4 개의 레스토랑, 아침 식사 제공

H10 코스타 아데헤 팔라세 여행 후기

4 out of 5
H10 코스타 아데헤 팔라세
Playa La Enramada, La Caleta, Adeje, Tenerife

이용 후기

8.2

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 587개 이용 후기 중 201개" "
평점 8 - 좋아요. 587개 이용 후기 중 257개" "
평점 6 - 괜찮아요. 587개 이용 후기 중 83개" "
평점 4 - 별로예요. 587개 이용 후기 중 34개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 587개 이용 후기 중 12개" "

8.6/10

청결 상태

8.4/10

직원 및 서비스

8.0/10

편의 시설/서비스

8.0/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.4/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

Helen

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: H10 COSTA ADEJE PALACE 님, 2024년 1월 18일
Thank you for your opinion.Warm regards,

10/10 - 훌륭해요

Nicola

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We treated ourselves to a night here while visiting my mum who lives more inland. I remembered how kind and friendly the staff were the previous year when we had a day pass, and they were kind again this year. Our standard room was gorgeous with a huge balcony that the older kids loved. Beautiful grounds, but only one warmer pool..nice chilled out vibe. Felt classy and no queuing for anything, food and drinks of good standard.
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: H10 COSTA ADEJE PALACE 님, 2024년 1월 18일
Dear Guest, We want to thank you for having chosen the H10 Costa Adeje Palace to spend your holidays and for the comment about your stay.We are looking forward your next visit. Kindest regards,

10/10 - 훌륭해요

Michael

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: H10 COSTA ADEJE PALACE 님, 2024년 1월 18일
Thank you for your opinion.Warm regards,

6/10 - 괜찮아요

Colin

단체 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 객실의 편안함
Disappointing
My friend and I went to Tenerife for his birthday. I booked a 'family room' and requested in advance that there should be 2 beds. We were disappointed to find only one double bed and a sofabed. We paid around 850 euros for 3 nights, which had to be paid at check-in before we saw the room. We requested that the hotel add a second bed on the first day, but nothing happened. We asked again on the second day and were told something would be done. We were under the impression a single bed would be added. We were disappointed again to find they had only made up the sofabed. For what we paid, this was a very poor level of service. The room we were allocated was not very nice. It had zero view, blocked by overgrown vegetation. The room was in need of modernisation. For example, electric sockets were old and loose and there were no USB points. The food was very average and not up to the standards of other H10s I've visited in the past. I would not recommend this hotel, there are others that are far better and that take customer service seriously.
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: H10 COSTA ADEJE PALACE 님, 2024년 1월 18일
Dear Guest, At first we want to thank you for taking the time to write your opinions about your stay in our hotel. Obviously your experience was not satisfactory.Please, accept our apologies. We want to inform you that we are working on several issues that you mention on your comment.It would be a great pleasure if you would give us the opportunity to regain your confidence in our hotel.Yours faithfully,

6/10 - 괜찮아요

Beate

2023년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: H10 COSTA ADEJE PALACE 님, 2024년 1월 18일
Thank you for your opinion.Warm regards,

10/10 - 훌륭해요

Jay McLellan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager. 님, 2023년 10월 23일
Dear Guest, We thank you and appreciate the time you have taken to leave us a review, this helps us to meet our main goal, to ensure all guests have a relaxing and enjoyable holiday.We hope to welcome you back.Kindest regards,

10/10 - 훌륭해요

Consolación

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
La comida muy variada y rica, el trato excelente, para personas con niños es fantástico y para mayores, con actuaciones en directo.
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager. 님, 2023년 10월 23일
Estimado Huésped, Queremos agradecerle que nos eligieran para disfrutar de sus vacaciones con nosotros. Nos halagan sus palabras de agradecimiento las cuales son una verdadera motivación para seguir trabajando duro cada día para satisfacer todas vuestras necesidades y expectativas. Esperamos su próxima visita. Un cordial saludo,

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

2023년 7월에 6박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Philipp

좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Unglaublich riesig , zu viele Zimmer , schreckliches Buffet , ganz schlimme Platzreservierungen mit den Handtüchern, man hat keine Chance auf Sonnenliegen
2023년 7월에 5박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Communiy Managerin 님, 2023년 7월 20일
Sehr geehrter Gast,wir bedauern nicht nur Ihre schlechte Bewertung,sondern umso mehr, dass sie keinen perfekten Aufenthalt bei uns hatten. Wir möchten Ihnen mitteilen, dass wir uns ausführlich mit den von Ihnen geschilderten Problemen befassen werden. Hierzu werden wir intern jede einzelne Abteilung zu einer Stellungnahme bitten. So hoffen wir Ihnen ein besseres Urlaubserlebnis bieten zu können.Mit freundlichen Grüßen

10/10 - 훌륭해요

Consolacion

연인과의 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
El hotel perfecto, lo único que al llegar como que no encontraban nuestra reserva y tuvimos que esperar un poco
2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager. 님, 2023년 7월 20일
Estimado Huésped,Gracias por compartir su experiencia y por sus sugerencias, que serán tratadas para mejorar nuestros servicios. Sería un placer recibirle de nuevo. Un cordial saludo,

8/10 - 좋아요

Vladimir 님, Moscow

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
A fast and good check in and out. The quality of dinner is somewhat deficient and needs improvement.
2023년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager. 님, 2023년 6월 16일
Dear Guest, Thank you very much for your comment and for your suggestions, which help us to improve our services.We are really happy to read that you enjoyed your holidays. We hope to see you again. Kindest regards,

10/10 - 훌륭해요

Juan

2023년 3월에 2박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Anne

2023년 2월에 7박 숙박함

8/10 - 좋아요

Steffen

2023년 2월에 8박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Robert

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager. 님, 2023년 2월 21일
Dear Guest, We thank you and appreciate the time you have taken to leave us a review, this helps us to ensure that all our guests have a relaxing and enjoyable holiday.It would be a pleasure for us to see you again!Kindest regards,

4/10 - 별로예요

Anthony

연인과의 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
The rooms are incredibly dated, poor standard of finish, carpets worn etc - very different to the nice lounge. For the money, very poor value.
2023년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager. 님, 2023년 2월 21일
Dear Guest,Thank you to have chosen our hotel for your holidays. We are so sorry to hear that you did not enjoy your stay.It would be a great pleasure if you would give us the opportunity to regain your confidence in our hotel. Yours faithfully,

8/10 - 좋아요

Esther

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설

10/10 - 훌륭해요

Maruta

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great holidays
Was great stay, good location , by coast. Nice walks. Beautiful I will be definitely back 😊
2022년 12월에 5박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager. 님, 2023년 1월 17일
Dear Guest, We want to thank you for having chosen the H10 Costa Adeje Palace to spend your holidays and for the comment about your stay.We are looking forward your next visit. Kindest regards,

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Das Hotel macht teilweise einen runter gewirtschafteten Eindruck. Defekte Lampen im Zimmer, verkalkte Duschbrause. Gläser die den ganzen Tag nicht von den Tischen am Pool abgeräumt werden.
2022년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Communiy Managerin 님, 2023년 1월 17일
Sehr geehrter Gast,wir bedauern nicht nur Ihre schlechte Bewertung,sondern umso mehr, dass sie keinen perfekten Aufenthalt bei uns hatten. Wir möchten Ihnen mitteilen, dass wir uns ausführlich mit den von Ihnen geschilderten Problemen befassen werden. Hierzu werden wir intern jede einzelne Abteilung zu einer Stellungnahme bitten. So hoffen wir Ihnen ein besseres Urlaubserlebnis bieten zu können.Mit freundlichen Grüßen

8/10 - 좋아요

Hoshiar

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 12월에 7박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager. 님, 2022년 12월 21일
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to give us such a positive feedback.We are glad that you enjoyed your stay at our hotel and our services. We will pass your positive feedback to our staff, it is very important to us.We are looking forward to see you again.Kindest regards,

6/10 - 괜찮아요

Jose Maria

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager. 님, 2022년 12월 21일
Estimado Huésped,Le agradecemos que nos haya transmitido su opinión. Nuestro objetivo es conseguir la plena satisfacción de nuestros clientes y los comentarios constructivos siempre nos ayudan a mejorar nuestro servicio ofrecido.Agradecemos nuevamente el tiempo que nos ha dedicado, y quedamos a su entera disposición,Un cordial saludo,

10/10 - 훌륭해요

Merete

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Supert
fantastisk
2022년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager. 님, 2022년 12월 21일
Dear Guest,Thank you so much for your positive review, we really appreciate it.We are glad that you enjoyed your stay at our hotel.We are looking forward to welcome you again.Kindest regards,

10/10 - 훌륭해요

Patricia

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
From the time we arrived the staff was amazing the hotel absolutely beautiful spotless clean so much to do amazing swimming pools enough sunbeds for all staying there restaurants and food beautiful just so happy with it and we definitely be back there again.
2022년 9월에 8박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Chiara

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 8월에 6박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

YUGO

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 8월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Marlen

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 8월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Linda

가족 여행
keep fit or die
far too many steps, hardly any convenient lifts not good for disabled food varied and very good not good value for money
2022년 7월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Pat

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
H10 Stay
Stay was good overall. Had some small issues at check in but they were sorted. Great hotel for family and chill out holidays. Room cleaned every day, great staff. Interior updating going on presently.
2022년 6월에 14박 숙박함

8/10 - 좋아요

Robert

2022년 4월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Sergey 님, aventura

단체 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Rooms need an update.2 power outlets per room away from nightstands. A lot of pieces seems to survive from times when hotel was built. Food in restaurant mediocre, even though there is big variety.
2022년 3월에 5박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager 님, 2022년 3월 23일
Dear Guest, Thank you very much for your comment and for your suggestions, which help us to improve our services. We hope to see you again. Kindest regards, María Lorenzo, Community Manager.

8/10 - 좋아요

Gemma

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 2월에 5박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager 님, 2022년 3월 23일
Thank you for your opinion.

6/10 - 괜찮아요

Kevin

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Disappointing service and food.
2022년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager 님, 2022년 2월 17일
Dear Guest, We thank you for taking the time to write us a review. We appreciate and make note of all your feedback. We would like to offer our apologies for the inconveniences caused on your holiday. We hope to see you in a not too distant future. Yours sincerely, María Lorenzo, Community Manager.

10/10 - 훌륭해요

Helen E

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 11월에 6박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Paul

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
The reception staff was very poor not warm and friendly people. The staff around the hotel was very engaging and helpful. O by the I was charged for storing my cycle bike in the garage it was not the cost it was the principle.
2021년 10월에 7박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager 님, 2021년 11월 16일
Dear Guest, At first, we want to thank you for taking the time to write your opinions about your stay in our hotel. Obviously your experience was not satisfactory. Please, accept our apologies. It would be a great pleasure if you would give us the opportunity to regain your confidence in our hotel. Yours faithfully,

8/10 - 좋아요

Victoria

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Zone verte. Bonne nourriture, en particulier une grande variété de fruits de mer. Contre : Manque de chaises longues et de parasols au bord de la piscine. Fin du programme de la soirée à 23h00
2021년 10월에 14박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager 님, 2021년 11월 16일
Cher Client, Un grand merci pour avoir choisi l’H10 Costa Adeje Palace. Nous aimerions aussi vous remercier pour vos gentils mots pour décrire le personnel, qui travaillent dur chaque jour pour donner le meilleur service, nous enverrons vos sincères remerciements à chacun d'eux. Dans l’attente que vous revoir prochainement. Cordialement,

8/10 - 좋아요

Bart

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager 님, 2021년 11월 16일
Thank you for your opinion.

10/10 - 훌륭해요

Stephen

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Happy holiday
Lovely hotel plenty of sun beds and very well spaced out,,the evening entertainment was ok , but the Elton John tribute act was excellent,all the staff especially the dining staff are very efficient…our room was lovely we was give a Junior suite ,,although a couple of things a bit tied,,had a fantastic view…
2021년 9월에 8박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager 님, 2021년 11월 16일
Dear Guest, Thank you to post your review about your wonderful experience during your recent stay. Your words are a real motivation for all our team. We are looking forward to welcome you back soon. Kindest regards,

10/10 - 훌륭해요

Jenna

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager 님, 2021년 11월 16일
Thank you for your opinion.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Excellent !
Très bel hôtel Personnel très sympathique Cadre magnifique Très bien placé
2021년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager 님, 2021년 11월 16일
Cher Client, Un grand merci pour avoir choisi l’H10 Costa Adeje Palace. Nous aimerions aussi vous remercier pour vos gentils mots pour décrire le personnel, qui travaillent dur chaque jour pour donner le meilleur service, nous enverrons vos sincères remerciements à chacun d'eux. Dans l’attente que vous revoir prochainement. Cordialement,

10/10 - 훌륭해요

Françoise

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Un séjour magnifique
Malgré le COVID, un séjour de 1 semaine magnifique. Idéale pour les familles. Je recommande cet hotel : un personnel agréable et qui parle français, plusieurs piscines, un hotel très propre, des buffets variés pour le petit- déjeuner et le diner ... Quoi de mieux ? :)
2021년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager 님, 2021년 11월 16일
Cher Client, Un grand merci pour avoir choisi l’H10 Costa Adeje Palace. Nous aimerions aussi vous remercier pour vos gentils mots pour décrire le personnel, qui travaillent dur chaque jour pour donner le meilleur service, nous enverrons vos sincères remerciements à chacun d'eux. Dans l’attente que vous revoir prochainement. Cordialement,

10/10 - 훌륭해요

Valérie

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Excellent séjour - cadre sublime -
Superbe séjour en famille. La direction de l’hôte nous a surclassé suite à l’anniversaire de ma maman pour ses 80 ans. Nous avons demandé une chambre à côté de nos parents âgés, cela a été fait et une bouteille de champagne lui a été offerte ! Excellente prestation un service de qualité et des gens à l’écoute. Nous avons pris petit déjeuner et dîner sur 10 jours. Un grand merci aux personnels serveurs toute l’équipe est génial… sans aucun doute nous recommandons cet hôtel palace !!! Merciiii
2021년 6월에 10박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager 님, 2021년 11월 16일
Cher Client, Un grand merci pour avoir choisi l’H10 Costa Adeje Palace. Nous aimerions aussi vous remercier pour vos gentils mots pour décrire le personnel, qui travaillent dur chaque jour pour donner le meilleur service, nous enverrons vos sincères remerciements à chacun d'eux. Dans l’attente que vous revoir prochainement. Cordialement,

2/10 - 너무 별로예요

실제 이용하신 고객

2021년 6월에 7박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager 님, 2021년 11월 16일
Dear Guest, Thank you for your opinion.

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스
Leider war das Hotel sehr enttäuschend. - Pool war am renovieren - Essen war sehr, sehr schlecht, immer das gleiche Buffet - keine Abwechslung! - Personal war nicht kompetent
2021년 5월에 7박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager 님, 2021년 11월 16일
Sehr geehrter Gast, Wir bedauern sehr, dass wir Ihre Erwartungen wärend Ihres Aufenthalts in unserem Hotel nicht erfüllen konnten. Unser Ziel besteht darin, dass Sie Ihren Urlaub bei uns aufs vollste geniessen können und es tut uns sehr leid, dass dieses nicht der Fall war. Trotzdem möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie uns mit hilfe Ihrer Kommentare die Chance geben unseren Servicestandard zu verbessern. Mit freundlichen Grüssen,

8/10 - 좋아요

Anthony

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
H10 Tenerife
Bon état de l’hôtel en général piscine réparation haut et levier si tu veux le personnel est très agréable parking extérieur
2021년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager 님, 2021년 11월 16일
Cher Client, Un grand merci pour avoir choisi l’H10 Costa Adeje Palace. Nous aimerions aussi vous remercier pour vos gentils mots pour décrire le personnel, qui travaillent dur chaque jour pour donner le meilleur service, nous enverrons vos sincères remerciements à chacun d'eux. Dans l’attente que vous revoir prochainement. Cordialement,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Silenziosa, pulita, buffet colazione notevole
2021년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager 님, 2021년 11월 16일
Distinto Cliente, La ringrazio per aver scelto il H10 Costa Adeje Palace per fare la vacanza in Tenerife. Apprezziamo la sua opinione dove ci esprime le impressioni che ha avuto durante il suo soggiorno nel nostro hotel. I suoi commenti rappresentano la migliore ricompensa per il nostro impegno quotidiano. Grazie mille,

8/10 - 좋아요

Pablo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 5월에 5박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager 님, 2021년 11월 16일
Muchas gracias por su valoración.

8/10 - 좋아요

Øyvind Elstad

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
I hotel I would recommend.
Nice hotel with parking outside. The breakfast started at 08.00, which was a little bit late since my work started at 08.00. The rooms are clean and the beds are really good. Nice view from the balcony.
2021년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager 님, 2021년 11월 16일
Dear Guest, Thank you to post your review about your wonderful experience during your recent stay. Your words are a real motivation for all our team. We are looking forward to welcome you back soon. Kindest regards,

10/10 - 훌륭해요

Xavier

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Tres bien. A recommander
2021년 5월에 7박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager 님, 2021년 11월 16일
Cher Client, Un grand merci pour avoir choisi l’H10 Costa Adeje Palace. Nous aimerions aussi vous remercier pour vos gentils mots pour décrire le personnel, qui travaillent dur chaque jour pour donner le meilleur service, nous enverrons vos sincères remerciements à chacun d'eux. Dans l’attente que vous revoir prochainement. Cordialement,

10/10 - 훌륭해요

Paul

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 4월에 14박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager 님, 2021년 11월 16일
Thank you for your opinion.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Great stay, lovely staff, great food
H10 Costa Adeje Palace is a great hotel to stay at. Friendly and helpful staff, great food and the swimming pools are amazing. The only thing I can argue about is the gym, it needs to be refurnished overall.
2021년 4월에 10박 숙박함
답변 제공: María Lorenzo, Community Manager 님, 2021년 11월 16일
Dear Guest, Thank you to post your review about your wonderful experience during your recent stay. Your words are a real motivation for all our team. We are looking forward to welcome you back soon. Kindest regards,