외관

아파트 호텔 리비에라 - 그리말디 - 프로메나드 데장글레 여행 후기


이용 후기

7.0

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 67개 이용 후기 중 18개" "
평점 8 - 좋아요. 67개 이용 후기 중 23개" "
평점 6 - 괜찮아요. 67개 이용 후기 중 10개" "
평점 4 - 별로예요. 67개 이용 후기 중 6개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 67개 이용 후기 중 10개" "

7.4/10

청결 상태

7.0/10

직원 및 서비스

8.6/10

편의 시설/서비스

7.2/10

숙박 시설 상태 및 시설

6.0/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
별로예요: 청결 상태
need to work on the cleanliness
The cleanliness was bad. The first thing I had to do when checked in was to clean/vacuum the flat. There was a guideline for the garbage disposal and etc. but it should be on a place more visible to guests, I had to rummage the entire living room to find the guidebook.
2021년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Apart Hotel Riviera 님, 2022년 1월 17일
Thank you Anonymous for your booking and comment We are very sorry to read you about cleanliness of the apartment. In case, a phone call wouold have been enough to send you right away the cleaning team . Have a very nice day Apart Hotel Riviera

2/10 - 너무 별로예요

CHANGMIN

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
I don't recommand
결론부터 말씀드리면 그냥 몇만원 더 내고 근처 괜찮은 호텔 잡으세요 체크인과정 매우 복잡하고 딱 1시~6시 사이에 도착해야하며 그 외에는 엄청나게 비싼 추가요금을 내야 체크인이 됩니다. 이 모든건 환불 불가 조건으로 돈을 내셔야 알려줍니다. 저같은경우에는 당일 6시 이후 10시 이전에 도착했는데 전화도 안받고 이메일도 안받아서 체크인 못했습니다. 다음날에 겨우 체크인했는데 집키를 잘못줘서 나왔다가 들어가지도못하고 키 바꿔달랬더니 화내면서 자긴 똑바로 줬다고 하더이다. 결국 사무실까지 찾아가서 키 다른거 확인하고 바꿔왔습니다. 물론 그 과정에서 사과 한마디 못들었습니다. To be short, I would rather choose other better hotels near here. You have to arrive between 1 pm ~6pm otherwise, you have to pay 40~60 euro for just check in. And this will be informed only after you finished paying. I arrived before 10 pm but host didn't reply. She keeps saying that I arrived after 10 but she knows that's not true because I called her before 10. Next day, I checked in but she gave me wrong key. I had to walk to her office to get the right one. She didn't say 'SORRY'. She said She gave me right key and I'm the strange one. I'm not a fool who don't know how to use 'key'. THE Key that she gave me at the first time, doesn't even have any electric key that can open main door. I have pictures so don't lie anymore.
2019년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Apart hotel riviera 님, 2019년 3월 16일
Thank you for your comment No check in can be done after 6pm. You have these informations on the fine print of expedia. Thank you

10/10 - 훌륭해요

Kyuseong

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
체크인까지만 번거롭고, 나머지는 최고
해변가보다는 니스(기차)역에 더 가까운 위치였습니다. 다만, 처음 알게되는 위치는 사무실 위치이며, 향후에 받는 메일로 숙소 위치를 알려주게 됩니다. 따라서 로밍 혹은 선불유심칩을 통해 반드시 통화가 선행되어야 체크인이 가능합니다. 이 부분이 불편할 수 있지만, 이것을 제외하면 상당히 가성비좋은 숙소입니다.
2017년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: emmanuel 님, 2017년 11월 9일
Bonjour Kyuseong. 우리는 귀하의 메시지를 매우 기쁘게 읽으며 매우 흥미 롭습니다. 곧 뵙죠.Emmanuel - Manager

2/10 - 너무 별로예요

Karina R

별로예요: 청결 상태, 객실의 편안함
Svindel og faldefærdigt
Det værste jeg nogensinde har oplevet. Bookede 3 dage, sov ikke første nat og flyttede på hotel de sidste 2 dage. Misvisende informationer og billeder fra udlejer. Lejlighed i forfærdelig stand med huller i gulve, vægge og loft. Gammelt og ødelagt beliggende i nedslidt ejendom med larm
2023년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: emmanuel 님, 2023년 10월 19일
Horrible??? Mais que dites-vous chère Madame? Le parquet est juste ancien. Et en effet, nous allons profiter de cette fin de saison pour le vernir à nouveau. Vous montrez une photo d'un mur qui doit être repeint. Et tout cela a été fait immédiatement. Nous sommes désolés, sincèrement, pour ce désagrément. Et vous présentons nous plus sincères excuses. Cordialement. Emmanuel - Manager

2/10 - 너무 별로예요

Andy

가족 여행
Check in was complete chaos. They gave us no relevant information, important directions we conveyed verbally, contradicting the written info in the room. We were given 3 hours to check in, and when I told them we couldn’t make it (by 30 minutes). None of the addresses in my check-in info were relevant. I would never recommend this. They need to get their house in order.
2023년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: emmanuel 님, 2023년 10월 19일
Cher Andy. Nous sommes désolés pour le problème rencontré, mais pourquoi est-ce que vous exagérez autant. Il est IMPOSSIBLE que vous aillez mis 3 heures pour faire votre check-in.Vous mettez 1/5, sans jamais parler du vrai confort et de l'excellent emplacement de l'appartement. C'est vraqiement bien dommage. Et nous espérons vous revoir très bientôt. Emmanuel - Manager

10/10 - 훌륭해요

Sandra

2023년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Emmanuel- Manager 님, 2023년 10월 19일
Merci beaucoup Sandra pour cette evaluation. Espoir de vous revoir bientôt.

8/10 - 좋아요

Arja

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The apartment was very clean except the terrace behind bedrooms. There were terrible dead flowers, trash and scrap on the floor. Its was pity that we could not use it at all. In one bedroom there was a closet for clothes, but it was locked and no key.
2023년 9월에 6박 숙박함
답변 제공: Emmanuel 님, 2023년 10월 19일
I am very sorry for this problem. This should have been checked before your arrival. As our reception is open 7 days a week, we would have been delighted to have this information and we would have corrected this error within the hour following your call. Hope to see you again very soon.

4/10 - 별로예요

Stuart

가족 여행
If you like a gamble stay here
I so wish I’d listened to the previous poor reviews. They describe our exact experience. The location was not where we booked. The arrival process was poor. The map location on hotels we site was blocks away from the booking reference. They have multiple properties and had this property been advertised properly it would have found a much cheaper price point, one that people would be more accepting of. The photo on the booking had a wonderful balcony. Rather our building was covered by construction shade cloth and was not the one in our booking. The air con was in the living area so we had to keep all the doors closed in the kitchen and other rooms to funnel air into the bedrooms. The soap in the bathrooms comprised sachets similar to those you would get ketchup in. I am a very regular traveller with my family and do not stay five star ever, but I do expect to get what I pay for.
2023년 7월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Mattias

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
2023년 6월에 4박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Gillian

2023년 5월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Robert

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Everything was as expected!
2023년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: Hanane 님, 2023년 6월 5일
Thank you very much

8/10 - 좋아요

Pablo Aristudes

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
La pasamos muy bien, pero el check in fue un desastre, y nos dieron un dpto en otro lugar al que habíamos reservado
2023년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Emmanuel - Manager 님, 2023년 5월 29일
Buenos dias. Gracias por su mensaje. Es absolutamente imposible que no consiguieras tu apartamento. De hecho, la reserva está bloqueada para el apartamento elegido. Hemos notado que ha confundido la dirección de nuestra recepción con la dirección de su alojamiento. Por eso crees que tu check-in fue un "desastre"

10/10 - 훌륭해요

Julia

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
oma terassi, kaikki oli mitä tarvitiin, hyvässä paikassa, hiljainen
2023년 3월에 7박 숙박함
답변 제공: emmanuel 님, 2023년 5월 16일
Au plaisir de vous accueillir prochainement à Nice.Thank you for your booking we hope to see you soon again.

4/10 - 별로예요

Henrik

가족 여행
Forfærdelig service - ligger et andet sted end der bliver beskrevet -
2022년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: Hanane 님, 2022년 10월 18일
Hello Mister, I am very surprised by your message... Horrible service? What happened?? If you can describe a little bit more that would help us to improve our service but just saying that it was horrible is not helping! Thank youHanane

4/10 - 별로예요

Anette

가족 여행
별로예요: 청결 상태
2022년 6월에 6박 숙박함
답변 제공: Emmanuel - Manager 님, 2022년 7월 5일
Hello Annette. We are very surprised by your rating. This charming apartment, with its calm environment and its charming services seduce our customers. We are sorry that we could not meet your pleasure, and we hope to see you again. Goodbye.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
Sentralt beliggende sted. Vi trivdes. Men det var smådyr (småfluer og krypende innsekter) som holdt oss med selskap, spesielt på kjøkken. Lekkasje på bad. Dette ble rapportert og besiktiget mens vi var der.
2022년 5월에 9박 숙박함
답변 제공: Emmanuel 님, 2022년 5월 18일
Thank you

8/10 - 좋아요

Brian

좋아요: 편의 시설/서비스
2022년 4월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

Marcel

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
Séjour réussi malgré les imperfections
Très bon séjour dans un logement bien situé et bien entretenu. Cuisine spacieuse et bien équipée, le hall d’entrée ainsi que le living/dining sont également suffisamment spacieux. Cependant les espaces de rangements dans les chambres sont très limites avec, en plus, des tiroirs cassés et étagères pas fixées. La porte d’entrée de l’immeuble claque à longueur de journées et de soirées, il faudrait un amortisseur/ralentisseur.
2022년 4월에 6박 숙박함
답변 제공: emmanuel 님, 2022년 5월 6일
Merci

10/10 - 훌륭해요

Liazid 님, Choisy-le-Roi

좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
appartement bien situé entre la gare et la Promenade des anglais, très bien équipé
2021년 10월에 6박 숙박함
답변 제공: Aparthotel Riviera 님, 2021년 10월 31일
Merci pour votre avis , ce fut un plaisir de vous accueillir. A bientôt !

10/10 - 훌륭해요

véronique

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
2021년 7월에 5박 숙박함
답변 제공: Christelle 님, 2021년 8월 6일
Merci Véronique et à très bientôt :) Apart Hotel Riviera

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Proximité gare et tramway, rue calme
2021년 7월에 6박 숙박함
답변 제공: Apart Hotel Riviera 님, 2021년 8월 6일
Merci de votre visite et à très bientôt Apart Hotel riviera

10/10 - 훌륭해요

Bertrand

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
Appartement agréable et calme
Appartement agréable et calme
2021년 7월에 3박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Caroline

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
Bel appartement dans centre ville bruyant.
Bel appartement situé au troisième étage sans ascenseur et donnant sur un boulevard très bruyant. Cependant belles prestations. Mis à part les siphons très sales et bouchés.
2021년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: apart hotel riviera 님, 2021년 8월 26일
Merci de votre visite et à bientôt.

8/10 - 좋아요

Fred

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
Studio bien aménagé à 10 mm de la mer
Studio agréable au 4ème étage. Cuisine bien équipée et box TV disponible. Un peu compliqué d'aller chercher les clés à un endroit puis de faire l'enregistrement à un autre puis aller à l'appartement sur encore un autre site. Rue passante puis avec peu de bruit. A 10 minutes à pied du Negresco.
2020년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: emmanuel 님, 2020년 12월 9일
Merci de votre visite :)

8/10 - 좋아요

Kim

가족 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 객실의 편안함
Apart Hotel Riviera - Grimaldi
very central and short distance to the beach and old town. very good service. were a bit hard beds but overall a cozy place
2020년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: Emmanuel 님, 2021년 9월 17일
Merci et à très bientôt :) Apart Hotel Riviera

10/10 - 훌륭해요

Emma

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 2월에 28박 숙박함
답변 제공: Emmanuel 님, 2021년 9월 17일
Merci et à très bientôt :) Apart Hotel Riviera

8/10 - 좋아요

Flemming

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2019년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Emmanuel 님, 2021년 9월 17일
Merci et à très bientôt :) Apart Hotel Riviera

10/10 - 훌륭해요

Fergal

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Lovely appartment in a great location.
Within walking distance to downtown Nice, Old Nice and the seafront. Also near the tram and within walking distance of Gare de Nice Ville. Plenty of supermarkets, restaurants and bars very nearby. Was in very good condition, very clean and contained everything I needed for a week long stay. Also the letting agency were very helpful and friendly and on hand to give help and information.
2019년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: Emmanuel 님, 2021년 9월 17일
Merci et à très bientôt :) Apart Hotel Riviera

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
très bien placé propres malheureusement pas d'ascenseur comme convenu lors de la réservation et pas de rangement dans les chambres(armoire) pas de congélateur sinon bien
2019년 9월에 6박 숙박함
답변 제공: Manager 님, 2021년 9월 17일
Merci et à très bientôt :) Apart Hotel Riviera

10/10 - 훌륭해요

Stina

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: apart hotel riviera 님, 2019년 7월 13일
Thank you

8/10 - 좋아요

jean

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
une opportunité pour découvrir le Vieux Nice
réponse tel, accueil, informations au dessus de la moyenne emplacement très bien au cœur du centre historique mais très proche d'un parking et des transports en commun studio confortable et bien équipé mais immeuble ancien en plein travaux de rénovation mais pas particulièrement bruyant
2019년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Emmanuel 님, 2021년 9월 17일
Merci et à très bientôt :) Apart Hotel Riviera

6/10 - 괜찮아요

Hassan

좋아요: 청결 상태
Pas d'eau chaude le premier jour, on aurait pu nous proposer de nous faire un rabais pour un prochain séjour. Le lit est très inconfortable. Bon emplacement et propreté top
2019년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Apart hotel riviera 님, 2019년 5월 22일
Thank you for your comment. We appreciate your feedback Apart hotel riviera

4/10 - 별로예요

ioulia

좋아요: 청결 상태
별로예요: 객실의 편안함
Décevant
Ne vous fiez pas aux photos ni au titre de l annonce nous étions pas du tout situé ni sur la promenade et encore moins à Grimaldi
2019년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Apart hotel riviera 님, 2019년 5월 18일
Merci Ioulia pour votre commentaire. Le "titre" de l'annoce précise : les appartements se situent à différentes adresses Promenade des Anglais/Grimaldi. Votre appartement était au 36 rue Herold soit exactement 6 minutes à pied de la rue Grimaldi. Cette adresse vous a été communiqué avant votre arrivée au moment de la réservation. Si vous souhaitiez être plus proche de la promenade des Anglais, nous en informer aurait été une bonne solution, nous aurions changé votre logement. Vous n'avez communiqué aucune volonté particulière au moment de la réception de votre adresse ni au moment du checkin dans l'appartement.Cordialement

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Environnement très calme et proche de toutes commodités. L'appartement est très agréable et superbement bien équipée. Je recommande!!
2019년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Apart hotel riviera 님, 2019년 5월 3일
Merciiiii :))

10/10 - 훌륭해요

Emma

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Mycket bra
2019년 2월에 14박 숙박함
답변 제공: christelle 님, 2019년 3월 6일
Thank you for your booking Best regards Christelle

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Great location but old beds and apartments
The apartment was old and had a weird smell to it once u walked in from the outside. The location was amazing staying in old town though. The bathroom was good but the beds were very old and falling apart .
2018년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Apart hotel riviera 님, 2018년 10월 19일
Thank you for your comment. We appreciate your feedback Apart hotel riviera

10/10 - 훌륭해요

Theodore

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Overall, a great stay
Check in to the apartment was super smooth, staff was really helpful about local places to eat and things to do. The apartment was right on the beach and waking up to the crystal blue bay was incredible. With the deposit, I was told the deposit was release at the same time as check out, and this seems to have been the case. I bank with Monzo who have unparalleled service, and could refund the held deposit to me immediately when I got confirmation from Apart Hotel Riviera, but I think this caused confusion with the hotel about what I was requesting. I did however finally get the confirmation and everything was sorted. I’d definitely stay again.
2018년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Christelle 님, 2018년 10월 19일
Thank you for your comment. We appreciate your feedback Apart hotel riviera

2/10 - 너무 별로예요

MASSIMO

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Divido il mio commento in 3 parti. 1. positiva (la tipologia di appartamento, larga dove ubicato, le pulizie, la presenza dell'ascensore, un buon wi fi)2.SEMI NEGATIVA nessuno ci aveva segnalato la presenza di lavori di ristrutturazione al punto di avere l'impalcatura davanti al balcone che non si poteva aprire (quello della cucina)3. parte PIU' CHE NEGATIVA poiché al secondo giorno tornando dalla spiaggia e iniziando il pranzo sentiamo suonare al campanello, chiediamo chi è parlando in italiano e inglese e ci risponde una persona con delle grucce in mano che ci dice qualcosa ... non capiamo, diciamo no grazie e questo mette delle chiavi nella toppa e prova a entrare. Mia moglie urla e lui va via velocemente per le scale. Chiamiamo l'agenzia per chiedere se era un loro uomo e ci dicono SI.Ci arrabbiamo perché un minimo di avviso doveva esserci per correttezza e per privacy. Se fossimo arrivati mezz'ora dopo questo signore entrava in casa, con le nostre cose a disposizione e con il mio cagnolino che poteva scappare. Ma non contenti l'agenzia ci risponde "avete firmato un contratto e quindi facciamo quello che vogliamo" e ancora " tanto ritorneremo quando vogliamo noi" .Vista la totale arroganza, lo spavento che ci siamo presi, visto che ci hanno minacciati di tornare quando volevano abbiamo lasciato la casa 2 giorni prima. A mia mail ho anche ricevuto risposta di essere "patetico". Cerco e scriverò alle associazioni di categoria per la NON professionalità di questa signora!
2018년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Apart hotel riviera 님, 2018년 10월 19일
Thank you for your comment. We appreciate your feedback Apart hotel riviera

8/10 - 좋아요

TATIANA

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Appartement très bien situé, bien équipé. Points faibles: le chauffage qui ne fonctionne que dans la chambre et le linge de lit trop petit( draps et couverture ) A changer contre une couette avec une belle housse! Bon rapport qualité prix tout de même
2017년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: emmanuel 님, 2017년 12월 16일
Merci Tatiana pour votre commentaire. Nous allons changer la couverture pour un duvet :) Nous cherchons toujours à nous améliorer. Cordialement Apart hotel riviera

8/10 - 좋아요

Aditya

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 객실의 편안함
Recommended
We got a spacious room but there was no elevator working
2017년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: emmanuel 님, 2017년 11월 9일
Bonjour Aditya. Thank you very much for your message. See you later. Emmanuel - Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Very close to the beach
Nice nice nice nice nice nice nice nice nice nice
2017년 8월에 11박 숙박함
답변 제공: Apart hotel riviera 님, 2018년 10월 19일
thank you thank you

6/10 - 괜찮아요

Kari

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2017년 7월에 5박 숙박함
답변 제공: Emmanuel 님, 2021년 9월 17일
Merci et à très bientôt :) Apart Hotel Riviera

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 객실의 편안함
Accommodation will vary
The booking made was not where or what I realised it was going to be - it's through a company that has a few apartments they sub-lease. Made it very confusing to find and address took me to the wrong hotel. Not a great start. Apartment itself was ok, neat and compact and some-what clean.
답변 제공: emmanuel 님, 2017년 6월 29일
We are pleased to read your comment. Your message is very interesting for the organization of our company. And we thank you. See you soon

10/10 - 훌륭해요

Bernardo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2017년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Emmanuel 님, 2021년 9월 17일
Merci et à très bientôt :) Apart Hotel Riviera

10/10 - 훌륭해요

Raymond

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
A louer sans hesiter
L'accueil a ete tres satifaisant et tout y est bien expliquer pour passer un bon sejour. L'appartement est propre, bien agencé et il y a tout ce dont vous avez besoin pour passer un agreable sejour. L'emplacement est tres bon a deux pas de tout, shopping, promenade.
답변 제공: Apart hotel riviera 님, 2018년 10월 19일
Thank you for your comment. We appreciate your feedback Apart hotel riviera

8/10 - 좋아요

Cyril

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Chambre coccooning en plein carré d'or
Petit studio intégralement équipé, idéal pour le temps d'un week end dans le carré d'or Nicois où tout peut se pratiquer à pied. Lumineux, chaleureux, je le recommande.
답변 제공: Emmanuel 님, 2021년 9월 17일
Merci et à très bientôt :) Apart Hotel Riviera

6/10 - 괜찮아요

Anton

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
답변 제공: Emmanuel 님, 2021년 9월 17일
Merci et à très bientôt :) Apart Hotel Riviera

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
cuidado con la publicidad!
Apartahotel Grimaldi no es un hotel, como indica la publicidad de hoteles.com, Apartahotel Grimaldi te alquila un apartamento en Niza, como si fuera un airb&b, el emplazamiento del apartamento es excepcional, si bien es muy viejo, con calidades muy bajas, hemos pagado 446 euros por 2 noches en junio, por ese precio esperábamos calidades más altas, luego tampoco había vistas, en la publicidad se veían fotos con vistas al mar y en la realidad nos han dado un apartamento céntrico y sin vistas, nos hemos sentido víctimas de publicidad engañosa, al menos la ciudad y su ambiente han sido maravillosos ...
답변 제공: General Manager 님, 2016년 12월 14일
Estoy muy heuruex de usted, usted répondre.Je'm siento incomodar arrivée.chaque su reserva enviamos por correo electrónico todos los detalles, la dirección de las observaciones exactas de apartamentos a la arrivées.Peut -Ser ¿no han leído este mensaje antes de su llegada.

2/10 - 너무 별로예요

Prue 님, Brighton

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Owners and holiday makers badly let down
Espace Victor Hugo had a number of defects: the heavy wooden bed head not fixed,fell over and could have injured us if we'd been in bed! Wall behind was filthy with large patches of damp. Kitchen tap was so wobbly had to hold it to use it. Electric wirings exposed tugged out of the wall. Lavatory/shower situated in glass box only partly frosted in the middle of the flat. Flat stank of smoke in spite of non-smoking policy. We photographed defects and contacted agent. He quickly moved us into Victor Hugo Balcon 2 - better, but still not entirely right. The WIFI couldn't be used because sticker showing password torn and couldn't be read, so ended up standing outside the first flat and using that password.We agreed to this but not very convenient. Couldn't make heating work because it was set to air-conditioning and we hadn't been shown how to alter that. There were no blankets, and the flat was so cold (23-29 Feb) We ended up sitting around the cooker. The bullying tone of contract - "you must fold your bedding and clean the floors otherwise you will be charged" made us worried about getting deposit back.Clearly the same attention had not been given to the flats under their management. To be fair the agent was very polite and did his best in bad circumstances. One of the problems with this booking is that the agent was only available 13-18h which isn't convenient when you want to enjoy your holiday!
Dear Madam. We were, in spite of your comments delighted to welcome you. We would like to respond to your comments. Indeed, there was a problem with the first apartment. WE have immediately altered and repaired, and we're really sorry. We have proposed to introduce a new apartment, Superior. When you arrived, with our collaborator, he put the heating in operation. And everything worked perfectly. You probably mistakenly pressed the wrong button, to change the operation because the heating works very well. For internet, the code is also displayed behind the door of the apartment, as stated on the documents provided on arrival. We would have liked, believe us, you appreciate our efforts to make you forget the problems (since repaired recess) of the first apartment. You forget to say, we then gave you a superior apartment with balcony overlooking the square. But it does not matter. See you soon.

8/10 - 좋아요

Leslie

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Leslie thank you . You are adorable. Finally someone recognizes our work seriously. We strive to satisfy our customers. Too bad the customers satisfied and very happy, leaves room for only the customers, who can at times encounter a problem. But we always try to satisfy our customer literally every