야외 수영장, 09:30 ~ 20:30 오픈, 수영장 파라솔, 일광욕 의자

오텔 줄리아나 칸 여행 후기

4 out of 5
오텔 줄리아나 칸
14 Avenue De Madrid, Cannes, Alpes-Maritimes

이용 후기

8.6

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 88개 이용 후기 중 46개" "
평점 8 - 좋아요. 88개 이용 후기 중 25개" "
평점 6 - 괜찮아요. 88개 이용 후기 중 9개" "
평점 4 - 별로예요. 88개 이용 후기 중 5개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 88개 이용 후기 중 3개" "

8.4/10

청결 상태

8.4/10

직원 및 서비스

7.6/10

편의 시설/서비스

8.4/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.4/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

Juliana

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Celine, réception 님, 2024년 4월 20일
Dear Madam,Thank you for taking the time to leave us a note.We hope that your stay went well and that our services were to your satisfaction.We look forward to welcoming you back,Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Alessandra

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 11월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Roberto

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very good privacy , no noise.
2023년 12월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Sebastien

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Super accueil personnel au top
Super séjour Super accueil Un personnel au too Au petit soin Parking gratuit 5min de la croisette Mais vraiment au petit soin c’était l’anniversaire de ma meilleure amis ils ont marqué le coup avec sceau de champagne et gâteau apéritif Merci merci on reviendra
2023년 10월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Patricia

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Great room to suit us .Fabulous breakfast to look forward to. Quiet pool area . Close for good restaurants.
2023년 9월에 5박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Cool
Tolles Hotel, gutes Frühstück, tolle Lage, toller Service, alles wunderbar. Leider war die Matratze (grosses Bett) auf meiner Seite so durchgesessen, dass ich einige Male fast aus dem Bett viel Parken für €35 völlig überrissen..
2023년 9월에 2박 숙박함

4/10 - 별로예요

Alevtina

가족 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
worst hotel in the best location
we were given a room with a obviously faulty shower. All the water from the shower was flowing straight into the room. We dealt with this problem every day, both at the reception and at the service woman . But we were told that this is the best number and all the others are even worse. We had a trauma from staying at this hotel, which I told the management about. Nothing has been done or suggested to remedy the situation.
2023년 8월에 4박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Shoshana

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태
Le lobby il est sale
Bonjour bon dans deux jours y’a personne pour faire la chambre On est resté comme ça sans nettoyer la chambre.
2023년 8월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Eduard

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 8월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Roger

2023년 8월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Sven

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Perfekt beläget hotell med otroligt trevlig kvinna i receptionen. Service på topp nivå, fräscht och bra hotell
2023년 7월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Peter

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Förvånansvärt slitet
Delvis ostädad wc, saknades en duschvägg vilket gjorde att hela golvet blev ordentligt blött. Bra att rummet var mkt stort (störst på våningen) Blåste ner barr från träd i pool området utan att man såg ngn person på plats för att snygga till, tycker att det borde varit ngn där o snyggat till Bra läge o bra tillgång till parkering
2023년 7월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Garik

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great hotel for great price in Cannes. Less than 5 min walk to the beach and restaurants. Staff was great, hotel was newly renovated and very clean. We had family suite with a second bedroom for kids, it was very spacious and convenient. I would certainly stay here when visiting Cannes next time.
2023년 7월에 4박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Shoghig

아이를 동반한 가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The rooms had no AC. Terrible At 11 pm they offered us to move , with kids.
2023년 7월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

doi

가족 여행
좋아요: 청결 상태
Big rooms very clean, nice people an very good breakfast
2023년 6월에 5박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Eyal

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 6월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Pascal

2023년 6월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Raul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great place to stay
Upgrade. Very good service, clean, practical, well decorated and comfortable
2023년 6월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Excellent stay. Beautiful hotel with helpful and friendly staff.
2023년 6월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

james

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great breakfast and the mattress was the best in any hotel I’ve been in
2023년 5월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Enrico

2023년 5월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Zdzislaw

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Świetny hotel w przystępnej cenie.
Rewelacyjny stosunek ceny do jakości hotelu. Przemiła i uczynna obsługa. Bardzo smaczne śniadania, duży wybór potraw. Gratulacje dla załogi i menadżerów obiektu.
2022년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: F. Tarry 님, 2022년 12월 13일
Cher Client,Toute l'équipe et moi-même vous remercions chaleureusement pour cet élogieux commentaire. Au plaisir de vous recevoir à nouveau parmi nous,

10/10 - 훌륭해요

Nathalie

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 10월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Sam

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 8월에 2박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

hanoch

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
The room was very hold and very dirty
2022년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 9월 19일
Dear Guest,Thank you for sharing your impressions.We are sorry that your room left a negative impression. however, please note that we are fortunate to have 165 rooms with a different style. If you would like to enhance your experience, please do not hesitate to contact the reception directly. They will be happy to provide you with a renovated room that meets your expectations.Yours sincerely

8/10 - 좋아요

mark

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
Leuk stadshotel
Leuk stadshotel,wij hadden de luxekamer en deze was heel ruim met groot terras maar geen leuk uitzicht,het ontbijt was minder,als het druk is is er te weinig personeel in de ontbijtruimte met als gevolg dat tafels niet afgeruimd worden en van alles tekort is,parkeren is duur van het hotel(30€)wij hadden wel gratis parking in de omtrek
2022년 9월에 5박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 9월 19일
Dear Mark,We thank you for taking the time to share your comment following your stay.We are delighted to hear that you enjoyed the comfort and space of our rooms. We are fortunate to have renovated and tastefully decorated rooms.We have taken note of your comment regarding the breakfast and are sorry to hear of your disappointment. Please know that we have forwarded the information to the appropriate department.We hope to have the pleasure of welcoming you again in the beautiful city of Cannes.Kind Regards,

10/10 - 훌륭해요

Zdzislaw

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Sympatyczny hotel blisko portu
Bardzo przyjemny hotel, położony blisko portu (3 minuty pieszo). Miła obsługa w recepcji, w barze obsługuje bardzo inteligentny młody człowiek z Ukrainy (zna kilka języków). Polecam
2022년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 9월 19일
Dear Guest,First of all, we would like to thank you for your complimentary comments about the hospitality of our staff. We strive every day to maintain this level of excellence and to satisfy our customers' requirements.As you underlined, the hotel is conveniently located just a step away from the beach and the center of interest. It is offering us significant opportunities to enjoy the city with friends or family !We hope to have the pleasure of welcoming you soon in our beautiful and sunny city.Kind regards,

6/10 - 괜찮아요

Rui

단체 여행
좋아요: 직원 및 서비스
Na
2022년 9월에 1박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Jennifer

2022년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 9월 19일
Chère Jennifer,Nous aurions aimé plus de détails afin de mieux cerner nos axes d'amélioration.Nous serions ravis que vous nous contactiez directement.Cordialement,

8/10 - 좋아요

Aline Catherine

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hotel carino a pochi passi della Croisette, possibilità di parcheggio all’interno della struttura.
2022년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 8월 20일
Dear Aline Catherine,We thank you for taking the time to share your commentWe thank you for the good rating and hope to have the pleasure to welcome you again at the hotel Julianna CannesSincerely,

8/10 - 좋아요

Didier

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 8월 2일
Cher Client, Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour à Cannes. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau. Cordialement,

8/10 - 좋아요

Lisandra

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Ótimo para famílias
O hotel em geral é bom. A equipe do check in foi muito amável. Ficamos em um quarto família, espaçoso e com um banheiro enorme. O café da manhã é otimo e a existência de uma piscina é muito boa para quem viaja com crianças. Infelizmente, não existe qualquer serviço de bar na piscina. O serviço de bar no lobby do hotel também deixa a desejar, pois fecha as 22 horas. O hotel não tem uma localização central, mas com uma curta caminhada é possível acessar a praia e restaurantes.
2022년 7월에 5박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 8월 20일
Dear Lisandra,We thank you for having chosen our hotel for your stay in Cannes. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and hope to have the pleasure of welcoming you again.Your comment is important because it helps us to improve our quality of service.We look forward to seeing you again.

6/10 - 괜찮아요

David

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2022년 7월에 5박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 8월 2일
Cher Client, Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour à Cannes. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau. Cordialement,

10/10 - 훌륭해요

Julien

2022년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 8월 2일
Cher Client, Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour à Cannes. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir à nouveau. Cordialement,

10/10 - 훌륭해요

Jean-Pierre

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 7월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Lukas

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
별로예요: 청결 상태
Needs to improve cleaning
Quite luxurious rooms, everything you need. But quite bad with cleaning. Stains on towels and bed sheets. Blood stain on curtains. Good and various breakfast. Friendly staff.
2022년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 7월 23일
Dear Guest, Thank you very much for having taking time to review our hotel. We are glad to read that you enjoyed your stay with us and particularly appreciate your renovated room but also the devoted service from our team. We took a good note of your comments regarding the cleanliness. We can assure you that your remarks have been taken into account in order to avoid any frustration in the future. It will be our great pleasure to welcoming you again soon at Juliana ! Kind Regards,

10/10 - 훌륭해요

Chebar

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 7월 23일
Dear Guest, Thank you for your excellent rating ! See you soon at Juliana Hotel ! Kind Regard,

10/10 - 훌륭해요

William

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Reception and bar staff were very helpful and pleasant. Pool area was nice. I was a little surprised that the breakfast area is not open in the evening for dinner, particularly since there are no other restaurants in the immediate vicinity. My stay was however very pleasant and I would use thus hotel again without hesitation, being close to the beach and within a relatively comfortable walk to the old town and main shopping areas.
2022년 6월에 4박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 7월 5일
Dear customer, We are very touched by your review, and that you took the time to share it with the expedia community. Your positive feedback is our greatest reward and it encourages our team to continue its efforts. We are fortunate to work with staff who are passionate about their job, and that makes all the difference. We look forward to seeing you again, Yours sincerely,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Fint, moderne og profesjonelt
Tilbrakte en ukes tid i Cannes på Hotel Juliana, og kan ikke si annet enn at vi er veldig fornøyde med oppholdet. Høy og moderne standart på rommet, god service, vennlig betjening og en resepsjon som var svært gode i engelsk er det jeg vil trekke frem som svært bra med hotellet. Bassengfasilitetene var dog enkle, men vi benyttet oss mest av stranden uansett. Mener man får mye for prisen, og bor gjerne her igjen!
2022년 6월에 6박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 7월 2일
Dear Guest, Thank you very much for sharing your fantastic experience at Juliana. We also thank you for your compliments towards our facilities and the service, all our staff is delighted to have contributed to the success of your holiday. We look forward to welcoming you back in our hotel. Sincerely,

6/10 - 괜찮아요

Lisa

2022년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 7월 2일
Chère Lisa, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter notre établissement, toutefois nous aurions apprécié avoir plus de détails sur votre séjour dans le but de toujours améliorer nos services. Cordialement,

10/10 - 훌륭해요

Sveta

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Super hôtel, chambre spacieuse ! Pas fan de la piscine mais le reste était parfait
2022년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: guest Relation 님, 2022년 6월 28일
Cher Client, Nous vous remercions chaleureusement pour ce commentaire positif ! Nous sommes ravis d'apprendre votre pleine satisfaction concernant notre hôtel. Il est vrai que nous avons la chance de bénéficier de chambres particulièrement spacieuses pour un hôtel de ville. Merci de l'avoir souligné. Nous avons pris bonne note de votre commentaire concernant notre piscine fraichement rénovée, bien qu'elle soit habituellement très appréciée, elle n'a pas été à votre goût, nous le respectons. Nous vous attendons d'ores et déjà pour un nouveau séjour. Bien à vous,

4/10 - 별로예요

Ian

단체 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스
This is no way a 4* hotel. Pointless request for an online check-in which saved no time at all. The bar was pathetic - no rosé wine…in the south of France! - and a limited selection of other drinks. No dedicated bar staff and, on Friday evening, at 10.15pm, the bar was closed. Would I stay here again - no. Would my friends stay here again - no. Over-priced, under-staffed, under-resourced. Shabby in the extreme and an unedifying experience I would not care to repeat. Ever.
2022년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 6월 21일
Dear customer, We thank you for expressing your dissatisfaction on all platforms. We invite travelers to refer to other online review sites to read our response to you. Kind Regards,

6/10 - 괜찮아요

clifford

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Points to note
We arrived around midnight after a 3 hour delay on 3/6/22. Upon checking in I asked if we could have a drink at the bar but I was told no . It was our 20th wedding anniversary on the 7/6/22 and a week prior to arriving I sent the hotel an e mail asking if they could arrange for flowers to be delivered to our room and I would pay them whilst there. On the evening of 9/2/ we arrived back at the hotel at 12.55 only to see people sitting at the bar and being served drinks by the same man that told us we couldn’t at midnight on our arrival, not fair I thought . No flowers ever arrived to our room even after paying 100 euro deposit upon arrival when at the time of paying that I thought ok fine that should well cover the flowers. I did not use any services out of the 100 euro taken and I’ve now been back home for 5 days and my money hasn’t been reimbursed
2022년 6월에 5박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 6월 21일
Dear Guest, We sincerely thank you for taking the time to share your impressions following your recent experience at Juliana hotel. Your opinion is important to us and will help us make the necessary changes to meet your needs. We are truly sorry to hear that we didn't meet your expectations and regret that we were not able to make your time amongst us more enjoyable. Please be assured that you remarks regards to the service have been immediately and seriously taken into consideration and we have taken the steps necessary in order to avoid a similar disappointment in the future. Give us a new chance for your next trip to Cannes to impress you with a personnalised service. Kind Regards,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 6월 19일
Dear Guest, Thank you for this excellent rating ! We hope to have the pleasure to welcome you back again soon ! Kind Regards,

8/10 - 좋아요

jan gunnar

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Hotellet er nylig renovert. Rommene var enkelt innredet, men var ikke slitne. Pene romslige bad. Frokosten var ok, men buffeten var håpløst plassert. Ble fort kaos med for mange gjester. Personale snakker dårlig engelsk! Resepsjonistene hadde mangelfull konpetanse hva gjelder restauranter, beachcluber og hva en gjest ellers trenger hjelp med. Båtbilletter, taxi, tog…
2022년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 6월 18일
Dear Guest, Thank you for sharing your impressions of your recent stay at the Juliana****. Your comment help us to identify and correct imperfections that deserve our attention. First of all we thank you for highlighting the comfort and the cleanliness of our rooms. As for the breakfast, we regret to note your disappointment, even though it is usually so appreciated. We are pleased to offer a buffet breakfast whose real strength is the richness and variety of the products offered. You can enjoy your breakfast in our dedicated room but also in our lovely terrace which is usually very appreciated by our guest. We look forward to welcoming you back for another better experience. Kind regards,

8/10 - 좋아요

Donald

2022년 5월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
Loved the hotel but I asked to replace the mini fridge and they never did, I was there for 8 days.
2022년 5월에 11박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 6월 18일
Dear Guest, Thank you for having chosen our hotel for your stay in Cannes. We took a good note of your comment and are sorry to hear about the fridge incident. please be assured that we have passed it on to our management and technical team. We look forward to welcoming you again soon. Yours sincerely

10/10 - 훌륭해요

Brigitte

2022년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relation 님, 2022년 6월 18일
Chère Brigitte, Nous vous remercions pour cette excellente note ! Nous espérons vous revoir très vite à l'hôtel Juliana****. Chaleureusement,

10/10 - 훌륭해요

Lasse

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 3월에 3박 숙박함

4/10 - 별로예요

yohann

출장 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 2월에 2박 숙박함