“Hienot maalaispuitteet, mutta iso miinus ilmastoinnin rikkonaisuudesta - ja siitä, ettei henkilöstöllä ollut mitään joustonmahdollisuutta asiassa. Leviteltiin vain käsiä.
Aamiainen oli laadukas, mutta pyydettiin tilaamaan illalla, ei kuitenkaan ollut mennyt tilaus perille silti. Palvelu on hyvin pyyteetöntä, mutta näiltä osin puutteellista.”
“Hienot maalaispuitteet, mutta iso miinus ilmastoinnin rikkonaisuudesta - ja siitä, ettei henkilöstöllä ollut mitään joustonmahdollisuutta asiassa. Leviteltiin vain käsiä.
Aamiainen oli laadukas, mutta pyydettiin tilaamaan illalla, ei kuitenkaan ollut mennyt tilaus perille silti. Palvelu on hyvin pyyteetöntä, mutta näiltä osin puutteellista.”
Simo