“Ett mysigt hotell med mycket välkomnande personal.
Rummet var vad vi hade förväntat oss, utsikten super gin.
Frukostbuffen var inte så stor, men mycke bra endå.”
“Ett mysigt hotell med mycket välkomnande personal.
Rummet var vad vi hade förväntat oss, utsikten super gin.
Frukostbuffen var inte så stor, men mycke bra endå.”
Marie