프레지덴셜 스위트, 킹사이즈침대 1개, 강 전망 | 거실 공간 | 케이블 채널 시청이 가능한 49인치 LCD TV, TV

르네상스 리버사이드 호텔 사이공 여행 후기

5 out of 5
르네상스 리버사이드 호텔 사이공
8-15 Ton Duc Thang St, District 1, Ho Chi Minh City

이용 후기

8.8

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 497개 이용 후기 중 261개" "
평점 8 - 좋아요. 497개 이용 후기 중 173개" "
평점 6 - 괜찮아요. 497개 이용 후기 중 38개" "
평점 4 - 별로예요. 497개 이용 후기 중 15개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 497개 이용 후기 중 10개" "

9.0/10

청결 상태

9.0/10

직원 및 서비스

8.6/10

편의 시설/서비스

8.4/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.8/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

HYO JIN

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good
청결하고 친절하고 음식도 맛있고 다 좋았지만 시설은 리노베이션이 필요한 듯.
2022년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Renaissance Riverside Hotel Saigon Team 님, 2022년 10월 25일
Hyo Jin 고객님, 르네상스 리버사이드 사이공과 함께해 주셔서 그리고 소중한 리뷰 남겨주셔서 진심으로 감사 드립니다. 친절한 서비스와 맛있는 음식으로 즐거운 시간이 되셨다니 기쁨니다. 저희 호텔은 객실 리노베이션을 계획하고 있으며 조금더 발전된 모습으로 찾아 뵙도록 하겠습니다. 감사합니다. With regards,

10/10 - 훌륭해요

HYUNGKYU

2022년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Alexander Schoell General Manager 님, 2022년 10월 21일
Greetings Hyungkyu,Thank you so much for making the Renaissance Saigon your hotel of choice and sharing your review with us. We are delighted to read that you had a pleasant stay during with us at the Renaissance Saigon and that you satisfied with the service offerings.It will be a pleasure for us all to welcome you back into our home when you return to Saigon in the future, and we wish you safe travels until we see you then! Safe travels ahead and kind regards,

10/10 - 훌륭해요

Jungkil

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 4월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Junbeom

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
리버뷰가 전부임
체크인 한지 1시간도 안되서 다른방 가야되는 룸서비스가 자꾸 와서 초인종 누르고, 하우스키핑은 왜 방문하는건지?? 덕분에 담자던 아이가 3번 깨고 5성급 호텔에 비해 조식과 호텔안 식당이 맛없음. 리버뷰가 전부임. 담에는 차라리 쉐라톤 갈듯
2020년 12월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
호치민 강가의 조용항 호텔
1군에 위치한 접근성이 좋은 호텔이며, 직원들도 모두 친절하고 룸 업그레이드도 되어 잘 쉬다 왔습니다.
2020년 12월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Very kind and clean
2019년 12월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Changgeun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Phan Anh Vu - Revenue Analyst 님, 2019년 4월 8일
Dear Mr. Chang Geun, we appreciate the time you spent to share your experience with us. We hope you will keep us in mind as your hotel of choice whenever your travels bring you back to Ho Chi Minh city. Happy exploring!

8/10 - 좋아요

ho yong

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
good or bad.
breakfast very good!! but about 4-4.5 star grade. not 5. because no coach in narrow lobby. small room.
2019년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Phan Anh Vu - Revenue Analyst 님, 2019년 2월 9일
Dear Mr. Ho Yong, we appreciate your feedback about our rooms. We are soon to start our remodeling of guest rooms and Club Lounge. We do hope to be completed around late 2019 so please come back and enjoy a very new look Renaissance experience. Happy exploring!

10/10 - 훌륭해요

WANJOO

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Definately come back.
Sitting in the middle of heart of Saigon. Nicely located, maintained neat and clean. Rooms could updated, but still super clean, everything a traveler needs. Staff service was excellent. Breakfast buffet has right middle volumn with essential varieties from western to local. Room service was quick and tasty. Definately come back.
2018년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Phan Anh Vu - Revenue Analyst 님, 2019년 1월 4일
Dear WanJoo, I am delighted to read that you enjoyed your stay at our Renaissance Saigon and that our services exceed your expectations. We have tried hard to provide the best possible services to our customers and your satisfaction is our reward. I will be sure to pass along your kind words to the entire team. Many thanks for staying with us and we look forward to welcoming you back soon! Best regards,

8/10 - 좋아요

HOJIN

후기
그냥 느낌은 4성급호텔이에요
2018년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Phan Anh Vu - Revenue Analyst 님, 2018년 12월 24일
Dear HoJin, We recognize your time is valuable and appreciate the feedback. Would you mind sharing your experience for that we will make your stay perfect? We look forward to hearing from you! Best regards,

8/10 - 좋아요

JUN HO

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
조식 고정입니다
오래된 호텔이지만 관리가 잘된 편입니다. 대체로 만족스러운 호텔...
2018년 11월에 9박 숙박함
답변 제공: Phan Anh Vu - Revenue Analyst 님, 2018년 12월 12일
Dear Jun Ho, We appreciate your feedback about our rooms. We are soon to start our remodeling of guest rooms and Club Lounge. We do hope to be completed around late 2019 so please come back and enjoy a very new look Renaissance experience. It is our pleasure to have you staying with us and we look forward to the next opportunity to welcoming you back soon. Best regards,

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
친절한 호텔
조용하고 편안하게 숙박할 수 있으며, 호텔직원이 친절하다.
2018년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Phan Anh Vu - Revenue Analyst 님, 2019년 2월 11일
Dear sir or madam, We really appreciate you taking the time to let us know we are doing something right and we look forward to welcoming you back in the future. Best regards,

8/10 - 좋아요

YOUNG GI

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
호치민의 변화
전반적으로 양호했고 한국인 직원이 상주해서 친근감이 더든것 같네요
2018년 10월에 6박 숙박함
답변 제공: Phan Anh Vu - Revenue Analyst 님, 2018년 10월 19일
Dear Young Gi, I am glad to hear that you were pleased with our hospitality, especially recognizing Korean staff. I will ensure to convey your compliments to them and they will be very pleased to hear your praise. We look forward to welcoming you back in the near future for another enjoyable stay at the Renaissance Saigon. Best regards,

8/10 - 좋아요

Gin 님, 서울

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
4쩜5성급 같은 5성급호텔, 하지만 NOT BAD
시내하고 가까운 편이어서 좋았고, 옆에 강가가 보여서 좋았다. 같은 브랜드 르네상스 체인의 3성급 4성급 5성급호텔이 순서대로 붙어있었다. 지은지 조금 시간이 흐른 호텔 같았다. 하지만 시설은 나쁘지 않은 편. 그럭저럭 괜찮은 호텔. 가격이 저렴했던거 같다.
2018년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Phan Anh Vu - Revenue Analyst 님, 2019년 2월 9일
Dear Gin, I am glad you had a pleasant stay at the Renaissance Saigon and that you were pleased with our facilities and services. We appreciate the time you spent to share your experience with us and we look forward to welcoming you back soon. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: Phan Anh Vu - Revenue Analyst 님, 2018년 6월 22일
Dear valued guest, We are eager to hear more from you.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good place but lacks a real nice swimming pool. No shallow water so definitely don’t recommend it for families just for business.
2018년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Phan Anh Vu - Revenue Analyst 님, 2018년 5월 21일
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 - 훌륭해요

Kwonil David

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2017년 12월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
리버사이드 호텔
조식이 맛있었고 침대가 푹신해서 좋았습니다~!
2017년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Phan Anh Vu 님, 2018년 1월 5일
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 고객님 의견에 감사드립니다!

10/10 - 훌륭해요

Daewon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
NICE PLACE FOR BIZ TRIP.
dandy and clean. delicious room service and clean house keeping. reasonable price. good smiles every where. besides fast lan and wi-fi.
답변 제공: Phan Anh Vu - Revenue Analyst 님, 2018년 1월 5일
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 - 좋아요

sangro

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
식사가 훌륭한 호텔
역동적인 사이공강과 고풍 느낌이 나는 호텔이 자알 조화된 곳이었어요... 그리고 제공되는 식사가 일품이었음... 정말 아침 저녁 뷔페는 최고임
2017년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Phan Anh Vu - Revenue Analyst 님, 2018년 1월 5일
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 고객님 의견에 감사드립니다!

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
good location and clean hotel
Well, quite satified especially the location is very good

8/10 - 좋아요

SHITPING CO.LTD 님, 부산

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
호치민 디스트릭1 좋은 호텔
직원들이 참 친절했습니다

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
강변뷰, 위치가 좋은 호텔
주변에 식당, 관광거리가 가까워 좋았습니다. 무료 에스라트라 베드제공해 주었으며, 조식부페 음식도 괜찮고 특히 쌀국수의 진한국물이 맛있어서 좋았습니다. 멤버십가입하면 무료Wifi가능합니다. WiFi속도는 정말빨라 인터넷TV HD화질로 보는데 전혀 지장 없었습니다. 다음 출장때도 이호텔에 묵을 예정입니다

2/10 - 너무 별로예요

SUMI 님, 대한민국 서울

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
지극히 불친절한 직원과 매우 낡은 객실
도착하고 얼마 후 불쾌했졌다. 여직원은 고의로 예약과 다른방을 줬는데 나는 리버뷰를 예약했는데 시내 뷰를 줬다. 항의 후 여직원이 새 키를 준것은 좋았는데 사실상 고의로 전방의 키를 잠궈버리고 사라져서 짐을 빼는데 30분을 소모했다. 그리고 우리가 짐을 찾고 나자 나타났다. 객실은 최악으로 창문 열개는 부러져서 고정되어 환기가 전혀 안됐다. 정말 광고 사진과는 아주 다르다. 가장 문제는 프런트와 정문에만 직원이 있고 체크인 이후 아무런 도움이 안됐으며 지극히 불친절하다는 점이다.

8/10 - 좋아요

이누리 님, 한국

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
하루정도 묵기 좋은 곳
여기저기 다니느라 호텔엔 잠만 잤습니다. 위치는 10-15분 걸으면 중심지, 벤탄까지는 20-25분 정도 걸으면 갈 수 있는 위치입니다. 바로 앞에 도로가 있어 조금 시끄럽지만 디너크루즈가 가까워 좋습니다. 야경도 좋은편입니다. 택시기사님이 호텔위치를 몰라 애를 좀 먹었습니다. 저는 구글 지도를 보여주며 찾아갔습니다.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
아늑한 공간

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

8/10 - 좋아요

Brennan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Nicholas

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Everything was fine, especially liked the Club services
2024년 2월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Junko

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
立地は最高です。長く滞在するならぜひリバーサイドの部屋にしてください!
2024년 1월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Andrea

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hotel experience was lovely, the location was walkable, easy and had good food locations
답변 제공: Alexander Schoell, General Manager 님, 2024년 1월 26일
Dear Andrea. Many thanks for your loyalty to Marriott Hotels and for taking time to share your experience of your recent stay at our Renaissance Saigon. We are delighted to read that you had a pleasant stay during your first time with us at the Renaissance Saigon and that the facilities and foods & drinks offerings were an enjoyable part of your experience. It will be a pleasure for us all to welcome you back into our home when you return to Saigon in the future, and we wish you safe travels until we see you then! With regards.

10/10 - 훌륭해요

CHIN LIEN

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Alexander Schoell, General Manager 님, 2024년 1월 26일
Dear CHIN LIEN. Many thanks for your loyalty to Marriott Hotels and for taking time to share your experience of your recent stay at our Renaissance Saigon. We are delighted to read that you had a pleasant stay during your first time with us at the Renaissance Saigon and that the facilities and foods & drinks offerings were an enjoyable part of your experience. It will be a pleasure for us all to welcome you back into our home when you return to Saigon in the future, and we wish you safe travels until we see you then! With regards.

6/10 - 괜찮아요

liliane

2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Alexander Schoell, General Manager 님, 2024년 1월 26일
Dear Liliane. Greetings of the day. Thank you for your recent stay and patronage with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we understand that we are falling short of meeting your expectations. As to be able to learn from this as a teachable moment, we would love to hear more specifics as feedback where we could have delivered better on the product or services. This will also assist us to ensure that we are able to elevate the service levels with the appropriate hotel teams to ensure the necessary guidelines are in place to prevent such lapses from occurring in the future. We do hope to have a chance to be at your service in the near future. Please engage with us with a direct message so that we may bring comfort and assurance on your feedback to us. Warm regards

10/10 - 훌륭해요

Norio

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
立地が良い
観光客にとっては一番いい立地のホテルと言ってよい。サービスも申し分ない。
2024년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: 小郷美登里, Account Director – Japanese Market 님, 2024년 1월 9일
Norio様,この度はホーチミンでのご滞在先として弊館もお選びくださり本当にありがとうございました。Norio様の素敵なご感想をモチベーションにして、スタッフ一同更に精進してまいります。次回のお越しをお待ちしております!

10/10 - 훌륭해요

Kim Muay

좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스
2024년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: Alexander Schoell, General Manager 님, 2024년 1월 9일
Dear Kim Muay. Many thanks for your loyalty to Marriott Hotels and for taking time to share your experience of your recent stay at our Renaissance Saigon. We are delighted to read that you had a pleasant stay during your first time with us at the Renaissance Saigon and that the facilities and foods & drinks offerings were an enjoyable part of your experience. It will be a pleasure for us all to welcome you back into our home when you return to Saigon in the future, and we wish you safe travels until we see you then! With regards.

10/10 - 훌륭해요

Toyoshi

가족 여행
ロビーが狭い
2023년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Midori Ogo, Account Director – Japanese Market 님, 2023년 12월 26일
Toyoshi 様,この度はホーチミンでのご滞在先として弊館もお選びくださり本当にありがとうございました。Toyoshi様の素敵なご感想をモチベーションにして、スタッフ一同更に精進してまいります。次回のお越しをお待ちしております!

10/10 - 훌륭해요

Thao

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
the lounge was very nice
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Alexander Schoell, General Manager, Renaissance Ri 님, 2023년 12월 7일
Dear Thao. Many thanks for your loyalty to Marriott Hotels and for taking time to share your experience of your recent stay at our Renaissance Saigon. We are delighted to read that you had a pleasant stay during your first time with us at the Renaissance Saigon and that the facilities and foods & drinks offerings were an enjoyable part of your experience. It will be a pleasure for us all to welcome you back into our home when you return to Saigon in the future, and we wish you safe travels until we see you then! With regards.

2/10 - 너무 별로예요

CHANBEOM

2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Alexander Schoell, General Manager 님, 2023년 12월 26일
Dear Chanbeom. Greetings of the day. Thank you for your recent stay and patronage with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we understand that we are falling short of meeting your expectations. As to be able to learn from this as a teachable moment, we would love to hear more specifics as feedback where we could have delivered better on the product or services. This will also assist us to ensure that we are able to elevate the service levels with the appropriate hotel teams to ensure the necessary guidelines are in place to prevent such lapses from occurring in the future. We do hope to have a chance to be at your service in the near future. Please engage with us with a direct message so that we may bring comfort and assurance on your feedback to us. Warm regards.

8/10 - 좋아요

Marcos

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Alexander Schoell, General Manager 님, 2023년 12월 26일
Dear Marcos. Many thanks for your loyalty to Marriott Hotels and for taking time to share your experience of your recent stay at our Renaissance Saigon. We are delighted to read that you had a pleasant stay during your first time with us at the Renaissance Saigon and that the facilities and foods & drinks offerings were an enjoyable part of your experience. It will be a pleasure for us all to welcome you back into our home when you return to Saigon in the future, and we wish you safe travels until we see you then! With regards.

10/10 - 훌륭해요

YOSUKE

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
よい
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Midori Ogo, Account Director – Japanese Market, Re 님, 2023년 12월 7일
YOSUKE 様,この度はホーチミンでのご滞在先として弊館もお選びくださり本当にありがとうございました。YOSUKE様の素敵なご感想をモチベーションにして、スタッフ一同更に精進してまいります。次回のお越しをお待ちしております!

10/10 - 훌륭해요

JOSEPH

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent
2023년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Alexander Schoell, General Manager 님, 2023년 11월 14일
Dear Joseph. Many thanks for your loyalty to Marriott Hotels and for taking time to share your experience of your recent stay at our Renaissance Saigon. We are delighted to read that you had a pleasant stay during your first time with us at the Renaissance Saigon and that the service offerings were an enjoyable part of your experience. It will be a pleasure for us all to welcome you back into our home when you return to Saigon in the future, and we wish you safe travels until we see you then! With regards,

8/10 - 좋아요

Stephanie

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Alexander Schoell, General Manager 님, 2023년 11월 14일
Dear Stephanie. Many thanks for your loyalty to Marriott Hotels and for taking time to share your experience of your recent stay at our Renaissance Saigon. We are delighted to read that you had a pleasant stay during your first time with us at the Renaissance Saigon and that the service offerings were an enjoyable part of your experience. It will be a pleasure for us all to welcome you back into our home when you return to Saigon in the future, and we wish you safe travels until we see you then! With regards,

10/10 - 훌륭해요

Stephanie

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Alexander Schoell, General Manager 님, 2023년 11월 14일
Dear Stephanie. Many thanks for your loyalty to Marriott Hotels and for taking time to share your experience of your recent stay at our Renaissance Saigon. We are delighted to read that you had a pleasant stay during your first time with us at the Renaissance Saigon and that the service offerings were an enjoyable part of your experience. It will be a pleasure for us all to welcome you back into our home when you return to Saigon in the future, and we wish you safe travels until we see you then! With regards,

10/10 - 훌륭해요

Pak Hey Billy

2023년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Alexander Schoell, General Manager 님, 2023년 11월 14일
Dear Pak Hey Billy. Many thanks for your loyalty to Marriott Hotels and for taking time to share your experience of your recent stay at our Renaissance Saigon. We are delighted to read that you had a pleasant stay during your first time with us at the Renaissance Saigon and that the service offerings were an enjoyable part of your experience. It will be a pleasure for us all to welcome you back into our home when you return to Saigon in the future, and we wish you safe travels until we see you then! With regards,

10/10 - 훌륭해요

Honda

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
スタッフは皆親切でした。Sky top barが室内ならなおgoodでした。
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Midori Ogo, Account Director – Japanese Market 님, 2023년 10월 16일
Honda 様この度はホーチミンでのご滞在先として弊館もお選びくださり本当にありがとうございました。Honda様の素敵なご感想をモチベーションにして、スタッフ一同更に精進してまいります。次回のお越しをお待ちしております!

8/10 - 좋아요

Ngan Anh

2023년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Alexander Schoell, General Manager 님, 2023년 10월 10일
Dear Ngan Anh. Many thanks for your loyalty to Marriott Hotels and for taking time to share your experience of your recent stay at our Renaissance Saigon. We are delighted to read that you had a pleasant stay during your first time with us at the Renaissance Saigon and that the service offerings were an enjoyable part of your experience. It will be a pleasure for us all to welcome you back into our home when you return to Saigon in the future, and we wish you safe travels until we see you then! With regards,

10/10 - 훌륭해요

Matthew

2023년 9월에 6박 숙박함
답변 제공: Alexander Schoell, General Manager 님, 2023년 10월 3일
Dear Matthew. Many thanks for your loyalty to Marriott Hotels and for taking time to share your experience of your recent stay at our Renaissance Saigon. We are delighted to read that you had a pleasant stay during your first time with us at the Renaissance Saigon and that the service offerings were an enjoyable part of your experience. It will be a pleasure for us all to welcome you back into our home when you return to Saigon in the future, and we wish you safe travels until we see you then! With regards,

6/10 - 괜찮아요

CJ

출장 여행
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
average hotel for saigon
2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Alexander Schoell, General Manager 님, 2023년 10월 3일
Dear CJ. Many thanks for your loyalty to Marriott Hotels and for taking time to share your experience of your recent stay at our Renaissance Saigon. We are delighted to read that you had a pleasant stay during your first time with us at the Renaissance Saigon and that the service offerings were an enjoyable part of your experience. It will be a pleasure for us all to welcome you back into our home when you return to Saigon in the future, and we wish you safe travels until we see you then! With regards,

10/10 - 훌륭해요

KAZUHIKO

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
ホテルスタッフの対応が素晴らしい
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: 小郷美登里 Midori Ogo, Account Director – Japanese Mark 님, 2023년 9월 20일
Kazuhiko 様, この度はホーチミンでのご滞在先として弊館もお選びくださり本当にありがとうございました。Kazuhiko様の素敵なご感想をモチベーションにして、スタッフ一同更に精進してまいります。次回のお越しをお待ちしております!