내부

호텔 길베르트 여행 후기

4 out of 5
호텔 길베르트
Breite Gasse 9, Vienna, Vienna

이용 후기

8.4

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 28개 이용 후기 중 16개" "
평점 8 - 좋아요. 28개 이용 후기 중 6개" "
평점 6 - 괜찮아요. 28개 이용 후기 중 3개" "
평점 4 - 별로예요. 28개 이용 후기 중 1개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 28개 이용 후기 중 2개" "

8.8/10

청결 상태

8.0/10

직원 및 서비스

8.4/10

편의 시설/서비스

8.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

9.0/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

Renata

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice and clean, breakfast excellent, great staff
2024년 4월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Fernanda

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
I enjoyed my stay at Hotel Gilbert very much! The hotel is very good located with easy transport links and restaurant offer in a short walking distance. The hotel is very pretty, comfortable and clean. The staff was great and very friendly. I'll def would come back.
2024년 1월에 3박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Viktoriia

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2024년 1월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Risto

2023년 12월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 3박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Hermann

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 12월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Maria

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
So nice property in the center of Vienna! The breakfast was amazing and the staff very kind! The small double room was convenient and with a cozy design! I recommend it and I would love to there again!!
2023년 11월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Robert

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great hotel Second time this year
2023년 11월에 5박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Matthew

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great hotel in great location
Perfectly placed hotel on the edge of the city centre. Right next to museums and Christmas markets. Hotel was very comfortable, had great breakfasts and very polite staff. The hotel gym has all equipment possible and the sauna is great after a day of visiting tourist attractions.
2023년 11월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Timothy

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Mario

2023년 10월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 3박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Bettina

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Exzrem unfreundlich
Der angebliche Manager war extrem unfreundlich, letztlich haben wir- noch nie vorgekommen!- unseren Besuch frühzeitig abgebrochen. Bei zwei Buchungen für 2 Nächte hintereinander schafft es das Management nicht, das richtig zu organisieren. Mitten am ersten Tag ein vorwurfsvoller Anruf, warum wir nicht bereits wieder ausgecheckt haben!... Beim Frühstück darf man 15min auf den Kaffee warten, und wenn man ihn dann endlich bestellen darf, dauert es noch einmal zu lange. Um punkt 10.30h wird der Vorgang zum Frühstücksbuffet zugezogen, ohne Vorwarnung, punkt Schluss. Zur Rezeption führen Treppenstufen, da schleppt man die Koffer hoch - nur um dann zu erfahren, dass man sie wieder runtertragen darf zum Lift; oben angekommen, wieder Treppenstufen - für nicht ganz junge Leute und mit schweren Koffern ein Problem. - Insgesamt ein unerfreuliches Erlebnis, der Kunde ist der Bettler hier. Nie mehr wieder... - es gibt genug kundenfreundliche gute Hotels in Wien.
2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Stellungnahme zur Bewertung 님, 2023년 7월 27일
Sehr geehrte Bettina,Sie hatten 2 einzelne Buchungen in 2 unterschiedlichen Zimmerkategorien. Unser Hotel war ausgebucht (es gibt durchaus Gäste, die unser Service schätzen). Daraus ergab sich, dass Sie Zimmer wechseln mussten - Sie wurden bereits beim Check in noch einmal darauf hingewiesen, und gebeten, sich an der Rezeption zu melden, für den Zimmerwechsel, was Sie nicht gemacht haben, stattdessen wurden dann unser Lehrling und unser FO-Manager angebrüllt, was wir unmöglich und unzumutbar finden. Trotzdem haben wir Ihnen die von Ihnen gebuchte Nacht in Kulanz zurückerstattet.Mit freundlichen GrüßenMag. Astrid Kahl-SchabanGeschäftsführung

8/10 - 좋아요

Simeon

2023년 7월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Bruno

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 6월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Annalise

2023년 6월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Thomas

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Wonderful Days in Vienna
Hotel Gilbert is in a great location to visit the museums, and music venues of Vienna. It is quiet, but walking distance to both subway and trolley stops. The lobby is very nice with a wonderful restaurant. The rooms are compact but lovely and well designed. The staff were extraordinary. Amy, Dennis, Fredericka, Ahmed, and Elias made us feel at home during our 6 days there.
2023년 4월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

Raphael

좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Passt
2023년 3월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Duncan

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Really cool brilliantly located spot
Great decor and integrated public space. Restaurant good and staff friendly and relaxed - service sometimes tended toward too relaxed but that’s Vienna.
2023년 1월에 3박 숙박함

4/10 - 별로예요

Emanuel

출장 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Incredibly slow service, loud room and unhelpful staff.
2022년 11월에 13박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

shlomit

출장 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Terrible experience!!!!
Overall terrible service! I specifically asked from advance to have room close to my relatives and on checking in was refused brutally!.more over they insisted to charge me twice !!on my room!!! Saying I made double reservation!.arguing made me almost missing my flight home!!!
2022년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: Marie-Luise Matz - Operations Manager 님, 2023년 1월 11일
Dear guests,thank you for your feedback! What a pity that your stay went like this. At check out you were still very satisfied with all our services. The management itself was there when you left. Then we presented you with your two bookings and you only wanted to pay for one. Completely stressed, you said we would sort it out later because you wanted to catch your flight. Now we are stuck with a bill of over EUR 900.00 and have never heard from you again! Unfortunately, we also have to point out that you seem to have made completely confused bookings, because you simply booked another room but did not pay! The fact that you had two reservations and only paid for ONE of them should not go unmentioned here. We are very sorry for your behaviour towards the hotel and the staff and wish you all the best!

8/10 - 좋아요

Luke

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 6월에 4박 숙박함
답변 제공: Marie-Luise Matz - Operations Manager 님, 2023년 1월 11일
Dear Luke, thank you for your review! We hope you had a good stay with us and in Vienna! Best regards,

8/10 - 좋아요

Andrew

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Team Gilbert 님, 2022년 5월 30일
Dear Andrew, thank you so much for your kind review! We are always happy to hear what we can improve!

6/10 - 괜찮아요

Nina

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Got potential, but won’t stay there again
Great hotel with potential, but hotel is not catering for hotel guests well. They are very focused on dining guests from the street. If you don’t have a reservation you can’t sit in the downstairs area. They miss a lounge area for the guests of the hotel. The menu are very specialised for dining guests. Not a great breakfast place for hotel guests. A shame as it’s got a lovely atmosphere. Hotel rooms wasn’t insulated well so got woken by babies crying in other room etc
2022년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Fron Office Team 님, 2022년 5월 6일
Dear Nina, thank you very much for your feedback! Since we do have small restaurant, it is necessary to have a reservation. We hope to welcome you soon, so we can meet your expectations.

10/10 - 훌륭해요

jean-louis 님, montreal

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
cool environment, super well located, good food
2022년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Ashal 님, 2022년 4월 2일
Dear Jean-Louis, thank you very much for your feedback. We are looking forward to welcome you again very soon!

10/10 - 훌륭해요

Peter

2022년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Ashal 님, 2022년 4월 2일
Vielen Dank für deine Bewertung! Wir freuen uns, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.