표시된 모든 이용 후기는 실제 고객 경험을 기반으로 하며, 저희를 통해 숙박을 예약하신 고객님만이 이용 후기를 제출하실 수 있습니다. 저희는 지침에 따라 이용 후기를 검증하고 긍정적인 이용 후기와 부정적인 이용 후기를 모두 게시합니다.자세한 정보새 창에서 열림
평점 10 - 훌륭해요. 1004개 이용 후기 중 513개" "
10 - 훌륭해요
513
평점 8 - 좋아요. 1004개 이용 후기 중 339개" "
8 - 좋아요
339
평점 6 - 괜찮아요. 1004개 이용 후기 중 87개" "
6 - 괜찮아요
87
평점 4 - 별로예요. 1004개 이용 후기 중 34개" "
4 - 별로예요
34
평점 2 - 너무 별로예요. 1004개 이용 후기 중 31개" "
2 - 너무 별로예요
31
9.0/10
청결 상태
8.8/10
직원 및 서비스
8.0/10
편의 시설/서비스
8.6/10
숙박 시설 상태 및 시설
8.6/10
친환경
이용 후기
10/10 - 훌륭해요
MINSOO KWON
2022년 7월 5일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가성비 있는 위치 좋은 호텍
위치가 매우 좋고
조식 괜찮고
가성비 있는 호텔
직원 친절
방도 괜찮은 편임
MINSOO KWON
2022년 7월에 2박 숙박함
4/10 - 별로예요
Dongwoo
출장 여행
2021년 12월 17일
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Dongwoo
2021년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: . 님, 2021년 12월 30일
Dear Dongwoo
Thank you very much! We really apreciate your comments.
Ibis Larco Miraflores
8/10 - 좋아요
TAEHYUN
출장 여행
2021년 10월 18일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
난방이 약해서 약간 춥고, 샤워기 호스가 없는 것 빼고는 충장 목적에 잘 맞는 호텔임. 최고 조건은 위치. 라꼬마르 쇼핑목 근처로 해변도 가깝고 식당, 쇼핑몰 등 여러가지 주변 시설이 이용하기 좋음.
TAEHYUN
2021년 10월에 4박 숙박함
8/10 - 좋아요
SEEYONG
출장 여행
2019년 12월 14일
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
비즈니스 출장 적합
미라플로레스 위치하여 안전하고 출장에 적합한 호텔입니다.
SEEYONG
2019년 12월에 1박 숙박함
6/10 - 괜찮아요
실제 이용하신 고객
2019년 8월 19일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
그럭저럭...
출장으로는 만족스런 호텔. 하지만 가끔 직원들의 응대가 좀 불친절할때가 있었고 방음이 전혀 안되서 옆방 앞방 엘리베이터 소음 다 들림.
실제 이용하신 고객
2019년 8월에 7박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2019년 6월 10일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Nice staying
Good locations
실제 이용하신 고객
2019년 6월에 2박 숙박함
8/10 - 좋아요
soyoung
2019년 6월 3일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
soyoung
2019년 5월에 5박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
지웅
2019년 4월 17일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
지웅
2019년 3월에 12박 숙박함
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2019년 4월 14일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
they don´t have refrigerator.so i feel uncomfortable,
실제 이용하신 고객
2019년 4월에 2박 숙박함
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2019년 2월 2일
좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
직원들이 영어를 잘 못함. 아침이 30솔인데 질에 비해 너무 비싼편.. 위치는 좋음. 냉장고 없음. 물 없음.
실제 이용하신 고객
2019년 1월에 2박 숙박함
6/10 - 괜찮아요
실제 이용하신 고객
2019년 1월 31일
실제 이용하신 고객
2019년 1월에 2박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
kwang jae
2018년 10월 7일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
kwang jae
2018년 10월에 1박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
kwang jae
2018년 10월 6일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
kwang jae
2018년 10월에 1박 숙박함
2/10 - 너무 별로예요
???
2024년 4월 24일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
???
2024년 4월에 2박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
Lynette
연인과의 여행
2024년 4월 21일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We had a wonderful stay at ibis Larco Miraflores! The staff was amazing and made our stay fantastic!! They helped us with late check out and holding our bags while we explored other cities. The breakfast was great with lots of options, excellent location too. We are looking forward to our next stay there!
Lynette
2024년 3월에 1박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
Federico
2024년 4월 19일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Ok
Federico
2024년 4월에 2박 숙박함
8/10 - 좋아요
Geraldine
연인과의 여행
2024년 4월 19일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I like to stay there because it is close to lot of places. It is clean and quiet.
Geraldine
2024년 4월에 2박 숙박함
8/10 - 좋아요
Federico
2024년 4월 18일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Ok
Federico
2024년 4월에 3박 숙박함
8/10 - 좋아요
Irawati
연인과의 여행
2024년 4월 17일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The facility is clean, breakfast is not that good, cold oatmeal, scramble eggs doesn’t look that appealing.
Irawati
2024년 4월에 3박 숙박함
6/10 - 괜찮아요
Maria
2024년 4월 15일
Maria
2024년 4월에 2박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
alberto
2024년 4월 7일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I will stay again
alberto
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 4월 16일
Dear AlbertWe are really sorry reading about your experience in our hotel. We hope you give us a chance to assist you better in a near future.Dear Ken. We are really sorry reading about your experience in our hotel. We hope you give us a chance to assist you better in a near future.Muchas gracias por su valoraciónThank you very much! We really apreciate your comments.Thank you very much! Janeth FloresGeneral Manager
8/10 - 좋아요
NORA
2024년 3월 24일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Closed to interesting places
NORA
2024년 3월에 12박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 3월 31일
Dear NoraThank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Lima Larco Miraflores. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.We are sorry that your experience with us did not meet your expectations. Due to coronavirus we had to limit access to rooms for cleaning for a time; However, currently we have already improved our cleaning process. We hope to serve you again in the next opportunity.Indeed, due to the coronavirus, we had to restrict access to the rooms for safety reasons of our guests and collaborators; However, we have already regularized this situation by complying with the international protocols established by our chain.At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. In the next few days we will be communicating with you.Sincerely,Janeth FloresGeneral Manager Ibis Lima Larco Miraflores
10/10 - 훌륭해요
Malgorzata
연인과의 여행
2024년 3월 24일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent location. Close to the ocean. No fuss simple accommodation. Clean.
Malgorzata
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 3월 31일
Dear MalgorzataWe appreciate your many comments regarding your stay at {hotel}. It's always a pleasure to receive compliments. We will extend your nice comments to our team. I am sure that these comments will serve as an encouragement to our entire team as they continually strive to improve the quality of our services. Thanking you once again for sharing your experience with us and hoping that your next visit is as pleasant as the previous one. Receive a cordial greeting. Janeth Flores General Manager
8/10 - 좋아요
Antonio
출장 여행
2024년 3월 24일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Dos ocasiones me ocurrió que todavía no terminaba de desayunar y ya habían recojido mi jugo, mis cubiertos, parece que los meseros estan siempre acelerados de que ya termines. Excepto el servicio de Andrea muy bien.
Antonio
2024년 3월에 5박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 3월 31일
Estimado AntonioGracias por tomarse el tiempo de contarnos su experiencia en el ibis Lima Larco Miraflores. Lamento que su experiencia no cumpliera con sus expectativas; permítanme expresar mis más sinceras disculpas.En Ibis, nos esforzamos por brindar una experiencia de servicio superior para cada cliente; por lo tanto, su opinión es muy importante para nosotros. Tenga la seguridad de que estamos tomando las medidas adecuadas para abordar el problema y evitar que ocurra en el futuro.Agradecemos que comparta sus inquietudes y esperamos que nos brinde la oportunidad de brindarle un mejor servicio en un futuro cercano. En los próximos días nos estaremos comunicando con usted.Reciba un cordial saludo.Janeth FloresGeneral Manager
10/10 - 훌륭해요
Manuel
2024년 3월 21일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Un buen lugar cercano a todo
Manuel
2024년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 3월 31일
Estimado Sr. ManuelLamentamos que su experiencia en nuestro hotel no haya cubierto sus expectativas. Agradecemos sus comentarios y estamos tomándolo en cuenta para mejorar. Esperamos poder atenderlos mejor en una próxima oportunidad Muchas gracias por su valoraciónJaneth FloresGeneral Manager
4/10 - 별로예요
Ivan
출장 여행
2024년 3월 17일
좋아요: 청결 상태
very noisy, not well insulated from the outside,
Ivan
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 3월 31일
Dear IvanThank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Lima Larco Miraflores. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.We are sorry that your experience with us did not meet your expectations. Due to coronavirus we had to limit access to rooms for cleaning for a time; However, currently we have already improved our cleaning process. We hope to serve you again in the next opportunity.Indeed, due to the coronavirus, we had to restrict access to the rooms for safety reasons of our guests and collaborators; However, we have already regularized this situation by complying with the international protocols established by our chain.At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. In the next few days we will be communicating with you.Sincerely,Janeth FloresGeneral Manager Ibis Lima Larco Miraflores
10/10 - 훌륭해요
Junior
2024년 3월 16일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
.
Junior
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 3월 31일
Estimado Sr. JuniorLamentamos que su experiencia en nuestro hotel no haya cubierto sus expectativas. Agradecemos sus comentarios y estamos tomándolo en cuenta para mejorar. Esperamos poder atenderlos mejor en una próxima oportunidad Muchas gracias por su valoraciónJaneth FloresGeneral Manager
10/10 - 훌륭해요
David 님, Las Vegas
2024년 3월 15일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
David
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 3월 31일
Estimado Sr. DavidLamentamos que su experiencia en nuestro hotel no haya cubierto sus expectativas. Agradecemos sus comentarios y estamos tomándolo en cuenta para mejorar. Esperamos poder atenderlos mejor en una próxima oportunidad Muchas gracias por su valoraciónJaneth FloresGeneral Manager
8/10 - 좋아요
Victor A
2024년 3월 13일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Buena localización
Victor A
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 3월 13일
Estimado VictorLe agradecemos enormemente sus comentarios en relación a su estancia en hotel. Es siempre un placer recibir comentarios positivos. Haremos extensivos sus agradables observaciones a nuestro equipo. Estoy seguro que estos comentarios servirán de estímulo a todo nuestro equipo ya que continuamente se esfuerza en mejorar la calidad de nuestros servicios. Agradeciéndole una vez mas que haya compartido su experiencia con nosotros y esperando que su próxima visita sea tan agradable como la previa. Reciba un cordial saludo. Janeth Flores General Manager
10/10 - 훌륭해요
Jaime
2024년 3월 10일
좋아요: 직원 및 서비스
Jaime
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 3월 13일
Dear Jaime We greatly appreciate your comments regarding your hotel stay.It's always a pleasure to receive compliments. We will extend your nice comments to our team.I am sure that these comments will serve as encouragement to our entire team as they continually strive to improve the quality of our services.Thanking you once again for sharing your experience with us and hoping that your next visit is as pleasant as the previous one.Receive a cordial greeting.Janeth Flores General Manager
10/10 - 훌륭해요
Breanne
연인과의 여행
2024년 3월 9일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The young lady at the transportation desk by the front door was extremely helpful. She scheduled our taxis to and from a few different places which was helpful (she does work for the hotel, but her presence inside the hotel made our trip much easier and I thought it would be good to know for future guests).
You need to use your room key to make the elevator work which adds a nice level of safety. The hotel is located in a great area - walkable to many places.
Breanne
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 3월 13일
Dear BreanneWe greatly appreciate your comments regarding your hotel stay.It's always a pleasure to receive compliments. We will extend your nice comments to our team.I am sure that these comments will serve as encouragement to our entire team as they continually strive to improve the quality of our services.Thanking you once again for sharing your experience with us and hoping that your next visit is as pleasant as the previous one.Receive a cordial greeting.Janeth Flores General Manager
10/10 - 훌륭해요
ursula
2024년 3월 8일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Todo muy bonito del hotel el servicio excelente lo unico que pido esque pongan mas toallas en los cuartos , porque no ponen toallas pequeñas para secarse el cabello ni cara, despues todo super bien , mi hija y yo tuvimos muy bonita experiencia ,gracias
ursula
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 3월 13일
Estimada UrsulaLe agradecemos enormemente sus comentarios en relación a su estancia en hotel. Es siempre un placer recibir comentarios positivos. Haremos extensivos sus agradables observaciones a nuestro equipo. Estoy seguro que estos comentarios servirán de estímulo a todo nuestro equipo ya que continuamente se esfuerza en mejorar la calidad de nuestros servicios. Agradeciéndole una vez mas que haya compartido su experiencia con nosotros y esperando que su próxima visita sea tan agradable como la previa. Reciba un cordial saludo. Janeth Flores General Manager
10/10 - 훌륭해요
Carlos
연인과의 여행
2024년 2월 26일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hotel muy bien ubicado, habitaciones con todas las comodidades y excelente atencion del personal.
Carlos
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 2월 27일
Estimada CarmenLe agradecemos enormemente sus comentarios en relación a su estancia en hotel. Es siempre un placer recibir comentarios positivos. Haremos extensivos sus agradables observaciones a nuestro equipo. Estoy seguro que estos comentarios servirán de estímulo a todo nuestro equipo ya que continuamente se esfuerza en mejorar la calidad de nuestros servicios. Agradeciéndole una vez mas que haya compartido su experiencia con nosotros y esperando que su próxima visita sea tan agradable como la previa. Reciba un cordial saludo. Janeth Flores General Manager
10/10 - 훌륭해요
Jo
2024년 2월 23일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good overall
Jo
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 2월 27일
Dear JoWe greatly appreciate your comments regarding your hotel stay.It's always a pleasure to receive compliments. We will extend your nice comments to our team.I am sure that these comments will serve as encouragement to our entire team as they continually strive to improve the quality of our services.Thanking you once again for sharing your experience with us and hoping that your next visit is as pleasant as the previous one.Receive a cordial greeting.Janeth Flores General Manager
10/10 - 훌륭해요
Patricia
2024년 2월 22일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Awesome location!
Patricia
2024년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 2월 27일
Dear PatriciaWe greatly appreciate your comments regarding your hotel stay.It's always a pleasure to receive compliments. We will extend your nice comments to our team.I am sure that these comments will serve as encouragement to our entire team as they continually strive to improve the quality of our services.Thanking you once again for sharing your experience with us and hoping that your next visit is as pleasant as the previous one.Receive a cordial greeting.Janeth Flores General Manager
10/10 - 훌륭해요
Jorge
2024년 2월 14일
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
it excelent
Jorge
2024년 2월에 7박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 2월 27일
Dear JorgeWe greatly appreciate your comments regarding your hotel stay.It's always a pleasure to receive compliments. We will extend your nice comments to our team.I am sure that these comments will serve as encouragement to our entire team as they continually strive to improve the quality of our services.Thanking you once again for sharing your experience with us and hoping that your next visit is as pleasant as the previous one.Receive a cordial greeting.Janeth Flores General Manager
10/10 - 훌륭해요
Wakas
2024년 2월 8일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Wakas
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 2월 10일
Estimado WakasLe agradecemos enormemente sus comentarios en relación a su estancia en nuestro hotel. Es siempre un placer recibir comentarios positivos. Haremos extensivos sus agradables observaciones a nuestro equipo. Estoy seguro que estos comentarios servirán de estímulo a todo nuestro equipo ya que continuamente se esfuerza en mejorar la calidad de nuestros servicios. Agradeciéndole una vez mas que haya compartido su experiencia con nosotros y esperando que su próxima visita sea tan agradable como la previa. Reciba un cordial saludo. Janeth Flores General Manager
10/10 - 훌륭해요
Ricardo 님, Winchester
2024년 2월 5일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good location
Ricardo
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 2월 10일
Dear RicardoWe greatly appreciate your comments regarding your stay at our hotel. It's always a pleasure to receive compliments.We will extend your nice comments to our team. I am sure that these comments will serve as an encouragement to our entire team as they continually strive to improve the quality of our services.Thanking you once again for sharing your experience with us and hoping that your next visit is as pleasant as the previous one.Receive a cordial greeting.Janet FloresGerente general
10/10 - 훌륭해요
Raymond
2024년 2월 3일
Raymond
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 3월 31일
Estimado Sr. RaymondLamentamos que su experiencia en nuestro hotel no haya cubierto sus expectativas. Agradecemos sus comentarios y estamos tomándolo en cuenta para mejorar. Esperamos poder atenderlos mejor en una próxima oportunidad Muchas gracias por su valoraciónJaneth FloresGeneral Manager
6/10 - 괜찮아요
Daniela
출장 여행
2024년 1월 30일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
The quality of the services at this hotel have come down over the past year. The cards don't work to open the room’s door, or the elevator, demanding several trips to reception. A scheduled wake up call was missed! And so on…
Daniela
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 2월 10일
Dear DanielaThank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Lima Larco Miraflores.I am sorry that your experience did not meet your expectations; Allow me to express my sincerest apologies.At Ibis, we strive to provide a superior service experience to every customer; Therefore, your comments are very important to us.Please be assured that we are taking appropriate measures to address the issue and prevent it from occurring in the future.We appreciate you sharing your concerns and hope you will give us the opportunity to serve you better in the near future.In the next few days we will be communicating with you.Sincerely,Janet FloresGeneral manager
6/10 - 괜찮아요
Jorge
출장 여행
2024년 1월 30일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Great location for tourists. Walking distance from everything in Miraflores. A/C wasn't working properly and it was dropping water on the room's floors. Hot water in the shower wasn't working properly as well.
Jorge
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 2월 10일
Dear JorgeThank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Lima Larco Miraflores.I am sorry that your experience did not meet your expectations; Allow me to express my sincerest apologies.At Ibis, we strive to provide a superior service experience to every customer; Therefore, your comments are very important to us.Please be assured that we are taking appropriate measures to address the issue and prevent it from occurring in the future.We appreciate you sharing your concerns and hope you will give us the opportunity to serve you better in the near future.In the next few days we will be communicating with you.Sincerely,Janet FloresGeneral manager
10/10 - 훌륭해요
Carlos
2024년 1월 29일
Carlos
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 3월 31일
Estimado Sr. CarlosLamentamos que su experiencia en nuestro hotel no haya cubierto sus expectativas. Agradecemos sus comentarios y estamos tomándolo en cuenta para mejorar. Esperamos poder atenderlos mejor en una próxima oportunidad Muchas gracias por su valoraciónJaneth FloresGeneral Manager
8/10 - 좋아요
Carlos
출장 여행
2024년 1월 28일
Good Place
Carlos
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 2월 10일
Dear CarlosWe greatly appreciate your comments regarding your stay at our hotel. It's always a pleasure to receive compliments.We will extend your nice comments to our team. I am sure that these comments will serve as an encouragement to our entire team as they continually strive to improve the quality of our services.Thanking you once again for sharing your experience with us and hoping that your next visit is as pleasant as the previous one.Receive a cordial greeting.Janet FloresGerente general
10/10 - 훌륭해요
Ann
2024년 1월 23일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Ann
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 2월 10일
Estimada ANNLe agradecemos enormemente sus comentarios en relación a su estancia en nuestro hotel. Es siempre un placer recibir comentarios positivos. Haremos extensivos sus agradables observaciones a nuestro equipo. Estoy seguro que estos comentarios servirán de estímulo a todo nuestro equipo ya que continuamente se esfuerza en mejorar la calidad de nuestros servicios. Agradeciéndole una vez mas que haya compartido su experiencia con nosotros y esperando que su próxima visita sea tan agradable como la previa. Reciba un cordial saludo. Janeth Flores General Manager
8/10 - 좋아요
BIANKA
출장 여행
2024년 1월 23일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 객실의 편안함
Bom hotel
O hotel possui um ótimo restaurante, está muito bem localizado e a limpeza é realmente boa.
Alguns pontos que são importantes para melhoria:
1) A cama é péssima! cheia de buracos e ondulações. Impossível ter uma boa noite de sono.
2) O sabonete oferecido pelo hotel para banho que diz ser para rosto, corpo e cabelo é terrível! Não existe um produto que faça todas essas funções e mesmo que seja usado apenas para banho ele não é bom!!
BIANKA
2024년 1월에 8박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 2월 10일
Boom día, BiankaAgradecemos imensamente seus comentários referentes à sua estadia em nosso hotel. É sempre um prazer receber elogios.Estenderemos seus bons comentários à nossa equipe. Tenho certeza de que esses comentários servirão de incentivo para toda a nossa equipe, que se esforça continuamente para melhorar a qualidade de nossos serviços.Agradecemos mais uma vez por compartilhar sua experiência conosco e esperamos que sua próxima visita seja tão agradável quanto a anterior.Com os melhores cumprimentos.Janete FloresGerente geral
2/10 - 너무 별로예요
Jose
2024년 1월 22일
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스
Jose
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 2월 10일
Estimado José Gracias por tomarse el tiempo de contarnos su experiencia en el ibis Lima Larco Miraflores. Lamento que su experiencia no haya cumplido con sus expectativas; permítame expresarle mis más sinceras disculpas. En Ibis, nos esforzamos por brindar una experiencia de servicio superior a cada cliente; por lo tanto, sus comentarios son muy importantes para nosotros. Tenga la seguridad de que estamos tomando las medidas adecuadas para abordar el problema y evitar que ocurra en el futuro. Apreciamos que comparta sus inquietudes y esperamos que nos brinde la oportunidad de brindarle un mejor servicio en un futuro cercano. En los próximos días nos estaremos comunicando con usted. Atentamente, Janeth Flores Gerente General
10/10 - 훌륭해요
Mauro
2024년 1월 19일
Mauro
2024년 1월에 5박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 2월 10일
Estimado Mauro Le agradecemos enormemente sus comentarios en relación a su estancia en nuestro hotel. Es siempre un placer recibir comentarios positivos. Haremos extensivos sus agradables observaciones a nuestro equipo. Estoy seguro que estos comentarios servirán de estímulo a todo nuestro equipo ya que continuamente se esfuerza en mejorar la calidad de nuestros servicios. Agradeciéndole una vez mas que haya compartido su experiencia con nosotros y esperando que su próxima visita sea tan agradable como la previa. Reciba un cordial saludo. Janeth Flores General Manager
10/10 - 훌륭해요
IVAIR
2024년 1월 19일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Viagem a passeio
Bom, hotel com ótima localização.
IVAIR
2024년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 2월 10일
Boom día, IvairAgradecemos imensamente seus comentários referentes à sua estadia em nosso hotel. É sempre um prazer receber elogios.Estenderemos seus bons comentários à nossa equipe. Tenho certeza de que esses comentários servirão de incentivo para toda a nossa equipe, que se esforça continuamente para melhorar a qualidade de nossos serviços.Agradecemos mais uma vez por compartilhar sua experiência conosco e esperamos que sua próxima visita seja tão agradável quanto a anterior.Com os melhores cumprimentos.Janete FloresGerente geral
10/10 - 훌륭해요
Silvia
2024년 1월 16일
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Location
Excellent location , very close to the beach, restaurants and more .
Safe place
Silvia
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 2월 10일
Dear SilviaWe greatly appreciate your comments regarding your stay at our hotel. It's always a pleasure to receive compliments.We will extend your nice comments to our team. I am sure that these comments will serve as an encouragement to our entire team as they continually strive to improve the quality of our services.Thanking you once again for sharing your experience with us and hoping that your next visit is as pleasant as the previous one.Receive a cordial greeting.Janet FloresGerente general
10/10 - 훌륭해요
Ricardo
2024년 1월 16일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Ricardo
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Ibis Lima Larco Miraflores 님, 2024년 2월 10일
Estimado RicardoLe agradecemos enormemente sus comentarios en relación a su estancia en nuestro hotel. Es siempre un placer recibir comentarios positivos. Haremos extensivos sus agradables observaciones a nuestro equipo. Estoy seguro que estos comentarios servirán de estímulo a todo nuestro equipo ya que continuamente se esfuerza en mejorar la calidad de nuestros servicios. Agradeciéndole una vez mas que haya compartido su experiencia con nosotros y esperando que su próxima visita sea tan agradable como la previa. Reciba un cordial saludo. Janeth Flores General Manager