건물 디자인

멜리아 하노이 여행 후기

5 out of 5
멜리아 하노이
44b Ly Thuong Kiet Street, Hoan Kiem District, Hanoi

이용 후기

9.0

매우 훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 851개 이용 후기 중 490개" "
평점 8 - 좋아요. 851개 이용 후기 중 273개" "
평점 6 - 괜찮아요. 851개 이용 후기 중 59개" "
평점 4 - 별로예요. 851개 이용 후기 중 12개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 851개 이용 후기 중 17개" "

9.2/10

청결 상태

9.0/10

직원 및 서비스

8.8/10

편의 시설/서비스

8.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

9.0/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

woo rok

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Quynh NGUYEN (Ms.) Guest Experience Officer 님, 2024년 1월 24일
Dear woo rok, Thank you for choosing to stay with us and for rating us on Expedia ! We are pleased to know that our facilities and services had met your expectations. At Melia Hanoi hotel, guest satisfaction is our ultimate goal, and we always strive to take care of every detail to deliver a seamless personalized experience to each guest. Positive feedback like yours is truly a source of encouragement for our whole team to keep up our performance day by day. Thank you once again for placing your trust in us! We look forward to welcoming you back to Melia Hanoi hotel in the near future. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
훌늉한 호텔에서 잘 묵고 갑니다
가성비 좋은 훌륭한 호텔입니다. 물론 서비스,청결, 위치등 하나 빠지지 않는 호텔입니다.
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Quynh NGUYEN (Ms.) Guest Experience Officer 님, 2024년 1월 2일
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback! It is our pleasure to know that you had an enjoyable stay with us. At Melia Hanoi Hotel, guest satisfaction is our ultimate goal and we always strive to take care of every detail to deliver a seamless experience personalized for each guest. Your positive feedback is truly a source of motivation for our whole team to keep up our hard work every day. Once again, thank you for staying at Melia Hanoi hotel! We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Do youn

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
아내와 잘 쉬다 왔습니다.
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Melia Hanoi 님, 2023년 10월 30일
Dear Do Youn, Thank you for sharing your feedback! It is our pleasure to know that you had an enjoyable stay with us. At Melia Hanoi Hotel, guest satisfaction is our ultimate goal and we always strive to take care of every detail to deliver a seamless experience personalized for each guest. Your positive feedback is truly a source of motivation for our whole team to keep up our hard work every day. Once again, thank you for staying at Melia Hanoi hotel! We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future. Best regards, Gala Delgado Guest Experience Team

10/10 - 훌륭해요

SEONGMIN

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Team 님, 2023년 6월 6일
Dear SEONGMIN, Thank you for your kind review! It is our pleasure to know that you had an enjoyable stay. At Melia Hanoi Hotel, guest satisfaction is our ultimate goal and we always strive to take care of every detail to deliver a seamless experience personalized for each guest. Your positive feedback is truly a source of motivation for our whole team to keep up our hard work every day. Once again, thank you for staying at Melia Hanoi hotel! We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future. Best regards, Vu Ngoc Anh Guest Experience Officer

10/10 - 훌륭해요

Changsu

2023년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Team 님, 2023년 4월 25일
Dear Changsu, Thank you for reviewing Melia Hanoi Hotel! We are delighted to know that you had an enjoyable stay with us. As guest satisfaction is our ultimate goal, we strive to take care of every details and deliver a seamless experience to all the guests. Your positive feedback is truly a source of motivation for our whole team to continue our hard work every day. Once again, our most sincere thanks for staying at Melia Hanoi Hotel. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future. Warm regards, Vu Ngoc AnhGuest Experience Officer

2/10 - 너무 별로예요

ENAM

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
동호텔 종업원들 모두가 친절하고, 영어를 잘하며 특히 한국어를 잘 구사하여 친근하게 느껴지는 편이다. GYM, SPA, POOL등이 잘 구비되어 있고, 메니저가 영어를 잘 구사하여 이용하는데 편리하였음. 룸서비스에 부탁하면 수건, 물 등 어메니티를 잘 보내주어 좋았음. 시내투어, 공항 등에 갈때 택시, 시클러등을 잘 연결시켜 아주 편리하였음.주어
2023년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Melia Hanoi 님, 2023년 3월 20일
Dear ENAM,Greetings from Melia Hanoi!Thank you for staying with us and sharing a nice comment on your recent stay. However, through the translation tool, we found the comment (with compliments on the staff, the gym, pool, spa, the service offered and the hotel location) and the rating (2/10) was rather contradicting. We would be very happy to be in touch with you for further comments or some suggestions that we could improve our service. At Melia Hanoi, we always strive to bring comfortable moments to each and every guest and we look forward to hearing from you soon.We hope that we will have chance to welcome you back in the future.Warm regards,Doan Hong Ngoc DungDirector of Guest Experience

8/10 - 좋아요

JANGKYU

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Melia Hanoi 님, 2023년 2월 21일
Dear JANGKYU,Greetings from Melia Hanoi!It's our great pleasure to welcome you back to our hotel.We are glad to learn that your stay was up to satisfaction. At Melia Hanoi, we always strive to bring comfortable moments to each and every guest and your high rating is a true source of motivation for the entire team. We look forward to welcoming you back in the future.Warm regards,Doan Hong Ngoc DungDirector of Guest Experience

10/10 - 훌륭해요

Wonsik

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Director of Guest Experience 님, 2022년 6월 1일
Dear Wonsik, Greetings from Melia Hanoi! Thank you for staying with our hotel. We are glad to learn that you had an enjoyable stay with us. At Melia Hanoi, guest satisfaction is our top priority and having achieved that is a true source of motivation for the team to continue our hard work day by day. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Warm regards, Doan Hong Ngoc Dung Director of Guest Experience

8/10 - 좋아요

Hyun woo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Melia Hanoi 님, 2020년 7월 13일
Dear Hyun woo, Greetings from Melia Hanoi! Thank you for staying with us and we are glad that your recent experience was up to your satisfaction. At Melia Hanoi, customer satisfaction is always our top priority. With the score of 8 out of 10, we would be grateful if you could share with any further comments or simply some suggestions that could have made your stay more comfortable. We look forward to welcoming you back in the future. Warm regards, Doan Hong Ngoc Dung Director of Guest Experience

10/10 - 훌륭해요

MEEYOUNG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
감동을주는 멜리아~
직원분들이 너무친철하셨고 생일케잌과 과일도 준비해주셔서 너무 감동받았습니다. 세심하게 물도보충해주셨고 신경써주셔서 편안한 여행이었습니다. 룸컨디션도 좋았고 침구도 깨끗했고 위치도 좋았어요. 재방문의사 있습니다.
2020년 1월에 5박 숙박함
답변 제공: Melia Hanoi 님, 2020년 1월 31일
Dear MEEYOUNG, It was our pleasure to be your accommodation in Hanoi. We are are delighted to know that you had an enjoyable time staying with us. As guest satisfaction is our ultimate goal, we always strive to take care of every details and deliver a high quality service to our guests. Positive feedback like yours truly motivates us to continue our hard work every day. Once again, our most sincere thanks for choosing us. We hope to have the opportunity to serve you again should your travels bring you back to Hanoi in the future. Warm regards, Vu Ngoc Anh Guest Experience Team

10/10 - 훌륭해요

Park

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
멜리아 굿굿
객실 너무 예쁘고 넓고 좋았어요
2019년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Melia Hanoi 님, 2020년 1월 31일
Dear Park, It was our pleasure to be your accommodation in Hanoi. We are are delighted to know that you had an enjoyable time staying with us. As guest satisfaction is our ultimate goal, we always strive to take care of every details and deliver a high quality service to our guests. Positive feedback like yours truly motivates us to continue our hard work every day. Once again, our most sincere thanks for choosing us. We hope to have the opportunity to serve you again should your travels bring you back to Hanoi in the future. Warm regards, Vu Ngoc Anh Guest Experience Team

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Melia Hanoi 님, 2019년 12월 26일
Dear Valued Guest, Thank you for staying at the Melia Hanoi Hotel! We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. As guest satisfaction is our ultimate goal, we always strive to take care of every details and deliver a high quality service to all of our guests. Positive feedback like yours truly motives us to continue our hard work every day. Once again, our most sincere thanks for choosing us. We hope to welcome you back in the near future. Warm regards, Vu Ngoc Anh Guest Experience Team

10/10 - 훌륭해요

MED

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Melia Hanoi 님, 2019년 12월 9일
Dear MED, Thank you for staying at the Melia Hanoi Hotel! We are happy to know that you enjoyed your stay with us. As guest satisfaction is our priority, we always strive to take care of every details and deliver high quality services to our guests. Positive feedback like yours is truly a source of encouragement for our whole team. Once again, our most sincere thanks for choosing us. We hope to welcome you back in the near future. Warm regards, Vu Ngoc Anh Guest Experience Team

10/10 - 훌륭해요

Byungkyu

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
아주 깨끗하고, 편안하고, 최고 조식 이었습니다.
2019년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: Melia Hanoi 님, 2019년 12월 3일
Dear Byungkyu, It was our pleasure to be your accommodation in Hanoi. We are delighted to know that you enjoyed your room, and the breakfast buffet. As guest satisfaction is our ultimate goal, we always strive to take care of every details to deliver the most comfortable experience to our guests. Positive feedback like yours is what keeps us working hard every day. Once again, our most sincere thanks for staying with us. We hope to welcome you back in the near future. Warm regards, Vu Ngoc Anh Guest Experience Team

10/10 - 훌륭해요

DONGJAE

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: Melia Hanoi 님, 2019년 11월 22일
Dear DONGJAE, Thank you for staying at the Melia Hanoi Hotel! It is our pleasure to know that you had a good stay overall. As guest satisfaction is our ultimate goal, we always strive to provide an enjoyable experience to all of our guests. Positive feedback like yours is a priceless gift that will motivate us to try our best every day. Once again, our most sincere thanks for choosing us. We hope to welcome you back soon. Warm regards, Vu Ngoc Anh Guest Experience Team

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Melia Hanoi 님, 2019년 10월 22일
Dear Valued Guest, Thank you for staying at the Melia Hanoi Hotel! We are glad to know that you had a good stay overall. As guest satisfaction is our priority, we always strive to provide an enjoyable experience to all of our guests. Should you have any further comments, or suggestions, please feel free to contact us anytime. Once again, our most sincere thanks for choosing us. We hope to welcome you back soon. Best regards, Vu Ngoc Anh Guest Experience Team

8/10 - 좋아요

JANGWOOK

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2019년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Melia Hanoi 님, 2019년 9월 16일
Dear JANGWOOK, Greetings from Melia Hanoi! It was our great pleasure to be your accommodation while visiting the capital of Vietnam. We are glad to learn that your experience was good. Guest satisfaction is always our ultimate goal and should you have any further suggestions that could have made your stay more comfortable, we would be grateful if you could share with us more details via the message center. We look forward to welcoming you back in the future. Warm regards, Doan Hong Ngoc Dung Director of Guest Experience

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
룸서비스 직원의 언어숙련도까지 이정도면 상당히 만족할 수준이라고 생각됩니다. 누구나 아는 브랜드가 아닌 수준에서는 비교대상이 없는것 같습니다.
2019년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Melia Hanoi 님, 2019년 9월 10일
Dear Valued Guest, Greetings from Melia Hanoi! It was our great pleasure to be your accommodation in Hanoi and we hope that you had great time exploring the city. We are glad to learn that your stay was wonderful and our associates were able to assist you. Here in Melia Hanoi, guest satisfaction is always our top priority and your comments are a true source of motivation for the entire team. Once again, our sincere thanks for your feedback. We look forward to welcoming you back in the future. Warm regards, Doan Hong Ngoc Dung Director of Guest Experience

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
전반적으로 깔끔하고 편안한 분위기가 만족스러웠어요. 3박 동안 수영장을 이용하지 못한 점은 아쉽네요. (날씨의 영향도 있긴 했지만) 그리고 조식은 가격대비 비추합니다. 하노이의 물가를 생각한다면 굳이 그만큼의 금액을 지불하고 조식을 먹어야 하나 싶었네요.
2019년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Melia Hanoi 님, 2019년 8월 15일
Dear Valued Guest, Greetings from Melia Hanoi! Thank you very much for staying with us and we hope that you had good time exploring the city. We are glad to learn that you enjoyed your stay with us and our associates were able to assist you. Guest satisfaction is always our top priority and having achieved it is a true source of motivation for the entire team. We are sorry that our breakfast price was not up to your satisfaction. We could encourage you to become our MeliaRewards members. When you are MeliaRewards Silver, you will be entitled to have free breakfast for your companion. We look forward to welcoming you back to our hotel with better experience. Warm regards, Doan Hong Ngoc Dung Director of Guest Experience

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Melia Hanoi 님, 2019년 8월 5일
Dear Valued Guest, Greetings from Melia Hanoi! Thank you very much for staying with us and we hope that you had great time exploring the city. We are glad to learn the your experience was fantastic and our associates were able to assist you. Guest satisfaction is always our top priority and your feedback truly creates a source of motivation for the entire team. Once again, our sincere thanks for the review. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Warm regards, Doan Hong Ngoc Dung Director of Guest Experience

10/10 - 훌륭해요

Lee 님, Kuala Lumpur

단체 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very kind staffs , Nice food at restaurant, nice location ~
2019년 7월에 5박 숙박함
답변 제공: Melia Hanoi 님, 2019년 8월 5일
Dear Lee, Greetings from Melia Hanoi! Thank you very much for staying with us and we hope that you had great time exploring the city. We are glad to learn the your experience was fantastic and our associates were able to assist you. Guest satisfaction is always our top priority and your feedback truly creates a source of motivation for the entire team. Once again, our sincere thanks for the review. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Warm regards, Doan Hong Ngoc Dung Director of Guest Experience

6/10 - 괜찮아요

Kichul

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: Melia Hanoi 님, 2019년 6월 27일
Dear Kichul, Greetings from Melia Hanoi! Thank you very much for staying with us and we hope you had good time exploring the city. We highly appreciate your rating on Hotels.com. Please accept our sincere apologies if your experience was not as per expectation. With the score of 6/10, we believe there would be room for improvement and we would be grateful if you could share with us more details of your stay so that we can base on to bring more comfortable experience to our guest. We look forward to welcoming you back to our hotel with better experience. Warm regards, Doan Hong Ngoc Dung Director of Guest Experience

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
food is very good and people are so kind. I am very satidified with all the service.
2019년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Melia Hanoi 님, 2019년 5월 28일
Dear Valued Guest, It was our great pleasure to be your accommodation in Hanoi. We are glad to know that you had a wonderful stay. Guest satisfaction is our top priority, and we strive to make each and every guest feel comfortable while staying with us. Your kind words are very much appreciated and are truly an encouragement for our whole team. Once again, our most sincere thanks for your feedback. We hope to welcome you back soon. Warm regards, Doan Hong Ngoc Dung Director of Guest Experience

10/10 - 훌륭해요

jungyoon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Melia Hanoi 님, 2019년 5월 16일
Dear jungyoon, Thank you very much for staying with us and taking time sharing your experience. We are glad to learn the your current stay was satisfying. Guest satisfaction is our ultimate goal and having achieved it is a true source of motivation for the entire team to continue their hard work everyday. We look forward to welcoming you back to the hotel in the future. Warm regards, Doan Hong Ngoc Dung Director of Guest Experience

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: Melia Hanoi 님, 2019년 5월 17일
Dear Valued Guest, Thank you very much for staying with us and taking time for sharing your experience. Please accept our apologies if your recent stay was less than satisfying. We would highly appreciate if you could share with us the experience details, or any suggestions that could have made your stay more comfortable. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future. Warm regards, Doan Hong Ngoc Dung Director of Guest Experience

8/10 - 좋아요

Su Jin

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Melia Hanoi 님, 2019년 5월 9일
Dear Su Jin, Thank you very much for your review on Hotels.com. We are glad to learn that your current experience with us was ok. Guest satisfaction is our ultimate goal and please feel free to share with us any suggestions that can make your stay more comfortable. We look forward to welcoming you back to the hotel in the future. Warm regards, Doan Hong Ngoc Dung Director of Guest Experience

10/10 - 훌륭해요

Jihye

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
5성급 호텔에 가격도 좋고 친절했습니다
깔끔하고 친절하고 좋았어요 라운지바도 조용하게 즐겼습니다. 조식도 맛있구여 대신 수영장이 너무 빨리 닫아요 7시는.... 관광하고 오면 할 수가 없어요 ㅠㅠ 10시까지 하면 좋을거같아요
2019년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Melia Hanoi 님, 2019년 5월 18일
Dear Juhye, Greetings from Melia Hanoi! Thank you very much for staying with us and taking time to sharing you experience. We are pleased to know that you enjoyed your stay and that our staff members were able to assist you during your time here at Melia Hanoi. Guest satisfaction is one of our top priorities. Your positive feedback truly encourages us to do better every day. The comment of the pool opening hour will be transmitted to our management team for future planning. Once again, our most sincere thanks for your comment. We hope to welcome you back for another wonderful experience soon. Thank you & best regards, Doan Hong Ngoc Dung Director of Guest Experience

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
the best in hanoi
세 번째 방문이었던 멜리아 호텔 로비부터 복도 그리고 모든 서비스에 최고였습니다
2019년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Melia Hanoi 님, 2019년 5월 18일
Dear Valued Guest, Greetings from Melia Hanoi! Thank you very much for staying with us and taking time to sharing you experience. We are pleased to know that you enjoyed your stay and that our staff members were able to assist you during your time here at Melia Hanoi. Guest satisfaction is one of our top priorities. Your positive feedback truly encourages us to do better every day. Once again, our most sincere thanks for your comment. We hope to welcome you back for another wonderful experience soon. Thank you & best regards, Doan Hong Ngoc Dung Director of Guest Experience

8/10 - 좋아요

hyun

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
침대 푹신해서 좋았어요~ 그런데 하노이 대표 호텔이라 그런지 세미나같은걸 많이 하는거 같더라구요 개인 여행자들이 가기엔 좀 어수선한 감이 있어요 그 이외에는 만족합니다
2019년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Melia Hanoi 님, 2019년 5월 6일
Dear valued guest, Thank you very much for reviewing us on Expedia. Your comments has been transmitted to board of management. Guest satisfaction is our ultimate goal and we would be grateful if you could share any suggestions that could make your stay more comfortable. Once again, thank you very much for staying with us. We look forward to welcoming you back to the hotel in the future. Warm regards, Doan Hong Ngoc Dung Director of Guest Experience

8/10 - 좋아요

suk chul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
사우나는 40도로 별로, 물온도는 미지근하니 30도 내외 다른것은 괜찮음. 직원은 친절함.
2019년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Experience 님, 2019년 3월 25일
Dear guest, Thank you very much for review us on Expedia. We are delighted to read you had such a wonderful experience with us. We really appreciate your feedback. We do hope to welcome you in the future. Best Regards, Guest Experience Team

10/10 - 훌륭해요

PAK

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
전반적으로 제 값하는 호텔
2019년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Experience 님, 2019년 3월 25일
Dear guest, Thank you very much for review us on Expedia. We are delighted to read you had such a wonderful experience with us. We really appreciate your feedback. We do hope to welcome you in the future. Best Regards, Guest Experience Team

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 객실의 편안함
5성급....?
숙소의 인테리어, 청결도, 직원들의 친절함만을 평가한다면 좋습니다. 그.런.데. 3층에 멜리아라운지에서 나는 소리울림인지 아니면 호텔에 있다던 카지노에서 나는 소리울림인지, 정체모를 소리울림(단순 소리가 아니라 스피커를 찢고나오는 그 둥둥거리는 울림입니다)으로 인해 이틀밤 동안 이어폰 꽂고 음악 틀고서야 겨우 잠이 들었습니다. 둘째날은 그 정도가 너무 심해서 1층 프론트에 도저히 견딜 수가 없으니 확인 부탁한다고 했으나 돌아오는 답변은 자기네 라운지에서 나는 소리가 아닌 외부에서 나는 소리인것 같아서 해결이 어렵다는 답변 뿐이었습니다. 그런데 제가 멜리아라운지가 소리울림의 근원지라고 확신하는 이유는 우선 호텔이 있는 위치 자체가 밤늦게 시끄러운 행사를 하는 곳도 아니었고, 제가 그 소리로 고통받고 잠이 들었던 시간이 이틀 모두 새벽 두시쯤이었습니다. 1층 로비에 가면 라운지 홍보를 하는 입간판이 있는데, 거기에 명시된 라운지 영업시간이 매일 새벽 두 시까지더라구요......! 아무튼 저는 베트남을 두 번째 방문했으며 그때마다 묵었던 3/4성급 호텔들을 다양하게 숙박해보고 너무 좋았던 기억밖에 없는데, 어찌된게 더 비싼 돈 주고 숙박한 5성급 호텔에서 이런 최악의 기억을 남기게 된건지 참 아쉽습니다. '나는 잠귀가 어둡다! 잠이 들면 누가 와서 데려가도 모른다!' 하는 분들은 숙박하셔도 문제 없으나(제 별명은 어릴때부터 지금까지 '잠만보'입니다.) 그렇지 않은 분들은 멀리 피하세요. 돌아다녀보니 오히려 성요셉성당 바로 옆 골목에 작은 숙소들 많던데 밤에 가도 사람 적당히 있어 무섭지 않고 조용하고 분위기도 정말 좋더라구요. 거기 어딘가에 있는 숙소 잡으세요, 제발.
2019년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Team 님, 2019년 3월 31일
Dear guest, We do appreciate your choice to stay at Melia Hanoi during your last visit to Hanoi and your detailed review about us on Expedia. We are very sorry for the inconveniences caused to you by the music noise which came from the Bar located on the 3rd floor. Right after receiving your comments, we contacted the Bar Manager and requested him to find a solution in order to avoid such disturbance to be repeated. Please accept our apologies for it. Your opinion is very important for us and you have our commitment that all of your comments will be used to improve our services. Once again, our sincere thanks for your all comments and again, our apologies for the happenings. We wish to have another opportunity to welcoming you back to our hotel. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Hwayoung

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Team 님, 2019년 3월 7일
Dear guest, Thank you very much for your great feedback. We are glad to know you enjoyed your stay with us. We wish to welcome you back in the future. Best regards, Guest Experience Team

10/10 - 훌륭해요

Chun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
멜리아 호텔 강추합니다
관광지에 가장 근접한 조용하고 깨끗한 호텔로 선택했는데 매우 잘선택한것같다 왠만한 거리는 걷기를 좋아해서 걸어서 모든 관광지를 돌아다닌후 걸어서 호텔로 들어올수있는 최상의 호텔인듯 참고로 저희는 50대중반 부부입니다 멜리아 호텔 강추합니다
2019년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Team 님, 2019년 2월 15일
Dear Guest, Thank you very much for review us on Expedia. We are happy to read you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcome you back soon. Best Regards, Guest Experience Team

10/10 - 훌륭해요

Wooram

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Cozy, clean room with warm staffs
방이 매우 깨끗하고 넓은 편이라 좋았음 고층의 좋은 뷰를 가진 방을 배정해주어 tet 전야제 날 밤에 방에서 불꽃놀이도 볼수있었음 로비 직원은 매우 친절히 맞아주었고 객실까지 짐을 옮겨주며 자세히 안내해줌
2019년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Team 님, 2019년 2월 13일
Dear Wooram, Thank you very much fore review us on Expedia. We are happy to read you enjoyed our room and you had a great stay at Melia Hanoi. We hope to welcome you back very soon! Best Regards, Guest Experience Team

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
전반적인 서비스는 좋았지만 조식 신청 후 취소가 되지 않았고 무료 세탁서비스라고 해놓고 돈을 지불해야했다
2019년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Officer 님, 2019년 2월 11일
Dear valued guest, On behalf of Melia Hanoi team, I would like to thank you for choosing Melia Hanoi for your recent stay in Hanoi as well as taking your time to review us on Hotels.com. We are delighted to hear that you had a great experience at our hotel. We are happy to know that you have enjoyed our services and facilities. Once again, our most sincere thanks to share your opinion in Hotels.com. We look forward to welcoming you back to Melia Hanoi soon. Kind regards, Guest Experience Team

10/10 - 훌륭해요

Seungryul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Very good breakfast mill!
2019년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Officer 님, 2019년 2월 3일
Dear Mr. Seungryul, Thank you very much for your recent stay at Melia Hanoi and to take the time to post your comments about our hotel facilities and services. We are glad to know that you had a nice stay with us and liked our breakfast. We really hope to welcome you back soon! Kind Regards, Guest Experience Team

10/10 - 훌륭해요

Duke

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
침대가 조금 불편 그러나 전체적으로 다시 머물 수 있는 호텔. 아침식사 좋고, 로비 의자나 손님이 기다릴 수 있는 공간이 있음. 만족에 가까운 호텔.
2019년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Officer 님, 2019년 2월 3일
Dear Mr. Duke, Thank you very much for your recent stay at Melia Hanoi and to take the time to post your comments about our hotel facilities and services. We really hope to welcome you back soon! Kind Regards, Guest Experience Team

10/10 - 훌륭해요

jangwon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치가 좋아요
The Level Premium으로 선택하여 별도의 라운지에서 빠른 체크인으로 신속하게 진행되었으나 영어가 서툰 본인은 체크인시 Level Room 해택 등을 정상적인 (?) 영어로 해주어서 당황했음(영어가 서툰 손님을 위해서 주요 언어로 번역된 요약 안내서를 보면서 설명하는것이 좋을듯) 그러나 방에 와서 개인 이름으로된 해택 및 라운지 이용방법 사용시간등이 포함된 안내서가 있었고 추가로 개인 메일로 알려 주어서 큰 불편함은 없었음 오후에 도착하여 방에 짐을 놓고 샤워후 저녁 식사를 위해 외출하고 오니 방이 정리가 되어 있어 세심한 배려에 감사함 바쁜 일정으로 라운지에 비치된 티타임 간식과 저녁 간식등 각종 무료 서비스를 이용 할수 없었지만 최상층 위치하여 경치를 보면서 저녁 휴식을 한것으로도 만족함
2019년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Officer 님, 2019년 1월 25일
Dear Mr. Jangwon On, Thank you very much for your recent stay at Melia Hanoi and to take the time to post your comments about our hotel facilities and services. We are glad to know that you had a nice stay with us and liked our The Level lounge and facilities. We really hope to welcome you back soon! Kind Regards, Guest Experience Team

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

2018년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Team 님, 2019년 1월 8일
Dear guest, Thank you very much for review us on Expedia. As I can see we did not reached your expectations. We would be pleased if you want to share more details about your stay. In this way we can improve our service. Best Regards, Diana Delgado Guest Experience Team

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Team 님, 2018년 12월 30일
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Team 님, 2018년 12월 30일
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 - 훌륭해요

Sunjae

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2018년 12월 12일
Dear Sunjae, Thank you very much for choosing Melia Hanoi and for your great review. We are really proud that you had such a wonderful experience and that our hospitality met your expectations. Once again, our most sincere thanks for your feedback and we look forward to welcoming you back to our hotel soon. Warm regards, Nguyen Thi Thanh Binh Guest Experience Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2018년 12월 11일
Dear Guest, Thank you very much for choosing Melia Hotel for your recent stay in Hanoi and for taking time to give us a review. We look forward to other opportunities to welcoming you back to Melia Hanoi soon. Best regards, Nguyen Thi Thanh Binh Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2018년 12월 5일
Dear Guest, On behalf of Melia Hanoi Team, I would like to thank you for taking the time to give us a feedback. We are really proud that you had such a wonderful experience and that our hospitality met your expectations. Once again, our most sincere thanks for your feedback and we look forward to welcoming you back to Melia Hanoi soon. Warm regards, Nguyen Thi Thanh Binh Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
꽤 괜찮은 컨디션의 호텔입니다.
매우 만족스러웠습니다. 올드쿼터 내에 있지 않아 조용했고 청결 서비스 친절함 모두 좋았습니다. 이른 체크인도 굿~
2018년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2018년 11월 7일
Dear Guest, Thank you for choosing Melia Hanoi and for taking the time to give us a feedback. We are glad to know that you were satisfied with our services. Your positive feedback will help us with our continuing effort to improve the service quality. Thank you again for your nice comments. We look forward to serving you again in the near future. Kind regards, Nguyen Thi Thanh Binh Guest Experience Manager

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
그냥저냥....
타 5성급에 비해서 직원친절도나 서비스는 그냥 그랬어요... 숙소는 뷰도 좋고 깔끔하고 매우 만족스러웠습니다. 수영장은 이용하는 사람이 많이 없어서 쾌적하게 이용할 수 있을거 같습니다. 허나..... 호텔에서 운영하는 카멜리아 라운지에서 밤되면 크게 음악을 트는가본데 방에도 조금씩 들려서 신경쓰다보니 저희가 귀가 트여버려서.... 고통스러웠고 바로 잠들지 못했습니다. 돌아와서 후기 찾아보니 저희같은 사람들이 몇 있더군요.... 어떤 방에 묵냐에 따라 소리가 들리는지 안들리는지는 잘 모르겠어요. 주변에 식당도 거의 없고 마사지샵도 없어서 중심가쪽 관광하실때 모두 해결하셔야 할 것 같습니다.
2018년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2018년 11월 2일
Dear Guest, Thank you for choosing Melia Hanoi and for taking the time to give us a feedback. We are very sorry for the inconvenience caused to you by the music noise of the Camelia Bar on the 3rd floor. Right after receiving your feedback, we contacted the Bar Manager and requested them to avoid such disturbances to be repeated. Once again, many thanks for your feedback. We hope to have other opportunities to welcoming you back to Melia Hanoi soon. Warm regards, Nguyen Thi Thanh Binh Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

CHOI

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Excellent experience
Everything is perfect!
2018년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2018년 10월 4일
Dear CHOI, Thank you very much for choosing Melia Hanoi and for your nice comment. We are really proud that you had such a wonderful experience and that our hospitality met your expectations. Once again, our most sincere thanks for your feedback and we look forward to welcoming you back in our hotel soon. Warm regards, Nguyen Thi Thanh Binh Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

koni

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
교통이 편리합니다!
가격대비 너무 좋은호텔이에요!!!! 버스정류장 바로 앞이라 편리합니다. 호안끼엠 호수하고는 아주 약간떨어져있어서 부모님이 걷긴 조금멀거같아요
2018년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Manager 님, 2018년 10월 2일
Dear koni, Thank you for choosing Melia Hanoi for your recent stay and for taking the time to share your experience. We look forward to have other opportunities to welcoming you back to Melia Hanoi in the near future. Best regards, Nguyen Thi Thanh Binh Guest Experience Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

Nice hotel in Hanoi
Very good hotel in Hanoi. I stayed here because of the exhibition. The room and all services were excellent, and it was convenient to access to every place.
2018년 8월에 2박 숙박함