“Dem som jobbet der er veldig hyggelige. Men var mye bråk fra byggeområde ved siden av og veldig dårlig isolert så hørte hva som skjedde på utsiden. ”
“Dem som jobbet der er veldig hyggelige. Men var mye bråk fra byggeområde ved siden av og veldig dårlig isolert så hørte hva som skjedde på utsiden. ”
Fabian