당구

베스트 웨스턴 플러스 파크 시티 룬드 여행 후기

4 out of 5

이용 후기

8.6

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 1000개 이용 후기 중 475개" "
평점 8 - 좋아요. 1000개 이용 후기 중 388개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1000개 이용 후기 중 82개" "
평점 4 - 별로예요. 1000개 이용 후기 중 35개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1000개 이용 후기 중 20개" "

9.0/10

청결 상태

8.6/10

직원 및 서비스

9.0/10

편의 시설/서비스

9.0/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.4/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

Simong

2019년 10월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

Changsun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
친절하고 편안 했습니다.
2018년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Emilia Hallström, Sales Department 님, 2018년 10월 5일
Dear Changsun. Thank you for sharing positive experience of your stay with us online and for rating us high. It was a pleasure having you as our guests and we hope to welcome you again to our hotel if your travels bring you back to the area =) Kind regards Emilia Hallström / Sales Department

8/10 - 좋아요

Adeline

2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Front Office Manager 님, 2024년 2월 15일
Dear Adeline,Thank you very much for your evaluation of your stay with us.We hope to see you again.Sincere regards,StineFront Office Manager

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 객실의 편안함
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Front Office Manager 님, 2024년 2월 15일
Dear guest,Thank you for taking the time to evaluate your stay with us.If you have any specific comments about your stay please do let us know. We hope to see you again.Sincere regards,StineFront Office Manager

10/10 - 훌륭해요

Andersen

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Front Office Manager 님, 2024년 2월 15일
Dear Andersen,Thank you for taking the time to evaluate your stay with us.It is great to see that you have enjoyed your stay with us.We hope to see you again.Sincere regards,StineFront Office Manager

10/10 - 훌륭해요

Marcus

2023년 11월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Fariborz

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

John

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Thumbs up
A very pleasant stay would stay there again. Staff very helpful
2023년 11월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

mats

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Nästan toppbetyg
Alltid trevligt att bo på Radisson i Lund men det är alltid detaljer på frukosten som hindrar högsta betyg. Den här gången var det kaffet som som mer smakade vatten än kaffe. Drack te på söndagen men då var äggröran usel. Små saker men det är så nära full pott. Sen är det lite märkligt att all personal är perfekt förutom dom som jobbar på frukosten, riktiga surkartar som inte ens hejar
2023년 11월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Adnan

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Toppen, Tyst , bekväm och praktiskt
2023년 11월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Vibeke

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 11월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Lars-Erik

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 11월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Loella

2023년 11월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Karin

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Ingen udluftning
En enkelt overnatning i værelse med panoramic view, desværre uden mulighed for at åbne vindue og uden aircondition, så temperaturen i værelset kunne ikke reguleres. Ellers pænt værelse og dejlig morgenmad. Parkering kun mulig mod betaling af 200 kr.
2023년 11월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
2023년 11월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 11월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Robert

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 11월 7일
Dear Robert,Thank you for taking your time to leave a review after your stay.We are pleased to see that you enjoyed your stay, we kindly ask you to take the time to provide us with detail in regards to why your stay was not a 10/10. This will help us to improve our services for the future. We hope to welcome you again in the near future.Best regards,Emma

10/10 - 훌륭해요

Jakob Søgren

2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 11월 7일
Dear JakobThank you for taking your time to leave a review after your stay.We are pleased to see that you enjoyed your stay and hope to welcome you again in the near future.Best regards,Emma

10/10 - 훌륭해요

Gusse

2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 11월 7일
Dear Gusse,Thank you for taking your time to leave a review after your stay.We are pleased to see that you enjoyed your stay and hope to welcome you again in the near future.Best regards,Emma

6/10 - 괜찮아요

Henrik

2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 11월 2일
Dear Henrik,Thank you for taking your time to leave a review after you stay.Please accept our sincere apologies for the shortfalls encountered during your stay.We kindly ask you to provide us with further detail in regards to the difficulties, this as it will help us seek prompt improvement to resolve the issues.Best regards,Emma

10/10 - 훌륭해요

Stephen 님, Watertown

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Stayed 6 nights. Great staff - fast and friendly check in. Coffee and water available in lobby. Excellent restaurant in hotel. Buffet breakfast are wonderful and cover range of different appetites. Some days skipped lunch I was still ful. Uber service is new in Sweden, but worked well, with $8-12 rides around Lund. Highly recommend!
2023년 10월에 6박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 11월 2일
Dear Stephen,Thank you for taking your time to give us feedback in regards to you stay. We are very pleased to see you enjoyed your recent say with us and hope to welcome you back very soon.Best Regards,Emma

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 11월 2일
Dear Guest,We thank you for taking your time to leave us a review and are happy to see you enjoyed your recent stay with us.We hope to get the opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Emma

2/10 - 너무 별로예요

Kevin

출장 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 11월 2일
Dear Kevin,Thank you for taking your time to give us a review after you stay. We sincerely apologies for the shortfalls encountered during you stay. We kindly ask you to provide more details in regards what you felt could be better. As this will help us seek prompt improvement to the issues.Best regards,Emma

10/10 - 훌륭해요

Andzelika

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 11월 2일
Dear Andzelika,Thank you for giving us a review after you stay. We are very pleased to see you enjoyed you stay.We hope to get to welcome you back soon again.Best regards,Emma

10/10 - 훌륭해요

Casper

2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 11월 2일
Dear Casper,Thank you for taking the time to give us a review after your stay.We are happy to see you enjoyed you stay and hope to welcome you back soon again.Best Regards,Emma

4/10 - 별로예요

Giovanni

출장 여행
별로예요: 직원 및 서비스
Otrevlig bemötande
Ej prisvärt och dryg bemötande bara för att man sa vad man tyckte. Badrum under förväntningarna för att vara en 4 stjärnor hotell
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 10월 19일
Dear Giovanni,Thank you for staying with us at Radisson Blu Lund and taking you time to give us feedback regarding you stay.Please accept our sincere apologies for the shortfalls you encountered during your stay as mentioned. We will haven a great look into the routines and service provided from our staff to seek a prompt improvement.We hope you decide to visit us again.Best regards,EmmaRadisson Blu Lund

10/10 - 훌륭해요

Håkan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 10월 19일
Dear Håkan,Thank you for staying with us and we apricate you taking your time to leave us a review after your stay.We are very happy to see your stay matched you expectations and hope to welcome you back again in the near future.Best Regards,EmmaRadisson Blu Lund

8/10 - 좋아요

Bjarne

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 10월 19일
Dear Bjarne,Thank you for staying with us at Radisson Blu Lund and for taking your time to give us a review after your stay.We are very happy to see you stay matched you expectations and wish to welcome you back soon again.Best regards,EmmaRadisson Blu Lund

10/10 - 훌륭해요

Christian

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 10월 19일
Dear Christian,Thank you for staying with us at Radisson Blu Lund and for taking you time to give us a review after your stay.We are glad to see you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the near future.Best regards,EmmaRadisson Blu Lund

8/10 - 좋아요

Fredrik

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Affärsresa oktober 2023
Ok hotell om man vill bo 3 km från city! Trevlig personal i receptionen, baren och vid frukost! Fick en bra omelett på begäran! Känns dock som en lite billigare variant av ett Radisson hotell!
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 10월 19일
Dear Fredrik,Thank you for staying at Radisson Blu Lund and for sharing your feedback with us. We apricate you pointing out the excellent service you received from our staff alongside the great breakfast and food.We hope to welcome you back soon again.Best regardsEmma Radisson Blu Lund

8/10 - 좋아요

Jan

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Rummet var bra Maten på kvällen var bra Men frukosten var inte bra dåligt påfylld och smutsigt
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 10월 12일
Hej Jan,Tack för att ni tagit er tid att ge er feedback efter er vistelse. Vi uppskattar att ni tar fram både det positiva och det som behövs förbättras.Vi kommer se över våra rutiner för att säkerställa en snabb förbättring kring frukosten.Vi hoppas vi får möjligheten att välkomna er tillbaka snart igen.Med vänliga hälsningar Emma HanssonRadisson Blu Lund

8/10 - 좋아요

Patrick

2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 10월 12일
Dear Patrick,Thank you for taking your time to give us a review after your stay. We are glad to see your stay met you expectations and hope to welcome you back in the near future.Please do not hesitate to get back to us if we can help you any further.Best regards,Emma HanssonRadisson Blu Lund

8/10 - 좋아요

Andreas

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 10월 12일
Dear Andreas,Thank you for taking your time to give us a review after your stay. We are glad to see your stay met you expectations and hope to welcome you back in the near future.Please do not hesitate to get back to us if we can help you any further.Best regards,Emma HanssonRadisson Blu Lund

8/10 - 좋아요

Hans

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 10월 12일
Dear Hans,Thank you for taking your time to give us a review after your stay. We are glad to see your stay met you expectations and hope to welcome you back in the near future.Please do not hesitate to get back to us if we can help you any further.Best regards,Emma HanssonRadisson Blu Lund

8/10 - 좋아요

Kasper

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 10월 12일
Dear Kasper,Thank you for taking your time to give us a review after your stay. We are glad to see your stay met you expectations and hope to welcome you back in the near future.Please do not hesitate to get back to us if we can help you any further.Best regards,Emma HanssonRadisson Blu Lund

10/10 - 훌륭해요

Mikael

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 10월 12일
Dear Mikael,Thank you for taking your time to give us a review after your stay. We are happy to see you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back in the near future.Best regards,Emma HanssonRadisson Blu Lund

2/10 - 너무 별로예요

Jan

2023년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 10월 10일
Dear Jan, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Hotel, Lund Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered. On behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel, Lund, I look forward to welcoming you back. We would be very happy if you would consider giving us a second chance in the future. Sincerely, Emma Radisson Blu Hotel, Lund

6/10 - 괜찮아요

Carl

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 객실의 편안함
Allt var bra förutom att AC'n gav ifrån sig ett lågpulserandebrummande ljud, så min fru fick sova skavfots eftersom det lät mindre i den änden av sängen.
2023년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 10월 12일
Hej Carl,Vi är tacksamma för att ni tagit er tid att ge oss feedback efter er vistelse. Vi uppskattar att ni poängterat både det positiva och det som har förbättrings potential hos oss.Vi ska se över vad vi kan göra för att få vpr AC till att vara med behaglig för kommande vistelser.Tveka inte på att höra av er om vi kan hjälpa er vidare.Med vänliga hälsningarEmma Hansson Radisson Blu Lund

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

단체 여행, 가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 10월 12일
Dear Guest,We appreciate you for taking your time to give us a review after you stay and hope to welcome you bac kin the near future.Do not hesitate to get back to us if we can help you any further.Best regardsEmma Hansson Radisson Blu Lund

8/10 - 좋아요

Peter

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 10월 12일
Dear Peter,Thank you for taking your time to give us a review after your stay.We are glad to see that you had a great visit and hope to welcome you back in the near future.Please do not hesitate to get back to us if we can help you any further.Best regards,Emma HanssonRadisson Blu Lund

4/10 - 별로예요

Anders

2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 10월 10일
Dear Anders, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Hotel, Lund Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered. On behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel, Lund, I look forward to welcoming you back. We would be very happy if you would consider giving us a second chance in the future. Sincerely, Emma Radisson Blu Hotel, Lund

10/10 - 훌륭해요

Bjarne

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 10월 12일
Dear Bjarne,Thank you for taking your time to give us feedback after your stay. We are very happy to see that your stay fulfilled your expectations and look forward to welcoming you back in the near future.Do not hesitate to get back to us if we can help you any further.Best regards,Emma HanssonRadisson Blu Lund

6/10 - 괜찮아요

Åke

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Bra hotell men saknar parkering .
Snyggt och bra hotell. Fantastisk frukost .Lite tråkigt läge och ingen parkering som tillhörde hotellet .200 kr per dygn för parkering i Lunds utkant är För dyrt .i Stockholm kan 200 kr vara Ok men inte i Lund .
2023년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 10월 12일
Hej Åke,Vi är tacksamma att ni tar er tid att ge oss feedback efter er vistelse. Vi är uppskattar att ni påpekar det positiva och även det ni ser har förbättrings potential. Vi på hotellet håller med om att perkeringen är dyr och jobbar hårt med att få fram en bättre lösning för våra gäster kring parkering.Tveka inte på att höra av er om vi kan hjälpa er med något framåt.Med bästa hälsningarEmma HanssonRadisson Blu Lund

6/10 - 괜찮아요

Petra

연인과의 여행
좋아요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Servicepersonal beim Frühstück war unorganisiert, Kaffeemaschine wurde nicht täglich gereinigt. Personal Rezeption war sehr freundlich und hilfsbereit In der Dusche gab es Kalkablagerungen in der Ecke
2023년 8월에 10박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 10월 12일
Dear Petra,Thank you for taking your time to give us feedback in regards to your stay. We appreciate you pointing out both the positive and negative aspects of your stay. We take you feedback seriously and will look into improving the shortfalls of your stay as soon as possible.Do not hesitate to contact us if we can help you any further.Best regardsEmma Radisson Blu Lund

10/10 - 훌륭해요

Torgeir

2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 10월 12일
Dear Torgeir,Thank you for taking your time to give us feedback after your stay. We are happy to see you enjoyed your stay.Please do not hesitate to get back to us if we can help you any further.Best regardsEmma Hansson

2/10 - 너무 별로예요

Magdalena

가족 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 10월 10일
Dear Magdalena, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Hotel, Lund Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered. On behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel, Lund, I look forward to welcoming you back. We would be very happy if you would consider giving us a second chance in the future. Sincerely, Emma Radisson Blu Hotel, Lund

6/10 - 괜찮아요

Tina

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 10월 10일
Dear Tina, Thank you for giving your feedback in regards to your stay.On behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel, Lund, I look forward to welcoming you back. We would be very happy if you would consider giving us a second chance in the future. Sincerely, Emma Radisson Blu Hotel, Lund

8/10 - 좋아요

Camilla

2023년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 10월 10일
Dear Camilla, Thank you for giving your feedback in regards to your stay. We are happy to see you had a great stay.On behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel, Lund, I look forward to welcoming you back. Sincerely, Emma Radisson Blu Hotel, Lund

2/10 - 너무 별로예요

Johan

2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 10월 10일
Dear Johan, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Hotel, Lund Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered. On behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel, Lund, I look forward to welcoming you back. We would be very happy if you would consider giving us a second chance in the future. Sincerely, Emma Radisson Blu Hotel, Lund

2/10 - 너무 별로예요

Andreas

2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Emma 님, 2023년 10월 10일
Dear Andreas, Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to Radisson Blu Hotel, Lund Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered. On behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel, Lund, I look forward to welcoming you back. We would be very happy if you would consider giving us a second chance in the future. Sincerely, Emma Radisson Blu Hotel, Lund