실내 수영장, 06:00 ~ 23:30 오픈, 카바나(요금 별도), 수영장 파라솔

힐튼 이스탄불 보몬티 호텔 & 컨벤션 센터 여행 후기

5 out of 5
힐튼 이스탄불 보몬티 호텔 & 컨벤션 센터
Silahsor Cad. No: 42 Bomonti Sisli, Istanbul, Istanbul

이용 후기

9.0

매우 훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 1001개 이용 후기 중 691개" "
평점 8 - 좋아요. 1001개 이용 후기 중 187개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1001개 이용 후기 중 50개" "
평점 4 - 별로예요. 1001개 이용 후기 중 27개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1001개 이용 후기 중 46개" "

9.4/10

청결 상태

9.0/10

직원 및 서비스

9.2/10

편의 시설/서비스

9.2/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.8/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

Ho

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
만족했던 여행
아주 만족스런 여행이었다. 흘룽힌 시설과 유지 및 관리등 모든것이 만족스러웠다. 다만, 오스만베이와는 다소 떨어져 있는 위치가 한가지 흠이었다.
2022년 11월에 7박 숙박함
답변 제공: Rainer Gireinger General Manager 님, 2022년 12월 2일
Dear Ho,Thank you for choosing the Hilton Istanbul Bomonti and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit to Turkey.Kind Regards,Rainer GireingerGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

KUNILL

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Marketing & Communications Team 님, 2021년 12월 7일
Dear Kunill Many thanks for being our guest and for posting your wonderful rating. We look forward to welcoming you back at Hilton Istanbul Bomonti. With kind regards, Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center

10/10 - 훌륭해요

MIRAN

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center 님, 2019년 12월 19일
Many thanks for staying at Hilton Istanbul Bomonti and taking the time to share your feedback with total 10 points. We were pleased to see that you enjoyed your overall stay with us. It is fantastic to know that we were able to show you our high level of services. Our team looks forward to welcome you back to ‘your home in Istanbul’ in near future. With kindest regards, Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center

10/10 - 훌륭해요

sukbong

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 10월에 10박 숙박함
답변 제공: Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center 님, 2019년 12월 13일
Dear Guest, Many thanks for staying at Hilton Istanbul Bomonti and taking the time to share your feedback with total 10 points. We were pleased to see that you enjoyed your overall stay with us. It is fantastic to know that we were able to show you our high level of services. Our team looks forward to welcome you back to ‘your home in Istanbul’ in near future. With kindest regards, Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good overall.
Very good for business trip. Quite a distance from touristic area but Taxi was easy to catch.
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center 님, 2019년 12월 13일
Dear Guest, Thank you very much for staying at Hilton Istanbul Bomonti and sharing your feedback, which is very important to our team. We were happy to read your review that you enjoyed your stay with us. Our concierge team is 24/7 ready to plan your day in Istanbul and assist you with your transportation needs on the lobby floor. We will be happy to welcome you back again and show you our high level of services in near future. With best regards, Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center

10/10 - 훌륭해요

seojeong

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good for business trip.
The hotel was very clean and nice in overall. I was on business trip and in executive room which was also nice. Breakfast room was quite crowded with many people and variety of the food wasn't that much. But okay.
2019년 10월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Faiza

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good hotel, easy to get a taxi and sweet staff
2024년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer General Manager 님, 2024년 4월 20일
Dear Faiza,Thank you very much for taking the time to share your experiences with us following your recent stay at Hilton Istanbul Bomonti Hotel and Conference Center.I truly hope to be able to welcome you back to the Hilton Istanbul Bomonti in not too distant future.Sincerely,Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

samet

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
we pay lots of money for this hotel and they are still charging parking fee from guests. when we checking out at hotel, i spoke with the receptionist guy about it. they can not handle it and management can not find a solutions for that. you are really crazy and big robber.
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer General Manager 님, 2024년 4월 16일
Dear samet,Thank you for taking the time to share your feedback regarding the parking situation at our hotel. We truly value your opinion and apologize for any inconvenience you experienced.We understand your frustration regarding the parking fees, and we want to clarify that the reason for the charges is due to the parking facility being managed by a separate company, not directly affiliated with the hotel. While we strive to provide the best possible experience for our guests, certain amenities, such as parking, are operated independently.However, we appreciate your input and will certainly take it into consideration as we continue to improve our services. If there's anything else we can assist you with during your stay, please don't hesitate to reach out to our team.Thank you again for choosing to stay with us.Warm regards,

10/10 - 훌륭해요

Yasir 님, Houston

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Love this property. For sure will be staying there again
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer General Manager 님, 2024년 4월 11일
Dear Yasir,Thank you very much for taking the time to share your experiences with us following your recent stay at Hilton Istanbul Bomonti Hotel and Conference Center.I truly hope to be able to welcome you back to the Hilton Istanbul Bomonti in not too distant future.Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Shahida

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
enjoyed our stay, highly recommend to those who use cars. Area around hotel is under construction and there is a long walk to the underground station.
2024년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer General Manager 님, 2024년 4월 5일
Dear Shahida,Thank you very much for taking the time to share your experiences with us following your recent stay at Hilton Istanbul Bomonti Hotel and Conference Center.I truly hope to be able to welcome you back to the Hilton Istanbul Bomonti in not too distant future.Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Harshehnaz

좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Beautiful hotel and very professional and nice staff
2024년 3월에 5박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer General Manager 님, 2024년 4월 5일
Dear Harshehnaz,Thank you for your positive review. Your feedback is most rewarding and motivation for our Team.I truly hope to be able to welcome you back to the Hilton Istanbul Bomonti in not too distant future.Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

Majdi 님, Houston

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I mistly liked the nice welcoming from the employees
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Front Office Team 님, 2024년 3월 23일
Dear Majdi, Thank you for your positive review. Your feedback on our customer service is most rewarding and motivation for our Team.I truly hope to be able to welcome you back to the Hilton Istanbul Bomonti in not too distant future.Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Ayse Gul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Geweldig!
2024년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - General Manager 님, 2024년 3월 14일
Dear Ayse Gul, Thank you for having chosen our hotel for your stay in Istanbul. Your positive review is much appreciated.We look forward to welcoming you back to the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center.With kind regards, Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

María

2024년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer General Manager 님, 2024년 3월 28일
Dear Maria,Thank you for rating us with 5 points.I truly hope to be able to welcome you back to the Hilton Istanbul Bomonti in not too distant future.Sincerely,

8/10 - 좋아요

Fawzi

2024년 2월에 7박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer General Manager 님, 2024년 3월 24일
Dear Fawzi,Thank you for rating us with 4 points.I truly hope to be able to welcome you back to the Hilton Istanbul Bomonti in not too distant future.Sincerely,Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Elena-Laura

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The stay was lovely. The staff was nice, spacious room and breakfast with nice variety.
2024년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer General Manager 님, 2024년 2월 24일
Dear Elena-Laura,Thank you for your positive review. Your feedback is most rewarding and motivation for our Team.I truly hope to be able to welcome you back to the Hilton Istanbul Bomonti in not too distant future.Sincerely,Rainer GieringerGeneral Manager

6/10 - 괜찮아요

jawad

연인과의 여행
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스
Service Not as expected for the value.
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - General Manager 님, 2024년 2월 19일
Dear Jawad:I would like to thank you for your review in regard to your recent stay with us. Our commitment is to provide each and every guest with a memorable stay and always ready to go extra mile for our guests, so I was very disappointed to learn that we failed and allowed you to depart less than satisfied. If you are ever back in Istanbul, please feel free to contact us and we will do our best to reinstate your confidence in Hilton Bomonti. Thank you again for your visit and hope to welcome you back again soon.Sincerely,Rainer GieringerGeneral Manager

8/10 - 좋아요

Peter 님, Eschweiler

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - General Manager 님, 2024년 2월 16일
Dear Peter, Thank you for having chosen our hotel for your stay in Istanbul. Your positive review is much appreciated.We look forward to welcoming you back to the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center.With kind regards, Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Ahmad

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Best hotel
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - General Manager 님, 2024년 2월 19일
Dear Ahmad, Thank you for taking the time to write a review after your recent visit.I was delighted to see you had much enjoyed your overall stay with us and I have taken the liberty to share your positive evaluation of the hotel with our Team. I look forward to the opportunity to welcome you back to our hotel soon.Kind regards,Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Ahmad

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Beste Hotel
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - General Manager 님, 2024년 2월 13일
Dear Ahmad, We were delighted to have you staying with us and I am very glad to see you enjoyed your stay at the Hilton Istanbul Bomonti.I look forward to welcoming you back again to our hotel soon.Kind regards, Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Nataliya

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Best personalized service! Incredible location with a great SPA.
2024년 2월에 6박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2024년 2월 11일
Dear Guest, Thank you for having chosen our hotel for your stay in Istanbul. Your positive review is much appreciated.We look forward to welcoming you back to the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center.With kind regards, Rainer Gieringer

10/10 - 훌륭해요

Kerstin Katja

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
Perfektes Hotel
2024년 1월에 7박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - General Manager 님, 2024년 2월 7일
Dear Kerstin Katja, Thank you for having chosen the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center for your stay in Istanbul and for taking the time to share your feedback. I was pleased to see you had enjoyed your overall stay with us and I look forward to welcoming you back in the future.With kindest regards, Rainer GieringerGeneral Manager

8/10 - 좋아요

Erol

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Insgesamt gut.
2024년 1월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Sophia

연인과의 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Overall all was great except the roads are narrow and the surrounding was not that nice!
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - General Manager 님, 2024년 2월 1일
Dear Sophia, Thank you for having chosen our hotel for your stay in Istanbul. Your positive review is much appreciated.We look forward to welcoming you back to the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center.With kind regards, Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Sara

단체 여행
좋아요: 편의 시설/서비스
2023년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - General Manager 님, 2024년 1월 24일
Dear Sara, Thank you for having chosen our hotel for your stay in Istanbul. Your positive review is much appreciated.We look forward to welcoming you back to the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center.With kind regards, Rainer GieringerGeneral Manager

8/10 - 좋아요

Mehrnaz

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - General Manager 님, 2024년 1월 22일
Dear Mehrnaz;I would like to thank you for your review in regard to your recent stay with us. Our commitment is to provide each and every guest with a memorable stay and always ready to go extra mile for our guests, so I was very disappointed to learn that we failed and allowed you to depart less than satisfied. If you are ever back in Istanbul, please feel free to contact us and we will do our best to reinstate your confidence in Hilton Istanbul Bomonti. Thank you again for your visit and hope to welcome you back again soon.Sincerely,Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

ALEXANDER

출장 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
全部最高です!
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - General Manager 님, 2024년 1월 15일
Dear ALEXANDER, I was delighted to see you had much enjoyed your overall stay with us and taking the time to post your valuable comments. This feedback is critically important to us in our ambition to become better, each single day. Once again, many thanks and we look forward to welcoming you back to the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center soon. Kindest regards,Rainer Gieringer General Manager

10/10 - 훌륭해요

Charlie Z

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 11박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - General Manager 님, 2024년 1월 15일
Dear Charlie Z, Thank you for having chosen our hotel for your stay in Istanbul. Your positive review is much appreciated.We look forward to welcoming you back to the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center.With kind regards, Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

SUNSUK

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - General Manager 님, 2024년 1월 15일
Dear SUNSUK, Thank you for having chosen the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center for your stay in Istanbul and for taking the time to share your feedback. I was pleased to see you had enjoyed your overall stay with us and I look forward to welcoming you back in the future.With kindest regards, Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Krasimira

2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - General Manager 님, 2024년 1월 15일
Dear Krasimira, Thank you for having chosen our hotel for your stay in Istanbul. Your positive review is much appreciated.We look forward to welcoming you back to the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center.With kind regards, Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Iara Claudia

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Incrível
2023년 12월에 11박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - General Manager 님, 2024년 1월 9일
Dear Lara Claudia, Thank you for having chosen our hotel for your stay in Istanbul. Your positive review is much appreciated.We look forward to welcoming you back to the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center.With kind regards, Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Mohammad

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 8박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - General Manager 님, 2024년 1월 9일
Dear Mohammad, Thank you for having chosen our hotel for your stay in Istanbul. Your positive review is much appreciated.We look forward to welcoming you back to the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center.With kind regards, Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Norbert 님, Münster

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Tolles Hotel mit guter Aussicht in den oberen Etagen. Clubzimmer bieten Zugang zur Lounge in der 34. Etage, unbedingt zu empfehlen. Zimmer sind in Ordnung und entsprechen dem Hilton Standard. Fruehstucksbuffet ist international/türkisch und sehr umfangreich.
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - General Manager 님, 2024년 1월 9일
Dear Norbert, Thank you very much for staying at the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center and for complimenting us. I was delighted to read you found our hotel satisfactory in so many aspects and hope to be able to welcome you back soon.With kind regards, Rainer GieringerGeneral Manager

8/10 - 좋아요

M.Cyrus

2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - General Manager 님, 2024년 1월 15일
Dear M.Cyrus, Thank you for having chosen our hotel for your stay in Istanbul. Your positive review is much appreciated.We look forward to welcoming you back to the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center.With kind regards, Rainer GieringerGeneral Manager

4/10 - 별로예요

Zengin

2023년 12월에 5박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - Genel Müdür 님, 2023년 12월 25일
Sayın Zengin,Güzel puanlamanız için çok teşekkür ederiz, otelimizden mutlu ayrılmanıza çok sevindik.En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle.Saygılarımla,Rainer GieringerGenel Müdür

10/10 - 훌륭해요

Ogün

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - Genel Müdür 님, 2023년 12월 19일
Sayın Ogün,Güzel puanlamanız için çok teşekkür ederiz, otelimizden mutlu ayrılmanıza çok sevindik.En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle.Saygılarımla,Rainer GieringerGenel Müdür

10/10 - 훌륭해요

Simon

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - General Manager 님, 2023년 12월 19일
Dear Simon, Thank you for having chosen our hotel for your stay in Istanbul. Your positive review is much appreciated.We look forward to welcoming you back to the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center.With kind regards, Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

mehdi 님, thornhill

출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Perfect place to stay
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - General Manager 님, 2023년 12월 19일
Dear Mehdi, Thank you for having chosen our hotel for your stay in Istanbul. Your positive review is much appreciated.We look forward to welcoming you back to the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center.With kind regards, Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

mehdi 님, thornhill

2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - General Manager 님, 2023년 12월 19일
Dear Mehdi,Thank you for having chosen our hotel for your stay in Istanbul. Your positive review is much appreciated.We look forward to welcoming you back to the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center.With kind regards, Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Ali

2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - Genel Müdür 님, 2023년 12월 19일
Sayın Ali,Güzel puanlamanız için çok teşekkür ederiz, otelimizden mutlu ayrılmanıza çok sevindik.En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle.Saygılarımla,Rainer GieringerGenel Müdür

10/10 - 훌륭해요

Murat

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - Genel Müdür 님, 2023년 12월 11일
Sayın Murat Bey,Güzel puanlamanız için çok teşekkür ederiz, otelimizden mutlu ayrılmanıza çok sevindik.En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle.Saygılarımla,Rainer GieringerGenel Müdür

8/10 - 좋아요

AMADOU CHAIKOU

2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - General Manager 님, 2023년 12월 11일
Dear AMADOU CHAIKOU,I would like to thank you for your review in regard to your recent stay with us. Our commitment is to provide each and every guest with a memorable stay and always ready to go extra mile for our guests, so I was very disappointed to learn that we failed and allowed you to depart less than satisfied. If you are ever back in Istanbul, please feel free to contact us and we will do our best to reinstate your confidence in Hilton Bomonti. Thank you again for your visit and hope to welcome you back again soon.Sincerely,Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Ercan

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Harika temiz bir otel
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - Genel Müdür 님, 2023년 12월 11일
Sayın Ercan Bey,Güzel puanlamanız için çok teşekkür ederiz, otelimizden mutlu ayrılmanıza çok sevindik.En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle.Saygılarımla,Rainer GieringerGenel Müdür

10/10 - 훌륭해요

Samira

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Fijne service
2023년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - General Manager 님, 2023년 12월 8일
Dear Samira, Thank you for having chosen our hotel for your stay in Istanbul. Your positive review is much appreciated.We look forward to welcoming you back to the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center.With kind regards, Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

zafer

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - Genel Müdür 님, 2023년 12월 8일
Sayın Zafer,Güzel puanlamanız için çok teşekkür ederiz, otelimizden mutlu ayrılmanıza çok sevindik.En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle.Saygılarımla,Rainer GieringerGenel Müdür

10/10 - 훌륭해요

angela

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hotel waa 5 star and amazing, beakfast was limited, but we had an executive room so had access to the lounge which was well worth it, But istanbul is a no go, too much traffic and i mean traffic, i would never go back, if it wasnt for the hotel the break away would of been a nightmare. Avoid istanbul complete chaos of a city
2023년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer General Manager 님, 2023년 12월 1일
Dear Angela,Many thanks for being our guest and for posting your wonderful rating. We look forward to welcoming you back at Hilton Istanbul Bomonti.With kind regards,Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Kevin

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
This Hilton Hotel is the best I have ever stayed at. Top notch service from everyone. The cleaning staff is exceptional. The breakfast presentation is wonderful. HUGE varieties of food, everything you can imagine. The front desk staff was very helpful even when I had lost my debit card and then needed to extend my stay. When I return I will not stay anywhere else.
2023년 11월에 5박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer General Manager 님, 2023년 12월 1일
Dear Kevin,Many thanks for being our guest and for posting your wonderful rating. We look forward to welcoming you back at Hilton Istanbul Bomonti.With kind regards,Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Moosa

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 청결 상태
It is fine.
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer General Manager 님, 2023년 12월 1일
Dear Moosa,Many thanks for being our guest and for posting your wonderful rating. We look forward to welcoming you back at Hilton Istanbul Bomonti.With kind regards,Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Madhi

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2023년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - General Manager 님, 2023년 11월 27일
Dear Mahdi, Thank you for having chosen our hotel for your stay in Istanbul. Your positive review is much appreciated.We look forward to welcoming you back to the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center.With kind regards, Rainer GieringerGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Rainer Gieringer - General Manager 님, 2023년 11월 21일
Dear Guest, Thank you for having chosen our hotel for your stay in Istanbul. Your positive review is much appreciated.We look forward to welcoming you back to the Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center.With kind regards, Rainer GieringerGeneral Manager