숙박 시설 정면

아파트-호텔 취리히 에어포트 여행 후기

3 out of 5
아파트-호텔 취리히 에어포트
Hohenbuehlstrasse 1, Opfikon, ZH

이용 후기

7.8

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 1000개 이용 후기 중 283개" "
평점 8 - 좋아요. 1000개 이용 후기 중 418개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1000개 이용 후기 중 191개" "
평점 4 - 별로예요. 1000개 이용 후기 중 70개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1000개 이용 후기 중 38개" "

8.0/10

청결 상태

8.2/10

직원 및 서비스

7.6/10

편의 시설/서비스

7.4/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.6/10

친환경

이용 후기

6/10 - 괜찮아요

KILHWAN

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
셔틀버스 유료
공항에서 호텔까지는 무료 픽업이지만 호텔에서 공항까지는 1인에 6프랑 비용을 지불해야 합니다. 주차도 호텔이용해도 주차비가 있습니다. 주차는 30분까지는 무료입니다. 로비는4층에 있습니다. 헷갈릴 수 있습니다.
2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Bastian S. / FOM 님, 2023년 6월 19일
Dear valued guest,thank you very much for sharing your feedback with us.We are looking forward to welcoming you again soon.Best regardsBastian S.FOM

10/10 - 훌륭해요

BYUNGMUN

2022년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Bastian S. / FOM 님, 2022년 11월 29일
Dear Byungmun,thank you very much for sharing your feedback with us. I am happy to see that you had such a great stay with us.Best regards

10/10 - 훌륭해요

JIWOO

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Mark V./ Front Office Manager 님, 2020년 1월 27일
Dear JIWOO Thank you very much for your visit and the positive rating! The entire team of the Apart - Hotel Zurich Airport is looking forward to welcome you the next time. Best regards Mark V.

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
그럭저럭 사용할 만함.
건물이 생각보다 오래된 듯합니다. 오래된 호텔리아 객실공간이 최신호텔보다는 약간 여유가 있습니다. 객실에 테라스가 있는 것은 좋습니다. 조식에 삶은 달걀이 아닌 날달걀을 각자가 삶아야 하는 불편이 있습니다. 복도나 객실의 조명이 조금 어둡습니다. TV가 작습니다. 주차요금이 있습니다.
2019년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Manager 님, 2019년 10월 4일
Dear Guest Thank you for taking the time to review our hotel and highlighting our spacious rooms. We noted that it was inconvenient for you to boil your eggs according to your preference. It is correct, we charge CHF 19,- per day for the parking which is in line with other hotels around the airport. We look forward to your next stay. Best regards, Manager

10/10 - 훌륭해요

CHANG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Manager 님, 2019년 9월 17일
Dear Mr. Chang Thank you very much for sharing your positive rating. We are looking forward to having you with us again. Best regards, Manager

10/10 - 훌륭해요

KYUNGHEE

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
취리히 공항에서 가깝고 쾌적한 시설이라 만족!
취리히 공항에서 버스로 이동하면 버스 내리는 곳에서 조금만 걸어가면 있는 위치라 좋았습니다. 하루만 머물었는데 직원들도 친절하고 하룻밤 묵기에 적합한 규모에 관리가 잘 되어 있었어요.^^ 만족합니다.
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Manager 님, 2019년 8월 21일
Dear Mr. Kyunghee, We would like to thank you for your very kind words about our hotel. Thank you for taking the time in posting this and we look forward to seeing you soon again. Best regards, Manager

10/10 - 훌륭해요

Kim

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
기대를안해서인지 너무 괜찮았어요^^ 깔끔하고 넓고 직원분도 너무 친절하시고 좋았습니다
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Manager 님, 2019년 8월 12일
Dear Kim We are happy to know that you enjoyed your stay at the Apart-Hotel Zurich Airport and are looking forward to welcome you back on your next visit to Zurich Best regards, Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
공항이용 편리하고 취리히 시내가기 나쁘지 않네요
공항에서 힐튼호텔 셔틀이용해서 무료로 가서 편리했습니다. 방이 넓어서 좋았습니다. 근처에 슈퍼도 있고 취리히 시내가는 전철역이 걸어서 짐끌고 갈만한 거리여서 편리했습니다.스텝들이 친절해서 도움이 많이 됬습니다.
2019년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Manager 님, 2019년 7월 4일
Dear guest, we are stunningly delighted to read your comment and sincerely thank you for having shared it. With our kind regards, Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
일단 공항에 가깝고 쾌적한 편. 그러나 도착하자마자 씻는데 배수구가 막혀있었음 물이 안내려가서 혼남. 일단 엔지니어분을 기다리라하고 방도 안바꿔주고 하루가 지나고 다음날 뚫어줌.. 대처 방법에서 많이 놀랐음
2019년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Manager 님, 2019년 7월 8일
Dear Guest We would like to thank you for rating the Apart-Hotel Zurich Airport. We apologize you were dissatisfied with your stay. However, we are glad that we could solve the issue with a room change. We are looking forward to having you with us again. Best regards, Manager

10/10 - 훌륭해요

Myung ho

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
무료 티켓
숙박하면서 불편함은 크게 없었지만 시내에 가는 교통편이 살짝 아쉬웠습니다. 하지만 호텔에서 시내까지 다닐 수 있는 티켓을 무료로 나눠줘서 불편함이 좀 상쇄됩니다!!
2019년 4월에 6박 숙박함
답변 제공: Manager 님, 2019년 5월 19일
Dear Myung Thank you very much for sharing your positive rating. We are happy you enjoyed our complimentary transportation tickets and looking forward to having you with us again. Best regards, Manager

10/10 - 훌륭해요

Myung ho

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: KE, Manager 님, 2018년 9월 23일
Dear Guest Thank you very much for sharing your positive rating. We are looking forward to having you with us again. Best Regards,

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

답변 제공: KE, Manager 님, 2018년 9월 9일
Dear Guest I would like to thank you for your stay at APART-HOTEL. We are looking forward to having you with us again. Kind regards

4/10 - 별로예요

Yk 님, Wonju, WJ

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
취리히 공항과 가까운 호텔
취리히 공항과 가깝다는 장점이있어 이른 비행기를 타야하는 사람에겐 좋으나, 일단 셔틀버스 5프랑 지불 및 바로 위에 힐튼호텔에서 사람이많아 버스가 꽉 찰 경우 탈수없음.(최악의 장점) 나같은경우 5시 반에 타려했으나 힐튼호텔에서 이미 꽉차는 바람에 못타고 다음거 탐. 다음거 탈수 있다는 보장도 없음. 새벽6시이전에 나가는 바람에 디파짓을 못받아 메일로 이야기하는 중임.(카운터 오픈시간이 6시던가) 그리고 수건에서 강아지 오줌냄새났음... 다른호텔알아보다가 정 없으면 와도될거같음...
2018년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Manager 님, 2018년 6월 30일
Dear Guest Thank you for taking the time to review our hotel. It is correct that we are charging moderate fee of CHF 5, - per trip for each guest for the use of our shuttle service, which is provided by an external company. Due to local Regulation and external service provider we have to charge for the transportation. Your feedback about the shuttle is very important for us and will be discussed with our external shuttle company We look forward to your next stay. Best Regards, KE, Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
공항에서 가까운 저렴한 호텔
토요일에 118,000원으로 투숙했으니 매우 저렴한 편. 공항에서 셔틀버스 서비스 있음. 호텔로 가는 길은 무료, 호텔에서 공항으로 갈 때는CHF5. 엄청 널찍한 객실. 욕실도 넓음. 집기와 가구가 낡았으나 전반적인 청결도는 괜찮음. 그.런.데... 우리 방 커피포트는 누가 거기다 음식을 끓인 찌꺼기가 묻어있는 채로 비치되어 있어서 경악! 즉각 교체해주기는 했음. 자제 내 또는 주변에 아무런 시설이 없음.한마디로 다른 어떤 용도도 필요없고 오직 비행기 출발 또는 도착 시간이 너무 애매한 경우 객실에서 하룻밤 조용히 자고 갈 때 저렴하게 이용하는 곳.
2018년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Manager 님, 2018년 6월 27일
Dear Guest Thank you for taking the time to review our hotel. We look forward to your next stay. Best Regards, KE, Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
공항 이동이 매우 편리한 호텔
공항에서 호텔에 갈 때 편리한 무료 셔틀 버스가 제공됩니다. 단, 호텔에서 공항으로 이동할 때는 정해진 금액을 지불해야 합니다. 호텔 뒤에 넓은 꽃밭과 밀밭이 있습니다. 아침과 저녁에 산책하기 좋습니다. 조식이 깨끗하고 실용적입니다.
2018년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Manager 님, 2018년 6월 21일
Dear Guest We are happy to know that you enjoyed your stay at the APART-HOTEL. It’s great to note that you found time to explore the area around the hotel which is indeed very beautiful. We are looking forward to welcome you back on your next visit to Zurich Best Regards, KE, Manager

10/10 - 훌륭해요

JUNGHO

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
전반적으로양호함 아침식사도 좋음
2018년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Manager 님, 2018년 5월 15일
Dear Guest We are happy to know that you enjoyed your stay at the APART-HOTEL and that you liked our breakfast. We are looking forward to welcome you back on your next visit to Zurich Best Regards, KE, Manager

10/10 - 훌륭해요

sangho

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
장시간 비행기에서 지친 몸을 회복시켜줍니다
만족한 경험 입니다 공항에서 가깝고 대중교통 버스용 편리합니다
답변 제공: Manager 님, 2018년 4월 30일
Dear Guest We are happy to know that you enjoyed your stay at the APART-HOTEL. It is great that the location and its proximity to public transportation was convenient for you. We are looking forward to welcome you back on your next visit to Zurich Best Regards, KE, Manager

10/10 - 훌륭해요

Myung ho

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 1월에 11박 숙박함
답변 제공: Manager 님, 2018년 2월 14일
Dear Myung Thank you very much for sharing your positive rating. We are looking forward to having you with us again. Best Regards, Katrin, Manager

8/10 - 좋아요

EUNSOOK

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
청결하고 조용한 호텔입니다.
조용하고 친절한 호텔이었습니다. 방의 크기와 침대가 아주 좋았습니다. 다만 시내와의 연결성이 좋지않아서, 시내 관광을 하기에는 불편함이 있었습니다.
2018년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Manager 님, 2018년 2월 5일
Dear Eunsook, I appreciate you taking your valuable time to share your impression about our hotel. It is with regret we read that the location near the airport was not convenient for you. We are looking forward to welcome you back on your next visit to Zurich. Sincerely, Katrin, Manager

10/10 - 훌륭해요

R 님, Seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
굉장히 친절한 호텔!!
셔틀이 운영되기 때문에 공항까지가서 어디든 이동하기 너무 좋았습니다. 호텔의 직원들은 전부 친절했어서 묶는 동안 기분이 좋았어요. 카펫이 신말 벗고 다니기 좀 꺼려지는 것 빼고 완벽했습니다!
2017년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Manager 님, 2017년 12월 25일
Dear Guest Thank you very much for staying with us and the kind review about our staff. We are delighted that you enjoyed your stay. We do hope to have the pleasure of welcoming you back again soon to the Apart Hotel Operated by Hilton. Kind Regards, Katrin E., Manager

8/10 - 좋아요

ZJIINI 님, KOREA

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
공항에서 가까운 친절하고 깨끗한 호텔(강추)
현지에서 전날 예약한 숙소입니다. 아무 기대도 없이 갔는데, 직원분도 친절하시고 객실도 깨끗하고 넓었어요. 발코니도 좋았고요. 비즈니스 호텔이라서 드라이기나 전기포트도 사용할 수 있었고, 2층에서 간단하게 음식을 해먹는 것도 가능했습니다. 그리고 호텔 바로 앞에 마트가 있어서 편리했어요. 공항이랑도 가깝고요. 조식도 굉장히 맛있었습니다^^
2017년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Marc 님, 2017년 12월 23일
Dear ZJIINI, we would like to thank you for your stay at the Apart-Hotel operated by HILTON and your positive feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your visit and we look forward to welcoming you again in the not too distant future. Kind regards, Marc P. Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2017년 9월에 2박 숙박함
Dear guest, we would like to thank you for your stay and your positive feedback. We look forward to welcoming you again. Kind regards, Marc - Manager

10/10 - 훌륭해요

lee suk 님, korea

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
취리히서 출국하는 날 편리하게 이용했어요~^^
취리히에서 아침 출국이라 전날 루체른 관광후 밤늦게 취리히 공항에 도착했는데 무료셔틀버스가 늦게까지 있어 편리했고 다음날 출국때도 공항과 가까워 이동하기 좋았다.. 직원들도 친절하고 도심 외곽이라 조용하고 객실도 넓고 깨끗했으며 가격도 저렴하고 조식도 맛있고... 이래저래 만족스러웠다~^^
Dear Lee Suk, we would like to thank you for your stay at the Apart Hotel operated by Hilton and are delighted to hear that you enjoyed your visit. We look forward to welcoming you back in the not too distant future. Kind regards, Marc Manager

10/10 - 훌륭해요

LEE HYON SUK 님, KOREA

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
스위스 여행의 첫번째 호텔로 좋아요~^^
장시간 비행으로 힘들었는데 호텔 셔틀버스가 공항에서 자주 있어서 아주 편리했고 스위스의 다른 호텔보다 가격면에서 너무 만족스러웠다~^^ 근처 루체른이나 취리히 시내의 절반정도의 가격이다. 가격이 저렴하여 객실상태를 걱정했으나 깨끗하고 편안했으며 호텔의 크기가 좀 작았으나 오히려 조용해서 좋았고 조식 또한 간단하나 알차고 맛있었다~ 직원들도 친절하다. 추천한다~♡
답변 제공: Management 님, 2018년 2월 6일
Dear Guest I would like to thank you for rating the APART-HOTEL operated by HILTON. We are looking forward to having you with us again. Best Regards, Management

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

가격 저렴한 호텔
공항에서 호텔까지 셔틀 무료 운행함. 하지만 호텔에서 공항으로 이동 시에는 1인당 5프랑씩 유료운행함
답변 제공: Management 님, 2018년 2월 6일
Dear Guest I would like to thank you for rating the APART-HOTEL operated by HILTON. We are looking forward to having you with us again. Best Regards, Management

8/10 - 좋아요

SEUNGKOO 님, Seoul

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
가성비 대비 좋았어요~
위치가 취리히 시내랑 떨어져 처음에 찾아가기가 어려웠는데 막상 찾고보니 그다지 먼 거리는 아니라는 생각이 들었다. 호텔이라 보기엔 좀 그러하지만 너무도 좁고 굉장히 실용적이던? 유럽호텔보다는 공간적 여유가 많고 발코니도 있다는 것이 장점이다
답변 제공: General Manager 님, 2016년 10월 31일
Dear Guest, thank you very much for your stay at our Apart-Hotel operated by Hilton and your comment on Hotels.com. We are delighted that you generally enjoyed your stay and hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.

8/10 - 좋아요

KYUNGHOON

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
공항 가까운 위치좋은 호텔
공항에서 호텔까지 무료셔틀 픽업으로 편리하게 이동할 수 있었고 조식도 맛있었고 프론트나 레스토랑 직원들도 친절했습니다.
답변 제공: General Manager 님, 2016년 10월 31일
Dear Guest, thank you very much for your stay at our Apart-Hotel operated by Hilton and your comment on Hotels.com. We are delighted that you generally enjoyed your stay and hope to have the pleasure of welcoming you back again soon.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
답변 제공: Management 님, 2018년 2월 6일
Dear Guest I would like to thank you for rating the APART-HOTEL operated by HILTON. We are looking forward to having you with us again. Best Regards, Management

2/10 - 너무 별로예요

Frank

2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Bastian S. / Front Office & Guest Relations Mgr. 님, 2024년 1월 22일
Dear Frank,thank you very much for sharing your review with us. We are very sorry to hear that your experience was not up to your expecations. Kindly accept my sincerest apologies for any shortcomings. We would love to welcome you back anytime soon.Best regards

6/10 - 괜찮아요

Charlemise

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel bathroom was disgusting, I couldn’t even stay the night after checking in. There were spider webs all over the chair and the tv as if no one has been in there for a very long time.
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Bastian S. / Front Office & Guest Relations Mgr. 님, 2023년 12월 11일
Dear Charlemise,I would like to extend my sincerest apologies for the distressing experience you encountered during your recent stay at Apart-Hotel Zurich Airport. Your feedback regarding the condition of the hotel room is deeply concerning and falls far below the standards we strive to uphold.I am truly sorry for the state of the bathroom and the presence of spider webs in your room. This does not reflect the cleanliness and attention to detail we aim to provide for our guests. Please rest assured that I have personally addressed this matter with our housekeeping and maintenance teams to rectify these issues immediately.Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and it is disheartening to hear that we failed to meet your expectations during your stay. I completely understand your decision to leave, and I deeply regret the inconvenience caused.We genuinely value your feedback as it helps us identify areas for improvement. I would like to assure you that we are taking the necessary steps to ensure such issues do not occur in the future.Once again, I apologize for the disappointment you experienced. Thank you for bringing this to our attention, and we hope to regain your trust in the future.Warm regards,

6/10 - 괜찮아요

Jason

2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Bastian S. / Front Office & Guest Relations Mgr 님, 2023년 12월 5일
Dear Jason,Thank you for taking the time to provide feedback about your recent stay at Apart-Hotel Zurich Airport. Your insights are essential to us in maintaining and improving our services.We deeply regret that your experience fell short of your expectations, particularly concerning the issue with the room heating and the service received at our front desk. Please accept our sincerest apologies for the inconvenience and discomfort you encountered during your stay.Your feedback has been brought to the attention of our management team for immediate review and action. Rest assured, we are taking proactive steps to ensure such incidents do not recur in the future.We understand your decision, but we genuinely hope you might reconsider staying with us in the future.Once again, thank you for sharing your feedback. We appreciate your valuable input and hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay.Warm regards,

8/10 - 좋아요

Shannon

2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Bastian S. / Front Office & Guest Relations Mgr. 님, 2023년 12월 21일
Hi Shannon,Thank you for sharing your feedback! We're glad you had a great experience overall during your stay at Hilton Zurich Airport. If there's anything specific you feel we could improve on to make it a perfect 5 next time, do let us know. We hope to welcome you back soon!Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Karina

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great staff and very close to the airport.
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Mark V. / Manager 님, 2023년 11월 21일
Dear KarinaThank you very much for your visit and the positive review and rating. Great that you enjoyed our staff as well as our good location near the airport. The entire team is looking forward to welcome you the next time.Best regardsMark V. / Manager

10/10 - 훌륭해요

Sarah

2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Bastian S. / Front Office & Guest Relations Mgr 님, 2023년 11월 7일
Dear Sarah,Thank you very much for awarding us a perfect rating! We are thrilled to know that you had a wonderful experience during your stay at Apart-Hotel Zurich Airport.Your positive feedback is greatly appreciated, and we are delighted that you enjoyed your time with us. Should your travels bring you back to Zurich, we would be honored to host you again.Wishing you safe and pleasant journeys ahead!Warm regards,

6/10 - 괜찮아요

Belhamria

2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Bastian S. / FOM 님, 2023년 11월 3일
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your honest evaluation, and we're sorry to hear that your experience fell short of expectations. Your comments are invaluable in helping us make improvements. If there's anything specific you'd like to discuss further, please feel free to reach out. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more satisfactory stay in the future.

6/10 - 괜찮아요

Victor

좋아요: 객실의 편안함
별로예요: 청결 상태
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Bastian S. / FOM 님, 2023년 10월 6일
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Hilton Zurich Airport. We value your comments and apologize that your experience did not meet your expectations.We regret to learn that the room you were allocated did not meet your expectations. We appreciate your observations and will be reviewing our room assignments to ensure a more consistent experience for our guests.Regarding your remarks on breakfast, we are genuinely sorry to hear that it fell below your expectations. We will be re-evaluating our offerings to ensure they align with our guests' preferences and value for money.We appreciate your honest feedback as it helps us in our continuous efforts to improve. Please know that your concerns have been shared with our team, and we are committed to making the necessary adjustments.Should you decide to give us another opportunity, we would be more than happy to ensure your next stay is much more in line with the high standards we aim for.Thank you for your understanding.

10/10 - 훌륭해요

Anwar

2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Mark V. / Manager 님, 2023년 10월 17일
Dear AnwarThank you very much for your visit and the positive 5 star rating! Great that you enjoyed staying with us.We are looking forward to welcome you the next time.Best regardsMark V. / Manager

2/10 - 너무 별로예요

Hussein

별로예요: 청결 상태
I was there only to get some rest between flights. Not to stay overnight…. They didn’t let me check in despite the have available room at the and I have to wait 2hours to check in. And only I had 5 hours to go back to the airport.
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Bastian S. / FOM 님, 2023년 9월 22일
Dear HusseinThank you very much for sharing your feedback with us.According to your hotel confirmation you have made a reservation for stay from 21/09/23 until 22/09/23. It is correct that we did not have rooms available during your arrival at 10AM, however, still we were able to provide you with a room at 10:40AM in comparism with our regular check-in time at 2PM. Therefore, we have granted check-in more than three hours ahead of our confirmed check-in time, furthermore, our housekeeping team has cleaned your room as quickly as possible to assure a minimum wait of only 40 minutes. I do apologize if that did not meet your expectations.

4/10 - 별로예요

Ashley

연인과의 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We arrived at the property to find it closed with no one there … we recieved no notice of this. Luckily our taxi driver was nice enough to call the number for the property for us. We were rerouted to the Holton which was a hike 5 mins up the drive way in the rain with our heavy 3 week holiday bags. We were starving as we are on an over night layover home to Vancouver. There was no restaurants open which is understandable as we arrived late due to a flight delay but trying to get through to their advertised late night room service menu which is displayed on our rooms tv menu was completely hopeless. There were no vending machines or solutions for food on site for travellers so we had to Uber eats an undrwhelming $50.00 pizza which normally would be chalked up to the cost of travelling and laughed off but given the events that led up to it it was just not a good experience in any way, shape or form.
답변 제공: Bastian S. / FOM 님, 2023년 9월 22일
I hope this message finds you well.Thank you for bringing your recent experience at Apart-Hotel Zurich Airport to our attention. We sincerely apologize for the inconveniences you faced during your stay. Your feedback is invaluable to us, and we take your comments very seriously.We are actively addressing the issues you raised to ensure a smoother and more enjoyable experience for all our guests. Rest assured, your concerns will be thoroughly investigated and resolved.We appreciate your patience and hope that you would consider giving us another opportunity to exceed your expectations on your next visit.Should you have any further comments or suggestions, please feel free to share.Thank you once again for your feedback.

2/10 - 너무 별로예요

Marlon

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Avisen si el hotel esta cerrado y debemos ir a otro por la habitacion . Porfavor
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Bastian S. / FOM 님, 2023년 9월 15일
Thank you for taking the time to share your feedback. We are pleased to hear that you had a positive experience during your stay at Apart-Hotel Zurich Airport. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.

10/10 - 훌륭해요

Svetoslav

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Exceptional service
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Bastian S. / FOM 님, 2023년 9월 8일
Dear Guest,Thank you for staying with us at Apart-Hotel Zurich Airport. We hope you had a pleasant stay. Should you need any further assistance or have any questions, feel free to let us know. We look forward to welcoming you again soon.Warm regards,

6/10 - 괜찮아요

CLAUDIO

2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Bastian S. 님, 2023년 8월 29일
Thank you for your kind words! We're delighted you enjoyed your stay at Apart-Hotel Zurich Airport. Your feedback brightened our day.

2/10 - 너무 별로예요

Jennifer

2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: FOM 님, 2023년 8월 29일
Thank you for your kind words! We're delighted you enjoyed your stay at Apart-Hotel Zurich Airport. Your feedback brightened our day.

6/10 - 괜찮아요

Ronald

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: FOM 님, 2023년 8월 29일
Thank you for your kind words! We're delighted you enjoyed your stay at Apart-Hotel Zurich Airport. Your feedback brightened our day.

10/10 - 훌륭해요

Josue

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: FOM 님, 2023년 8월 25일
Thank you for taking the time to provide feedback about your recent stay at Apart-Hotel Zurich Airport. We appreciate your input and are pleased to have been your choice of accommodation. If you have any further comments or suggestions, please don't hesitate to share. We hope to welcome you back in the future.

6/10 - 괜찮아요

Dong

별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The rooms are extremely outdated and the shower/bathtub is decrepit. The shower head fixture does not clamp on tight and keeps sliding down, it would be ideal if you are 5 foot 2 or shorter. The carpet in the room is at least 20 years old with stains that appear to resemble the world map. I had a late connecting flight so I did not use the lounge/restaurant. The airport shuttle was not comfortable as the driver left the door open in 30 degrees without AC on (it leaves every 30 minutes). I would recommend taking an Uber
2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: FOM 님, 2023년 8월 23일
Dear guest,We truly appreciate your feedback from your recent stay at Hilton Zurich Airport. We're sorry to hear that the condition of your room and the shower experience did not meet your expectations. Your comments help us understand areas in need of improvement.We apologize for the inconvenience with the airport shuttle and appreciate your suggestion. Our aim is to offer a comfortable experience, and your feedback will guide us toward enhancing our services.We hope you consider staying with us again in the future, allowing us the opportunity to provide a more satisfactory experience.Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Deniz

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 8월에 11박 숙박함
답변 제공: FOM 님, 2023년 8월 22일
Dear valued guest,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Apart-Hotel Zurich Airport. We greatly appreciate your input.We're delighted to hear that you had a positive experience during your time with us. Providing a comfortable and relaxing environment for our guests is one of our top priorities, and we're glad that you found your stay enjoyable.Your comments motivate us to continue delivering excellent service. If your travels bring you back to the area, we would be honored to host you once again. Feel free to reach out if you have any future needs or questions.Thank you again for your kind review. We look forward to the opportunity to serve you again in the future.Best regards,

8/10 - 좋아요

Andrea

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Super Service und Mitarbeiter. Infrastruktur ist nicht mehr neu, schmeckt nach Teppich und alt...schade sonst wäre es top. Wc und Badewanne sehen nicht gerade fit aus. Teppich ist überall...für die Top Hotellerie einfach überrollt. Ohne ist hygienischer und einfacher zu reinigen, so kann man auch ohne Probleme Haustier erlauben
2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Bastian S. 님, 2023년 8월 21일
Sehr geehrter Gast,Vielen Dank für Ihre Bewertung über Ihren Aufenthalt im Apart-Hotel Zurich Airport. Wir freuen uns sehr, dass Sie unseren Service und unsere Mitarbeiter positiv hervorgehoben haben.Wir bedauern, dass Sie mit der Infrastruktur und dem Zustand des Zimmers nicht vollständig zufrieden waren. Wir nehmen Ihre Anmerkungen ernst und werden diese in unsere laufenden Verbesserungsbemühungen einfließen lassen.Ihre Kommentare bezüglich des Teppichs und der Hygiene werden wir auf jeden Fall berücksichtigen. Wir schätzen Ihre Rückmeldung und hoffen, dass wir in Zukunft die Gelegenheit haben, Sie mit einem verbesserten Erlebnis zu beeindrucken.Vielen Dank für Ihre offenen Worte und Ihr Feedback.Freundliche Grüsse,

8/10 - 좋아요

Erika

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Hilton zürich Flughafen. Freundlicher Empfang
2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Bastian S. 님, 2023년 8월 21일
Sehr geehrter Gast,Vielen Dank für Ihre kurze Rückmeldung über Ihren Aufenthalt im Hilton Zurich Airport. Es freut uns zu hören, dass Sie einen freundlichen Empfang erlebt haben.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen, um Ihnen einen weiteren angenehmen Aufenthalt zu bieten.Mit freundlichen Grüßen,

8/10 - 좋아요

lawan 님, Buriram

จองโรงแรมนี้แต่ได้ไปพักที่Hilltonแทน ห้องพักหนาวมาก ปรับแอร์ก็ไม่ได้ มีรถรับที่สนามบินแต่ขาไปสนามบินต้องจ่ายตังค์คะ แถวนี้หาร้านอาหารยาก แต่อยู่ใกล้สนามบิน
2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Bastian S. 님, 2023년 8월 21일
เรยนคณแขกทานน,ขอบคณสำหรบการแสดงความคดเหนเกยวกบการเขาพกท Apart-Hotel Zurich Airport ความคดเหนของคณเปนขอมลทมคาและชวยใหเราพฒนาการใหบรการของเราไดดยงขนเราเสยใจทเรองการปรบความเยนของหองพกไมไดทำใหคณรสกถกตอนรบ เราจะรบฟงคำตชมของคณไวเปนบทเรยนเพอปรบปรงการใหบรการของเราใหดยงขนในอนาคตเราหวงวาจะมโอกาสไดตอนรบคณกลบเขาพกอกครงในอนาคต และเราหวงวาจะไดมโอกาสบรการคณอกครงขอแสดงความนบถอ,