외관

우드스프링 스위트 휴스턴 웨스트체이스 여행 후기

2.5 out of 5
우드스프링 스위트 휴스턴 웨스트체이스
5959 W Sam Houston S Pkwy, Houston, TX

이용 후기

6.0
평점 10 - 훌륭해요. 429개 이용 후기 중 92개" "
평점 8 - 좋아요. 429개 이용 후기 중 84개" "
평점 6 - 괜찮아요. 429개 이용 후기 중 81개" "
평점 4 - 별로예요. 429개 이용 후기 중 57개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 429개 이용 후기 중 115개" "

6.2/10

청결 상태

6.8/10

직원 및 서비스

4.8/10

편의 시설/서비스

6.2/10

숙박 시설 상태 및 시설

6.2/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
괜찮았어요
싸고 깨끗하나 주위에 너무 휑함
2017년 12월에 2박 숙박함
Thank you for staying at WoodSpring Suites Westchase. I am pleased to know that you enjoyed your stay. It was our pleasure to have you as our guest.

2/10 - 너무 별로예요

Kathy

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 2박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Bryan

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Reserve estava cerrado llame y no contestaron y me cobaron sin yo hospedarme
답변 제공: GM 님, 2024년 2월 20일
Thank you for your feedback. I will be bringing this to the staffs attention.General Manager

2/10 - 너무 별로예요

Tin

별로예요: 직원 및 서비스
We were arriving after hour and there was no one answer for us to check in. We were waiting at front desk and try to call them for like 30 minutes. It was 1am and we so tired from driving for hours.
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2024년 2월 20일
I sincerely apologize for your experience. I know that your family was tired from the travel. I will be speaking with our after hours team and stressing the importance of monitoring our phones.General Manager

10/10 - 훌륭해요

Barbara

출장 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Manager on duty 1/12/23 was a great help!!
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Rachel Gleason 님, 2024년 1월 5일
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at WoodSpring Suites Houston Westchase. We sincerely appreciate and value your feedback as a guest. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Rachel GleasonWoodSpring Suites Houston Westchase

10/10 - 훌륭해요

Elysse

2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Rachel Gleason 님, 2024년 1월 5일
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at WoodSpring Suites Houston Westchase. We sincerely appreciate and value your feedback as a guest. Your compliments will be shared with our team and serve as encouragement as we strive to continuously improve the quality of our services. It is always a pleasure to receive positive feedback. Your loyalty is important to us. Please visit us again soon! Sincerely, Rachel GleasonWoodSpring Suites Houston Westchase

10/10 - 훌륭해요

Elysse

2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Rachel Gleason 님, 2024년 1월 8일
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at WoodSpring Suites Houston Westchase. Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations regarding on your recent visit. Feedback from our guests on their experiences is what we use to further our constant improvement. Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future. Kind regards,Rachel GleasonWoodSpring Suites Houston Westchase

10/10 - 훌륭해요

Naay

2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2024년 2월 20일
Thank you for your kind review. We look forward to your next stay.General Manager

2/10 - 너무 별로예요

Tuyen

2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Rachel Gleason 님, 2024년 1월 4일
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at WoodSpring Suites Houston Westchase. Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations regarding on your recent visit. Feedback from our guests on their experiences is what we use to further our constant improvement. Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future. Kind regards,Rachel GleasonWoodSpring Suites Houston Westchase

4/10 - 별로예요

van 님, Redmond

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
very smoky in NONSMOKING rooms, hallways, ALL OVER the hotel
2023년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Rachel Gleason 님, 2024년 1월 4일
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at WoodSpring Suites Houston Westchase. Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations regarding on your recent visit. Feedback from our guests on their experiences is what we use to further our constant improvement. Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future. Kind regards,Rachel GleasonWoodSpring Suites Houston Westchase

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Ok for the price.
The front desk was really good. They were dealing with a lot but were always warm and engaging. Though this was a non smoking place there was a strong smell of smoke and weed in the hallway through my stay. Often it would even come into our room. The room was dirty, one pillow with no pillowcase, the microwave had a hole burned into the case. The remote to the tv did not work. The screen was busted on the window. The bedside table had no drawer. Unfortunately the elevator broke and we were on the top floor. Seemed to be lots of drama with tenets.
2023년 11월에 5박 숙박함
답변 제공: survey 님, 2023년 11월 10일
Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

2/10 - 너무 별로예요

Tai 님, Pflugerville

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Did book a room from Expedia When came to check out The staff said it is fully booked No room for me Too weird Be scammed
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: survey 님, 2023년 11월 7일
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with your accommodations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

4/10 - 별로예요

Jackie

2023년 10월에 12박 숙박함
답변 제공: negitive 님, 2023년 11월 7일
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with your accommodations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

2/10 - 너무 별로예요

Melinda

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Bad service..no front desk server..
2023년 10월에 7박 숙박함
답변 제공: negitive 님, 2023년 11월 7일
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with your accommodations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

2/10 - 너무 별로예요

Hao

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: negitive 님, 2023년 11월 7일
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with your accommodations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

6/10 - 괜찮아요

Carolyn

단체 여행
별로예요: 직원 및 서비스
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: survey 님, 2023년 11월 7일
Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

8/10 - 좋아요

Domonic

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I booked the room online it as $360 for a week but got there they charge me $420 for a week I thought I had it till Saturday morning but one of the employees looked at my receipt. I did online and gave me a credit for Friday night or leave.
2023년 10월에 7박 숙박함
답변 제공: survey 님, 2023년 11월 7일
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with your accommodations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

8/10 - 좋아요

Nicole

2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: survey 님, 2023년 11월 7일
. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 - 훌륭해요

Loren

2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: survey 님, 2023년 11월 7일
Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

8/10 - 좋아요

Carl

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Staff excellent property as well
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: survey 님, 2023년 11월 7일
Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

10/10 - 훌륭해요

dcarl

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great customer service friendly environment
2023년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: survey 님, 2023년 11월 7일
Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

2/10 - 너무 별로예요

kim fung

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Never go back again.
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: negitive 님, 2023년 11월 7일
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with your accommodations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

2/10 - 너무 별로예요

Evan 님, Katy

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
They denied by reservation. Place looked run down. Glad to go elsewhere.
2023년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: negitive 님, 2023년 11월 7일
On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations with your accommodations. Your satisfaction is important to us as a valued guest. We will be using your feedback to make improvements, so that we can provide exceptional experiences for our guests.

4/10 - 별로예요

Broderick

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: nmartinez 님, 2023년 9월 28일
We are sorry your stay was not satisfactory. We hope to have another opportunity to welcome you back and ensure that your stay is satisfactory.

2/10 - 너무 별로예요

Monica

연인과의 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The manager at this place no sense of costumer service. The personal at check in no idea what they are doing.
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: nmartinez 님, 2023년 9월 28일
We are sorry your stay was not satisfactory. We hope to have another opportunity to welcome you back and ensure that your stay is satisfactory.

10/10 - 훌륭해요

Jennifer

2023년 5월에 6박 숙박함
답변 제공: nmartinez 님, 2023년 9월 28일
Thank you for your patronage.

2/10 - 너무 별로예요

Tiffany

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: nmartinez 님, 2023년 9월 28일
We are sorry your stay was not satisfactory. We hope to have another opportunity to welcome you back and ensure that your stay is satisfactory.

10/10 - 훌륭해요

Jana

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: nmartinez 님, 2023년 9월 28일
Thank you for staying with us. We are glad to know you enjoyed your stay.

2/10 - 너무 별로예요

Johnathan

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
YIKES…. Please update your pictures so people know what they are getting into….
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: nmartinez 님, 2023년 9월 28일
We are sorry your stay was not satisfactory. We hope to have another opportunity to welcome you back and ensure that your stay is satisfactory.

10/10 - 훌륭해요

Jana

2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: nmartinez 님, 2023년 9월 28일
Thank you for your patronage.

4/10 - 별로예요

Tony

2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: nmartinez 님, 2023년 9월 28일
We are sorry your stay was not satisfactory. We hope to have another opportunity to welcome you back and ensure that your stay is satisfactory.

2/10 - 너무 별로예요

Joe

2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: nmartinez 님, 2023년 9월 28일
We are sorry your stay was not satisfactory. We hope to have another opportunity to welcome you back and ensure that your stay is satisfactory.

2/10 - 너무 별로예요

Jose L

2023년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: nmartinez 님, 2023년 9월 28일
We are sorry your stay was not satisfactory. We hope to have another opportunity to welcome you back and ensure that your stay is satisfactory.

2/10 - 너무 별로예요

Aurora

2023년 6월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Joseph

2023년 4월에 1박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Katelyn

연인과의 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It was gross and the pictures on the website were nothing like the actuality.
2022년 9월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 8월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Tamer

단체 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Rooms and Hallways stink. It is understandable that people can cook in rooms but they need better air cleaning system to prevent food smell all over the hotel.
2022년 8월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Jessica

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Management 님, 2022년 8월 18일
Thank you for staying with us Jessica! we value your feedback!

6/10 - 괜찮아요

Claveton

출장 여행
Bad management JAY
2022년 5월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

Claveton

좋아요: 청결 상태
Manager jay is very disrespectful
It cool but the manager JAY IS VERY UNPROFESSIONAL he don’t have any ppl skills he is very bad towards his customers he doesn’t have the manager sense to over see no business
2022년 6월에 14박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Juan

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Excelente
2022년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Management 님, 2022년 8월 18일
Thank you for staying with us Juan! we value your feedback!

10/10 - 훌륭해요

Marilyn

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good 👍
2022년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: Management 님, 2022년 8월 3일
Thank you for staying with Marilyn, we value your feedback!

8/10 - 좋아요

Daniel

2022년 7월에 7박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Magaly

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Clean
2022년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Management 님, 2022년 7월 22일
Thank you for staying with us Magaly, we value your feedback. We hope to see you again soon!

8/10 - 좋아요

Hach

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Management 님, 2022년 7월 14일
Thank you for your survey and Feedback Hach. Hope to see you again soon.

6/10 - 괜찮아요

Longhuan

2022년 7월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Marlon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great location nice stores restaurants within the vicinity family fun and friendly thank you
2022년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Management 님, 2022년 7월 6일
Thank you for your feedback, we will pass this on to our team.

4/10 - 별로예요

Josephine Prempeh

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 6월에 2박 숙박함

4/10 - 별로예요

Ragnanewende

2022년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Management 님, 2022년 6월 25일
Thank you for staying with us, We appreciate your feedback.