숙박 시설 정면

호텔 스타크 엘 헤리티지 & 유니크 여행 후기

3 out of 5

이용 후기

9.6

최고예요

평점 10 - 훌륭해요. 8개 이용 후기 중 7개" "
평점 8 - 좋아요. 8개 이용 후기 중 0개" "
평점 6 - 괜찮아요. 8개 이용 후기 중 1개" "
평점 4 - 별로예요. 8개 이용 후기 중 0개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 8개 이용 후기 중 0개" "

9.8/10

청결 상태

9.6/10

직원 및 서비스

10/10

편의 시설/서비스

9.4/10

숙박 시설 상태 및 시설

9.0/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

Derik

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Excelente hotel boutique, em frente ao lago porém com poucas opções de restaurantes caminhando.
2024년 5월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great location and the staff were friendly and very helpful. The young receptionist gave us two pieces of excellent local advice which we really appreciated!
2024년 5월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Vladimir 님, Oakland Park

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Picturesque, comfortable.
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Tjaša 님, 2024년 5월 22일
Dear guest, we greatly appreciate your feedback and are happy that your stay with us has been satisfactory. Warmest regards, Hotel Starkl

10/10 - 훌륭해요

Lynn

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great location
A beautiful hotel with lovely service. We had lovely views from our window of lake bled. The breakfast was lovely.. great stay
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Tjaša 님, 2024년 5월 19일
Dear guest, we apperciate you taking your time to write us a positive review and are more than happy that you have had a pleasant stay with us. Warm regards, Hotel Starkl

10/10 - 훌륭해요

Maurice

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Tjaša 님, 2024년 5월 12일
Dear guest, Thank you for taking the time and leaving us a 5 star review. We are more than glad that your experience with us was satisfactory, as we are always striving to make our guests experience as pleasant as possible. Kind regards, Hotel Starkl

6/10 - 괜찮아요

Sophia

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
No elevator and meagre breakfast
Very small hotel without an elevator / lift. Breakfast was not good (stale items, very small selection). Service was ok and people at the front desk are quite kind.
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Tjaša 님, 2024년 5월 17일
Dear guest,we would like to apologize for your experience. We're sorry to hear you were less than satisfied with your stay and we thank you for your honest review.Our hotel does not have an elevator as it is specified on all of our platforms, but we make sure to always assist our guests with the luggage upon request. We sincerely apologize for your bad experience with our breakfast buffet, we are constantly making sure that the food is fresh as it is prepared on the spot in the hotel every morning. The same goes for the crab claws and cheese balls- both were prepared the same morning, we do not have such items on our a la carte menu or on the kids menu. We have made such choices for food combinations based on the feedback and reviews from many of our guests. Kind regards, Hotel Starkl

10/10 - 훌륭해요

Gerardo 님, London

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Really good hotel, close to the main shops and restaurant. Just in front of the lake, hikes are very close from the hotel. The food in the restaurant is really good, we had a very good stay
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Tjaša 님, 2024년 5월 12일
Dear guest, we sincerely thank you for your 5 star review. At hotel Starkl we are constantly working towards achieving top standards for our guest and we greatly appreciate your feedback. Warm regards, Hotel Starkl

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Hotel Starkl 님, 2024년 1월 1일
Dear guest!Thank you for sharing your positive feedback. On behalf of our team at Hotel Starkl, thanks you - it means a lot to us.Have a wonderful day,Starkl TEAM.