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Dear Mi, Thank you for your positive review and perfect score following your recent stay with us. We're delighted to hear that you found our hotel to be both Clean and courteous. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back as our guest in the near future. If you require any assistance, feel free to reach out. Warm regards, Jennifer Kang, Director of Marketing Communications
10/10 Excellent
Minseong
Jan 30, 2024
Minseong
Stayed 1 night in Jan 2024
Response from Jennifer on Jan 31, 2024
안녕하세요 MINSEONG 고객님,소중한 시간을 할애해 숙박 경험에 대한 긍정적인 리뷰 남겨주셔서 진심으로 감사드립니다.앞으로도, 고객님의 기대에 부응하는 서비스를 제공 드리기 위해 최선을 다하도록 노력하겠습니다.추가적인 문의사항이 있으시면 언제든지 호텔 대표 번호로 연락 주시면 안내 도와드리겠습니다.감사합니다.더블트리 바이 힐튼 서울 판교 홍보 디렉터 강주혜 드림
I would like to stay here again. Room was wonderful and get free upgrade. But bit far from restaurant outside and can't take a taxi easily around rush hours.
Yong Hoon
Stayed 1 night in Jan 2024
Response from Jennifer on Jan 31, 2024
Dear Yong Hoon,Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear you enjoyed your stay, especially the wonderful room and complimentary upgrade. We appreciate your input about the distance from outside restaurants and taxi availability during rush hours. We'll take this into consideration for improvement. We look forward to welcoming you back for another great stay.Best regards,Jennifer Kang, Director of Marketing Communications
Dear JasonThank you for your positive review and perfect score following your recent stay with us. We're delighted to hear that you found our hotel to be both affordable and clean, with kind staff. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back as our guest in the near future. If you require any assistance, feel free to reach out.Best regards,Jennifer Kang, Marketing Communications Director
Away from shopping area and eating establishments.
Ron
Response from Jennifer on Feb 13, 2024
Dear Ron,Thank you for taking the time to share your feedback and perfect score following your recent stay with us. We sincerely apologize for the inconveniences you encountered during your stay at our hotel due to the distant location of shopping malls and restaurants. Thank you for bringing these matters to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Sincerely,Jennifer Kang, Director of Marketing Communications
The property was great. Loved the shower and tub with skyline view. Drinks were great.
Lanuard
Stayed 2 nights in Oct 2023
Response from Jennifer on Nov 2, 2023
Dear Lanuard,Thank you for taking the time to share your experience with us! We are delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel and that you appreciated our property, especially the shower and tub with the stunning skyline view. It's fantastic to know that you also enjoyed our drinks.Your kind words motivate us to continue providing exceptional service and memorable experiences to our guests. We hope to welcome you back to our hotel in the near future.If you have any further comments or suggestions, please don't hesitate to reach out.Warm regards,Jennifer, Director of Marketing Communications
Dear Romit,Thank you for taking your time to review about your experience on you recent stay with us.We are also very pleased to hear that your stay was very satisfactory in every aspect.We look forward to having you back as our guest in the near future and please contact us if you need any assistance.Thank you and have a wonderful day!Jennifer Kang, Director of Marketing Communications
Dear James,Thank you for taking your time to review about your experience on you recent stay with us.We are also very pleased to hear that your stay was very satisfactory with nice and clean facilities.We look forward to having you back as our guest in the near future and please contact us if you need any assistance.Thank you and have a wonderful day!Jennifer Kang, Director of Marketing Communications
최악이었음. 수영장에 성인과 어린이가 한 데 뒤섞여 이용하는데 수영을 할 수 없는 지경임. 좁은 수영장에 최소 어른과 아이를 분리해놓는 레인이라도 있었으면 하는 큰 아쉬움이 남음. 가족단위로 투숙하지 않는 일반 투숙객에 대한 배려가 전혀 되어 있다고 볼 수 있음. 호캉스를 기대한다면 여기는 비추임.
조식 포함으로 구매했는데, 조식 입장 체크할 때 비용 지불이 안 되었다고 해서 굉장히 당황함. 조식 포함으로 구매했다고 누차 말씀드렸는데 담당 부서와 통화하더니 계속 지불이 안 되었다 하심. 구매 세부 내역에 조식 포함이라고 적혀있는 것까지 보여드렸는데 그냥 내역 사진 찍고 “일단” 착석해주심 된다고 하고 조식 식당으로 들여보내줌. 내 돈 내고 먹는 건데 마치 돈 안 내고 우겨서 일단 들여보내준다는 기분이 들어서 매우 불쾌함.
오픈되지 않은 시설도 많아서 준비가 아직 덜 됐다는 느낌이 강하게 듦.
SANG AH
Stayed 1 night in May 2023
Response from Jennifer on May 30, 2023
안녕하세요 SANG AH 고객님,우선 저희 호텔을 선택해 주시고, 숙박에 대한 소중한 리뷰 남겨주신 점 감사드립니다. 하지만, 저희 호텔 운영에 대한 미흡함으로 수영장과 조식 시간에 좋지 않은 경험을 끼쳐 드리게 된 점 진심으로 사과드립니다. 보내주신 내용은 유관부서 및 매니지먼트 팀에게 공유를 했으며, 문제점에 대해 좀 더 정확히 파악하고 개선 방향에 대해 논의하도록 하겠습니다. 앞으로도 겸손한 마음으로 고객의 목소리에 항상 귀 기울이고, 계속해서 노력하는 호텔이 되도록 하겠습니다. 감사합니다.
2/10 Terrible
DAVID
May 28, 2023
DAVID
Stayed 1 night in May 2023
Response from Jennifer on Jul 17, 2023
Dear David,Thank you for your generosity.Have a wonderful day!
Everything is Nice and clean, but subway is not reachable.
byeongho
Stayed 3 nights in May 2023
Response from Jennifer on May 18, 2023
We are so glad to hear that you found our hotel nice and clean. I will also share about your comment with our team on the subway station if we find any solutions. Thank you and have a wonderful day.
Dear kyun, Thank you for taking your time to review about your experience on you recent stay with us. We truly appreciate your kind word about our Hotel. We hope to welcome you back to our hotel in the near future. If you require any assistance, feel free to reach out. Best regards, Jennifer Kang, Director of Marketing Communications
5성급 호텔 답게 가격 및 위치 청결 모두 좋아요..단 직원들의 서비스가 왠지 모랄까 불친절 까진 아닌데, 손님을 자신들의 서비스규칙 을 내세워 묘하게 기분 나쁘게 서비스가 좋지 않음
MYOUNGJA
Stayed 1 night in Apr 2024
Response from Jennifer on Apr 9, 2024
안녕하세요 MYOUNGJA 고객님, 소중한 시간을 할애해 숙박 경험에 대한 리뷰 남겨주셔서 진심으로 감사드립니다. 고객님의 귀중한 시간을 내어 저희 호텔을 방문해 주셨으나 만족스러운 서비스를 제공해 드리지 못하여 대단히 죄송합니다. 고객님께서 남겨 주신 사항은 개선될 수 있도록 관련 부서로 해당 내용을 전달해 추후 고객님의 기대에 부응하는 서비스를 제공해 드리기 위해 노력하겠습니다. 추가적인 문의사항 있으시면 언제든지 호텔 대표 번호로 연락 주시면 안내 도와드리겠습니다. 감사합니다. 더블트리 바이 힐튼 서울 판교 홍보 디렉터 강주혜 드림
4/10 Poor
Yun chae
Apr 7, 2024
Yun chae
Stayed 1 night in Apr 2024
Response from Jennifer on Apr 29, 2024
Dear Yun chae, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize for falling short of your expectations during your visit. If you choose to stay with us again, we will make every effort to provide a much-improved experience. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Warm regards, Jennifer Kang, Director of Marketing Communications.
Dear Takuya, Thank you for taking the time to share your experience with us! Your review score motivate us to continue providing exceptional service and memorable experiences to our guests. We hope to welcome you back to our hotel in the near future. If you have any further comments or suggestions, please don't hesitate to reach out. Warm regards, Jennifer Kang, Director of Marketing Communications
The hotel was new, clean and very nice. I was delighted with the warm cookies I received at check-in. The restaurant in the hotel is excellent and you can see how professional the chefs are in international cuisine, especially at breakfast. I would definitely stay here again.
Chiyoko
Stayed 1 night in Apr 2024
Response from Jennifer on Apr 4, 2024
Dear Chiyoko, Thank you for taking your time to review about your experience on you recent stay with us. We truly appreciate your kind word about our hotel. We hope to welcome you back to our hotel in the near future. If you require any assistance, feel free to reach out. Best regards, Jennifer Kang, Director of Marketing Communications
Dear sree harshaw, Thank you for taking your time to review about your experience on you recent stay with us. We truly appreciate your kind word about our Hotel. We hope to welcome you back to our hotel in the near future. If you require any assistance, feel free to reach out. Best regards, Jennifer Kang, Director of Marketing Communications
10/10 Excellent
SOYOUNG
Traveled with family and small children, Business traveler
안녕하세요 SOYOUNG 고객님. 소중한 시간을 할애해 숙박 경험에 대한 리뷰 남겨주셔서 진심으로 감사드립니다. 저희 호텔을 선택해 주시고 이렇게 좋은 리뷰까지 남겨주셔서 진심으로 감사드립니다. 앞으로도 고객님의 기대에 부응하는 서비스를 제공 드리기 위해 최선을 다하도록 노력하겠습니다. 추가적인 문의사항이 있으시면 언제든지 호텔로 연락 주시면 안내 도와드리겠습니다. 감사합니다. 더블트리 바이 힐튼 서울 판교 홍보 디렉터 강주혜 드림
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize for falling short of your expectations during your visit. If you choose to stay with us again, we will make every effort to provide a much-improved experience.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.Sincerely,Jennifer Kang, Director of Marketing Communications
안녕하세요 MIJU 고객님,소중한 시간을 할애해 숙박 경험에 대한 긍정적인 리뷰 남겨주셔서 진심으로 감사드립니다.앞으로도, 고객님의 기대에 부응하는 서비스를 제공 드리기 위해 최선을 다하도록 노력하겠습니다.추가적인 문의사항이 있으시면 언제든지 호텔 대표 번호로 연락 주시면 안내 도와드리겠습니다.감사합니다.더블트리 바이 힐튼 서울 판교 홍보 디렉터 강주혜 드림
안녕하세요 Jisun 고객님,소중한 시간을 할애해 숙박 경험에 대한 긍정적인 리뷰 남겨주셔서 진심으로 감사드립니다.앞으로도, 고객님의 기대에 부응하는 서비스를 제공 드리기 위해 최선을 다하도록 노력하겠습니다.추가적인 문의사항이 있으시면 언제든지 호텔로 연락 주시면 안내 도와드리겠습니다.감사합니다.더블트리 바이 힐튼 서울 판교 홍보 디렉터 강주혜 드림
안녕하세요 YOOJIN 고객님,소중한 시간을 할애해 숙박 경험에 대한 긍정적인 리뷰 남겨주셔서 진심으로 감사드립니다.앞으로도, 고객님의 기대에 부응하는 서비스를 제공 드리기 위해 최선을 다하도록 노력하겠습니다.추가적인 문의사항이 있으시면 언제든지 호텔로 연락 주시면 안내 도와드리겠습니다.감사합니다.더블트리 바이 힐튼 서울 판교 홍보 디렉터 강주혜 드림
안녕하세요 Yun 고객님,소중한 시간을 할애해 숙박 경험에 대한 긍정적인 리뷰 남겨주셔서 진심으로 감사드립니다.앞으로도, 고객님의 기대에 부응하는 서비스를 제공 드리기 위해 최선을 다하도록 노력하겠습니다.추가적인 문의사항이 있으시면 언제든지 호텔로 연락 주시면 안내 도와드리겠습니다.감사합니다.더블트리 바이 힐튼 서울 판교 홍보 디렉터 강주혜 드림
Dear Rich,Thank you for taking the time to share your experience with us! Your review score motivate us to continue providing exceptional service and memorable experiences to our guests. We hope to welcome you back to our hotel in the near future.If you have any further comments or suggestions, please don't hesitate to reach out.Warm regards,Jennifer Kang, Director of Marketing Communications
10/10 Excellent
Hong Min
Feb 3, 2024
Hong Min
Stayed 1 night in Jan 2024
Response from Jennifer on Feb 13, 2024
안녕하세요 Hong Min 고객님,소중한 시간을 할애해 숙박 경험에 대한 긍정적인 리뷰 남겨주셔서 진심으로 감사드립니다.앞으로도, 고객님의 기대에 부응하는 서비스를 제공 드리기 위해 최선을 다하도록 노력하겠습니다.추가적인 문의사항이 있으시면 언제든지 호텔로 연락 주시면 안내 도와드리겠습니다.감사합니다.더블트리 바이 힐튼 서울 판교 홍보 디렉터 강주혜 드림
안녕하세요 SANGGYO 고객님,소중한 시간을 할애해 숙박 경험에 대한 긍정적인 리뷰 남겨주셔서 진심으로 감사드립니다.앞으로도, 고객님의 기대에 부응하는 서비스를 제공 드리기 위해 최선을 다하도록 노력하겠습니다.추가적인 문의사항이 있으시면 언제든지 호텔 대표 번호로 연락 주시면 안내 도와드리겠습니다.감사합니다.더블트리 바이 힐튼 서울 판교 홍보 디렉터 강주혜 드림
안녕하세요 HYOSKSOO고객님,소중한 시간을 할애해 숙박 경험에 대한 긍정적인 리뷰 남겨주셔서 진심으로 감사드립니다.앞으로도, 고객님의 기대에 부응하는 서비스를 제공 드리기 위해 최선을 다하도록 노력하겠습니다.추가적인 문의사항이 있으시면 언제든지 호텔 대표 번호로 연락 주시면 안내 도와드리겠습니다.감사합니다.더블트리 바이 힐튼 서울 판교 홍보 디렉터 강주혜 드림
룸컨디션이엉망이었습니다 침대에 머리카락이면 침대틀정열도안맞고 실내등에서는 소음이심해불안하기까지 그리고 무엇보다 룸서비스로시킨 음식이맛이 형편없어서 어쩔수없이먹긴했는데 밥도설익은상태로오고 5성급이라고하기에는 어의없는수준이었습니다
Junhyeong
Stayed 4 nights in Jan 2024
Response from Jennifer on Jan 31, 2024
안녕하세요 Junhyeong 고객님,소중한 시간을 할애해 숙박 경험에 대한 리뷰 남겨주셔서 진심으로 감사드립니다. 저희 호텔에서의 불편한 경험에 대해 깊은 유감을 표합니다. 룸컨디션 및 음식 서비스로 인한 불편함에 대해 진심으로 사과드립니다. 고객님의 의견을 토대로 개선 작업에 착수할 것이며, 더 나은 서비스를 제공하고자 노력하겠습니다. 다시 한번 사과의 말씀을 드리며, 미래에 더 나은 숙박 경험을 제공할 수 있도록 노력하겠습니다.감사합니다.더블트리 바이 힐튼 서울 판교 홍보 디렉터 강주혜 드림
안녕하세요 sang young 고객님,소중한 시간을 할애해 숙박 경험에 대한 긍정적인 리뷰 남겨주셔서 진심으로 감사드립니다.앞으로도, 고객님의 기대에 부응하는 서비스를 제공 드리기 위해 최선을 다하도록 노력하겠습니다.추가적인 문의사항이 있으시면 언제든지 호텔 대표 번호로 연락 주시면 안내 도와드리겠습니다.감사합니다.더블트리 바이 힐튼 서울 판교 홍보 디렉터 강주혜 드림
안녕하세요 YONG 고객님,소중한 시간을 할애해 숙박 경험에 대한 긍정적인 리뷰 남겨주셔서 진심으로 감사드립니다.앞으로도, 고객님의 기대에 부응하는 서비스를 제공 드리기 위해 최선을 다하도록 노력하겠습니다.추가적인 문의사항이 있으시면 언제든지 호텔 대표 번호로 연락 주시면 안내 도와드리겠습니다.감사합니다.더블트리 바이 힐튼 서울 판교 홍보 디렉터 강주혜 드림
안녕하세요 KYUNGRAN 고객님,소중한 시간을 할애해 숙박 경험에 대한 긍정적인 리뷰 남겨주셔서 진심으로 감사드립니다.앞으로도, 고객님의 기대에 부응하는 서비스를 제공 드리기 위해 최선을 다하도록 노력하겠습니다.추가적인 문의사항이 있으시면 언제든지 호텔 대표 번호로 연락 주시면 안내 도와드리겠습니다.감사합니다.더블트리 바이 힐튼 서울 판교 홍보 디렉터 강주혜 드림