전용 해변, 비치 카바나, 일광욕 의자, 비치 파라솔

켐핀스키 팰리스 포르토로즈 여행 후기

5 out of 5

이용 후기

9.4

최고예요

평점 10 - 훌륭해요. 427개 이용 후기 중 325개" "
평점 8 - 좋아요. 427개 이용 후기 중 82개" "
평점 6 - 괜찮아요. 427개 이용 후기 중 13개" "
평점 4 - 별로예요. 427개 이용 후기 중 6개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 427개 이용 후기 중 1개" "

9.6/10

청결 상태

9.4/10

직원 및 서비스

9.4/10

편의 시설/서비스

9.4/10

숙박 시설 상태 및 시설

9.0/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

yeowon

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2023년 5월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

ByeongJun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: KB 님, 2021년 8월 6일
Dear ByeongJun, thank you very much for your feedback and the compliments. We are very pleased to hear that you had a very enjoyable time while staying in Portoroz. Rest assured that your compliments will be shared with the entire team. We are looking forward to welcoming you back to Portoroz soon. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 - 훌륭해요

Hyoin

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
피란을 방문하면서 아기랑 숙박하기 좋었어요
2018년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: General Manager 님, 2019년 1월 14일
Dear Hyoin, we are glad to know that we have been able to provide you with a comfortable stay, while you were visiting the charming medieval town of Piran. We hope that you had a safe journey back home! Sending kind greetings from Portorož, Thies C. Bruhn General Manager

10/10 - 훌륭해요

Hyunhee

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 6월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Andrey 님, Szentendre

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great location in proximity to other tourist destination (like Piran); but service is below expectation
2024년 5월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Don

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
First time in Slovenia and was very nice ..the Kempinski helped make the whole experience enjoyable ..
2024년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Kempinski Palace Portorož 님, 2024년 3월 21일
Dear Don, Thank you very much for your kind and thoughtful review of your stay at Kempinski Palace Portorož. We are absolutely delighted to read that you had such a wonderful experience with us and have enjoyed the delicate care of our devoted employees. We are looking forward to welcoming you back to Portorož in the near future, once your time permits so, With best regards, Željko Stašević, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Roman 님, Ljubljana

2024년 3월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Andrea

2023년 12월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Sedef 님, Oakville

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very nice location…well mannered staff
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: KempinskiPalacePortoroz 님, 2023년 10월 23일
Dear Sedef, thank you so much for this wonderful and beautiful feedback. I am so happy to read that you enjoyed our hotel and the services of all our employees. Looking forward to host you again in Portorož. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 - 훌륭해요

Bo Emil

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

massimo

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Ottimo hotel sotto ogni punto di vista
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: KempinskiPalacePortoroz 님, 2023년 10월 5일
Dear Mr. Massimo, Thank you very much for such beautiful feedback. Your words are inspiration for our team. Thank you again for posting your comments, and hope to welcome you again at our wonderful property in Portorož. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Simon

2023년 9월에 6박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Ryan

2023년 9월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

hayim

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Even though there is a private area on the beach, the water is not very clear. We used the indoor/outdoor pool instead but the AC in the indoor section broke and it became unbearably hot. Even though we complained, they didn't fix it for 3 days.
2023년 8월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

hayim

2023년 8월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

ramon

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 8월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Crit 님, Austin

연인과의 여행
The priperty is combined with Modern and Classic perfectly. The staff is top notch!! Highky recommend this place.
2023년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: Kempinski Palace Portoroz 님, 2023년 7월 19일
Dear Crit, What a nice comment! On behalf of my team, I would like to express my gratitude for this kind feedback. We are looking forward to hosting you again at our wonderful property. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 - 훌륭해요

Vanessa

아이를 동반한 가족 여행, 반려동물 동반 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Amazing concierge !
2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Kempinski Palace Portorož 님, 2023년 7월 4일
Dear Vanessa,Thank you for your kind review about Kempinski Palace Portorož and our Concierge team. We are glad you enjoyed your stay with us! Kind regards, Željko Stašević Cluster General Manager ad interim Kempinski Palace Portorož Kempinski Hotel Adriatic

10/10 - 훌륭해요

Johannes

2023년 6월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Nikola

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Warm recommendation for Kempinski Palace Portorož
We had an amazing week at Kempinski Palace Portorož with my family. We also celebrated my mom’s 70th birthday. Everything was great and the staff did their very best to make mom feel special and all of us feel like home. Portorož and Piran are amazing places to spend an active holiday next to the sea in the spring and early autumn.
2023년 4월에 7박 숙박함
답변 제공: Kempinski Palace Portoroz 님, 2023년 4월 18일
Dear Mr. Nikola, Thank you very much for such beautiful feedback. Your words are inspiration for our team. Hope to welcome you again at our wonderful property in Portorož. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 - 훌륭해요

Bálint

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Kempinski Palace Portorož 님, 2023년 4월 20일
Dear Balint, I would like to take the opportunity and thank you for your positive comment. It is always a pleasure to read positive comments, which I will gladly share with our team. We are looking forward to welcome you soon again in our property. Yours sincerely, Željko Stašević General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Kempinski Palace Portorož 님, 2023년 4월 20일
Dear Anonymous, I would like to take this time and thank you for such a kind and positive feedback. Looking forward to welcoming you back soon. Your sincerely, Željko Stašević General Manager

4/10 - 별로예요

Andreas

출장 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
답변 제공: Kempinski Palace Portoroz 님, 2022년 12월 25일
Dear Mr. Andreas,Firstly allow me to apologize to you for any unpleasant experience that you might have had during your recent stay with us at Kempinski Palace Portorož.We would kindly ask you to contact us and give us some more additional details in order to provide you with our feedback.Looking forward to welcome you back to the city.Yours sincerely, Željko StaševićGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Oliver

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Wunderbares, stilvolles, großzügiges Hotel, mit angenehmer Stimmung, sehr freundlichen Personal mit vielen Sprachkenntnissen. Gutes Frühstücksbufet. Ich war begeistert!
2022년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Kempinski Palace Portoroz 님, 2022년 11월 13일
Sehr geehrter Herr Oliver,,herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um uns Ihre Eindrucke mitzuteilen.Alle von Ihnen genannten Punkte werden wir gerne mit unseren Kollegen teilen. Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder in unserem Kempinski Palace Portorož willkommen heißen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Željko Stašević, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Mirko

좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
La piscina non deve essere un parco acquatico .. è un centro benessere spa
답변 제공: Kempinski Palace Portoroz 님, 2022년 11월 4일
Gentile signor Mirko, La ringraziamo per la sua gentile risposta e il suo commento. Speriamo che ci visitera. di nuovo. Cordiali saluti, Zeljko Stasevic, Direttore Generale

10/10 - 훌륭해요

Akos

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Highly recommended.
답변 제공: Kempinski Palace Portoroz 님, 2022년 11월 2일
Dear Akos, thank you so much for posting this comment It truly means a lot to us and we hope you visit us again soon. Yours sincerely, Zeljko Stasevic General Manager

10/10 - 훌륭해요

James 님, Scottsdale

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Beautiful new hotel in Portoroz with great views and excellent service. On-sight amenities second to none in the area. Easy access to the old world city of Piran.
2022년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Kempinski Palace Portoroz 님, 2022년 10월 30일
Dear Mr. James,Thank you very much for taking the time sharing the feedback of your recent stay with us.We are very pleased to learn that you had a very enjoyable stay and enjoyed all our services and highly appreciated the care of our employees. Thank you again and we are looking forward to welcoming you back to Portorož in the near future.With best regards,Kai BehrensGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Marija

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Alexandar was great during check-in
2022년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Kempinski Palace Portoroz 님, 2022년 9월 23일
Dear Marija, I would like to thank you for your kind feedback of your recent stay with us. We do hope that you will visit us soon. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

10/10 - 훌륭해요

Georg

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
exclusive hotel
Exclusives Hotel, sehr guter und freundlicher Service
2022년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: Kempinski Palace Portoroz 님, 2022년 7월 30일
Sehr geehrter Herr Georg, herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um uns Ihre Eindrucke mitzuteilen. Es ist immer schön positives Feedback zu bekommen. Ich werde es gerne mit meinen Kollegen teilen. Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder in unserem Kempinski Palace Portorož willkommen heißen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Kai Behrens General Manager

10/10 - 훌륭해요

Sinisa

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Sehr schönes Hotel mit sehr hohem Standard
2022년 7월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Martin

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Top Adresse in Portoroz
Das Hotel ist ausgezeichnet. Beim service gibt es nur aufgrund des unzureichenden Services am Pool (Poolbar) einen Punkt Abzug. Oft war stundenlang keine Bedienung sichtbar und hat das Personal drinnen geplaudert. Der Pool sowie Poolbereich sind schön und ausreichend groß. Der Salzwasserpool ist sehr angenehm. Das Frühstücksbuffet lässt keine Wünsche offen, gefrühstückt werden kann auf der überdachten Terrasse oder in der Crystal Hall (wie ein Ballsaal). Das Personal ist sehr freundlich. Das Hotel hat einen Parkservice dh das Auto wird auf wunsch geparkt und wieder geholt (Garage) ohne Aufpreis.
2022년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: Kempinski Palace Portoroz 님, 2022년 7월 30일
Sehr geehrter Herr Martin, herzlichen Dank fuer Ihre Feedback. Es ist immer schön positives Feedback zu bekommen. Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder in unserem Kempinski Palace Portorož willkommen heißen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Kai Behrens General Manager

10/10 - 훌륭해요

Kris 님, Ketchum

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice staff, especially Marco at the front desk who helped us with dinner reservations and even drove us to the restaurant in Piran and introduced us to the owner. Ester gave me a very nice message and my wife a nice facial. The bartenders were also nice, and the pool man was helpful as well. Overall, the hotel was wonderful and if we return, we will definitely stay at this hotel.t
2022년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Kempinski Palace Portoroz 님, 2022년 6월 28일
Dear Kris, I would like to thank you for this kind and honest review of your recent stay with us. We truly appreciate you sharing your thoughts and impressions. I truly hope we will have the opportunity to host you again. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
Kein 5 Star Level!
2 Punkte sind von uns sehr negativ wahrgenommen worden: Wir sind gegen 23 h im Hotel angekommen. Der Check-In dauerte mehr als 40 Minuten- jeder einzelne Reisepass wurde in einer ewig langen Prozedur in den Computer eingegeben- absolutes no go, insbesondere weil wir mit unserer Mutter ( 86 Jahre) gereist sind, due sehr müde in der Lobby auf den Zimmerbezug warten musste. Bei Frühstück nicht genügend Platz auf der Terrasse bzw. Wartezeiten, bis man endlich einen Tisch bekommen hat. Man wartet dann wiederum 20 Minuten auf einen Kaffee, der beim Keller bestellt wird. Es gibt auf der Terrasse grosse runde Tische, die waren jedoch alle belegt und wir wurden an einem viel zu kleinen Tisch platziert. Diese Punkte sind inakzeptabel für ein 5 Sterne Haus.
2022년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: Kempinski Palace Portoroz 님, 2022년 7월 1일
Dear Anonymous, thank you so much for posting this kind and constructive comment for us, we truly appreciate you taking the time to write this. Upon visiting us first time each passport or ID should be scanned as all the guests staying at the hotel must be registered. Every following stay procedure is shorter as all the details are already in the system. Our hotel does offer two possibilities of the seating at the breakfast area and it would be inside and outside. As the terrace cannot accommodate all the guests only on terrace guests are seated also in our gorgeous Crystal Hall terrace. We do apologize if you felt uncomfortable upon check in and breakfast area which for sure was not intent of our committed employees. We do hope that you will give us another opportunity and visit us again. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

10/10 - 훌륭해요

Thais

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Muito bom
Hotel lindo . Com piscina aquecida e spa maravilhosos . Restaurantes incríveis . Pouco longe do centro . Tem q ir de carro .
2022년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Kempinski Palace Portoroz 님, 2022년 7월 1일
Dear Thais, I would like to thank you for this beautiful review of your recent stay with us. We truly appreciate you sharing your thoughts and impressions. I truly hope we will have the opportunity to host you again. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

10/10 - 훌륭해요

Jean-Robert

2022년 5월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 5월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Kristoffer

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Fint hotell og god service
Bra hotell. God service fra staben.
2022년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Kempinski Palace Portoroz 님, 2022년 9월 23일
Dear Kristofer, I would like to take the opportunity to thank you for this wonderful feedback of your recent stay with us. We truly appreciate it. We do hope that you will visit us soon again. Yours sincerely, Kai Behrens General Manager

10/10 - 훌륭해요

simonetta

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 3월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

John

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
this is a real 5 star hotel
2021년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: KB 님, 2021년 11월 17일
Dear John, thank you very much for your compliments. We are very pleased to learn that you had a very enjoyable time while staying with us. Rest your compliments will be shared with the entire team. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 - 훌륭해요

Mateja

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Exellent
2021년 10월에 6박 숙박함
답변 제공: KB 님, 2021년 11월 9일
Dear Mateja, thank you very much for your compliments. We are looking forward to welcoming you back to Portoroz in the near future. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 - 훌륭해요

FRANCESCO

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2021년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: KB 님, 2021년 11월 17일
Dear Francesco, thank you very much for your compliments. We are very pleased to learn that you had a very enjoyable time while staying with us. Rest your compliments will be shared with the entire team. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 - 훌륭해요

Mag Astrid

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: KB 님, 2021년 11월 17일
Dear Mag Astrid, thank you very much for your compliments. We are very pleased to learn that you had a very enjoyable time while staying with us. Rest your compliments will be shared with the entire team. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 - 훌륭해요

Nelly

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2021년 9월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Jozef

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great accommodatio, excellent service, average sea
Very nice hotel, combination of old style and modern design, great , attentive staff, clean well maintained spa and pool area. Very delicious food in Sofia restaurant. THe only weaker part was the sea - warm but with quite a lot of sea weeds and not so clean as in other part of adriatic, though there is not much that hotel can do about it.
2021년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: KB 님, 2021년 8월 10일
Dear Jozef, thank you very much for your feedback and the compliments. We are pleased to hear that you had a very remarkable time while in Portoroz and enjoyed the services around the hotel. Your constructive feedback regarding the sea has been noted and will be forwarded to the municipality who is controlling the water quality on a daily basis. We are looking forward to welcoming you back to Portoroz soon. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 - 훌륭해요

Sarah

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Loved it. Classic European 5 star seaside resort.
2021년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: KB 님, 2021년 8월 6일
Dear Sarah, thank you very much for your feedback and the compliments. We are very pleased to hear that you had a very enjoyable time while staying in Portoroz. Rest assured that your compliments will be shared with the entire tea. We are looking forward to welcoming you back to Portoroz soon. With best regards Kai Behrens General Manager

8/10 - 좋아요

Keiji

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Alles wunderbar, aber nur eine Sache, die ich sehr schade finde. Wir haben drei Abende hintereinander im sehr schoenen aber dem entsprechend sehr teuren Restaurant gegessen. Am dritten Abend mussten alle Gaeste wetterbedingt im Inneren essen. Obwohl wir am Vorabend nach dem Essen einen Tisch fuer diesen 3. Abend reserviert haben, haben wir zu einem nicht schoenen letzten freienTisch zugewiesen. Das Restaurant haette fuer uns einen schoeneren Tisch frei halten sollen oder sogar muessen. Das war nicht aufmerksam.
2021년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Kempinski Palace Portoroz 님, 2022년 1월 3일
Sehr geehrte Frau oder geehrter Herr Keiji, herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben um uns Ihre Eindrücke mitzuteilen. Bezueglich der Kritikpunkte wegen Tisch Reservierung, moechte ich mich bei Ihnen recht herzlich entschuldigen. Nochmals 1000 Dank fuer Ihre hilfreichen Eindruecke und den konstruktiven Bericht, den wir natuerlich mit unserem Team auswerten werden und der sehr hilfreich sein wird, unseren Standard im Kempinski Palace weiterhin zu verbessern. Für Ihren nächsten Aufenthalt werden wir unser Bestes geben, um Ihren Aufenthalt bei uns wieder so gemütlich wie möglich zu gestalten. Mit freundlichen Gruessen, Kai Behrens, General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Cortesia del personale e bellezza della struttura.
2021년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: KB 님, 2021년 7월 8일
Dear guest, thank you very muchfor your compliments. We are very pleased to learn that you had a very enjoyable time in Portoroz. With best regards Kai Behrens General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
sehr guter Services
2021년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: KB 님, 2021년 7월 5일
Vielen Dank fuer Ihr positives Feedback. Es freut uns sehr zu erfahren dass Sie einen sehr angenehmen Aufenthalt bei uns in Portoroz hatten. Es wuerde uns sehr freuen Sie in naher Zukunft erneut bei uns begruessen zu duerfen. Mit freundlichen Gruessen Kai Behrens General Manager

10/10 - 훌륭해요

Michal

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Best in Portorož
Kempinski je rozhodně nejhezčí hotel v Portoroži, klasická historická budova je překrásná a moderní dostavba přidala komfort 21. století. Služby i jídlo jsou na výtečné úrovni. Hotel by měl, vzhledem k ceně a konkurenci, uvážit přestavbu bazénu, ale celkový dojem z hotelu je velmi dobrý.
2021년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: KB 님, 2021년 6월 24일
Dear Michal, thank you very much for your compliments. Please rest assured that your compliments will be shared with the entire team. We are looking forward to welcome you back to Portoroz soon. With best regards Kai Behrens General Manager