총 584개 실제 이용 고객 후기를 기반으로 한 평점

4.3 (5점 만점)
88% 추천 여행객 비율
4.3 객실의 청결도
4.6 서비스 및 직원
4.2 객실의 편안함
4.1 호텔 상태
익스피디아 실제 이용 고객 후기
4점(5점 만점)
실제 이용 고객이 작성,

게시일: 2019. 3. 9. , Hotels
방음 안좋구요 담배 냄새도 어딘가에서 들어옵니다 저는 예민한 편이 아니라 괜찮았고요 위치도 완전 좋진 않지만 괜찮은 편이었습니다 전통스타일 숙소라 시설이 노후되어있을건 예상했구요 다 괜찮았는데 욕조관리가 조금 미흡한거 같아요 분위기가 가족같고 너무 좋아요 다들 친절하고 조식도 맛있구요 음식이 대체적으로 싱거운편이라 너무 좋았습니다 동남아가 보통 음식이 좀 짠편인데 ㅎㅎㅎ 저는 소금 뿌려서 먹었어용 예삐데이 껴서 놀러갔는데 밖에 못나가는 투숙객을 위한 작은 이벤트들이 마련되어있었습니다 비가 하루종일 많이 와서 진행하지 못했지만 풀장에서 베게싸움 너무 재밌었어요 머무는 동안 동양인은 저뿐이라 좋았습니다 뚱뚱해도 수영복입어도 쳐다보고 수근대는 한국인이 없어서 정말 좋았습니다 또 가고 싶어요 정원 넘 예뻤어요 혼자서 쉬기 너무 평화로운 숙소입니다
호텔 매니지먼트의 의견
2019. 3. 11.에 Eka(호텔 매니지먼트)에 의해 작성
Morning Spirit Jayeon, Appreciate for your review related to your recent stay, as it is truly essential to us in order to improve our product and service as well as to encouraging the trust toward our hotel. We are also regretting that some of our facilities were failed to fulfill your expectation. However these have been forwarded to our department concerned to conduct some proper improvement. Having you to stay and serving you always a pleasure and we are looking forward to welcome you back to the hotel Vila Lumbung. Best Regards, Management Hotel Vila Lumbung
3점(5점 만점)
실제 이용 고객이 작성,

Food poison

게시일: 2018. 5. 27. , Hotels
1. Used the hotpot got food poisoning - left bali urgently 2. employees doesnt speak English 3. Door slide doesnt close perfectly - so many insects
호텔 매니지먼트의 의견
2018. 6. 20.에 Eka(호텔 매니지먼트)에 의해 작성
Morning Spirit Mr. Sangho, We are thankful for your trust have stayed at hotel Vila Lumbung as we are also regret that we have not any opportunity to serve you completely since you were left the hotel early. Related to the suspicion of food poisoning, which caused by the hotpot : After we have checked the pot or the water kettle heater indeed there was a tiny white flake into it and it was the residual flake of calcium that stuck to the heater element. To be accused as a cause of food poisoning, we should check further to the lab or see the doctor to examine your sickness also the possibility that you had consumed any food which may cause of your sickness. However we shall be please to receive your constructive feedback and once again thank you very much and we hope that we shall be able to extend our service by welcoming you again in the near future. Best Regards, Management.
4점(5점 만점)
실제 이용 고객이 작성,

게시일: 2018. 4. 19. , Hotels
동양인들이 별로 없는 호텔을 찾으신다면 ...가성비 좋은호텔입니다
호텔 매니지먼트의 의견
2018. 4. 30.에 Eka(호텔 매니지먼트)에 의해 작성
Morning Spirit Howon, Thank you very much for your trust to the hotel, that been chose as your residence to enjoy Bali, we do hope it becomes a memorable one. Appreciate for your review and we are looking forward for your next visit. Best Regards, Management Hotel Vila Lumbung
4점(5점 만점)
작성자: Jeong Su 거주지: Seoul

Nice swiming pool

게시일: 2015. 2. 26. , Hotels
Villa was so big. Standard Room was little bit small. Aircondition was so strong. Location is so good. From sminyak squer 15000 lupi. I decide this hotel bcz looks so nice swimming pool. Really was bog and nice. But hotel bar food was not amazing. Tax was 20%. I'll try to book again if they are doing promotion. Hahahah Really swiming pool was great!
3점(5점 만점)
작성자: Emily 거주지: Australia

솔직한 이용후기

게시일: 2014. 6. 1. , Hotels
4박 6일 중 2박을 머물기로 하고 갔던 룸붕. 사진 보다 멋있었던 정원에 놀랐었습니다. 허나 체크인을 하고 방에 들어가니 천장엔 거미줄과 수많은 거미들.. 들어가자마자 남자친구 얼굴로 거미가 떨어져 기분이 나빴습니다. 게다가 되지 않는 와이파이.. 짐만 풀고 근처에서 밥 먹고 올 예정이여서 나갈 때 거미줄과 와이파이에 대해 이야기하고 호텔 측에서는 돌아올 때까지 확실히 해놓겠다고 했습니다. 두시간 후 돌아왔을 때엔 거미줄만 사라져있었고 와이파이는 여전히 작동되지 않았습니다. 호텔측에 다시 한번 문의 했을 때는 어영부영 넘어가려고 했었고 미안하다는 말 한마디도 안하더군요. 점점 화가나기 시작하였으나 참고 이야기를 계속하는데 호텔측에서 돌아오는 답변은 너네 방이 안되나보다. 로비는 되니 로비에 와서 쓰라 였습니다. 같은 퀄리티에 다른 방은 없냐고 하자 빈방이 없답니다. 쓰던 방은 3층이였고 제일 안쪽에 위치하여 있었습니다. 근데 로비를 왔다갔다 하며 쓰라니요.. 같은 가격을 낸 다른 사람들은 당연시 이용하는 것을 왜 저희만 불편을 감수해야겠습니까? 그때까지도 미안하다는 말은 없었고 할 수 있는게 없다는 말 뿐이였습니다. 그래서 저희는 호텔 매니저와 이야기를 하는 것이 낫겠다고 판단하여 통화가 가능하냐고 물었더니 그제서야 다른 방으로 안내하더군요. 그러나 그 곳도 먹통이였고 또 다른 방으로 안내 받았습니다. 이미 시계는 새벽 한시에 가까웠습니다. 빈방이 없다던 호텔측, 같은 퀄리티의 방을 두군데나 소개시켜주었네요. 다음날 호텔 매니저와 이야기했습니다. 낭비한 시간에 대해 보상해주겠다며 마사지 바우처 30분짜리를 주었습니다. 결국 사용은 안하고 나왔지만, 성의 없었던 호텔의 태도에 발리에서 안 좋은 기억으로만 남아있네요. 멋진정원, 수영장 빼고는 정말 비추였습니다.
4점(5점 만점)
작성자: Soyoung 거주지: sydney

Good in general

게시일: 2013. 8. 7. , Hotels
Friendly staff, good service but a bit inconvenient location - not close to beach, airport or any shopping areas. It was quiet and comfortable to stay. Good place to relax. Not recommended for beach lovers but good for those who want to enjoy peace and quiet.
5점(5점 만점)
실제 이용 고객이 작성, 거주지: Sydney

게시일: 2019. 10. 15. , Expedia
Rooms were great, Villas even better, pool was fantastic, breakfast was great, staff were awesome and I will stay here again.
4점(5점 만점)
실제 이용 고객이 작성, 거주지: Brisbane

게시일: 2019. 10. 7. , Expedia
Once inside the hotel gates, you can almost forget that you are in the middle of bustling Seminyak. Very relaxed and more traditional accommodation made it feel more homely, however, we did get a villa with an outside bathroom. I don’t believe this was standard though.
호텔 매니지먼트의 의견
2019. 10. 7.에 Eka(호텔 매니지먼트)에 의해 작성
Morning Spirit Antonia, Appreciate for your review related to your recent stay, as it is truly essential to us in order to improve our product and service as well as to encouraging the trust toward our hotel. Having you to stay and serving you always a pleasure and we are looking forward to welcome you back to the hotel Vila Lumbung. Best Regards, Management Hotel Vila Lumbung
4점(5점 만점)
실제 이용 고객이 작성, 거주지: Geelong

게시일: 2019. 10. 4. , Expedia
Good Breakfast and really nice pool and swim up bar.
호텔 매니지먼트의 의견
2019. 10. 4.에 Eka(호텔 매니지먼트)에 의해 작성
Morning Spirit Valued guest, Appreciate for your review related to your recent stay, as it is truly essential to us in order to improve our product and service as well as to encouraging the trust toward our hotel. Having you to stay and serving you always a pleasure and we are looking forward to welcome you back to the hotel Vila Lumbung. Best Regards, Management Hotel Vila Lumbung
4점(5점 만점)
실제 이용 고객이 작성,

게시일: 2019. 9. 27. , Expedia
호텔 매니지먼트의 의견
2019. 10. 1.에 Eka(호텔 매니지먼트)에 의해 작성
Morning spirit valued guest, Thank you very much for your time in rating us related to your recent stay. Having you to stay with us has been a great pleasure and we are looking forward to extend our service to welcome you back. Best regads, Management,