만 12 세 이하 아동 1명은 부모 또는 보호자와 같은 객실에서 침구를 추가하지 않고 이용할 경우 무료로 숙박할 수 있습니다.
간이/추가 침대가 제공되지 않습니다.
유아용 침대가 제공되지 않습니다.
중요 정보
알아두실 사항
추가 인원에 대한 요금이 부과될 수 있으며, 이는 숙박 시설 정책에 따라 다릅니다.
체크인 시 부대 비용 발생에 대비해 정부에서 발급한 사진이 부착된 신분증과 신용카드, 직불카드 또는 현금으로 보증금이 필요할 수 있습니다.
특별 요청 사항은 체크인 시 이용 상황에 따라 제공 여부가 달라질 수 있으며 추가 요금이 부과될 수 있습니다. 또한, 반드시 보장되지는 않습니다.
알려드릴 사항
이 숙박 시설에는 엘리베이터가 없습니다.
이 숙박 시설의 다른 이름:
Manila Venetian
Manila Venetian Hotel
Venetian Hotel Manila
Venetian Manila
Venetian Manila Hotel
OYO 104 Venetian Hotel
OYO 104 Manila Venetian
OYO 104 Venetian
자주 묻는 질문
오요 104 마닐라 베네티안 호텔의 경우 반려동물 동반이 가능한가요?
아니요, 반려동물을 동반하실 수 없습니다.
오요 104 마닐라 베네티안 호텔의 주차 요금은 얼마인가요?
셀프 주차의 경우 무료입니다.
오요 104 마닐라 베네티안 호텔의 체크인 시간은 어떻게 되나요?
체크인 시작 시간은 14:00이며, 체크인 종료 시간은 자정입니다.
지정된 시간 외 체크인이 지원되지 않습니다.
오요 104 마닐라 베네티안 호텔의 체크아웃 시간은 어떻게 되나요?
체크아웃 시간은 정오입니다.
오요 104 마닐라 베네티안 호텔의 위치는 어떻게 되나요?
산타 크루즈에 위치한 이 호텔의 경우 산토 토마스 대학교에서 2km 떨어져 있으며, 5km 이내의 거리에는 파 이스턴 대학교 및 키아포 교회 등이 있습니다. 디비소리아 마켓 및 마닐라 메트로폴리탄 극장 또한 5km 이내의 거리에 있습니다. 걸어서 Abad Santos LRT 역까지는 6분이 소요되며 Blumentritt LRT 역의 경우 8분 걸립니다.
Manila Venetian Hotel 이용 후기
이용 후기
5.2
표시된 모든 이용 후기는 실제 고객 경험을 기반으로 하며, 저희를 통해 숙박을 예약하신 고객님만이 이용 후기를 제출하실 수 있습니다. 저희는 지침에 따라 이용 후기를 검증하고 긍정적인 이용 후기와 부정적인 이용 후기를 모두 게시합니다.자세한 정보새 창에서 열림
평점 10 - 훌륭해요. 13개 이용 후기 중 2개
10 - 훌륭해요
2
평점 8 - 좋아요. 13개 이용 후기 중 2개
8 - 좋아요
2
평점 6 - 괜찮아요. 13개 이용 후기 중 3개
6 - 괜찮아요
3
평점 4 - 별로예요. 13개 이용 후기 중 0개
4 - 별로예요
0
평점 2 - 너무 별로예요. 13개 이용 후기 중 6개
2 - 너무 별로예요
6
5.0/10
청결 상태
5.4/10
직원 및 서비스
4.8/10
숙박 시설 상태 및 시설
이용 후기
10/10 - 훌륭해요
Ryosuke
2023년 10월 10일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Stuff was very good and kind.
Thank you so much.
Ryosuke
2023년 9월에 6박 숙박함
6/10 - 괜찮아요
Zedimer
2019년 1월 2일
Practical hotel. Suits for budget.
No hot water.
No ice.
Near to cheap food stores and public market.
Good airconditioning.
Couldn't stay long in the room because tv channels were limited.
Zedimer
2018년 12월에 1박 숙박함
8/10 - 좋아요
Coraglia
2018년 12월 24일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
A bit far from the city, old design but very clean and reasonable price !
It's good. Near the schools for board examination. Also cheaper.
Chris
2018년 10월에 2박 숙박함
6/10 - 괜찮아요
Mirian 님, Romblon, Romblon
2018년 10월 3일
Mirian
2018년 9월에 3박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
Alma 님, Cabanatuan, Nueva Ecija
2018년 10월 1일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Friendly staff closed to PRC LET exam school
Staffs are friendly and accommodating. Breakfast has been provided as per requested time which is earlier than normal.
Alma
2018년 9월에 1박 숙박함
2/10 - 너무 별로예요
Kevin
2018년 3월 2일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
No wifi
i was actually staying close by in my friends condo, however there was no internet wifi where i was staying. i wanted wifi to watch an event on my laptop so i booked this hotel as it was close by where i was staying.
When i arrived it took me a while to find the actual entrance door. I entered and there was no one at reception.
There was a reception bell so i pressed this. Some lady with no uniform came to me from the lobby area and asked if i wanted to book in. She wanted 1000p for security deposit but before that i handed her any cash i asked her how was the internet here. She then said sorry no internet here with a blank look on her face. i then explained the only reason i was going to stay here was the wifi. She said it hadn't being working for a while. I then asked could i have a refund and then she said she was not actually working there as was a saturday. But she would ask her friend/boss? She told me to sit down for a while. Then after about 10 mins another woman came and said do i want discount because of no wifi, i again explained the only reason i was there because of the wifi and that i will just book into a hotel that has wifi once i get a refund. She said she would call some one. Then after another 15 min a younger guy called around and i explained the situation again. Long story short i received no refund, went to another hotel tried to ring Hotels.com many times but could not get through, emailed many times with no response.
The hotel entrance is situated away from the receiving area. I expected much but i failed. I was worried about my security since nobody is guarding the entrance to the hotel. Parang liblib na lugar, isang haunted house. When i ask the only staff of the hotel as to how many cheched in that day, he replied nobody except you plus he told me there was a ghost in the hotel. I almost shed tears fearing about my two nights stay. I almost backed out but left no extra money to find a more convenient hotel. Location is not as well convenient as it is situated in a slum somewhat like squatters area.
mg
2/10 - 너무 별로예요
Abdelhalim 님, Doha, Qatar
2016년 4월 12일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Cheap, but disastrous!
It's a real pity indeed for a respectable company to include such hotels on its list!
Abdelhalim
2/10 - 너무 별로예요
실제 이용하신 고객
2015년 6월 24일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
실제 이용하신 고객
2/10 - 너무 별로예요
Maik 님, Bangkok,Thailand
2015년 5월 9일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Reinfall
Blanker Reinfall, kein warmes Wasser, Wifi,Breakfast, alles nicht so wie beschrieben.Nie wieder, 5 Stock, kein Lift,schmale Treppe.
Zimmer schlecht gereinigt ohne Fenster.
Nachts Sehr gefährliche Gegend