조감도

호텔 로사마르 가든 리조트 여행 후기

4 out of 5
호텔 로사마르 가든 리조트
Av. Magnòlia s/n, Lloret de Mar

이용 후기

7.6

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 212개 이용 후기 중 66개" "
평점 8 - 좋아요. 212개 이용 후기 중 79개" "
평점 6 - 괜찮아요. 212개 이용 후기 중 36개" "
평점 4 - 별로예요. 212개 이용 후기 중 17개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 212개 이용 후기 중 14개" "

7.8/10

청결 상태

7.8/10

직원 및 서비스

7.2/10

편의 시설/서비스

7.4/10

숙박 시설 상태 및 시설

7.2/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

Brian

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 4월에 5박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager. 님, 2024년 4월 15일
Dear Brian, Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Garden Resort and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

8/10 - 좋아요

Kathleen

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The property is perfect for families with children. It is convenient to shopping, dining and beach. It is located up a fairly steep hill—not great for people who have limited mobility. The food was ok but not excellent. Perfect for younger families
2023년 10월에 8박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager 님, 2023년 10월 16일
Dear Kathleen, We deeply appreciate your review. We are glad to read you and your family had a satisfying experience at the Hotel Rosamar Garden Resort. We will be very happy to welcome you again in the very near future. Thank you for placing your trust in us.Yours sincerely,

10/10 - 훌륭해요

MICHEL

2023년 9월에 6박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. 님, 2023년 10월 11일
Cher Michel, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Garden Resort et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

10/10 - 훌륭해요

David

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great place would definitely return
2023년 9월에 5박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager. 님, 2023년 10월 2일
Dear David, Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Garden Resort and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Jose Antonio

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Todo muy bien la comida excelente y las habitaciones muy comodas
2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels 님, 2023년 9월 22일
Apreciado Jose Antonio, Gracias por haber dedicado tu tiempo en valorar nuestro establecimiento. Nos complace saber que la variedad del buffet ha satisfecho las expectativas. Desde Rosamar Hotels trabajamos año tras año con el objetivo de ofrecer un buffet variado y para todos los gustos. Agradecemos tu confianza y estaremos encantados de poderte ver de nuevo. Saludos,

6/10 - 괜찮아요

Lukasz

연인과의 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I am very disappointed of this hotel. Very noisy overcrowded and poor organised. Long queues to restaurants, lifts and bar. It seems not enough staff for so many quests. Room was in very bad condition our friends change room twice as broken AC and dirty bathroom and all rooms seems the same. Not recommended if you want get rest on your holiday unless you like place like this.
2023년 9월에 8박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager 님, 2023년 10월 2일
Dear Lukasz,We are very sorry that you had this bad experience. We will take action and try to do our best to make it better. Thank you for sharing it with us, We hope to see you again and change your mind,Best regards,

6/10 - 괜찮아요

K.M

아이를 동반한 가족 여행
Niet schoon eten viel echt tegen ok zwembad etc was niet goed schoon
2023년 8월에 14박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager. 님, 2023년 9월 15일
Dear client, First, thank you for sharing your rating about our establishment. We are deeply sorry to hear your stay at Rosamar Garden Resort hotel was not fully satisfactory. We will continue working with the aim of improving to offer a good experience to our guests.Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Aerina

연인과의 여행, 아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good location and excellent food
2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager 님, 2023년 9월 13일
Dear Aerina, Thank you for your comment. We are glad to read that you had a nice stay and that the assortment of our buffet has achieved your expectations. From Rosamar Hotels we work year after year to offer a buffet with a great variety for everybody likes.Best regards,

8/10 - 좋아요

azzeddine

가족 여행
2023년 8월에 7박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. 님, 2023년 8월 23일
Cher Azzeddine, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Garden Resort et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

8/10 - 좋아요

Stéphanie

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Le plus apprécié a été le parc aquatique dans l’hôtel qui est en plus bien surveillé par les maîtres nageurs. Les chambres sont simples mais bien nettoyées, les matelas sont de bonnes qualités. Le personnel de l’hôtel est dans l’ensemble très sympathique. Ce que nous avons le moins aimé ce sont les repas qui sont peu variés (toujours les mêmes entrées froides) et la qualité des plats sont moyens.
2023년 7월에 9박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. 님, 2023년 8월 23일
Chère Stéphanie, Merci pour vos mots. Nous essayons continuellement de prendre le plus grand soin de nos installations afin que les clients se sentent chez eux et nous sommes heureux de savoir que la propreté a été à la hauteur de vos attentes. Chez Rosamar Hotels, nous voulons toujours offrir les meilleurs services à nos clients.Cordialement,

6/10 - 괜찮아요

Helen 님, Croydon

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Hotel Rosamar Garden was great for us, very family orientated, clean, friendly. There was a variety of food at mealtimes, there could've have been a bit more choice with the live cooking section, we did like the kids self service section. However I think this could have been improved if there was a self service drinks section - even getting water was sometimes difficult. The kids entertainment went on pretty late but they loved it. Pools are great! The room was small for four of us, could really do with a bit more space or more adjoining room options. We found it clean and overall had a great time.
2023년 8월에 7박 숙박함
답변 제공: Montse Villella, Rosamar Hotels Manager. 님, 2023년 8월 23일
Dear Helen, We want to thank you for taking the time to review our hotel. We are pleased to know that the assortment of our buffet has achieved your expectations. From Rosamar Hotels we work year after year to offer a buffet with a great variety for everybody likes.On the other hand, we will take note of your comment in order to keep improving our services to offert he best stay to all our clients.Best regards,

6/10 - 괜찮아요

Benjamin

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 객실의 편안함
2023년 7월에 5박 숙박함
답변 제공: Montse Villella, Rosamar Hotels Manager. 님, 2023년 8월 7일
Dear Benjamin, First, thank you for sharing your rating about our establishment. We are deeply sorry to hear your stay at Rosamar Garden Resort hotel was not fully satisfactory. We will continue working with the aim of improving to offer a good experience to our guests.Best regards,

8/10 - 좋아요

Marie Pierre

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Séjour agréable. Nous avons apprécié la proximité de la plage et des commerces, le ménage dans les chambres et le tout inclus Merci à Anass d’avoir répondu favorablement à nos demandes.
2023년 7월에 5박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. 님, 2023년 8월 7일
Cher Marie Pierre, Nous vous remercions du temps que vous avez pris pour laisser votre avis. Pour Rosamar Hotels, il est très important de répondre aux besoins de nos clients et nous sommes heureux de lire des avis aussi positifs que le vôtre.Nous vous remercions de votre confiance et nous nous réjouissons de vous revoir bientôt. Salutations,

10/10 - 훌륭해요

Mounira

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 7월에 5박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. 님, 2023년 7월 31일
Cher Mounira, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Garden Resort et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

2/10 - 너무 별로예요

Joshua

아이를 동반한 가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Staff extremely rude, hotel filthy, DO NOT STAY
2023년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager. 님, 2023년 8월 9일
Dear Joshua,We do not understand how you can rate at all your stay with us, knowing that the state in which you arrived to the hotel was appalling. Let us remind you that you were drunk in the middle of the street at midnight, sleeping on the pavement. Furthermore, the Police officers brought you to our hotel and, out of compassion, we accepted to accommodate you that same night, despite the fact that the check-in time is at 2.00 pm. All our staff were very kind and polite to you. We also have the surveillance camera records of the check in time as well as the moment when you spoke to the Reception Manager.In conclusion, your opinion is not valid for us and we will try to ignore it.Yours sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Mohamed

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
On.cest regaler en famille tout etait parfait on satender pas a sa mais come grand et petit on cest regaler tout a proximiter on a pas eu besoin se prendre la.voiture c'était court mais nos prochainz vacances on cest ou on ira
2023년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. 님, 2023년 7월 21일
Cher Mohamed, Nous apprécions profondément votre opinion. Nous sommes heureux de lire que votre expérience à l' Hotel Rosamar Garden Resort a été satisfaisante pour vous et votre famille. Nous serons très heureux de vous accueillir à nouveau à une autre occasion. Merci de nous faire confiance.Cordialement,

8/10 - 좋아요

houari

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Tous est super sauf le parking
Tout était parfait de l’accueil jusqu’à la chambre , hôtel, propre et très bien placé pour éviter les effets sonores . Le personnel est très accueillant 😁 . Par compte gros point négatif pour le parking , car lorsqu’on réserve il y a écrit parking mais lorsqu’on arrive à l’hôtel, il faut payer leurs propres parking alors que nous avons déjà réservé une chambre chez eux , je trouve ça dommage de payer un parking dans l’hôtel auquel on reside .
2023년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella, Directrice des Rosamar Hotels. 님, 2023년 7월 14일
Cher Houari, Merci pour vos mots. Nous essayons continuellement de prendre le plus grand soin de nos installations afin que les clients se sentent chez eux et nous sommes heureux de savoir que la propreté a été à la hauteur de vos attentes. Cependant, nous regrettons de ne pas avoir étñe à la hauteur dans tous les égards. Chez Rosamar Hotels, nous voulons toujours offrir les meilleurs services à nos clients.Cordialement,

6/10 - 괜찮아요

Marina

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 6월에 4박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels 님, 2023년 7월 5일
Apreciada Marina, Agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar la estancia del Hotel Rosamar Garden Resort y que esta haya sido positiva. Nuestro objetivo es que nuestros clientes disfruten al máximo sus vacaciones en Lloret de Mar. Esperamos verte en una próxima ocasión.Saludos,

8/10 - 좋아요

Marilyn

2023년 6월에 7박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager 님, 2023년 6월 28일
Dear Marilyn, Thank you very much for rating our hotel so positively, for us it is very important to know the satisfaction of our customers. We look forward to welcoming you back to the Rosamar Garden Resort very soon.Best regards,

8/10 - 좋아요

Karl

2023년 6월에 7박 숙박함
답변 제공: Montse Villella, Rosamar Hotels Manager. 님, 2023년 6월 19일
Dear Karl, Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Garden Resort and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 - 훌륭해요

JACOBO

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Bien
2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels 님, 2023년 6월 14일
Apreciado Jacobo, Agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar la estancia del Hotel Rosamar & Spa y que esta haya sido positiva. Nuestro objetivo es que nuestros clientes disfruten al máximo sus vacaciones en Lloret de Mar. Esperamos verte en una próxima ocasión.Saludos,

10/10 - 훌륭해요

Ilir

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Empfehlenswert Tip top Parkplatz zu teuer 😳
2023년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella, Direktor der Rosamar Hotels 님, 2023년 6월 9일
Sehr geehrter Ilir,es freut uns zu hören, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Haus hatten. Wir bedauern jedoch, dass wir nicht in allen Punkten dem Standard entsprochen haben. Unser Ziel bei Rosamar Hotels ist es, allen unseren Gästen den besten Service zu bieten. Wir hoffen, Sie bei einer anderen Gelegenheit wiederzusehen. Vielen Dank und herzliche Grüße.

8/10 - 좋아요

Sandra

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager 님, 2023년 5월 22일
Dear customer,Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Rosamar Garden Resort and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Antonio Garin

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Todo perfecto ideal para los niños
2023년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella, Directora de Rosamar Hotels 님, 2023년 5월 3일
Apreciado Antonio, Agradecemos profundamente tu opinión. Nos alegra leer que tu experiencia en el Hotel Rosamar Garden Resort ha sido de lo más satisfactoria para ti y tu familia. Estaremos muy alegres de recibirte de nuevo en otra ocasión. Gracias por depositar tu confianza en nosotros. Cordialmente,

10/10 - 훌륭해요

An

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Zeker een aanrader
Uitstekend, mooie hotel met veel accommodaties en ook veel faciliteiten, loopafstand tot strand en een loopafstand van 3 min tot de dichtstbijzijnde bushalte naar Barcelona/luchthaven (Barcelona), alleen het eten was niet echt super
2023년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager 님, 2023년 5월 3일
Dear customer, Thank you very much for rating our hotel so positively, for us it is very important to know the satisfaction of our customers. We look forward to welcoming you back to the Rosamar Garden Resort very soon.Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Danielle

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella, Directrice de Rosamar Hotels 님, 2023년 5월 24일
Cher Danielle,Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Garden Resort et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,

10/10 - 훌륭해요

ANGELA

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Encantada , con gusto volveré
2023년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella Directora de Rosamar Hotels 님, 2023년 4월 26일
Apreciada Ángela, Agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar la estancia del Hotel Rosamar & Spa y que esta haya sido positiva. Nuestro objetivo es que nuestros clientes disfruten al máximo sus vacaciones en Lloret de Mar. Esperamos verte en una próxima ocasión.Saludos,

10/10 - 훌륭해요

tiphanie

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Super familial
Hôtel très agréable, personnel très sympathique, activités proposées super pour la famille, hôtel bien situé. Petit déjeuner avec du choix. La famille a été ravi de séjourner dans cet hôtel je le recommande.
2023년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella, Directrice de Rosamar Hotels. 님, 2023년 4월 24일
Chère Tiphanie, Nous apprécions profondément votre opinion. Nous sommes heureux de lire que votre expérience à l' Hotel Rosamar Garden Resort a été satisfaisante pour vous et votre famille. Nous serons très heureux de vous accueillir à nouveau à une autre occasion. Merci de nous faire confiance.Cordialement,

6/10 - 괜찮아요

AGHILAS

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
답변 제공: Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager 님, 2023년 2월 6일
Dear customer,Thank you very much for rating our hotel so positively, for us it is very important to know the satisfaction of our customers. We look forward to welcoming you back to the Rosamar Garden Resort very soon.Best regards,

8/10 - 좋아요

joke

아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Leuk buitenzwembad. Dichtbij zee. Dichtbij de winkelstraat. Minpunt. Zeer kleine familiekamers. Wifi trekt op niks ; gaat enkel goed smorgens omdat alt volk nog slaapt Zeer vriendelijke mensen .lekker eten.
답변 제공: Montse Vilella Rosamar Hotels Manager. 님, 2022년 11월 7일
Dear Marleen, Thank you very much for taking the time to leave your comment. We are glad to read that you had a pleasant stay in the Hotel Rosamar Garden Resort. However, we are deeply sorry that we haven’t been able to meet all your expectations. We will take note of your comments in order to keep improving year by year. We hope to see you again on a new occasion. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

chantal

10/10 - 훌륭해요

soedeshkoemar

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Uitstekend
Alles was naar wens mijn gezin heeft genoten
2022년 10월에 7박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella, Rosamar Hotels Manager 님, 2022년 10월 31일
Dear Soedeshkoemar,We deeply appreciate your review. We are glad to read you and your family had a satisfying experience at the Hotel Rosamar Garden Resort. We will be very happy to welcome you again in the very near future. Thank you for placing your trust in us.Yours sincerely,

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: Montse Villella, Rosamar Hotels Manager. 님, 2022년 10월 26일
Dear customer, We sincerely appreciate your time to rate our hotel. We are deeply sorry to hear that your stay at the Rosamar Garden Resort did not fully accomplish your expectations. We will keep working every day in order to offer the best services to all our guests. Best regards,

8/10 - 좋아요

Michael Peter

2022년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Montse Villella, Rosamar Hotels Manager. 님, 2022년 10월 14일
Dear Michael Peter,Thank you for taking the time to rate your stay at the Hotel Rosamar Garden Resort and for your positive feedback. We are glad to know that we have meet your expectations. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time.Best regards,

10/10 - 훌륭해요

monique

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Propreté, qualité, prix, amabilité du personnel, bon petit déjeuner et dîner.
2022년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella, Directrice de Rosamar Hotels. 님, 2022년 10월 14일
Chère Monique, Tout d'abord, nous voulons vous remercier d'avoir pris le temps de noter notre hôtel. Nous sommes heureux de savoir que le traitement de nos travailleurs est un point positif que vous appréciez. L'objectif que nous avons à Rosamar Hotels est d'offrir un séjour unique et les meilleurs services à nos clients.Nous vous remercions de votre confiance et nous espérons avoir le plaisir de vous revoir à une autre occasion. Salutations,

8/10 - 좋아요

Hajar

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Bien
2022년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella Directora de Rosamar Hotels 님, 2022년 9월 12일
Apreciado Hajar,Agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en puntuar la estancia del Hotel Rosamar Garden Resort y que esta haya sido positiva. Nuestro objetivo es que nuestros clientes disfruten al máximo sus vacaciones en Lloret de Mar. Esperamos verte en una próxima ocasión.Saludos,

2/10 - 너무 별로예요

David 님, Saint Mandé

별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 8월에 14박 숙박함

8/10 - 좋아요

Mamadou

아이를 동반한 가족 여행
별로예요: 청결 상태
points positifs : - extérieurs et piscines agréables - plusieurs toboggans et jeux extérieurs (mini golf, jeux d'eau, balançoires, terrain de football ...) que les enfants apprécient - mini club et animations pour les enfants - chambre familiale correcte avec balcon, mini frigo - bons matelas points négatifs : - le ménage laisse à désirer - les serviettes sont usées pour certaines et tachées malgré le lavage - climatisation non réglable (pré programmée) bouches aération très encrassées par la poussière - grand hôtel avec beaucoup de monde même si assez de transats dans les différents espaces se lever tôt pour choisir l'emplacement près des piscines (ouverture à 9h queue des 8h et querelles !) - restaurant très très moyen façon cantine et très bruyant toujours du monde et la queue - les ascenseurs sont petits et l'attente parfois longue - parking extérieur non couvert et payant 18 euros/j en été !
2022년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella Directrice de Rosamar Hotels 님, 2022년 8월 29일
Cher client, Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de noter notre hôtel. L'équipe de l'Hotel Rosamar Garden Resort est désolée d'apprendre que votre séjour n'était pas à la hauteur de vos attentes. Nous continuerons à consacrer nos efforts afin d'offrir un agréable séjour à tous nos hôtes.Salutations,

4/10 - 별로예요

Lahoucine

가족 여행
별로예요: 청결 상태
Restaurant buffet à changer 20 jours la même chose
2022년 7월에 18박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella Directrice de Rosamar Hotels 님, 2022년 8월 21일
Cher client, Nous vous remercions sincèrement d'avoir pris le temps de noter notre hôtel. L'équipe de l'Hotel Rosamar Garden Resort est désolée d'apprendre que votre séjour n'était pas à la hauteur de vos attentes. Nous continuerons à consacrer nos efforts afin d'offrir un agréable séjour à tous nos hôtes.Salutations,

2/10 - 너무 별로예요

Daniel

아이를 동반한 가족 여행
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Der Geruch vom Zimmer war gar richtig wiederlich, wie auch die Sauberkeit, es lagen Harren am boden und imBsdezimmer war es richtig Dreckig. Die Poolanlage war I.O, auusser die Wasserqualität. Unter dem Bamen All Inclusive verstehe ich etwas anders, an der Snackbar belommt man nnicht mals ekne Portion Pommes Fritas, das Bier war nicht Geniesbar. Wir haben für eine Woche gebucht und bezahlt, wir sind 1 Nacht dort gewesen und sind am nächsten Tag abgereist in ein anderes Hotel. Nie wieder, auch nicht zum empfehlen. Das Hotel Prallt mit 4 Sternen, wir würden Max. 1 Stern geben.
2022년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella Direktor der Rosamar Hotels 님, 2022년 8월 29일
Sehr geehrter Daniel,Vielen Dank, dass Sie unser Hotel für Ihren Urlaub gewählt haben, und wir bedauern, dass Ihr kurzer Aufenthalt nicht zufriedenstellend war. Ich hätte gerne Lösungen für all ihre Beschwerden gefunden und Chips an der Poolbar angeboten, denn das bieten wir All-Inclusive-Kunden am meisten an. Wir werden weiter daran arbeiten, uns Tag für Tag zu verbessern.Mit freundlichen Grüßen,

8/10 - 좋아요

ismael

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella 님, 2022년 7월 27일
Querido Ismael, Muchas gracias por puntuar tan positivamente nuestro establecimiento, para nosotros es muy importante conocer el grado de satisfacción de cada uno de nuestros clientes. Deseamos volveros a recibir en el Rosamar Garden Resort muy pronto. Saludos, Montse Vilella Directora de Rosamar Hotels

2/10 - 너무 별로예요

Sabrina

별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 6월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 6월에 6박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella 님, 2022년 7월 4일
Dear customer, Thank you for taking the time to rate your stay at Rosamar Garden Resort hotel and for your positive feedback. Our aim is that our guests enjoy and have an amazing holiday in Lloret de Mar. We look forward to seeing you next time. Best regards, Montse Vilella Rosamar Hotels Manager

8/10 - 좋아요

Sarah

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hôtel très bien pour les enfants
2022년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Salutations, Montse Vilella Directrice de Rosamar 님, 2022년 6월 29일
Chère Sarah, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Garden Resort et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.

8/10 - 좋아요

Rawaa

아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice
2022년 6월에 7박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella Rosamar Hotels Manager 님, 2022년 6월 27일
Dear customer, Thank you very much for rating our hotel so positively, for us it is very important to know the satisfaction of our customers. We look forward to welcoming you back to the Rosamar Garden Resort very soon. Best regards,

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태
A basic stay
The hotel was ok. The facilities for children were great. The room was ok but had very poor air conditioning which when I complained about I was told to wait and it would eventually go cold. We ended up having to change rooms to a smaller room on the ground floor but the air con was still not great. There is a lot of food choice but all quite basic.
2022년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella Rosamar Hotels Manager 님, 2022년 6월 27일
Dear customer, First, thank you for sharing your rating about our establishment. We are deeply sorry to hear your stay at Rosamar Garden Resort hotel was not fully satisfactory. We will continue working with the aim of improving to offer a good experience to our guests. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Mircea

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 6월에 5박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella Rosamar Hotels Manager 님, 2022년 6월 13일
Dear Mircea, Thank you very much for rating our hotel so positively, for us it is very important to know the satisfaction of our customers. We look forward to welcoming you back to the Rosamar Garden Resort very soon. Best regards,

8/10 - 좋아요

Charlene

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Bon rapport qualité prix
2022년 5월에 5박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella Directrice de Rosamar Hoteles 님, 2022년 6월 13일
Cher client, Merci beaucoup d'avoir évalué notre établissement de façon positive, pour nous il est très important de connaître le degré de satisfaction de chacun de nos clients. Nous souhaitons vous accueillir à nouveau au Rosamar Garden Resort très bientôt. Salutations,

10/10 - 훌륭해요

Francis

2022년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella 님, 2022년 9월 9일
Cher client,Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Garden Resort et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion.Salutations,Montse VilellaDirectrice de Rosamar Hotels

8/10 - 좋아요

Mariam

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Très bel hôtel mais la nourriture pas top
Très bon séjour dommage que la nourriture n’était pas bonne
2022년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Montse Vilella Directrice de Rosamar Hoteles 님, 2022년 6월 13일
Cher client, Merci d'avoir pris part de votre temps en notant le séjour à l'Hotel Rosamar Garden Resort et cela a été positif. Notre objectif est que nos clients profitent au maximum de leurs vacances à Lloret de Mar. Nous espérons vous revoir à la prochaine occasion. Salutations,