숙박 시설의 전망

레오나르도 호텔 티베리아스 여행 후기


이용 후기

7.4

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 307개 이용 후기 중 84개" "
평점 8 - 좋아요. 307개 이용 후기 중 105개" "
평점 6 - 괜찮아요. 307개 이용 후기 중 66개" "
평점 4 - 별로예요. 307개 이용 후기 중 24개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 307개 이용 후기 중 28개" "

7.4/10

청결 상태

7.6/10

직원 및 서비스

8.0/10

편의 시설/서비스

6.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

7.6/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

SANG HYUN

좋아요: 직원 및 서비스
전반적으로 좋았으나 , 청소상태등은 별로 였음
2018년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: YANA 님, 2018년 3월 15일
Dear Guest, Thank you for your feedback. We would be happy to host you again. . Best regards Yana Keitelman,, P.R

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2017년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Merav 님, 2017년 11월 5일
Dear Guest, I'm glad that you enjoyed the stay in our hotel and invite you also in your next vacation. Thanks you about your recommendations! Yana Keitelman P.R. Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
리모델링이 필요한 건물.
조식도 좋고 주변도 좋고 서비스도 좋은데, 건물이 오래됐다.
2017년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Merav 님, 2017년 8월 15일
Dear Guest, We were pleased to host and provide the best service. Nice to hear you enjoyed the spacious room and you are welcome to us during your next vacation. Best regards Yana Keitelman,, P.R.

6/10 - 괜찮아요

이혜원 님, Brazil

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태
좋은 위치
갈릴리 바다가 보이는 좋은 위치였다. 하지만 청결상태는 그리 좋지 않았음. 그리고 에어컨이 꺼지지 않아 힘들게 잤다.

10/10 - 훌륭해요

데이비드 님, 한국

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
바다가 보이는 전망
아침에 눈을 떳을 때 일출을 보았어요.만족.깨끗하지만 다소 시간이 된 호텔.바다가 보이는 전망을 준 서비스.

10/10 - 훌륭해요

Myung Ho Lim 님, Korea

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Comfortable
a view of Galilie sea was so good experience for my family. clean bedroom and wood floor was good. On late time, a member of students showed a loud sound..

8/10 - 좋아요

JOSE

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
There is no much around
2023년 10월에 3박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Fabio 님, Newburyport

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel is basically a beautiful view and nice accommodations but in general it promises more than it offers. Location is not convenient, distant from the city, the hotel has neither parking nor easy parking in the neighborhood, has a tiny swimming pool and is not in front of the lake as the advertising may suggest. The service and management are ok but some basic mistakes were made during my stay.
2023년 10월에 2박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Sean

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Horrible stay
My stay was absolutely horrendous, after we got to the hotel the staff was very unappreciative and unhelpful, after we got to the room and tried to turn on the TV it didn’t work, and after several attempts of speaking to the manager and staff, we still were not helped And as compensation they offered us a sandwich
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: yana 님, 2023년 10월 12일
Dear Guests, Thank you for taking the time to answer the feedback we would be happy to host you again and make you a corrective experience

2/10 - 너무 별로예요

Blima

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Bed services
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: yana 님, 2023년 10월 3일
Dear Guests, Thank you for taking the time to answer the feedback we would be happy to host you again and make you a corrective experience

10/10 - 훌륭해요

evelyne

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hôtel très correct. Quand j ai vu les critiques en disant que l hôtel était sale c est faux. Ce sont les gens qui sont sales. Pour preuve l’état impeccable de la piscine mais quand les gens repartent j ai honte pour eux. Aucun respect pour le personnel pas même rapporter leur serviettes quant aux reliefs de nourriture on en parle pas. C est honteux. Même dans les couloirs les gens laissent traîner des assiettes des serviettes. Donc encore une fois ce n est pas l hôtel responsable du comportement des gens. J ai du changer de chambre car problème avec l air conditionné. Cela s est fait sans aucun problème et ma seconde chambre était supérieure à la précédente. Merci encore
2023년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: yana 님, 2023년 9월 20일
Dear Guest,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 - 훌륭해요

Gitty

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Decks bar and grill right across from hotel
2023년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: yana 님, 2023년 8월 31일
Dear Guest,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 - 훌륭해요

Sharon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: yana 님, 2023년 8월 6일
Dear Guest,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 - 훌륭해요

Shaindel

U
2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: yana 님, 2023년 7월 10일
אורח יקר , תודה שהתארחת במלון לאונרדו טבריה . הנהלת המלון

10/10 - 훌륭해요

Maria 님, Mt Pleasant

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: yana 님, 2023년 7월 10일
אורח יקר,אנו מודים לך על הזמן שהקדשת לשיתוף חוות דעתך על המלון. שמחנו לקרוא כי נהנית משהיתך עמנו. אנו מחויבים לספק לאורחינו את חוויית האירוח האיכותית והמהנה ביותר ומקווים לארח אתכם שוב בעתיד הקרוב. בברכה, הנהלת המלון

10/10 - 훌륭해요

Gary

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Breakfast is very good with diverse fresh dishes
2023년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: yana 님, 2023년 6월 25일
Dear Guest,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 - 훌륭해요

Chantal

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Everything was excellent. I will definitely coming back to this place.
2023년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: yana 님, 2023년 6월 25일
Dear Gust, we glad that you enjoyed the stay in our hotel and invite you also in your next vacation. Thanks you about your recommendations!

10/10 - 훌륭해요

Jocelyne

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Personnel est très courtois, et l’hôtel très propre Ainsi que la chambre spacieuse
2023년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: yana 님, 2023년 5월 17일
Dear, Guest Thank you very much for taking the time and filling your feedback on the hotel, Thank you for sharing the experience of the hotel. We look forward to welcoming you again

10/10 - 훌륭해요

Raul

2023년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: yana 님, 2023년 6월 25일
Dear Guest I'm happy that you enjoyed your vacation in our hotel, the staff tries to do his best for our guests and I'm glad to hear that you felt it.

8/10 - 좋아요

Sandesh

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Good Hotel
All Good! But it's good to have buffet dinner. Breakfast was good.
2023년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: yana 님, 2023년 5월 9일
Dear Guest,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 - 훌륭해요

Seth 님, Mevaseret Zion

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It's a nice hotel, responsive staff, great location.
2023년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: yana 님, 2023년 5월 3일
Dear, Guest Thanks for the beautiful review!I am very happy that we have been able to share our love for hosting and hope to have the privilege of hosting you again soon.

10/10 - 훌륭해요

Sabrina

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Terrific Experience!
We had a great stay at the Leonardo Hotel Tiberias - the rooms were comfortable and clean, the hotel staff were very helpful, and we truly enjoyed our Shabbat dinner at the hotel! Easy to walk to the promenade at the lake and into downtown.
2023년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: yana 님, 2023년 4월 21일
Dear Gust, we glad that you enjoyed the stay in our hotel and invite you also in your next vacation. Thanks you about your recommendations

10/10 - 훌륭해요

ERIC

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
A pleasant two night stop to explore the area and it’s rich history.
답변 제공: yana 님, 2022년 12월 4일
Dear Guest,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 - 훌륭해요

Maurice

아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Good location
2022년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: yana 님, 2022년 12월 4일
Dear Guest,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 - 괜찮아요

Lydia and Pablo

2022년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: motti 님, 2022년 10월 16일
thank you

10/10 - 훌륭해요

ross 님, Washington

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Everyone at the hotel was nice, it was walkable to the beaches/downtown/etc. and the room was very good for the price. A
2022년 9월에 7박 숙박함
답변 제공: yana 님, 2022년 10월 5일
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 - 훌륭해요

FERNANDO

2022년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: yana 님, 2022년 9월 24일
Dear, Guest Thank you very much for taking the time and filling your feedback on the hotel, Thank you for sharing the experience of the hotel. We look forward to welcoming you again,

10/10 - 훌륭해요

John

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The front desk lady, Katya, was so kind and helpful. She helped us resolve several issues with our room and was always so kind in meeting our needs.
2022년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: yana 님, 2022년 9월 14일
Dear Guest, Thank you for your feedback. We would be happy to host you again

6/10 - 괜찮아요

Yuval

2022년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: yana 님, 2022년 8월 30일
אורח יקר , תודה שהתארחת במלון לאונרדו טבריה . הנהלת המלון

2/10 - 너무 별로예요

alan

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 8월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Tomas

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
A physical plant upgrade would make a great hotel
Great location - very nice and helpful staff - Hotel rooms clean but dated - needs plant upgrade - smart elevators not so smart
2022년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Motti 님, 2022년 7월 25일
dear sir thank for your review. warm regards

10/10 - 훌륭해요

Irene

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
Hotel service is great, people are really nice a d always willing to help. Everyone speaks English fluently. The rooms are somewhat clean but require a face lift.
2022년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: motti 님, 2022년 6월 25일
thank you very much. hope to host you again!

10/10 - 훌륭해요

Ehud

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The Staff we're very nice specifically FELEX
2022년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: motti 님, 2022년 6월 25일
thank you very much. hope to host you again!

10/10 - 훌륭해요

arik

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Motti 님, 2022년 1월 30일
thank you for your review warm regards

8/10 - 좋아요

Jawad

2021년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: motti 님, 2021년 12월 25일
thank you!

8/10 - 좋아요

patrick

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: motti 님, 2021년 12월 7일
thank you!

10/10 - 훌륭해요

doron

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: motti 님, 2021년 12월 7일
thank you!

10/10 - 훌륭해요

ildiko

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: motti 님, 2021년 12월 7일
thank you!

8/10 - 좋아요

yonaton

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: motti 님, 2021년 12월 7일
thank you!

10/10 - 훌륭해요

KARINE

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Bon séjour
Bon sejour
2021년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: Keren 님, 2021년 10월 18일
אורחים יקרים , תודה רבה שבחרתם להתארח במלון לאונרדו טבריה. אני שמחה שנהניתם מחופשה מצוינת, ומשירות מקצועי ויעיל. תודה על המשוב הנפלא. בברכה, הנהלת המלון

6/10 - 괜찮아요

Yuval

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: yana 님, 2021년 9월 9일
Dear Guests, Thank you for taking the time to answer the feedback we would be happy to host you again and make you a corrective experience. Best regards, Yana

8/10 - 좋아요

haim

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: yana 님, 2021년 9월 2일
Dear Guest, Thank you for your feedback. We would be happy to host you again. Best regards Yana Keitelman.

4/10 - 별로예요

Ayelet

2021년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Keren 님, 2021년 10월 18일
אורחים יקרים, תודה שבחרתם להתארח במלון לאונרדו טבריה מרשת פתאל. אנו נעביר את הערותיכם למחלקות הרלוונטיות להמשך טיפול. בכבוד רב הנהלת המלון

8/10 - 좋아요

Jenny

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Keren 님, 2021년 10월 18일
אורחים יקרים שלום, אני מודה לך על ששיתפת אותנו בחוויית האירוח שלך. שמחנו לארח ולהעניק את השירות הטוב ביותר. נשמח לארח גם בחופשה הבאה. בברכה, הנהלת המלון

4/10 - 별로예요

Avital

2021년 8월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Koahvit

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 8월에 3박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

keren

2021년 8월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Hanan

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
סביר +
2021년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: yana 님, 2021년 8월 5일
אורח יקר , שמחנו לארח בברכה הנהלת המלון

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

아이를 동반한 가족 여행
The hotel is very basic simular to a Howard Johnson style, on the run down side. I am extremely disappointed with the Leonardo hotel and Expedia for not properly showing the real price of the room. I searched for a room for 5 people which they found and displayed the price after reviewing some other options I decided based on the price that it made sense. When I arrived at the hotel I was told that a room with 5 beds is only priced for 1 person and was charged double the price I was shown on the app. I rely on Expedia to protect from these preditor practices. And unfortunately Expedia failed this time big time. The listing also claims that they have a parking lot which is false only street parking is available for a fee and police is quick to issue tickets. The breakfast was good and plentiful. Pool was nice and clean. Pool hours are a bit short only till 5:30pm they only have one bell cart so be prepared to pack light or wait for it. They did have some entertainment during the night. I was in a non smoking section but there was major cigarette smoking coming from other rooms which was very bad for the children. Overall it was not a terrible stay but for the price I ended up paying I would have picked a different place to stay with nicer facilities. The facility sent a message that they would do better next time which really does not resolve the problem.
2021년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: yana 님, 2021년 7월 29일
Dear Guests, Thank you for taking the time to answer the feedback we would be happy to host you again and make you a corrective experience. Best regards, Yana

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Disappointing
Unfortunately we were rather dissatisfied with our visit in July 2021. This hotel is the basic of basics. The room was comfortable that I will say however, the food wasn’t great, the so called bar had nothing. My glass of wine had to be searched for in the back room. You’re not allowed to access the outdoor patio area out of pool hours which meant that from 5:30pm-9:30am you don’t have access to an outdoors seating area at all (unless you sit on the wall outside the front of the hotel). All I will say is it was challenging to see the luxury hotel in front of us and be sitting in that one. I presume that is their tactic as it’s also run by the same company.
2021년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: yana 님, 2021년 7월 27일
Dear Guest, Thank you for your feedback. Your comments will follow the relevant managers and they are in treatment. Thanks for your comments so we can learn and improve. We will be happy to host you at any time and provide you the best service Best regards Yana Keitelman F&B Manager