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호텔 로얄 파세이그 데 그라시아 여행 후기

4 out of 5
호텔 로얄 파세이그 데 그라시아
Passeig De Gracia, 84, Barcelona

이용 후기

9.0

매우 훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 1003개 이용 후기 중 610개" "
평점 8 - 좋아요. 1003개 이용 후기 중 295개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1003개 이용 후기 중 52개" "
평점 4 - 별로예요. 1003개 이용 후기 중 25개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1003개 이용 후기 중 21개" "

9.2/10

청결 상태

9.2/10

직원 및 서비스

8.6/10

편의 시설/서비스

8.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

9.0/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

YONGGWANG

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋은 위치에 전체적으로 만족스러운 숙소였습니다
2023년 10월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 8월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Changyong

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Maria | Guest Relations Department. 님, 2022년 5월 13일
Thank you very much for your good punctuation Changyong! We hope to welcome you again in the future.

10/10 - 훌륭해요

SANG HYUK

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
시내 근처에 있어서 좋아요!
시내 가까이 있어서 좋았어요
2020년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Patricia Rodríguez, General Manager 님, 2020년 1월 27일
Greetings from hotel Royal passeig de Gràcia. I would like to thank you for choosing the Royal passeig de Gràcia hotel on the occasion of your last visit to Barcelona and for sharing your experience. I am glad to read that you enjoyed your stay with us and that the service we gave exceeded your expectations. I want to thank you once again for your feedback and I look forward to welcoming you back in the not too distant future. Kind regards. Patricia Rodríguez General Manager

8/10 - 좋아요

JUNEYONG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Patricia Rodriguez 님, 2019년 12월 24일
¡Muchas gracias por su puntuación!

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
904호에 머물렀는데, 테라스 정면에 사그라다 파밀리아 보이고, 호텔 접근성이나 청결도, 편의시설, 직원 친절도 모두 다 좋었어요!!!
2019년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2019년 12월 4일
Dear guest, I would like to thank you for choosing the Royal Passeig de Gracia Hotel on the occasion of your last visit to Barcelona and for sharing your experience on Expedia. I am glad to read that you enjoyed your stay with us and that the service we gave exceeded your expectations. I want to thank you once again for your feedback and I look forward to welcoming you back in the not too distant future. Kind regards, Patricia Rodriguez General Manager

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

단체 여행
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
루프탑은 당일공지 프라이빗파티해서 못 들어가고 체크아웃 후에 안 먹은 미니바도 청구돼서 처리하는데 오래걸림. 시티 뷰도 커다란 호텔 간판이 시야를 다 가리고 시설도 되게 오래된 건물 느낌 체크인 전에 무료로 2일동안 짐 보관해준 거 빼고는 좋은 기억이없음 위치도 카탈루냐광장에서 좀 멀고 렌페 안타실거면 위치 장점도 그닥
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2019년 11월 15일
Dear guest, I would like to thank you for choosing the Royal Passeig the Gracia Hotel on the occasion of you last visit to Barcelona and for sharing your experience on Expedia. I regret to learn that you were not satisfied in several hotel areas and would like to apologize for that. The situation that you describe is not indicative of our usual standards, and please rest assured that we are currently investigating what took place during your stay to make the experience so far below your expectations. Best regards, Patrícia Rodríguez General Manager

8/10 - 좋아요

Hwang

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
여행 후에 생각해도 만족스러운 숙소!
여행의 첫 숙소라 신중히 골랐는데 여행을 끝내고 보니 더 만족스러운 숙소였던 것 같아요. 바셀이 숙박비가 비싸다 보니 여러 방면을 만족하면서 적절한 가격의 숙소를 찾는 게 쉽지 않았는데, 그런면에선 더 추천드려요! (1박 최대 20만원을 기준으로 찾아봄) 우선 저는 숙소의 위치를 1순위로 생각하여 파세이그 데 그라시아 거리(명품 샵들이 있는 거리로 상대적으로 관광객들이 적어 깨끗함)를 위주로 찾아보았습니다. 때문에 숙소를 왔다갔다 할때 거리가 깨끗하고 복잡하지 않아 좋았고 저는 바셀에서 쇼핑 목적도 있었기에 더욱 편리했습니다. (다른 관광지랑 엄청 멀지도 않아서 몇몇 곳은 걸어다닐만 했습니다) - 위치: 까사 밀라 바로 옆이라 가우디 감성을 느끼기엔 최고 - 상태: 엄청 비싼 숙소는 아니기에 엘베나 복도가 좁지만 방은 꽤 넓어 편하게 지냄 (캐리어 두개를 펴두어도 널직했어요!!) - 청결: 매일 청소해주시고 화장실도 넓고 깨끗 (다만 세면대가 너~무 높아요;;) - 구비: 슬리퍼, 수건, 드라이기 등 왠만한건 다 있음 * 한국인 후기가 별로 없어 자세히 남겼습니다. :)
2019년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Patrícia Rodríguez 님, 2019년 9월 6일
Dear Mr. Hwang, I would like to thank you for choosing the Royal Passeig de Gracia Hotel on the occasion of your last visit to Barcelona and for sharing your experience on Hotels.com. I am glad to read that you enjoyed your stay with us and that the service we gave exceeded your expectations. I want to thank you once again for your feedback and I look forward to welcoming you back in the not too distant future. Kind regards, Patricia Rodriguez General Manager

8/10 - 좋아요

Hoseok

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
스페인 첫 숙박지
방음이 잘 안되요. 직원들 친절합니다. 조식 먹을만 합니다. 식당에서 샐러드에서 씹은 자국 있는 올리브가 나온거 빼면요......ㅠㅠ
2019년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2019년 7월 24일
Dear guest, I would like to thank you for choosing the Royal Passeig de Gracia Hotel on the occasion of your last visit to Barcelona and for sharing your experience on Hotels.com. It is my pleasure to read how highly you valued most of the hotel areas, especially the breakfast. However, I regret to learn that you were not 100% satisfied and I would like to apologize for that. When and if we happen to fail meeting our clients’ expectations, we sincerely appreciate to be made aware as we need to understand and progress. I want to thank you once again for your feedback and I look forward to welcoming you back in the not too distant future. Kind regards, Patrícia Rodríguez General Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
위치는 너무 좋았어요 근데 가격이나 급수에 비해 시설 관리가 안되어 있어서 별로였어요 입구 등은 고장나서 계속 반짝거려서 켜 놓을 수가 없었고 암막 커튼 오픈 줄? 뭐 그런게 고장나사 커튼 치고 걷을때마다 의자에 올라가서 손으로 해야해서 불편했어요 샤워실의 경우 문이 별도로 있지 않아서 샤워기 방향에 따라 밖으로 물이 넘어가게 되어 좀 신경 써야했어요 사실 이 숙소는 루프탑 이용하려도 예약했는데 일정상 루프탑도 못가보고 ㅠㅠ 이럴꺼면 다른 숙소 잡을껄 그랬어요 ㅠㅠ
2019년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2019년 7월 11일
Dear guest., I would like to thank you for choosing the Royal Passeig de Gracia Hotel on the occasion of your last visit to Barcelona and for sharing your experience on Booking. It is my pleasure to read how highly you valued most of the hotel areas. However, I regret to learn that you were not 100% satisfied and I would like to apologize for that. When and if we happen to fail meeting our clients’ expectations, we sincerely appreciate to be made aware as we need to understand and progress. I want to thank you once again for your feedback and I look forward to welcoming you back in the not too distant future. Best regards. Patrícia Rodríguez General Manager

8/10 - 좋아요

SO MIN

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Perfect location for tourist
Room condition was good, including sanitary conditions. Staff was kind. Location was perfect for tourist. Breakfast buffet was decent. Satisfied overall. But just one thing: the complimentary water was only for the first day, while we stayed 4 nights there. 관광하기에는 최적의 위치입니다. 도심에 있는 호텔이라 방이 크지는 않지만 둘이 묵기에 적당하고, 조식도 괜찮은 편입니다.
2019년 3월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
그라시아 거리 중간에 위치해 있었음에도 전혀 시끄럽지 않았고 유동 인구가 많아 밤에 숙소에 돌아올때도 마음이 놓였습니다. 지하철 역과도 가깝고 투어 모임 장소와도 가까워 너무 편리했고 호텔 시설 역시 일주일 가량 머무르는데 있어 불편한 점이 없었습니다. 게다가 조식에 딤섬, 미소국 등 쉽게 볼 수 없는 메뉴들도 있었고 맛도 좋았습니다.다음 방문시에도 숙박 의향 충분히 있습니다
2019년 2월에 6박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2019년 3월 21일
Dear Mr. Mrs., I would like to thank you for choosing the Royal Passeig de Gracia Hotel on the occasion of your last visit to Barcelona and for sharing your experience on Expedia. I am glad to read that you enjoyed your stay with us and that the service we gave exceeded your expectations. I want to thank you once again for your feedback and I look forward to welcoming you back in the not too distant future. Kind regards, Patricia Rodriguez Directora General

10/10 - 훌륭해요

Jongmin

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋은호텔
완벽한위치, 깔끔한 객실, 서비스마인드 좋고, 조식 훌룡함, 맨위층 라운지바는 무조건 가보시길
2019년 1월에 7박 숙박함
답변 제공: Patricia Rodriguez Directora General 님, 2019년 2월 10일
Dear Jongmin, I would like to thank you for choosing the Royal Passeig de Gracia Hotel on the occasion of your last visit to Barcelona and for sharing your experience on Booking. I am glad to read that you enjoyed your stay with us and that the service we gave exceeded your expectations. I want to thank you once again for your feedback and I look forward to welcoming you back in the not too distant future. Kind regards, Patricia Rodriguez Directora General

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 10월에 5박 숙박함
답변 제공: Directora 님, 2018년 11월 12일
Dear Anonymous, Thanks for staying with us. We work hard to make our guest happy and appreciate your feedback! Best Regards, Patricia Rodriguez Directora

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Directora 님, 2018년 11월 12일
I look forward to welcoming you back in the not too distant future. Best Regards, Patricia Rodriguez Directora

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good location and kindly staff
2018년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Directora 님, 2018년 11월 12일
Dear Anonymous, Thanks for staying with us. We work hard to make our guest happy and appreciate your feedback! Best Regards, Patricia Rodriguez Directora

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋아요
위치도 시설도 서비스도 좋았어요
2018년 9월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
a keen satisfaction :)
조식, 실내 모두 아주 만족스러운 숙박이었습니다. 위치도 3호선 Gracia 역에서 멀지 않아서 바르셀로나 어딜 가든지 편리했어요 강추^^
2018년 9월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Lee 님, Korea

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
쇼핑거리 중심 & 까사밀라와 까사바트요 중간이라 위치가 정말 좋아요. 람브라스 거리도 산책하듯 걸어서 30분이면 갈 수 있고, 숙소앞에 버스투어(red line) stop 있고 가우디투어 집합위치도 아주 가까웠어요. 더욱이 방이 크고 깨끗했구요 직원들도 매우 친절했습니다. 조식도 너무 맛있어서 있는 동안 계속 먹었어요 ㅎㅎ 2박 예약했다가 1박 더 연장해서 지내고 왔습니다^^
2018년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Directora 님, 2018년 11월 13일
Dear Mr. Lee, I would like to thank you for choosing the Royal Passeig de Gracia Hotel on the occasion of your last visit to Barcelona and for sharing your experience on Booking. I am glad to read that you enjoyed your stay with us and that the service we gave exceeded your expectations. I want to thank you once again for your feedback and I look forward to welcoming you back in the not too distant future. Kind regards, Patricia Rodriguez Director

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
답변 제공: Carla Mármol, Guest Experience 님, 2018년 5월 3일
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 - 너무 별로예요

vivian

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 4월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Amy

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Wonderful hotel and close to everything
2024년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Estela, Guest Relations Manager 님, 2024년 5월 7일
Dear Amy, Thank you very much for your kind review.It is truly rewarding to know that our dedication to maintaining impeccable room cleanliness and hotel condition has resonated with you. Your commendation of the service provided by our team fills us with pride, as our aim is always to create an environment that feels like home for our guests. Furthermore, we are thrilled that our room amenities contributed to the enjoyment of your stay at Royal Passeig de Gracia.Thank you once again for your kind words, and please know that our doors are always open for you.It would be a pleasure to welcome you back. Estela, Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

Naoko 님, San Antonio

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It was a very nice hotel, however the front desk guy wasn’t helpful at all. I needed help, but he just smiled and texted to someone and said “it’s okay! No problem!” But actually not Okay. I gave up on him for help. Daytime front desk staff were very nice.
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Estela, Guest Relations Manager 님, 2024년 5월 7일
Dear Naoko,Thanks for taking the time to review your stay at our hotel.We are thrilled to hear that you found our accommodations to be immaculate and well-appointed, reflecting the high standards we strive for at Royal Passeig de Gracia.We regret that you encountered a service issue with one of our front desk team members. Please be assured that we are committed to providing exceptional service to all our guests, and your experience is not indicative of our usual standards. Our staff is typically known for their attentive and helpful demeanor, and we are disappointed that we fell short in this instance.Your kind words about the daytime front desk staff are greatly appreciated and reassure us that our efforts to create a welcoming atmosphere are well received. We look forward to the opportunity to serve you again and provide the high-quality service you deserve.We all hope that we may have the pleasure of welcoming you back in the future. Estela, Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

Ana Sofia

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
el hotel en general está muy bien, su ubicación es súper buena y el desayuno delicioso. el único detalle es que olvide una medicina en el hotel y en cuanto me di cuenta, a las horas, hablé para ver si me las podían guardar y me dijeron que no guardan ese tipo de cosas, que ya las habían tirado a la basura, lo que se me hace súper mal ya que es un medicamento y el huésped obvio va a hablar para pedirlo de vuelta.
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Estela, Guest Relations Manager 님, 2024년 4월 26일
Estimada huésped,Muchísimas gracias por la valoración que le otorgó al Royal Passeig de Gracia.Nos complace enormemente saber que nuestro hotel cumplió con sus expectativas en general y que la ubicación le resultó cómoda para disfrutar de la ciudad. Además, es un placer escuchar que nuestro desayuno fue de su agrado.En cambio, lamentamos sinceramente la situación ocurrida con su medicación. Entendemos la importancia de estos asuntos y tomamos nota para revisar nuestros procedimientos y asegurarnos de que la comunicación y la gestión de objetos olvidados sean siempre claras y eficientes para nuestros huéspedes.En el Royal Passeig de Gracia, nuestra misión es proporcionar una experiencia excepcional y su retroalimentación es crucial para nosotros. Le agradecemos una vez más por resaltar los aspectos positivos de su estancia y por permitirnos mejorar.Esperamos tener el placer de recibirle de nuevo en un futuro cercano.Estela, Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

Ueslei

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel have an excellent location, also very quiet and comfortable. The breakfast was great. Staff were friendly and very nice. The only issue was that the window view is blocked by some metal architecture on the front of the building, if you advertise and sale a view option, you should give the benefit of the view.
2024년 4월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Jonathan

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great, and modern. Friendly staff!
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Mireia, Guest Relations Manager 님, 2024년 4월 15일
Dear Jonathan,Thank you for such a positive review.We are all thrilled that you enjoyed every aspect of your stay and that our team members added to this experience positively.We look forward to seeing you again in the future.Best regards,Mireia, Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

ARTURO 님, LEON

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Mireia, Guest Relations Manager 님, 2024년 4월 15일
Estimado Arturo,Nos alegra saber que ha podido disfrutar de su estancia con nosotros. Siempre hacemos el máximo esfuerzo por dar a nuestros clientes el mejor servicio. Nos alegra que así lo haya valorado. Su satisfacción es nuestra mayor recompensa.A la espera de tener una nueva oportunidad de atenderle y prestarle nuevamente la mejor de nuestras atenciones, nos despedimos cordialmente.Atentamente,Mireia, Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

rossy

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excelente ubicación y los cuartos muy comodos
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Mireia, Guest Relations Manager 님, 2024년 4월 11일
Estimado huésped,Gracias por tomarse un tiempo para valorar nuestro hotel. Su opinión es muy importante para nosotros.Es una alegría saber que nuestra ubicación fue de su agrado, permitiéndole disfrutar plenamente de la bella ciudad de Barcelona. Nos complace que haya encontrado los cuartos cómodos y a su gusto, reflejando nuestros esfuerzos por ofrecer una estancia de calidad. La limpieza es una de nuestras máximas prioridades y su reconocimiento es muy valioso para nosotros.La condición de nuestras instalaciones es el resultado del trabajo constante de nuestro equipo, y nos enorgullece que haya percibido el hotel en óptimas condiciones. Por último, pero no menos importante, su apreciación hacia nuestro servicio nos motiva a seguir manteniendo los altos estándares que caracterizan al Royal Passeig de Gracia.Ojalá muy pronto pueda tener la oportunidad de volver a visitarnos. Reciba nuestros saludos más afectuosos,Mireia, Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

Trevor 님, Kelowna

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The Hotel Royal Passeig de Gracia is in an excellent location set amongst the best high end brand name boutiques for shopping in all of Spain and with their rooftop restaurant and bar, you have convenient dining and entertainment options right there with a bonus view of the Sagrada Familia while you sip your cocktails.
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Mireia, Guest Relations Manager 님, 2024년 4월 3일
Dear Trevor,Thank you so much for your positive feedback following your stay.We are thrilled to hear that our prime location in the heart of Barcelona left a lasting impression on you, and that you could enjoy the exceptional views of the Sagrada Familia from our rooftop restaurant and bar. It's wonderful to know that the cleanliness of our rooms, the condition of our hotel, and the service provided by our dedicated team met your expectations.While we are pleased with your overall positive feedback, we noted your comment regarding room amenities. We continuously strive to offer well-appointed rooms for our guests' comfort and convenience, and we hope that the range of amenities provided still contributed positively to your stay.We are committed to delivering an experience that combines cosmopolitan design with the comfort and service you enjoyed, and we couldn't be happier to know that these elements of your visit were to your satisfaction.We hope to welcome you back in the future.Best wishes,Mireia, Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

Ramon Oscar

2024년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Mireia, Guest Relations Manager 님, 2024년 4월 22일
Apreciado Oscar,Muchas gracias por sus comentarios.Nos alegra mucho que haya depositado su confianza en el Royal Passeig de Gracia eligiéndonos como su hotel de confianza durante estos días que ha pasado en Barcelona. Confiamos en que se lleve un magnífico recuerdo de su visita a nuestra hermosa ciudad y le agradecemos de corazón su magnífica valoración.Muchísimas gracias por su confianza y sepa que estaremos a la espera de recibir la grata noticia de su vuelta. Un saludo muy cordial,Mireia, Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

Diamela

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great place to stay, unbeatable location and rooms were very clean and provided you with everything you needed.
답변 제공: Mireia, Guest Relations Manager 님, 2024년 4월 3일
Dear Amela,Thank you for sharing this positive review.We're thrilled to hear that our prime location contributed to a great stay and that you found the cleanliness of our rooms to be up to your expectations. It's also pleasing to know that our room amenities met all your needs. Our team takes great pride in providing excellent service, so we are happy that this was reflected during your visit.We look forward to welcoming you back. Best wishes,Mireia, Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

Rachel

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It was clean and the breakfast was very nice. Rooms were clean and had lots of space.
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Mireia, Guest Relations Manager 님, 2024년 4월 3일
Dear Rachel,Thank you for this kind review about your recent visit.We're thrilled to hear that you enjoyed the spaciousness and cleanliness of our rooms, as well as the variety and quality of our breakfast offerings. It's always rewarding to know that our efforts in providing comfortable accommodations and a delightful start to the day are appreciated by our guests. Our team takes great pride in maintaining high standards of cleanliness and condition throughout the hotel, and your recognition of these aspects truly means a lot to us. We also note your rating on service and would love to hear more about how we can further enhance your experience for an even higher satisfaction next time.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Mireia, Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

EDMUNDO G

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excelente hotel
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Mireia, Guest Relations Manager 님, 2024년 4월 3일
Caro Edmundo,desde já expressamos o nosso agradecimento pela sua avaliação.É um prazer saber que a limpeza do quarto e as condições do nosso hotel atenderam plenamente às suas expectativas, bem como o serviço prestado por nossa equipe. Nossa prioridade é oferecer uma estadia memorável e parece que conseguimos isso durante a sua visita. A dedicação ao conforto e satisfação dos nossos hóspedes é refletida em cada detalhe, desde a qualidade do sono proporcionada pelas nossas camas até o alto padrão de limpeza que mantemos.Esperamos recebê-lo novamente. Atenciosamente,Mireia, Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

yasumi

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
ショッピングも食事も楽しめ。 カサミラや観光にもとても楽しめました。
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Mireia, Guest Relations Manager 님, 2024년 4월 3일
様。この度はRoyal Passeig de Graciaにご宿泊いただき、またご感想をお寄せいただき、誠にありがとうございましたカサミラやその他の観光スポットを楽しんでいただけたようで光栄です。お部屋の清潔さやホテルの状態、サービスについても高い評価をいただき、スタッフ一同、大変嬉しく思います。当ホテルはバルセロナの中心に位置し、お客様に快適な滞在を提供できるよう努めております。またのお越しをお待ちしております。Mireia, Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

pinar

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The location of the hotel was perfect. Parking of the facility is awesome. The staff were excellent checking in/out was easy. There was only one big problem that i can mention is the elevators. One of them was out of order and the other one was not able to meet the demand. We had to wait at the parking lot for about 20 mins. (Couldnt take the stairs with loads of bags) on a rainy day. Every time an elevator came there was people inside so we couldnt use…
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Mireia, Guest Relations Manager 님, 2024년 3월 12일
Dear Pinar, Thank you for this review of your recent stay.We're delighted to hear that our prime location and the convenience of our parking facilities met your expectations, and it's great to know that our staff provided excellent service during your check-in and check-out process. We truly appreciate your kind words regarding these aspects of your stay. However, we apologize for the inconvenience you faced with the elevator. While we do have two elevators to serve our guests, it seems that during your stay, one was out of order, and we understand how frustrating the wait must have been, especially on a rainy day. Please rest assured that we are attentive to these matters to ensure that all our facilities are functioning properly for a smooth and comfortable experience.We look forward to welcoming you back in the future. All the best.Mireia, Guest Relations Manager

6/10 - 괜찮아요

IRIS

아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
The room design of the hotel is interesting, the shower doesn't have a door
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Lenín Marte, Front office Manager 님, 2024년 3월 3일
Dear Iris,We really appreciate your feedback.We're delighted to hear that you found the room design interesting and appreciated the service provided by our team. Our goal is to create unique experiences for our guests, and we're glad that these aspects stood out to you. Regarding the shower design, while our contemporary rooms are designed to provide a sense of openness and modernity, we understand that this may not meet everyone's preferences. Rest assured, we maintain a high standard of cleanliness and hotel condition, ensuring a comfortable stay for all our guests.The whole team hope that we may see you again in the future. Kind regards,Lenín Marte, Front office Manager

8/10 - 좋아요

Paul

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It is a convenient location to major attractions, restaurants and shopping centers. Very friendly staff. What we did not like is everything is so tiny. Poor designed bath room, no single hook for clothes, stupid glass wall with no privacy. There is no door in the shower and water splash everywhere. Not much natural light in the room and there is almost no window. Noise at night from the bar on the roof top. Very annoying. No stairs and we had to use the slow elevators. Need to upgrade the room facility for sure.
2024년 2월에 5박 숙박함
답변 제공: Mireia, Guest Relations Manager 님, 2024년 2월 27일
Dear Paul, Thank you for reviewing your stay at our hotel.We're delighted to hear you appreciated our hotel's convenient location, as well as the friendliness of our staff. It's great to know these aspects made a positive impact on your visit. We're sorry to hear that certain aspects of your room did not meet your expectations. Our hotel strives to provide accommodations that balance style and comfort, and it seems we fell short in this instance. As for the concerns regarding the bathroom design and the noise from our rooftop bar, your comments are very important to us, and we're always looking for ways to improve our guest experience. We're also pleased to note that despite these issues, you found our hotel to be clean and appreciated the condition of our facilities and the service provided by our team.We hope to welcome you back in the future. Best wishes,Mireia, Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

LUIS M B FREIRE

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Hotel super bem localizado !
Gostamos MUITO do hotel. SUPER bem localizado, café da manhã gostoso , quarto confortável e funcionários bastante atenciosos .
2024년 1월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Rodrigo

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Está muy bien ubicada, sin embargo la fachada y el hotel por dentro se ve ya un poco viejo. Las habitaciones no son grandes, yo reservé una habitación según más amplia y era muy pequeña.
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Lenín Marte, Front office Manager 님, 2024년 2월 11일
Estimado Rodrigo,Gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia con nosotros en esta plataforma.Nos alegra saber que la ubicación del hotel fue de su agrado y cumplió con sus expectativas. En cuanto a sus comentarios sobre la fachada y las habitaciones, queremos destacar que nuestro hotel se enorgullece de su diseño cosmopolita y siempre estamos atentos a los detalles que puedan realzar la experiencia de nuestros huéspedes. Aunque algunas habitaciones pueden parecer más compactas, ofrecemos diferentes categorías y tamaños que se adaptan a las necesidades individuales, como nuestras habitaciones Superior con Terraza y las suites que proporcionan espacios más amplios y vistas privilegiadas.Esperamos nos conceda otra oportunidad para brindarle una mejor experiencia.Cordiales saludos,Lenín Marte, Front office Manager

8/10 - 좋아요

Giovane

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
Bom!
Excelente hotel. Problemas apenas com o atendente muito apressado, sem paciência para explicar onde o estacionamento (fora do hotel). Também são pessimos para ajudar com a bagagem, ficam enrolando até vc mesmo carregar. Resumo: hotel excelente com serviço de recepção péssimo.
2024년 1월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

LUIS M B FREIRE

2024년 1월에 5박 숙박함

8/10 - 좋아요

HIROTO

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The service at the front desk is good and the breakfast is excellent. And it was also easy to move by taxi.
2024년 1월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Masakazu

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
It is good location and comfortable hotel but not great shower.
2024년 1월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Gianluca

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Julie

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Fantastic hotel!
Amazing hotel with a great location and awesome breakfast! The staff was so helpful and friendly especially Gianmarco and Paul. We had a great time exploring Barcelona and enjoyed the views from the upper deck.
2024년 1월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

PEDRO

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Muy mal hotel
La ubicación muy buena pero las instalaciones bastante malas las camas las almohadas los cuartos con un olor muy fuerte a humedad los jabones del baño muy malos no es un hotel de 4 estrellas
2024년 1월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Roman

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

H W

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
The bathroom was a little tired with a weak water pressure shower, can do with a renovation. Other than that, the place was centrally located, easy to access many places. Staff were friendly.
2023년 12월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Jesper

2023년 11월에 3박 숙박함