Ekaterina Zaharkina Rooms Division Manager AZIMUT Hotel Vladivostok & A-Hotel Amur Bay

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
블라디보스토크 역과 해변이 가까움
가깝긴 하지만 역에서 호텔로 갈때 오르막이라서 짐있는 여행객들은 택시같은 운송수단을 타고 가는것을 추천합니다. 그리고 들어가는 입구 찾는게 간단하진 않아요..
답변 제공: Ekaterina Zaharkina 님, 2015년 10월 14일
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to write the rewiew! It was a great pleasure to have you as a guest and we are looking forward to see you soon. Best regards, Ekaterina Zaharkina Rooms Division Manager AZIMUT Hotel Vladivostok & A-Hotel Amur Bay

4/10 - 별로예요

kyungpil 님, 한국

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
최악의 호텔
우선 러시아의 호텔이라 크게 기대는 안했고 무난하길 바랬지만 객실 문은 열쇠키로 두번돌려서 열아야하는 불편함이 있고 객실에서 발코니로 나가는 문은 고장으로 곧 문이 떨어질것 같았고 최악은 아침조식이였습니다. 불청결하고 좁은 식당은 아침부터 급식처럼 줄을 서서 기다려서 식사를 해야했네요 그리고 여행객들이 오는 호텔에 의사소통정도 되는 영어실력을 가진 직원이 없다는게 정말 실망스러웠네요 특히 한국분들 주의하시길 바랍니다. 한국여행사들의 상품중 대부분이 이호텔이던데 정말 실망하실거라 생각합니다.
답변 제공: Ekaterina Zaharkina 님, 2015년 12월 19일
Dear Guest, thank you for taking to leave your feedback. We apologize for all inconveniences during your recent stay. Please be informed that we have a new AZIMUT Hotel Vladivostok opened after the full renovation. We are looking forward to welcome you soon! Best Regards, Ekaterina Zaharkina Rooms Division Manager AZIMUT Hotel Vladivostok & A-Hotel Amur Bay

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
딱 그가격에 어울림 사람이너무많고시끄러움
답변 제공: Ekaterina Zaharkina 님, 2015년 12월 19일
Dear Guest, thank you for staying with us, we are looking forward to see you again in our hotels! Best regards, Ekaterins Zaharkina Rooms Division Manager AZIMUT Hotel Vladivostok & A-Hotel Amur Bay

4/10 - 별로예요

TK.KWON 님, SEOUL

별로예요: 객실의 편안함
예전, 호텔 이름은 < 아무르스키이 잘리브 .>이었다.
Vladivostok 방문시 다른 호텔 이용하겠다. 게시일: Nov 26, 2014 긍정적: 호텔 자체 좋은 것 하나도 없다. 부정적: 방이 난방시설이 엉망이다.춥다 추워 . 위치: 너무 고통스런 6박7일의 호텔 방 사용이다. 1) 호텔 외관은 그럴듯 하다. 2)호텔 프런트 직원 서비스는 보통이다. 3)6박7일동안 숙박하는 동안 아침식사 메뉴가 변화가 없다. 4)방과 화장실(목욕실) 에 비치된 것은 유리 물컵잔 2개.텅텅빈 작은 냉장고 1개. 비누,삼푸는 화장실 옆 커튼친 샤워기쪽벽에 부착된 각,각 2개의 PP통에 물비누,삼푸가 들어있다. 5)침대 엉망 ,이부자리 얇다 . 6)베란다 쪽 출입문 사이에서 찬바람이 많이 들어온다. 7)히타는 미적지근 하고 에어컨겸 온풍기(한국의 LG제품)는 가동 시키면 조금 따듯한 바람이 나오는데, 소음이 너무 심하다. 8)방이 환기가 안되니 눈 따가워,목 아파... 9)호텔 이라는 곳이 치약,칫솔.면도기,.(프런트에서 별도로 구입해야한다.) ,머리 빗,먹는 물,헤어드라이기,커피포트,(따뜻한 먹는물 사용 할수 있게...) 휴지(침실휴지.)없다. 10)인터넷으로 호텔 예약 했으니 예약한 기간 6박7일 숙박 기간이 지옥이다.