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평점 10 - 훌륭해요. 1004개 이용 후기 중 515개" "
10 - 훌륭해요
515
평점 8 - 좋아요. 1004개 이용 후기 중 336개" "
8 - 좋아요
336
평점 6 - 괜찮아요. 1004개 이용 후기 중 88개" "
6 - 괜찮아요
88
평점 4 - 별로예요. 1004개 이용 후기 중 34개" "
4 - 별로예요
34
평점 2 - 너무 별로예요. 1004개 이용 후기 중 31개" "
2 - 너무 별로예요
31
9.0/10
청결 상태
8.8/10
직원 및 서비스
8.0/10
편의 시설/서비스
8.6/10
숙박 시설 상태 및 시설
8.6/10
친환경
이용 후기
10/10 - 훌륭해요
MINSOO KWON
2022년 7월 5일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가성비 있는 위치 좋은 호텍
위치가 매우 좋고
조식 괜찮고
가성비 있는 호텔
직원 친절
방도 괜찮은 편임
MINSOO KWON
2022년 7월에 2박 숙박함
4/10 - 별로예요
Dongwoo
출장 여행
2021년 12월 17일
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Dongwoo
2021년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: . 님, 2021년 12월 30일
Dear Dongwoo
Thank you very much! We really apreciate your comments.
Ibis Larco Miraflores
8/10 - 좋아요
TAEHYUN
출장 여행
2021년 10월 18일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
난방이 약해서 약간 춥고, 샤워기 호스가 없는 것 빼고는 충장 목적에 잘 맞는 호텔임. 최고 조건은 위치. 라꼬마르 쇼핑목 근처로 해변도 가깝고 식당, 쇼핑몰 등 여러가지 주변 시설이 이용하기 좋음.
TAEHYUN
2021년 10월에 4박 숙박함
8/10 - 좋아요
SEEYONG
출장 여행
2019년 12월 14일
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
비즈니스 출장 적합
미라플로레스 위치하여 안전하고 출장에 적합한 호텔입니다.
SEEYONG
2019년 12월에 1박 숙박함
6/10 - 괜찮아요
실제 이용하신 고객
2019년 8월 19일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
그럭저럭...
출장으로는 만족스런 호텔. 하지만 가끔 직원들의 응대가 좀 불친절할때가 있었고 방음이 전혀 안되서 옆방 앞방 엘리베이터 소음 다 들림.
실제 이용하신 고객
2019년 8월에 7박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2019년 6월 10일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Nice staying
Good locations
실제 이용하신 고객
2019년 6월에 2박 숙박함
8/10 - 좋아요
soyoung
2019년 6월 3일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
soyoung
2019년 5월에 5박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
지웅
2019년 4월 17일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
지웅
2019년 3월에 12박 숙박함
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2019년 4월 14일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
they don´t have refrigerator.so i feel uncomfortable,
실제 이용하신 고객
2019년 4월에 2박 숙박함
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2019년 2월 2일
좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
직원들이 영어를 잘 못함. 아침이 30솔인데 질에 비해 너무 비싼편.. 위치는 좋음. 냉장고 없음. 물 없음.
실제 이용하신 고객
2019년 1월에 2박 숙박함
6/10 - 괜찮아요
실제 이용하신 고객
2019년 1월 31일
실제 이용하신 고객
2019년 1월에 2박 숙박함
8/10 - 좋아요
phuong
연인과의 여행
2024년 5월 22일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Convenient location. Friendly staff. Decent breakfast although the choices are limited. Only provided the bath towels, no face or hand towels. The bed sheets make so much noises and the walls between rooms are extremely thin that we feel they are in our room.
phuong
2024년 5월에 1박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
JAIME
2024년 5월 15일
JAIME
2024년 5월에 2박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
Mayra Alexandra
2024년 5월 14일
.
Mayra Alexandra
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 5월 14일
Dear MayraWe appreciate your many comments regarding your stay at {hotel}. It's always a pleasure to receive compliments. We will extend your nice comments to our team. I am sure that these comments will serve as an encouragement to our entire team as they continually strive to improve the quality of our services. Thanking you once again for sharing your experience with us and hoping that your next visit is as pleasant as the previous one. Receive a cordial greeting. Janeth Flores General Manager
8/10 - 좋아요
ELDRICK 님, NOORD
출장 여행
2024년 5월 14일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
the room smell smoke
ELDRICK
2024년 5월에 6박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 5월 14일
Dear EldrickThank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Lima Larco Miraflores. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.We are sorry that your experience with us did not meet your expectations. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,Janeth FloresGeneral Manager
6/10 - 괜찮아요
Carlos 님, New York
가족 여행
2024년 5월 13일
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
The room is too small plus those bed are to easy to move around they are not steady
Carlos
2024년 5월에 8박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 5월 14일
Dear CarlosThank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Lima Larco Miraflores. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.We are sorry that your experience with us did not meet your expectations. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,Janeth FloresGeneral Manager
10/10 - 훌륭해요
Edmundo 님, SAO PAULO
출장 여행
2024년 4월 29일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very good hotel in Lima. Good room and bed, clean bathroom and good shower. Excellent breakfast and price.
Edmundo
2024년 4월에 5박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 5월 14일
Estimado EdmundoGracias por tomarse el tiempo de contarnos su experiencia en el ibis Lima Larco Miraflores. En Ibis, nos esforzamos por brindar una experiencia de servicio superior para cada cliente; por lo tanto, su opinión es muy importante para nosotros. Tenga la seguridad de que estamos tomando las medidas adecuadas para abordar el problema y evitar que ocurra en el futuro.Reciba un cordial saludo.Janeth FloresGeneral Manager
8/10 - 좋아요
Wendy
가족 여행
2024년 4월 29일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
location
Wendy
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 5월 14일
Dear WendyThank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Lima Larco Miraflores. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.We are sorry that your experience with us did not meet your expectations. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,Janeth FloresGeneral Manager
6/10 - 괜찮아요
VERONICA LEONOR 님, CANCUN
가족 여행
2024년 4월 26일
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
So es pet friendly hay que mantenerlo muy limpio las alfombras manchadas y sillones del Lobby
VERONICA LEONOR
2024년 4월에 17박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 5월 14일
Dear VeronicaThank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Lima Larco Miraflores. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.We are sorry that your experience with us did not meet your expectations. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,Janeth FloresGeneral Manager
2/10 - 너무 별로예요
???
2024년 4월 24일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
???
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 5월 14일
Dear Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Lima Larco Miraflores. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.We are sorry that your experience with us did not meet your expectations. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,Janeth FloresGeneral Manager
10/10 - 훌륭해요
Michael
2024년 4월 22일
Michael
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 5월 14일
Estimado MichaelGracias por tomarse el tiempo de contarnos su experiencia en el ibis Lima Larco Miraflores. En Ibis, nos esforzamos por brindar una experiencia de servicio superior para cada cliente; por lo tanto, su opinión es muy importante para nosotros. Tenga la seguridad de que estamos tomando las medidas adecuadas para abordar el problema y evitar que ocurra en el futuro.Reciba un cordial saludo.Janeth FloresGeneral Manager
10/10 - 훌륭해요
Lynette
연인과의 여행
2024년 4월 21일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We had a wonderful stay at ibis Larco Miraflores! The staff was amazing and made our stay fantastic!! They helped us with late check out and holding our bags while we explored other cities. The breakfast was great with lots of options, excellent location too. We are looking forward to our next stay there!
Lynette
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 5월 14일
Dear LynetteWe appreciate your many comments regarding your stay at hotel. It's always a pleasure to receive compliments. We will extend your nice comments to our team. I am sure that these comments will serve as an encouragement to our entire team as they continually strive to improve the quality of our services. Thanking you once again for sharing your experience with us and hoping that your next visit is as pleasant as the previous one. Receive a cordial greeting. Janeth Flores General Manager
10/10 - 훌륭해요
Federico
2024년 4월 19일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Ok
Federico
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 5월 14일
Estimado FedericoGracias por tomarse el tiempo de contarnos su experiencia en el ibis Lima Larco Miraflores. En Ibis, nos esforzamos por brindar una experiencia de servicio superior para cada cliente; por lo tanto, su opinión es muy importante para nosotros. Tenga la seguridad de que estamos tomando las medidas adecuadas para abordar el problema y evitar que ocurra en el futuro.Reciba un cordial saludo.Janeth FloresGeneral Manager
8/10 - 좋아요
Geraldine
연인과의 여행
2024년 4월 19일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I like to stay there because it is close to lot of places. It is clean and quiet.
Geraldine
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 5월 14일
Dear GeraldineThank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Lima Larco Miraflores. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.We are sorry that your experience with us did not meet your expectations. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,Janeth FloresGeneral Manager
10/10 - 훌륭해요
SANDRO
2024년 4월 19일
SANDRO
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 5월 14일
Estimado SandroGracias por tomarse el tiempo de contarnos su experiencia en el ibis Lima Larco Miraflores. En Ibis, nos esforzamos por brindar una experiencia de servicio superior para cada cliente; por lo tanto, su opinión es muy importante para nosotros. Tenga la seguridad de que estamos tomando las medidas adecuadas para abordar el problema y evitar que ocurra en el futuro.Reciba un cordial saludo.Janeth FloresGeneral Manager
8/10 - 좋아요
Federico
2024년 4월 18일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Ok
Federico
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 5월 14일
Dear FedericoThank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Lima Larco Miraflores. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.We are sorry that your experience with us did not meet your expectations. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,Janeth FloresGeneral Manager
8/10 - 좋아요
Irawati
연인과의 여행
2024년 4월 17일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The facility is clean, breakfast is not that good, cold oatmeal, scramble eggs doesn’t look that appealing.
Irawati
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 5월 14일
Dear IrawatiThank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Lima Larco Miraflores. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.We are sorry that your experience with us did not meet your expectations. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,Janeth FloresGeneral Manager
6/10 - 괜찮아요
Maria
2024년 4월 15일
Maria
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 5월 14일
Dear MariaThank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Lima Larco Miraflores. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.We are sorry that your experience with us did not meet your expectations. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,Janeth FloresGeneral Manager
10/10 - 훌륭해요
alberto
2024년 4월 7일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I will stay again
alberto
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 4월 16일
Dear AlbertWe are really sorry reading about your experience in our hotel. We hope you give us a chance to assist you better in a near future.Dear Ken. We are really sorry reading about your experience in our hotel. We hope you give us a chance to assist you better in a near future.Muchas gracias por su valoraciónThank you very much! We really apreciate your comments.Thank you very much! Janeth FloresGeneral Manager
8/10 - 좋아요
NORA
2024년 3월 24일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Closed to interesting places
NORA
2024년 3월에 12박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 3월 31일
Dear NoraThank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Lima Larco Miraflores. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.We are sorry that your experience with us did not meet your expectations. Due to coronavirus we had to limit access to rooms for cleaning for a time; However, currently we have already improved our cleaning process. We hope to serve you again in the next opportunity.Indeed, due to the coronavirus, we had to restrict access to the rooms for safety reasons of our guests and collaborators; However, we have already regularized this situation by complying with the international protocols established by our chain.At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. In the next few days we will be communicating with you.Sincerely,Janeth FloresGeneral Manager Ibis Lima Larco Miraflores
10/10 - 훌륭해요
Malgorzata
연인과의 여행
2024년 3월 24일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent location. Close to the ocean. No fuss simple accommodation. Clean.
Malgorzata
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 3월 31일
Dear MalgorzataWe appreciate your many comments regarding your stay at {hotel}. It's always a pleasure to receive compliments. We will extend your nice comments to our team. I am sure that these comments will serve as an encouragement to our entire team as they continually strive to improve the quality of our services. Thanking you once again for sharing your experience with us and hoping that your next visit is as pleasant as the previous one. Receive a cordial greeting. Janeth Flores General Manager
8/10 - 좋아요
Antonio
출장 여행
2024년 3월 24일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Dos ocasiones me ocurrió que todavía no terminaba de desayunar y ya habían recojido mi jugo, mis cubiertos, parece que los meseros estan siempre acelerados de que ya termines. Excepto el servicio de Andrea muy bien.
Antonio
2024년 3월에 5박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 3월 31일
Estimado AntonioGracias por tomarse el tiempo de contarnos su experiencia en el ibis Lima Larco Miraflores. Lamento que su experiencia no cumpliera con sus expectativas; permítanme expresar mis más sinceras disculpas.En Ibis, nos esforzamos por brindar una experiencia de servicio superior para cada cliente; por lo tanto, su opinión es muy importante para nosotros. Tenga la seguridad de que estamos tomando las medidas adecuadas para abordar el problema y evitar que ocurra en el futuro.Agradecemos que comparta sus inquietudes y esperamos que nos brinde la oportunidad de brindarle un mejor servicio en un futuro cercano. En los próximos días nos estaremos comunicando con usted.Reciba un cordial saludo.Janeth FloresGeneral Manager
10/10 - 훌륭해요
Manuel
2024년 3월 21일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Un buen lugar cercano a todo
Manuel
2024년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 3월 31일
Estimado Sr. ManuelLamentamos que su experiencia en nuestro hotel no haya cubierto sus expectativas. Agradecemos sus comentarios y estamos tomándolo en cuenta para mejorar. Esperamos poder atenderlos mejor en una próxima oportunidad Muchas gracias por su valoraciónJaneth FloresGeneral Manager
4/10 - 별로예요
Ivan
출장 여행
2024년 3월 17일
좋아요: 청결 상태
very noisy, not well insulated from the outside,
Ivan
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 3월 31일
Dear IvanThank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Lima Larco Miraflores. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.We are sorry that your experience with us did not meet your expectations. Due to coronavirus we had to limit access to rooms for cleaning for a time; However, currently we have already improved our cleaning process. We hope to serve you again in the next opportunity.Indeed, due to the coronavirus, we had to restrict access to the rooms for safety reasons of our guests and collaborators; However, we have already regularized this situation by complying with the international protocols established by our chain.At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. In the next few days we will be communicating with you.Sincerely,Janeth FloresGeneral Manager Ibis Lima Larco Miraflores
10/10 - 훌륭해요
Junior
2024년 3월 16일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
.
Junior
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 3월 31일
Estimado Sr. JuniorLamentamos que su experiencia en nuestro hotel no haya cubierto sus expectativas. Agradecemos sus comentarios y estamos tomándolo en cuenta para mejorar. Esperamos poder atenderlos mejor en una próxima oportunidad Muchas gracias por su valoraciónJaneth FloresGeneral Manager
10/10 - 훌륭해요
David 님, Las Vegas
2024년 3월 15일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
David
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 3월 31일
Estimado Sr. DavidLamentamos que su experiencia en nuestro hotel no haya cubierto sus expectativas. Agradecemos sus comentarios y estamos tomándolo en cuenta para mejorar. Esperamos poder atenderlos mejor en una próxima oportunidad Muchas gracias por su valoraciónJaneth FloresGeneral Manager
8/10 - 좋아요
Victor A
2024년 3월 13일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Buena localización
Victor A
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 3월 13일
Estimado VictorLe agradecemos enormemente sus comentarios en relación a su estancia en hotel. Es siempre un placer recibir comentarios positivos. Haremos extensivos sus agradables observaciones a nuestro equipo. Estoy seguro que estos comentarios servirán de estímulo a todo nuestro equipo ya que continuamente se esfuerza en mejorar la calidad de nuestros servicios. Agradeciéndole una vez mas que haya compartido su experiencia con nosotros y esperando que su próxima visita sea tan agradable como la previa. Reciba un cordial saludo. Janeth Flores General Manager
10/10 - 훌륭해요
Jaime
2024년 3월 10일
좋아요: 직원 및 서비스
Jaime
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 3월 13일
Dear Jaime We greatly appreciate your comments regarding your hotel stay.It's always a pleasure to receive compliments. We will extend your nice comments to our team.I am sure that these comments will serve as encouragement to our entire team as they continually strive to improve the quality of our services.Thanking you once again for sharing your experience with us and hoping that your next visit is as pleasant as the previous one.Receive a cordial greeting.Janeth Flores General Manager
10/10 - 훌륭해요
Breanne
연인과의 여행
2024년 3월 9일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The young lady at the transportation desk by the front door was extremely helpful. She scheduled our taxis to and from a few different places which was helpful (she does work for the hotel, but her presence inside the hotel made our trip much easier and I thought it would be good to know for future guests).
You need to use your room key to make the elevator work which adds a nice level of safety. The hotel is located in a great area - walkable to many places.
Breanne
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 3월 13일
Dear BreanneWe greatly appreciate your comments regarding your hotel stay.It's always a pleasure to receive compliments. We will extend your nice comments to our team.I am sure that these comments will serve as encouragement to our entire team as they continually strive to improve the quality of our services.Thanking you once again for sharing your experience with us and hoping that your next visit is as pleasant as the previous one.Receive a cordial greeting.Janeth Flores General Manager
10/10 - 훌륭해요
ursula
2024년 3월 8일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Todo muy bonito del hotel el servicio excelente lo unico que pido esque pongan mas toallas en los cuartos , porque no ponen toallas pequeñas para secarse el cabello ni cara, despues todo super bien , mi hija y yo tuvimos muy bonita experiencia ,gracias
ursula
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 3월 13일
Estimada UrsulaLe agradecemos enormemente sus comentarios en relación a su estancia en hotel. Es siempre un placer recibir comentarios positivos. Haremos extensivos sus agradables observaciones a nuestro equipo. Estoy seguro que estos comentarios servirán de estímulo a todo nuestro equipo ya que continuamente se esfuerza en mejorar la calidad de nuestros servicios. Agradeciéndole una vez mas que haya compartido su experiencia con nosotros y esperando que su próxima visita sea tan agradable como la previa. Reciba un cordial saludo. Janeth Flores General Manager
10/10 - 훌륭해요
Carlos
연인과의 여행
2024년 2월 26일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hotel muy bien ubicado, habitaciones con todas las comodidades y excelente atencion del personal.
Carlos
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 2월 27일
Estimada CarmenLe agradecemos enormemente sus comentarios en relación a su estancia en hotel. Es siempre un placer recibir comentarios positivos. Haremos extensivos sus agradables observaciones a nuestro equipo. Estoy seguro que estos comentarios servirán de estímulo a todo nuestro equipo ya que continuamente se esfuerza en mejorar la calidad de nuestros servicios. Agradeciéndole una vez mas que haya compartido su experiencia con nosotros y esperando que su próxima visita sea tan agradable como la previa. Reciba un cordial saludo. Janeth Flores General Manager
10/10 - 훌륭해요
Jo
2024년 2월 23일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good overall
Jo
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 2월 27일
Dear JoWe greatly appreciate your comments regarding your hotel stay.It's always a pleasure to receive compliments. We will extend your nice comments to our team.I am sure that these comments will serve as encouragement to our entire team as they continually strive to improve the quality of our services.Thanking you once again for sharing your experience with us and hoping that your next visit is as pleasant as the previous one.Receive a cordial greeting.Janeth Flores General Manager
10/10 - 훌륭해요
Patricia
2024년 2월 22일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Awesome location!
Patricia
2024년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 2월 27일
Dear PatriciaWe greatly appreciate your comments regarding your hotel stay.It's always a pleasure to receive compliments. We will extend your nice comments to our team.I am sure that these comments will serve as encouragement to our entire team as they continually strive to improve the quality of our services.Thanking you once again for sharing your experience with us and hoping that your next visit is as pleasant as the previous one.Receive a cordial greeting.Janeth Flores General Manager
10/10 - 훌륭해요
Cecilia
가족 여행
2024년 2월 21일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
My gratitude and appreciation for the special care towards my sister. She felt secure and comfortable. She was delighted with the breakfast menu. The environment was clean and well maintained and organized.
Cecilia
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 2월 27일
Dear CeciliaWe greatly appreciate your comments regarding your hotel stay.It's always a pleasure to receive compliments. We will extend your nice comments to our team.I am sure that these comments will serve as encouragement to our entire team as they continually strive to improve the quality of our services.Thanking you once again for sharing your experience with us and hoping that your next visit is as pleasant as the previous one.Receive a cordial greeting.Janeth Flores General Manager
10/10 - 훌륭해요
Cecilia
2024년 2월 15일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Cecilia
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 2월 27일
Estimada CeciliaLe agradecemos enormemente sus comentarios en relación a su estancia en hotel. Es siempre un placer recibir comentarios positivos. Haremos extensivos sus agradables observaciones a nuestro equipo. Estoy seguro que estos comentarios servirán de estímulo a todo nuestro equipo ya que continuamente se esfuerza en mejorar la calidad de nuestros servicios. Agradeciéndole una vez mas que haya compartido su experiencia con nosotros y esperando que su próxima visita sea tan agradable como la previa. Reciba un cordial saludo. Janeth Flores General Manager
10/10 - 훌륭해요
Jorge
2024년 2월 14일
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
it excelent
Jorge
2024년 2월에 7박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 2월 27일
Dear JorgeWe greatly appreciate your comments regarding your hotel stay.It's always a pleasure to receive compliments. We will extend your nice comments to our team.I am sure that these comments will serve as encouragement to our entire team as they continually strive to improve the quality of our services.Thanking you once again for sharing your experience with us and hoping that your next visit is as pleasant as the previous one.Receive a cordial greeting.Janeth Flores General Manager
6/10 - 괜찮아요
실제 이용하신 고객
출장 여행
2024년 2월 11일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
This Hotel Not As Good As Before The Pandemic
Hotel well maintained, excellent area to be located in. Everything you need all around. Just hotel removed some amenities from the rooms that were available before the Pandemic.
실제 이용하신 고객
2024년 2월에 6박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 2월 27일
Dear AnonymousWe appreciate the time you have taken to send us your comments about your hotel stay.We are extremely sorry that your experience did not meet your expectations; Please allow us to extend our most sincere apologies.At our hotel, we strive to provide quality service to each of our clients, which is why your comments are very important to us. Please rest assured that we will take the necessary measures to ensure that what happened during your stay does not happen again.We sincerely appreciate that you have shared this matter with us and we trust that you will give us another opportunity to provide you with optimal service.Receive a cordial greeting.Janeth Flores General Manager
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
출장 여행
2024년 2월 10일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Quiet not like Airbnb’s
Great check in. The key is quiet so you can sleep. No noises. No car alarms honking horns or roaring motorcycles. Double glass sound proof. Black out shades so you can sleep. Great multilingual staff. Can walk to beach and mall , Marriott AC and Pullman. Air conditioning WiFi and English TV worked well. Security great. Great value. Not wasteful.
실제 이용하신 고객
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 2월 10일
DearWe greatly appreciate your comments regarding your stay at our hotel. It's always a pleasure to receive compliments.We will extend your nice comments to our team. I am sure that these comments will serve as an encouragement to our entire team as they continually strive to improve the quality of our services.Thanking you once again for sharing your experience with us and hoping that your next visit is as pleasant as the previous one.Receive a cordial greeting.Janet FloresGerente general
10/10 - 훌륭해요
Wakas
2024년 2월 8일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Wakas
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 2월 10일
Estimado WakasLe agradecemos enormemente sus comentarios en relación a su estancia en nuestro hotel. Es siempre un placer recibir comentarios positivos. Haremos extensivos sus agradables observaciones a nuestro equipo. Estoy seguro que estos comentarios servirán de estímulo a todo nuestro equipo ya que continuamente se esfuerza en mejorar la calidad de nuestros servicios. Agradeciéndole una vez mas que haya compartido su experiencia con nosotros y esperando que su próxima visita sea tan agradable como la previa. Reciba un cordial saludo. Janeth Flores General Manager
8/10 - 좋아요
Thomas
2024년 2월 5일
Thomas
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 2월 10일
Estimado ThomasLe agradecemos enormemente sus comentarios en relación a su estancia en nuestro hotel. Es siempre un placer recibir comentarios positivos. Haremos extensivos sus agradables observaciones a nuestro equipo. Estoy seguro que estos comentarios servirán de estímulo a todo nuestro equipo ya que continuamente se esfuerza en mejorar la calidad de nuestros servicios. Agradeciéndole una vez mas que haya compartido su experiencia con nosotros y esperando que su próxima visita sea tan agradable como la previa. Reciba un cordial saludo. Janeth Flores General Manager