실내 수영장, 시즌별로 운영되는 야외 수영장, 수영장 파라솔, 일광욕 의자

팔켄스타이너 클럽 푸니메이션 보리크 여행 후기

4 out of 5

이용 후기

8.6

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 442개 이용 후기 중 198개" "
평점 8 - 좋아요. 442개 이용 후기 중 179개" "
평점 6 - 괜찮아요. 442개 이용 후기 중 46개" "
평점 4 - 별로예요. 442개 이용 후기 중 12개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 442개 이용 후기 중 7개" "

8.8/10

청결 상태

8.8/10

직원 및 서비스

8.4/10

편의 시설/서비스

8.2/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.4/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

DU HONG

가족 여행
2021년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Funimation Team 님, 2021년 8월 28일
Dear DU HONG, thank you for your great rating for our hotel here at Hotels.com! We hope to welcome you back home in the nearest future and until then wish you all the best! Kind regards from Zadar, Your team at the Falkensteiner Club Funimaton Borik****

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가족과 함께하는 여행으로 추천
최소 2박이상을 추천합니다
2021년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Funimation Team 님, 2021년 8월 28일
Dear Guest, thank you for your great rating for our hotel here at Hotels.com! We hope to welcome you back home in the nearest future and until then wish you all the best! Kind regards from Zadar, Your team at the Falkensteiner Club Funimaton Borik****

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
동양인이 거의 없는 리조트를 원한다면 여기!
도착하면 어른은 파란팔찌, 어린이는 하얀 팔찌를 주고 있는 동안 계속 하고 있으라고 함. 올 인클루시브 표시라고! 식사 시간은 정해져 있지만, 풀사이드바에서 끼니를 해결할 수 있을만큼의 음식이 늘 준비되어 있고(샐러드, 핫도그, 파스타, 과일, 피자, 볶음밥 같은. 음식 종류는 매번 교체됨), 맥주, 레드, 화이트, 로제 와인, 모히또를 비롯한 일부 칵테일 및 무알콜 칵테일이 무제한 제공된다. 오전 9시에서 밤 9시까지 베이비 시팅을 해주는 Falky land가 있어 원한다면 아이를 하루종일 맡길 수도 있음. 그 외에도 3세 이상 아이들을 위한 프로그램이 계속 있어 수영을 하다 원하면 참여할 수 있는 구조로 정신 없이 놀 수 있음. 디아도라는 독어로만 진행되어서 당황스러웠는데, 여기는 다른 국적도 좀 오는건지 영어, 독어 등 여러가지 언어로 방송을 해줘서 고마웠다. 단체 가족 여행 또는 친한 두 가족 이상 같이 가면 더 재밌게 놀 수 있을 것 같다.
2021년 8월에 5박 숙박함
답변 제공: Funimation Team 님, 2021년 8월 15일
Dear Guest, thank you for your review here at Hotels.com! We hope to welcome you back to our hotel as soon as possible and until then wish you all the best! Kind regards from Zadar, Your team at the Falkensteiner Club Funimation Borik****

10/10 - 훌륭해요

jain 님, bae

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
휴양하기 좋은 호텔
매번 식사도 훌륭했습니다. 편안하게 쉬고 왔어요 직원들도 친절했어요 다음에 또 방문하고 싶네요 가족여행으로 좋습니다
답변 제공: Ivan Polak 님, 2016년 11월 21일
Dear Jain, thank you for your top rating here at Expedia! We are very glad to read that you have enjoyed your stay at our Falkensteiner Club Funimation Borik**** and that the Acquapura SPA Center, our fullboard offer as well as the cozy atmosphere made your stay a worthwhile experience. We hope to welcome you back home in the future and until then wish you all the best! Kind regards from Croatia, Ivan Polak & Team

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
아드리아해가 가까이 보이는 룸
아름다운 해변과 수영장 덕분에 즐거운 시간을 보냈습니다. 호텔의 음식 역시 괜찮았습니다.
답변 제공: Ivan Polak 님, 2016년 7월 24일
Dear guest, thank you for your top rating here at Hotels.com! We are very glad to read that you were completely amazed by the unique location next to the beach, the park and pool area as well as the culinary delights at breakfast, lunch and dinner. We hope to welcome you back to our hotel in the nearest future and until then wish you all the best! Kind regards from sunny Zadar, Ivan Polak & Team

10/10 - 훌륭해요

Youjoo 님, 프랑스

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
조용하고 편안하고 참 좋았습니다. 진정한 휴식이 필요한 분들에게 추천하고싶습니다.
답변 제공: Ivan Polak 님, 2016년 4월 19일
Dear Youjoo, thank you for your review and 5-star rating here at Hotels.com! We are very happy to read that your stay in our Falkensteiner Club Funimation Borik**** has been a peaceful and exciting experience! Our Acquapura SPA Center as well as our tranquil and unique location ensure that you can completely switch off from the often stressful everyday life back at home and enjoy the good things in life, too. We hope to welcome you back soon again and in the meanwhile wish you all the best! Kind regards from Croatia, Ivan Polak & Team

10/10 - 훌륭해요

Laender

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent service
2023년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: Nina Rajic 님, 2023년 12월 21일
Dear Leander,Many thanks from the whole team for your positive rating for the hotel here on Expedia!We believe that during your next stay, we will provide you with unforgettable and unique moments. In the meantime, we wish you all the best!Kind regards,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

Balázs

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Nina Rajic 님, 2023년 11월 8일
Dear Mr. Balazs,we thank you very much for your great rating for our hotel here at Hotels.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel and in the meanwhile wish you all the best!With kind regards,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

Bruno Pascal

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Nina Rajic 님, 2023년 11월 8일
Dear Bruno Pascal,a big thank you from all of us for your superb rating here at Hotels.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel!All the best,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

Ibolya

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 5박 숙박함
답변 제공: Nina Rajic 님, 2023년 11월 8일
Dear Ibolya,It makes us extremely happy to find out that you awarded us with the highest score here on Hotels.com.Thank you very much for that!We look forward in repeating such a brilliant experience with you, and to welcome you in beautiful city of Zadar again soon.The entire Team and I wish you all the best!Nina RajićGuest Relation Manager

10/10 - 훌륭해요

Marijo

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Allem in allen sehr schöner Urlaub… aber am Pool sollte man für die kommende Saison was machen ….
2023년 8월에 5박 숙박함
답변 제공: Nina Rajic 님, 2023년 11월 8일
Dear Marijo, Thank you for your rating and comment here on Expedia!We are glad to read that you have such good memories of your holiday with us.We will take your constructive criticism into account for further planning, and we apologize for the inconvenience during your stay with us.We look forward in meeting you again and wish you all the best!Lots of sunny greetings from beautiful city of Zadar,Nina RajićGuest Relation Manager

10/10 - 훌륭해요

Adriana

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great place to relax and enjoy the beach. Excellent food and service. Very good pools.
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Nina Rajic 님, 2023년 11월 8일
Dear Adriana,It makes us all very happy to find out that you awarded us with such a high score here on Hotels.com.We loved having you and we are really looking forward to welcoming you again. We wish you all the best in the meantime and send kind regards from sunny Zadar.Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

Dan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Nina Rajic 님, 2023년 11월 8일
Dear Dan,thank you for your rating and comment for our hotel here at Hotels.com!We hope to welcome you back home in the nearest future and until then wish you all the best!Kind regards from Zadar,Nina RajićGuest Relation Manager

10/10 - 훌륭해요

Thomas

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: Nina Rajic 님, 2023년 11월 8일
Dear Thomas,Thanks a lot for choosing Falkensteiner Club Funimation as your temporary home in Croatia and for awarding us with the highest score here on Expedia!To the entire Team and myself it has been a pleasure meeting you, and witnessing your moments of peace, happiness and enjoyment.We look forward in meeting you again and wish you all the best!Lots of sunny greetings from beautiful city of Zadar,Nina RajićGuest Relation Manager

10/10 - 훌륭해요

Danijel

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Nina Rajic 님, 2023년 11월 8일
Dear Danijel,It makes us extremely happy to find out that you awarded us with the highest score here on Hotels.com!Thank you very much for that!We look forward in repeating such a brilliant experience with you, and to welcome you in beautiful city of Zadar again soon.The entire Team and I wish you all the best!Nina RajićGuest Relation Manager

10/10 - 훌륭해요

TOMOKO

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
nice hotel
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Nina Rajic 님, 2023년 9월 25일
Mr. TOMOKO,Many thanks from the whole team for your positive rating for our Falkensteiner Club Funimation Borik here on expedia.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel and in the meanwhile wish you all the best!Kind regards from sunny Zadar,Nina RajićGuest Relations Manager

8/10 - 좋아요

Thomas

좋아요: 청결 상태
2023년 8월에 7박 숙박함
답변 제공: Nina Rajic 님, 2023년 11월 8일
Dear Mr. Thomas,It makes us all very happy to find out that you awarded us with four stars here on Expedia.We are looking forward to welcoming you again and wish you all the best in the meantime.Best regards from sunny Zadar,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

Dominik

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
*
2023년 8월에 6박 숙박함
답변 제공: Nina Rajic 님, 2023년 11월 8일
Dear Dominik,thank you for your superb rating here at Expedia!We hope to welcome you back to our hotel in the near future and until then wish you all the best!Best regards form all of us from sunny Zadar,Nina RajićGuest Relation Manager

4/10 - 별로예요

Esad

연인과의 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Was given different room to what we booked
2023년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Nina Rajic 님, 2023년 11월 8일
Dear Esad,Thank you for your review here on Expedia!We are really sorry that you did not enjoy your stay and that you think that you were not given the room category that you have booked. I can assure you that this is not possible and I am truly sorry there has been a misunderstanding.We hope that despite your unsatisfactory impressions, you will give us another chance so that we can provide you with the stay you expect from a 4-star hotel. In the meantime, we wish you all the best!Best regards,Nina RajićGuest Relation Manager

10/10 - 훌륭해요

Justin-Luca

2023년 8월에 5박 숙박함
답변 제공: Nina Rajic 님, 2023년 11월 8일
Dear Justin-Luca,a big thank you from all of us for your superb rating here at Expedia!We are always happy to realise that you had such a great time in our Falkensteiner Club Funimation Borik**** !We hope that you will soon find your way back to our hotel!All the best,Nina RajićGuest Relations Manager

8/10 - 좋아요

Goran

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Das Personal war sehr nett und sehr hilfsbereit
2023년 7월에 8박 숙박함
답변 제공: Nina Rajic 님, 2023년 11월 8일
Dear Goran,Thank you so much for your rating and your review!We are very pleased to read that you enjoyed your stay with us to the fullest and that you particularly praised our team.We therefore hope to be able to welcome and pamper you again soon and wish you all the best in the meantime!With kind regards from Zadar,Nina RajićGuest Relation Manager

8/10 - 좋아요

Petra

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Innen war der Club sauber und schön die Außenanlage, ist schon etwas in die Jahre gekommen.
2023년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: Nina Rajic 님, 2023년 11월 8일
Dear Petra,a big thank you from all of us for your superb rating here at Expedia!We are always happy to read that you had such a great time in our Falkensteiner Club Funimation Borik**** !We hope that you will soon find your way back to our hotel!All the best,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

Lillian

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Nina Rajic 님, 2023년 11월 8일
Dear Mrs. Lilian,we thank you very much for your great rating for our hotel here at Orbitz!We are always happy to have the opportunity to welcome you back to our Falkensteiner Club Funimation Borik.We hope to see you again soon and wish you all the best in the meantime!With kind regards,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

Marie

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
This is an amazing property.
2023년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Nina Rajic 님, 2023년 11월 8일
Dear Mrs. Marie,It makes us all very happy to find out that you awarded us with five stars here on Expedia.We are looking forward to welcoming you again and wish you all the best in the meantime.Best regards from sunny Zadar,Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

Eva

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent service with superfriendly staff. Food and drinks were great. Wonderful areas in and outside the hotel. There is something for everyone; familys with children, retired people, singles, couples a s o. We will definitely stay at this hotel again and I highly recommend it to everyone.
2023년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: Nina Rajic 님, 2023년 11월 8일
Dear Mrs. Eva ,It makes us all very happy to find out that you awarded us with five stars here on Expedia.Our entire Team is especially grateful for your kind words and compliments to our staff.We loved having you and we are really looking forward to welcoming you again. We wish you all the best in the meantime and send kind regards from sunny Zadar.Nina RajićGuest Relations Manager

8/10 - 좋아요

Sandra Arion

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Nina Rajic 님, 2023년 11월 8일
Dear Mrs. Sandra,we thank you very much for your rating for our hotel here at Hotels.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel and in the meanwhile wish you all the best!With kind regards,Nina RajićGuest Relations Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

Food quality can be better
Food quality can be better
2023년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: Nina Rajic 님, 2023년 11월 8일
Dear Anonymous,We greatly and sincerely value any constructive and honest feedback we receive from our guests as it helps us to continuously improve our products and services. Thanks a lot for this!With sunny greetings from Zadar,Nina RajićGuest Relations Manager

8/10 - 좋아요

Boris

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: Nina Rajic 님, 2023년 11월 8일
Dear Mr. Boris,It makes us all very happy to find out that you awarded us with 8 stars here on Hotels.com.We are looking forward to welcoming you again and wish you all the best in the meantime.Best regards from sunny Zadar,Nina RajićGuest Relations Manager

8/10 - 좋아요

Peter

2023년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Nina Rajic 님, 2023년 11월 8일
Dear Mr. Peter,It makes us all very happy to find out that you awarded us with such a high score here on Hotels.com.We loved having you and we are really looking forward to welcoming you again. We wish you all the best in the meantime and send kind regards from sunny Zadar.Nina RajićGuest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

Simon

아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Essen war Top Unterkunft super
2022년 10월에 5박 숙박함
답변 제공: Allen Barjašić 님, 2022년 12월 3일
Dear Simon,thank you very much for your top rating here at ebookers!We hope to welcome you back home to our Falkensteiner Club Funimation Borik**** as soon as possible in order to offer you another memorable and unique holiday experience. Until then we wish you all the best!With kind regards from Croatia,Allen BarjašićResident Manager

4/10 - 별로예요

Christian 님, Wegscheid

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Achtung! Dieses Hotel hat bestenfalls 2 Sterne verdient. Seit mindestens Juni herrscht dort aufgrund katastrophaler, hygienischer Zustände ein hochansteckender Magen-Darm-Virus, den sie nicht in Griff bekommen. Gläser unsauber, Pool und Strand ebenso. Cocktails undefinierbar aus irgendwelchen Sirups. Alles in allem absolut nicht zu empfehlen!!!!
2022년 8월에 7박 숙박함
답변 제공: Allen Barjašić 님, 2022년 10월 14일
Lieber Christian,Danke für Ihre Bewertung hier bei Expedia!Nach dem Lesen Ihres kurzen Erfahrungsberichts sind wir zum Entschluss gekommen, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht genossen haben. Schade, dass Sie nicht die Chance genutzt haben, sich an unser Team vor Ort zu wenden, um Ihren Aufenthalt angenehmer zu gestalten.Ihre Behauptung, im Hotel würden katastrophale hygienische Zustände herrschen, werden wir nicht weiter kommentieren, da diese nicht den Tatsachen entspricht. Wir hoffen, Sie finden so bald wie möglich ein Hotel, welches Ihren Ansprüchen gerecht wird. Wir wünschen Ihnen derweil alles Gute!Mit freundlichen Grüßen,Allen BarjašićResident Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great family vacation
We stayed 4 nights in this hotel. Nice, green surroundings, 50 meters from sea and beach. The room was perfect for three and had a sea/pool view. Very friendly personnel at reception. The food selection was good and very fresh. If you plan to relax by the pool while your children play on the water slide, this is the place for you.
2022년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Allen Barjašić 님, 2022년 9월 29일
Dear Guest,thank you very much for reviewing our hotel here at Hotels.com!It has been a pleasure to read that your 4-night stay at our Falkensteiner Club Funimation Borik**** exceeded your expectations when it comes to the spacious family rooms, the team as well as the rich and varied buffets.We thus would like to welcome you back home as soon as possible in order to offer you another memorable stay. Until then we wish you all the best!Yours sincerely,Allen Barjašić

10/10 - 훌륭해요

Peter

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Nyárutó
2022년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: Allen Barjašić 님, 2022년 9월 29일
Dear Peter,a big thank you from all of us for your review here at Hotels.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel and in the meanwhile we wish you all the best!With kind regards from Zadar,Allen Barjašić

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Allen Barjašić 님, 2022년 9월 29일
Dear Guest,thank you for your top rating here at Hotels.com!We cannot wait to welcome you back to our hotel in the near future and until then wish you all the best!Kind regards,Allen Barjašić

10/10 - 훌륭해요

KONSTANTIN

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Allen Barjašić 님, 2022년 9월 10일
Dear KONSTANTIN,thank you for your top rating here at Hotels.com!We hope that you will soon find your way back to our Falkensteiner Club Funimation Borik**** in order to offer you another unique and memorable holiday experience by the Adriatic Sea. Until then we wish you all the best!With kind regards,Allen BarjašićResident Manager

6/10 - 괜찮아요

Peter

가족 여행
2022년 8월에 5박 숙박함
답변 제공: Allen Barjašić 님, 2022년 8월 31일
Dear Peter,thank you for reviewing our hotel here at Hotels.com!We cannot wait to welcome you back as soon as possible and until then wish you all the best!With kind regards,Allen BarjašićResident Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Allen Barjašić 님, 2022년 8월 27일
Dear Guest,thank you for your review here at Hotels.com!We cannot wait to welcome you back home to our hotel and until then wish you all the best!With kind regards from Zadar,Allen BarjašićResident Manager

10/10 - 훌륭해요

Sander

2022년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Allen Barjašić 님, 2022년 8월 19일
Dear Sander,we thank you very much for your superb rating here at Hotels.com!We hope that you will soon find your way back to our hotel and in the meanwhile wish you all the best!Yours sincerely,Allen BarjašićResident Manager

8/10 - 좋아요

Eva

2022년 8월에 6박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Sander

2022년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Allen Barjašić 님, 2022년 8월 19일
Dear Sander,thank you for reviewing our hotel here at Hotels.com!We cannot wait to welcome you back home in the near future and until then wish you all the best!Kind regards from Zadar,Allen BarjašićResident Manager

10/10 - 훌륭해요

Ivana

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Programm für Kinder 👍 Essensauswahl 👍
2022년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Allen Barjašić 님, 2022년 8월 19일
Liebe Ivana,ein großes Dankeschön unsererseits für Ihre Top-Bewertung hier bei Expedia!Toll, dass Ihnen unser Animationsprogramm sowie die reichhaltige und vielfältige Essensauswahl so zugesagt und Ihren Aufenthalt bei uns zu einem einzigartigen Urlaubserlebnis gemacht haben.Wir hoffen daher, Sie ganz bald wieder mit einem "Welcome Home!" bei uns begrüßen sowie verwöhnen zu dürfen und verbleiben in der Zwischenzeit mit lieben Grüßen aus Kroatien.Herzlichst,Allen BarjašićResident Manager

8/10 - 좋아요

Pura 님, Valley Springs

가족 여행
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
I love the hotel , clean but room was not clean everyday . The pool food was very sloppy not clean at all . They would put all the food on the table without protection everybody touching all the food I could not eat seeing that . They should be more clean pool area and drinks not heathy . Other than that it a nice place
2022년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Allen Barjašić 님, 2022년 8월 9일
Dear Pura, thank you for your review here at Expedia! We are glad to read that you had an overall positive experience at our hotel. We will of course take your constructive suggestions for improvement into consideration for future planning. We therefore hope that you will give us another chance in the near future in order to prove to you that we take your feedback seriously and would like to offer you a unique and memorable stay that you expect from a hotel of this category. In the meanwhile we wish you all the best! Kind regards, Allen Barjašić Resident Manager

4/10 - 별로예요

Samir

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Man får inte det man betalar för
Svårt att förstå att det är en 4 stjärnor hotell. Sängkläder ej byta på en hel vecka, bara handdukar bytes. Ingen städning runt poolområde. Dålig hygien t.ex. i baren (vi och många av gäster fick Covid under vistelse) man kunde se många av personalen som snyter sig. Inga hygienåtgärder Det finns tillgång till Spa dock bara för nudister. Går att låna cykel om man vill cykla till stan men bara till kl. 20:00. Hotell ligger relativt långt från stan. Stranden vid hotellet luktar avlopp. Finns en bättre strand 300 m bort från hotellet. Maten var okej dock vin smakar som utspädd vinäger, drinkar vid poolen är ingen lik den andra även om man beställer samma drink och personalen suckar och skrollar med ögonen när man beställer drinkar. Sammanfattningsvis hotell passar bäst familjer med små barn eller om man gillar att semestra med små skrikande barn, skulle inte rekommendera till par eller till familjer med äldre barn.
2022년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: Allen Barjašić 님, 2022년 7월 30일
Dear Samir, thank you for reviewing our hotel here at Hotels.com! We were surprised to read that you contracted COVID during your stay and failed to inform us about this. We do not know about any COVID cases in our hotel or the wider region, so we will refrain from commenting on your statement any further. Kind regards from Croatia, Allen Barjašić Resident Manager

2/10 - 너무 별로예요

Filip

단체 여행, 아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 편의 시설/서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Hygiene katastrophal, "Kinderbetreuungsraum" schmutzig, stickig, Gestank von Sanitäranlagen kommt hinein, keine Klima aktiviert, ca. 35 Grad im Raum, perfekte Brutstätte für Viren und Bakterien, viele erbrechende Kinder gesehen, absolut kein Wunder. Zimmertoilette noch mit Kotresten vom Vermieter übernommen, Terrasse komplett voll mit Vogelkot, Wände auch, mein Kind ist leider rein gelaufen. Das bei der höchsten Zimmerkategorie (2800€ Familienzimmer für eine Woche, nicht einmal die Hälfte wert). Glasscherben und Zigarettenstummel in der Wiese, insgesamt gefährlich und absolut ungeeignet für Kinder. Glassplitter im Smoothie. Reklamation beim Hotelmanager brachte einen kleinen Preisnachlass, viel zu wenig für die beanstandeten Sachen. Wir waren insgesamt 4 Familien, nie wieder.
2022년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: Allen Barjašić 님, 2022년 7월 30일
Lieber Herr Nemcek, wir bedanken uns herzlich für Ihre Bewertung hier bei Expedia. Wir glauben nicht, dass eine 1-Sterne-Bewertung unseren hohen Standard an Servicequalität, die Hotelausstattung oder das gastorientierte und fleißige Team vertreten kann. Ich finde es persönlich sehr schade, dass Sie sich dazu entschieden haben, uns eine solch schlechte Bewertung zu hinterlassen, zumal ich der Meinung bin, vor Ort alles Mögliche für Sie getan zu haben. Unser Motto "Welcome Home!" ist nicht nur ein einfacher Slogan, sondern stellt unsere besondere Herangehensweise zum Gast dar. Wir ignorieren die Bedürfnisse, Wünsche, Kommentare und Verbesserungsvorschläge unserer Gäste nicht, sondern kümmern uns aufrichtig um Ihr Wohlbefinden und scheuen keine Mühe, etwaige Mängel auszugleichen. Der "kleine" Preisnachlass von 25 % des Gesamtpreises ist ein weiterer Beweis, dass Ihre Kritikpunkte nicht auf taube Ohren gestoßen sind und auch der Großteil Ihrer genannten Punkte schnellstmöglich beseitigt wurde. Wir hoffen daher, dass Sie so bald wie möglich ein Hotel finden, welches Ihren Erwartungen entspricht. Wir wünschen Ihnen bis dahin alles Gute! Liebe Grüße aus Zadar, Allen Barjašić Resident Manager

10/10 - 훌륭해요

Stuart

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great stay
Highly recommended Hotel, very clean, staff were all friendly and a good range of food. Never any issues getting sunbeds by the pool.
2022년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Allen Barjašić 님, 2022년 7월 30일
Dear Stuart, a big thank you from the whole team for your review here at Hotels.com! It has been a pleasure to read that the general cleanliness, the friendliness of the team as well as the rich and varied buffets in our Restaurant Maestral exceeded your expectations. We thus hope to welcome you back home to our family paradise in the near future. In the meanwhile we wish you all the best! Kind regards from sunny Zadar, Allen Barjašić Resident Manager

10/10 - 훌륭해요

Jason

2022년 7월에 6박 숙박함
답변 제공: Allen Barjašić 님, 2022년 7월 30일
Dear Jason, thank you for your top rating here at Hotels.com! We cannot wait to offer you another unique and memorable stay by the Adriatic Sea. Until then we wish you all the best! Kind regards from Dalmatia, Allen Barjašić Resident Manager

10/10 - 훌륭해요

Eva

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 7월에 5박 숙박함

8/10 - 좋아요

Kamber 님, D

아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Die Soft Getränke an denn Bars waren nicht original sondern Konzentrat oder Pulverform. Im Zimmer dagegen wahren original und das konnte man Schmecken.
2022년 7월에 8박 숙박함
답변 제공: Allen Barjašić 님, 2022년 7월 30일
Liebe/r Kamber, wir bedanken uns für Ihre Bewertung hier bei Expedia! Wir hoffen, Sie ganz bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und wünschen Ihnen derweil alles Gute! Liebe Grüße aus Zadar, Allen Barjašić Resident Manager

8/10 - 좋아요

Kamber 님, D

단체 여행, 아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Abend essen eine Stunde verschieben nach hinten also bis 22'00 Uhr
2022년 7월에 5박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Maciej

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태
2022년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: Allen Barjašić 님, 2022년 7월 16일
Dear Maciej, thank you for your review here at Hotels.com! We cannot wait to welcome you back to our hotel in the near future. In the meanwhile we wish you all the best! Best regards, Allen Barjašić Resident Manager