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평점 10 - 훌륭해요. 29개 이용 후기 중 8개" "
10 - 훌륭해요
8
평점 8 - 좋아요. 29개 이용 후기 중 17개" "
8 - 좋아요
17
평점 6 - 괜찮아요. 29개 이용 후기 중 3개" "
6 - 괜찮아요
3
평점 4 - 별로예요. 29개 이용 후기 중 1개" "
4 - 별로예요
1
평점 2 - 너무 별로예요. 29개 이용 후기 중 0개" "
2 - 너무 별로예요
0
7.6/10
청결 상태
8.0/10
직원 및 서비스
6.8/10
편의 시설/서비스
7.4/10
숙박 시설 상태 및 시설
8.0/10
친환경
이용 후기
10/10 - 훌륭해요
Jared 님, San Jose
연인과의 여행
2024년 5월 7일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I really enjoyed my stay here. The staff were always friendly, smiling, and helpful.
Jared
2024년 4월에 21박 숙박함
8/10 - 좋아요
RUDY
출장 여행
2023년 2월 10일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Mohon sediakan parkir di lahan hotel atau sedekat mungkin.
RUDY
2023년 2월에 1박 숙박함
8/10 - 좋아요
Ali
연인과의 여행
2022년 5월 29일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Happy with the service and the hotel
Ali
2022년 5월에 3박 숙박함
8/10 - 좋아요
Ali
연인과의 여행
2022년 5월 24일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice clean hotel value for money
Ali
2022년 5월에 4박 숙박함
8/10 - 좋아요
Jhoank
출장 여행
2020년 3월 6일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Jhoank
2020년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Livia 님, 2020년 3월 12일
Dear Valued Guest. Thank you for choosing Zest Hotel Bogor during your stay in Bogor. Thank you for give your time to write this comment. Your comments about Zest Hotel Bogor is very valuable to make a better improvement for our services and facilities. Once again, thank you for your trusted to us, and we look forward to welcoming you again in Zest Hotel Bogor.
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
가족 여행
2020년 1월 31일
좋아요: 직원 및 서비스
overall it was a pleasant experience and the staff are approachable and willing to be helpful. But some of the rules are a bit rigid or inflexible. There were charges for things that should have been included like 3 pillows for 3 people, but they charged us extra for a third pillow. Wouldn't allow for late checkout . . .
실제 이용하신 고객
2020년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Livia 님, 2020년 3월 12일
Dear Valued Guest. Thank you for choosing Zest Hotel Bogor during your stay in Bogor. Thank you for give your time to write this comment. Your comments about Zest Hotel Bogor is very valuable to make a better improvement for our services and facilities. Once again, thank you for your trusted to us, and we look forward to welcoming you again in Zest Hotel Bogor.
10/10 - 훌륭해요
Randall
2020년 1월 29일
Randall
2020년 1월에 3박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2019년 7월 25일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
I stay at Zest Bogor several times a year and find it to be consistently outstanding.
실제 이용하신 고객
2019년 7월에 3박 숙박함
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2019년 5월 13일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
overall kondisi properti ok, namun selalu dapat kamar yang berisik di koridor/ tangga darurat
실제 이용하신 고객
2019년 5월에 1박 숙박함
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
단체 여행
2019년 2월 26일
좋아요: 직원 및 서비스
The staffs member were friendly,helpful,nice..
A bit i dont like mmm the lobby n room so small but thats ok...for just sleep...
Good location n good price...
Keep it up...
실제 이용하신 고객
2019년 2월에 1박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2019년 1월 22일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
실제 이용하신 고객
2019년 1월에 5박 숙박함
답변 제공: Livia 님, 2019년 2월 8일
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8/10 - 좋아요
Irene
2019년 1월 2일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great location budget hotel
Clean egough, good location, hot water heater, tv cable, wifi available. Aircon cold enough. Beeakfast ok for 2 stars hotel.
Irene
2018년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Livia 님, 2019년 2월 8일
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10/10 - 훌륭해요
Tine
2018년 9월 15일
Good service
Tine
2018년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Liva 님, 2018년 10월 1일
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10/10 - 훌륭해요
Tine
2018년 9월 14일
The room was clean and nice. Breakfast was good and varied. The staffs were friendly.
Tine
2018년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Livia 님, 2018년 10월 1일
Dear Valued Guest. Thank you for choosing Zest Hotel Bogor during your stay in Bogor. Thank you for give your time to write this comment. Your comments about Zest Hotel Bogor is very valuable to make a better improvement for our services and facilities. Once again, thank you for your trusted to us, and we look forward to welcoming you again in Zest Hotel Bogor.
8/10 - 좋아요
Elsa 님, Jakarta
2018년 3월 30일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Good budget/business hotel
The hotel doesn’t offer much. It is basically a bed and breakfast without any extra. But it is clean and comfy enough. The drains need cleaning though because the showers and wash basin get clogged. The AC unit also need cleaning.
Elsa
2018년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Livia 님, 2018년 4월 2일
Dear Mr./Mrs. Elsa, Thank you for choosing our hotel as a place to stayed during your time in Bogor several days ago. Your comment is a valuable things for us to improve our services and facilities in the future. Once again, thank you for stayed with us and we look forward to welcoming you back again at Zest Hotel Bogor.
4/10 - 별로예요
Nathanja
2018년 1월 2일
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Vlakbij de botanische tuin
Kamer was op zich prima, niet heel erg schoon. Ontbijt was prima en het hotel personeel is heel behulpzaam en vriendelijk.
Nathanja
2017년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Livia 님, 2018년 1월 4일
Dear Valued Guest,
Thank you for your comment.
We looking forward you to coming in our hotel.
8/10 - 좋아요
Herna
2017년 4월 20일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Herna
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2017년 2월 21일
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
실제 이용하신 고객
8/10 - 좋아요
Sami 님, Jeddah, Saudi Arabia
2016년 5월 28일
좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Very simple hotel. It has only the visits. No refrigerator in the room. There us safety box.. I enjoyed my stay and wish you do too.
Sami
답변 제공: Dian 님, 2016년 9월 23일
Dear Mr./Mrs. Sami
Thank you for choosing our hotel as a place to stayed during your time in Bogor several days ago.
Your comment is a valuable things for us to improve our services and facilities in the future.
Once again, thank you for stayed with us and we look forward to welcoming you back again at Zest Hotel Bogor.
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2016년 5월 11일
별로예요: 청결 상태
Close to Botannical Garden
Good breakfast, good location - I wouldn't rate the cleanliness too highly, definitely room for improvement.
실제 이용하신 고객
답변 제공: Dian 님, 2016년 9월 23일
Dear Valued Guest
Warmest Greetings from Zest Hotel Bogor
Thank you for choosing Zest Hotel Bogor during your stay in Bogor.
Your comments about Zest Hotel Bogor is very valuable to make a better improvement for our services and facilities.
Once again, thank you for your trusted to us, and we look forward to welcoming you again in Zest Hotel Bogor.
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2016년 2월 14일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
실제 이용하신 고객
답변 제공: General Manager 님, 2016년 12월 26일
Thank you for choosing Zest Hotel Bogor as your place to stay in Bogor
8/10 - 좋아요
Diansyah 님, Jakarta
2016년 1월 31일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Still new..still fresh
Great stay. Still new hotel..still fresh
Diansyah
답변 제공: General Manager 님, 2016년 9월 23일
Dear Mr./Mrs Diansyah
Warmest Greetings from Zest Hotel Bogor
Thank you for choosing Zest Hotel Bogor during your stay in Bogor.
Your comments about Zest Hotel Bogor is very valuable to make a better improvement for our services and facilities.
Once again, thank you for your trusted to us, and we look forward to welcoming you again in Zest Hotel Bogor.
6/10 - 괜찮아요
실제 이용하신 고객
2016년 1월 8일
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
실제 이용하신 고객
답변 제공: General Manager 님, 2016년 12월 26일
Thank you for choosing Zest Hotel Bogor as your place to stay in Bogor
6/10 - 괜찮아요
dwi 님, jakarta
2015년 12월 1일
hotel lumayan bagus, makanan enak, tetapi service masih kurang memuaskan,,tidak ada porter yang membawakan tas ke kamar, tidak ada petugas yang sigap membuka pintu utama saat customer report membawa barang melalui lobui..
dwi
답변 제공: General Manager 님, 2016년 9월 26일
Dear Mr./Mrs. Dwi
Salam Hangat dari Zest Hotel Bogor
Terima Kasih telah memilih Zest Hotel Bogor sebagai akomodasi menginap Anda selama berkunjung di Bogor. Saran dan komentar Anda sangat berharga bagi kami untuk memperbaiki pelayanan dan fasilitas kami yang akan datang. Kami akan terus mengembangkan fasilitas dan pelayanan kami, demi kenyamanan Anda selama menginap di Zest Hotel Bogor.
Terima Kasih.
6/10 - 괜찮아요
실제 이용하신 고객
2015년 11월 29일
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Wifi don't worked on lower floor, Noisy at night
Get 2 different room, Room in higher floor, smoking room (I am not smoker but no other room available), wifi OK.
Second room non-smoking, lower floor, wifi non working.
Customer noisy at night and cleaner noisy in the morning.
실제 이용하신 고객
답변 제공: General Manager 님, 2016년 9월 26일
Dear Valued Guest
Warmest Greeting from Zest Hotel Bogor
Thank you for choosing Zest Hotel Bogor during your stay in Bogor. First, allow me to apologize for inconvenience during your stay in Zest Hotel Bogor. Your comments about Zest Hotel Bogor is very valuable to make a better improvement for our services and facilities. Once again, thank you for your trusted to us, and we look forward to welcoming you again in Zest Hotel Bogor.
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2015년 11월 20일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Zest hotel
Kamar nya nyaman dan posisi nya d pusat kota..cuma sayang susah parkir
실제 이용하신 고객
답변 제공: General Manager 님, 2016년 9월 26일
Dear Valued Guest
Salam Hangat dari Zest Hotel Bogor
Terima Kasih telah memilih Zest Hotel Bogor sebagai akomodasi menginap Anda selama berkunjung di Bogor. Saran dan komentar Anda sangat berharga bagi kami untuk memperbaiki pelayanan dan fasilitas kami yang akan datang. Kami akan terus mengembangkan fasilitas dan pelayanan kami, demi kenyamanan Anda selama menginap di Zest Hotel Bogor. Terima Kasih
8/10 - 좋아요
WAN MOHAMAD KAMALRUZAMAN 님, kuala lumpur
2015년 11월 14일
좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
Room is clean...staffs are polite n helpful
WAN MOHAMAD KAMALRUZAMAN
답변 제공: General Manager 님, 2016년 9월 26일
Dear Mr. Wan Mohamad
Warmest Greetings from Zest Hotel Bogor
Thank you for choosing our hotel as a place to stayed during your time in Bogor several days ago. Your comment is a valuable things for us to improve our services and facilities in the future. Once again, thank you for stayed with us and we look forward to welcoming you back again at Zest Hotel Bogor.
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2015년 11월 8일
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Lumayan n yah Oke lah...
Mudah terjangkau ke mana saja
실제 이용하신 고객
답변 제공: General Manager 님, 2016년 9월 23일
Dear Valued Guest
Salam Hangat dari Zest Hotel Bogor
Terima Kasih telah memilih Zest Hotel Bogor sebagai akomodasi menginap Anda selama berkunjung di Bogor. Kami akan terus mengembangkan fasilitas dan pelayanan kami untuk selanjutnya. Kami sangat berharap dapat melayani Anda kembali.
Terima Kasih
10/10 - 훌륭해요
Dwika A R 님, Jakarta
2015년 7월 15일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Transit yang menyenangkan
Hotelnya baru dan bersih
Dwika A R
답변 제공: General Manager 님, 2016년 9월 23일
Dear Mr./Mrs. Dwika
Salam Hangat dari Zest Hotel Bogor
Terima Kasih telah memilih Zest Hotel Bogor sebagai akomodasi menginap Anda selama berkunjung di Bogor. Kami sangat berharap dapat melayani Anda kembali.
Terima Kasih