어린이 놀이 공간 - 야외

뫼벤픽 호텔 프랑크푸르트 시티 여행 후기

4 out of 5
뫼벤픽 호텔 프랑크푸르트 시티
Den Haager Strasse 5/Hemmerichweg, Frankfurt, HE

이용 후기

8.8

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 600개 이용 후기 중 318개" "
평점 8 - 좋아요. 600개 이용 후기 중 210개" "
평점 6 - 괜찮아요. 600개 이용 후기 중 42개" "
평점 4 - 별로예요. 600개 이용 후기 중 17개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 600개 이용 후기 중 13개" "

9.0/10

청결 상태

8.8/10

직원 및 서비스

8.6/10

편의 시설/서비스

9.0/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.2/10

친환경

이용 후기

2/10 - 너무 별로예요

BYUNGSUK

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Detlef Winter, General Manager 님, 2023년 12월 14일
Dear Byungsuk , First of all thank you very much for having stayed with us. Sincere apologies if our service level was not up to your expectations but rest assured that we will review them in order to provide you with a better experience during your next visit.

10/10 - 훌륭해요

Yongsug

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Comporatable and good location
Good location near KAP europa and sopping mall. Comportable hotel with reasonable price!
2023년 9월에 4박 숙박함
답변 제공: Detlef Winter, General Manager 님, 2023년 10월 3일
Dear Yongsug, thank you very much for your feedback! We do look forward to welcome you soon again! Kindest regards on behalf of the entire team.

6/10 - 괜찮아요

NAM HEON

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 6월에 4박 숙박함
답변 제공: Detlef Winter, General Manager 님, 2023년 7월 7일
Dear Nam Heon, thank you very much for your feedback! We do look forward to welcome you soon again!

8/10 - 좋아요

Joseph

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
교통이 매우 편리합니다.
2023년 6월에 4박 숙박함
답변 제공: Detlef Winter, General Manager 님, 2023년 7월 2일
Dear Joseph, thank you very much for your feedback! We do look forward to welcome you soon again!

10/10 - 훌륭해요

TECHNOLOGY

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 4월에 5박 숙박함
답변 제공: Detlef Winter, General Manager 님, 2023년 4월 30일
Hallo Technology, vielen Dank für Ihren Aufenthalt und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke mit uns zu teilen. Über einen erneuten Besuch würden wir uns sehr freuen.

8/10 - 좋아요

yunsungchoi

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
숙소 위치 및 짐 맡겨주는 서비스는 매우 만족하였습니다. 대중교통을 이용하신다면 최고의 장소입니다. 단, 시티의 특성상 차량 주차료가 비쌉니다. 차량 이용 하신다면 외곽이 좋을듯 해요.
2022년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Detlef Winter 님, 2022년 11월 23일
Hello Yunsungchoi. Thank you for your stay and for taking the time to share your impressions with us. Regarding the parking garage prices, we will contact the operator again.

10/10 - 훌륭해요

Kisu

2022년 7월에 1박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

IND CO. LT

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
호텔 자체는 괜찮으나, 4성급 호텔이라고는 믿을 수 없을정도의 서비스. 몹시 실망스러웠으며, 호텔의 편안함과 좋음을 떠나서 앞으로 이 호텔을 이용하고 싶다는 생각이 안 드네요. 1. 호텔측과 전화가 어려움. - 리셉션에 담당자 1명이 업무 처리를 하는데 전화는 그냥 받지 않음. 2. 호텔에 문의 시 응답 없음. - 요청사항이 있어 호텔쪽에 문의를 해놓았는데 몇주째 아예 답이 없습니다. 이 외에 불편한 사항이 많았지만 생략합니다.
2022년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Dion Maes 님, 2022년 5월 12일
Dear IND CO.LT, First of all, thank you very much for having reserved with us! Our sincere apologies for our colleagues not being available but we have taken the necessary measurements in order to prevent this from happening in the near future. Kindest regards on behalf of the entire team and we do look forward to see you soon again! Dion Maes General Manager Mövenpick Hotel Frankfurt City

10/10 - 훌륭해요

SEONG OH

2022년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Dion Maes 님, 2022년 3월 7일
Lieber SEONG OH, was für eine tolle Bewertung, vielen Dank dafür. Wir freuen uns riesig, dass Sie eine gute Zeit bei uns hatten und sich offensichtlich sehr wohl gefühlt haben. Wirklich schön, dass Sie dies hier auf Expedia auch mit allen zukünftigen Gästen und Interessenten teilen. Wir hoffen, dass Sie bald wieder bei uns zu Gast sind, wenn es Sie nach Frankfurt verschlägt. Mit freundlichen Grüßen, Dion Maes General Manager Mövenpick Hotel Frankfurt City

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Was great experience
2021년 11월에 4박 숙박함
답변 제공: Dion Maes 님, 2021년 12월 24일
Thank you so much dear guest for having shared this positive feedback! You know now where to find us during your next visit in Frankfurt... Kindest regards from all of us, Dion Maes General Manager Mövenpick Hotel Frankfurt City

10/10 - 훌륭해요

Minseung

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
친절한 직원 서비스와 좋은 위치
2020년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Mövenpick Hotel Frankfurt City 님, 2020년 10월 5일
Dear Minseung, thank you very much for your nice rating and your lovely comments about our staff and the location of our hotel. We hope you will visit us again once you are coming back to Frankfurt. Sending you best wishes from the entire team of Mövenpick Hotel Frankfurt City

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Koray Arici 님, 2020년 1월 11일
Dear Anonymous, thank you so much for sharing your feedback of your stay at the Mövenpick Frankfurt City on Expedia. We are very happy that you enjoyed your time with us. We would like to thank you for sharing all your positive impressions. It would be our pleasure to welcoming you back in future. Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

KIHYUK

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Mövenpick Hotel Frankfurt City 님, 2019년 10월 27일
Dear KIHYUK, thank you for your nice feedback. We are looking forward to welcome you soon. Kind regards Mövenpick Hotel Frankfurt City Team

10/10 - 훌륭해요

SUNG HO

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
메세 박람회~
메세 박람회 출장으로 묵었던 호텔입니다. 위치 아주 가깝고, 프랑크푸르트 공항에서도 가깝습니다. 전철역도 가깝고, 앞에 쇼핑센타가 있어서 식사나 쇼핑도 자유롭게 할수 있었습니다. 호텔 조식도 맛있었구요, 직원들도 친절했습니다. 매년 4월에 출장을 가는데 다음에 또 예약하고 싶었습니다.
2019년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Sales & Marketing Representative 님, 2019년 5월 20일
Dear SUNG HO, Many thanks for choosing our hotel for your business trip to Frankfurt and for sharing your experiences with us. We really appreciate your feedback and are glad to see that you were especially satisfied with our location as well as our breakfast and our staff. Your compliments will surely be forwarded to our team members. Come back again soon, we will love to be your host in the near future. Best regards, Yours Mövenpick Hotel Frankfurt City Team

8/10 - 좋아요

MIYOUNG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 3월에 5박 숙박함
답변 제공: Nina Preis 님, 2019년 4월 11일
Dear Miyoung, Many thanks for choosing the Mövenpick Hotel Frankfurt City and for taking the time to leave us a feedback on Expedia. We are glad to see that you had a pleasant stay and are already looking forward to welcome you again soon. Until then we wish you all the best. Yours Mövenpick Hotel Frankfurt City Team

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가격이 다소 높음.
2019년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Sales & Marketing Representative 님, 2019년 1월 28일
Dear Guest, Many thanks for being our guest and for rating your stay with 8 out of 10 points We really appreciate it and are already looking forward welcoming you again soon and to convince you of our price-performance-ratio. Have a good start into the new week! Best wishes, Yours Mövenpick Hotel Frankfurt City Team

10/10 - 훌륭해요

Yejin

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
편하고 좋은 호텔
2018년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Mövenpick Hotel Frankfurt City Team 님, 2018년 6월 21일
Dear Yejin, many thanks for staying at our hotel and your 5 star feedback here on Expedia. We are happy to hear that we could convince you of our Mövenpick quality as we always try to achieve the greatest possible, in order to meet the expectations of our customers and ourselves. For now we are looking forward to welcome you again soon and wish you all the best. Best regards, Mövenpick Hotel Frankfurt City Team

10/10 - 훌륭해요

SHOL

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
편리하고 깨끗한 호텔
Nice place & location!
답변 제공: General Manager 님, 2017년 2월 15일
Hello SHOL, it was a pleasure having you as our guest. Thank you for visiting and sharing your opinion on our hotel on the internet. We are pleased to hear that you were satisfied with your stay with us and hope to see you back again soon. Kind regards, Your Mövenpick Hotel Frankfurt City Team

8/10 - 좋아요

HyeSun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
very nice place to stay
clean and comfortable, very nice breakfast, drug store and restaurants are just across the street
답변 제공: General Manager 님, 2016년 10월 5일
Dear guest, Thank you for taking the time to rate us. We appreciate your kind words. We hope you to see you again soon in Frankfurt. Best regards, Mövenpick Hotel Frankfurt City

6/10 - 괜찮아요

Eun-Jung

프랑크푸르트 도심에 위치한 비지니스 호텔
다른 무엇보다 박람회장 인근에 있다는 접근성에 한 점 주고 싶다.
답변 제공: General Manager 님, 2016년 9월 21일
Dear guest, thank you for choosing the Mövenpick Hotel Frankfurt City for your recent visit to Frankfurt and sharing your experience with us. We are glad you were satisfied with your stay and happy with the location of our Mövenpick Hotel Frankfurt City. Hopefully, we will welcome you again soon as our guest. Until then we wish you all the best. Your Mövenpick Hotel Frankfurt City

6/10 - 괜찮아요

lee

3.5등급의 중간급 호텔
딱 중간급 호텔입니다 전시회 기간중 너무 비싸요
답변 제공: General Manager 님, 2016년 9월 21일
Dear guest, thank you for staying with us and for taking the time to write about your experience with us. Hearing you were content with us makes us happy. We hope you had a safe trip home and to see you again soon in Frankfurt. Your Mövenpick Hotel Frankfurt City

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
It's about 500m from public transportation.The hotel is located right near by sky line shopping mall. So it is easy to do shopping and dinning. The room was clean and neat.
답변 제공: General Manager 님, 2016년 8월 10일
Dear Guest, We thank you for staying at the Mövenpick Hotel Frankfurt City and write us a feedback on expedia. Hearing that you were satisfied with your stay makes us happy. We would like to recommend our Mövenpick Hotel Restaurant, it is a good place to dine at, too. In addition to our regular menu we have special offers that alternate every other week. We hope to see you back again soon. Your Mövenpick Hotel Frankfurt City Team

4/10 - 별로예요

Duk Jae 님, 서울

별로예요: 직원 및 서비스
I am business man from Asia country Korea who traveled a lot in EU counties. The only good things for this hotel is location to messe and shopping center. I would not recommend this hotel to any Asian who willing to stay hotel. It is worst experienced from reception where people get the first impression of hotel. Never say sorry even they made a mistake and never say Hi to gust at all. I love to say people name who was so rude and un polite attitude, however, i will not. Please tell your hotel people how many Asian people you take as a guest and contribute your hotel's income.
답변 제공: Moevenpick 님, 2016년 7월 29일
Dear Duk Jae, First of all we would like to thank you for your feedback. We are very sorry you had such a bad experience at our hotel. Usually everyone at Mövenpick lives our core principles, to which of course we count a positive, attentive attitude and a high-end service. The past days everyone, including the colleagues at the reception, was working hard to improve our service with a newly installed computer-system. Unfortunately there were some difficulties to get this program to run properly. This is not an apology for the experience you had, but maybe an explanation our staff could not give you the service you expected. We would be very happy if you come to visit us again, so we have a second chance to show you the high-end service we usually offer our guests. Kind regards, Your Mövenpick Hotel Frankfurt City Team

8/10 - 좋아요

YOUNGWOOK

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함

8/10 - 좋아요

INHYE

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
바로옆에 쇼핑몰도 있고, 그안에 슈퍼마켓, 약국 등 편의시설이 다 갖추어져있어서 좋았습니다
답변 제공: Moevenpick 님, 2015년 12월 22일
Dear INHYE, First of all we thank you very much for having stayed at our Mövenpick Hotel and for taking the time to evaluate our hotel. We thank you also for sharing your experiences with us. We are looking forward to welcoming you soon again at Mövenpick Hotel Frankfurt City to make your next stay enjoyable and memorable. Best regards Your Team from Mövenpick Hotel Frankfurt City

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Convenient
Convenient

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
청결하고 편안한 곳입니다.
추천합니다. 호텔앞쪽에 공사중이라 전망은 조금아쉬웠지만 생각보다 서비스, 편안함. 친철함. 인터넷등 그리고 특히 실내가 넓고 모든게 갖추어져 있어서 좋았습니다. 또 가고 싶어요.

8/10 - 좋아요

JEFF

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Always a great stay with this chain
2024년 5월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

ralf

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Tom Schauer 님, 2024년 4월 15일
Lieber Ralf, vielen Dank, dass Sie unser Hotel so positiv bewertet haben. Wir freuen uns, dass Sie Ihre Zeit bei uns genossen haben. Vielen Dank, dass Sie uns Ihre Meinung zu unseren Dienstleistungen mitgeteilt haben. Wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Alles GuteIhr Hotel Team

8/10 - 좋아요

Marion

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태
Auf den ersten Blick gepflegt. Die Damen an der Rezeption waren freundlich und bemüht (Check-in vor der eigentlichen Zeit, Regenschirm zum Ausleihen,…). Die Herren beim Check-out wirkten unprofessionell, verwiesen auf Summen, die angeblich noch ausstünden, obwohl alles im Voraus bezahlt wurde. Darauf beharrten sie auch und waren nicht besonders höflich. Wir hatten nur eine Zimmereinigung, die wir wegen des Umweltgedankens so wollten. Bei dieser einzigen Reinigung verschwand dann die zweite Zimmerkarte. Reinigung an sich war gut. Das Waschbecken ist stylisch, aber unpraktisch, da das Wasser nicht abläuft. Die Silikonfugen in der Dusche waren etwas laienhaft ausgebessert. Beschränktes Fernsehprogramm, die Senderliste war nicht auf den aktuellen Stand. Gut waren der Kühlschrank (Minibar) und der Wasserkocher mit kostenfreien Tee und Instantkaffee. Der Fitnessraum war etwas abgelegen im siebten Stock, jedoch funktionell. Nicht alle Geräte waren intakt. Es gab kostenfreies Wasser und einen tollen Ausblick auf einen Teil der Skyline. Nette Kleinigkeiten waren Äpfel, Wasser, Tee und Schokolade in der Lobby kostenfrei.
2024년 3월에 5박 숙박함
답변 제공: Tom Schauer 님, 2024년 4월 12일
Liebe Marion,vielen Dank für Ihr Feedback zu Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel. Es freut uns zu hören, dass Sie auf den ersten Blick einen positiven Eindruck von unserem Hotel hatten und die Damen an der Rezeption als freundlich und zuvorkommend empfunden haben. Es tut uns jedoch leid zu hören, dass Ihre Erfahrung beim Check-out nicht zufriedenstellend war. Wir entschuldigen uns dafür, dass Unstimmigkeiten bezüglich ausstehender Beträge auftraten und dies zu Verwirrung führte.Wir nehmen Ihr Feedback bezüglich der Zimmereinigung und der praktischen Aspekte der Ausstattung wie dem Waschbecken und den Silikonfugen ernst. Es tut uns leid, dass es hier zu Unannehmlichkeiten kam. Wir werden sicherstellen, dass dies intern angesprochen wird, um zukünftigen Gästen einen noch angenehmeren Aufenthalt zu bieten.Es ist schön zu hören, dass Sie den Fitnessraum trotz seiner Lage im siebten Stock und den teils nicht intakten Geräten als funktionell empfunden haben. Wir werden sicherstellen, dass die Geräte in Stand gehalten werden, um allen Gästen ein besseres Erlebnis zu ermöglichen.Wir danken Ihnen für die positiven Anmerkungen zu unseren Annehmlichkeiten wie dem Kühlschrank, dem Wasserkocher und dem kostenfreien Tee und Instantkaffee. Wir schätzen Ihr ehrliches Feedback sehr und werden daran arbeiten, unseren Service zu verbessern. Wir hoffen, dass Sie uns in Zukunft erneut die Chance geben, Sie von unserem Hotel zu überzeugen.Mit freundlichen Grüßen,Das Team des Hotels

10/10 - 훌륭해요

Shahrad

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Perfectly helped by Nilu. On behalf of the airline crew we are more than happy to have Nilu.
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Tom Schauer 님, 2024년 3월 27일
Dear Shahrad,thank you for rating our hotel so positive. We are happy you enjoyed your time with us. Thank you for sharing your opinion on our services. We are looking forward to welcoming you soon again.

10/10 - 훌륭해요

Firdavs

단체 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Best
2024년 1월에 7박 숙박함
답변 제공: Tom Schauer 님, 2024년 3월 19일
Vielen herzlichen Dank für Ihr Ihre positive Bewertung! Es freut uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Hotel genossen haben. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und Ihnen erneut einen außergewöhnlichen Aufenthalt bieten zu können.

4/10 - 별로예요

Boris

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Der Check in war erst verspätet möglich. Das Badezimmer war schmutzig und der Kühlschrank im Zimmer hat nicht funktioniert.
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Tom Schauer 님, 2024년 3월 19일
Lieber Boris,Vielen Dank für Ihr Feedback. Es tut uns aufrichtig leid zu hören, dass Ihr Check-in verspätet war und dass Ihr Zimmer nicht den erwarteten Standards entsprach. Ihre Erfahrung mit dem Zustand des Badezimmers sowie dem defekten Kühlschrank ist inakzeptabel und wir entschuldigen uns zutiefst für die Unannehmlichkeiten, die Sie dadurch erlebt haben.Bitte seien Sie versichert, dass wir Ihre Anmerkungen ernst nehmen und Maßnahmen ergreifen werden, um sicherzustellen, dass solche Vorfälle nicht wieder vorkommen. Wir würden uns freuen, wenn Sie uns eine weitere Chance geben würden, um Ihren Erwartungen gerecht zu werden. Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen GrüßenTom SchauerFront Office Manager

10/10 - 훌륭해요

Sebastian

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Das Hotel hat und sehr gut gefallen, besonders positiv ist uns das sehr freundliche und herzliche Personal an der Rezeption aufgefallen. Das Zimmer war sehr sauber und bietet einen tollen Ausblick auf einige Wolkenkratzer. Besonders toll fanden wir die Möglichkeit das man sich andere Kissen kostenlos auf das Zimmer bringen lassen kann, wie zum Beispiel ein Nackenstützkissen. Es war sogar möglich sich eine Wärmeflasche zu bestellen. Auch die Lage ist Top direkt gegenüber befindet sich ein Shopping Center, bis zur U Bahn Station Messe sind es nur etwa 5 Minuten. Mit dieser ist man in 5 Minuten in der Altstadt und wenn man eine Station weiterfährt auf der Haupteinkaufsstraße Zeil. Insgesamt ein hervorragendes Hotel welches wir immer wieder buchen würden.
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Detlef Winter, General Manager 님, 2024년 2월 20일
Hallo Sebastian, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre angenehme Erfahrung während Ihres letzten Aufenthalts mitzuteilen. Wir freuen uns, dass Sie von unseren Dienstleistungen und Einrichtungen beeindruckt waren. Da wir in der Dienstleistungsbranche tätig sind, glauben wir daran, unseren Gästen den besten Service und die beste Aufmerksamkeit zu bieten, und nichts macht uns glücklicher als die Bestätigung der Zufriedenheit unserer Gäste. Wir wissen Ihre netten Komplimente sehr zu schätzen. Wir hoffen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

10/10 - 훌륭해요

michel

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Tres bien
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Detlef Winter, General Manager 님, 2024년 2월 19일
Dear Michel, thank you very much for thanking the time to share us your pleasant experience during your recent stay. I am most delighted to learn that you were impressed with our services and facilities. Being in the service industry, we believe in providing our guests the best service and attention, and nothing makes us happier than a confirmation of our guest’s satisfaction. Your fine compliments are highly appreciated. Hoping to welcome you again.

10/10 - 훌륭해요

Jessica

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Detlef Winter, General Manager 님, 2024년 2월 12일
Hallo Jessica, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre angenehme Erfahrung während Ihres letzten Aufenthalts mitzuteilen. Wir freuen uns, dass Sie von unseren Dienstleistungen und Einrichtungen beeindruckt waren. Da wir in der Dienstleistungsbranche tätig sind, glauben wir daran, unseren Gästen den besten Service und die beste Aufmerksamkeit zu bieten, und nichts macht uns glücklicher als die Bestätigung der Zufriedenheit unserer Gäste. Wir hoffen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

6/10 - 괜찮아요

Gitte Groenfeldt

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Detlef Winter, General Manager 님, 2024년 2월 12일
Dear Gitte, thank you very much for your feedback! We do look forward to welcome you soon again! Kindest regards on behalf of the entire team.

2/10 - 너무 별로예요

Yunxing 님, Austin

출장 여행
The hotel is in good condition when I walked in, but the reception told me they were overbooked, over 30 rooms!!! Sure they have arranged a nice hotel very close, but it is such bad management, I can not believe it!
2024년 1월에 7박 숙박함
답변 제공: Detlef Winter, General Manager 님, 2024년 2월 8일
Dear Yunxing, thank you very much for your feedback! We once again apologize that we have inconnvenienced you by arranging an alternative accommodation during the fair. This was very unfortunate and we would like to show our best service during your next visit to Frankfurt.

10/10 - 훌륭해요

Teresa

출장 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The location is excellent, within walking distance to the Messe fair.
2024년 1월에 6박 숙박함
답변 제공: Detlef Winter, General Manager 님, 2024년 2월 8일
DearTeresa, thank you very much for your feedback! We do look forward to welcome you soon again! Kindest regards on behalf of the entire team,

6/10 - 괜찮아요

Thomas

출장 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Vi valgte hotellet fordi det ligger godt i forhold til messen, men prisen taget i betragtning, var det ikke godt. Sengen var skæv, der var lugt og mug på badeværelse. Og skulle man have en drinks i baren, kunne man godt afsætte en halv time, bare for at bestille den.
2024년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: Detlef Winter, General Manager 님, 2024년 2월 1일
Dear Thomas , First of all thank you very much for having stayed with us. Sincere apologies if our service level was not up to your expectations but rest assured that we will review them in order to provide you with a better experience during your next visit.

2/10 - 너무 별로예요

Aref

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I booked & paid for a room 4 months ago. When I arrived, there was no room available for me. Shame on you!!!!!
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Detlef Winter, General Manager 님, 2024년 1월 31일
Dear Aref, thank you very much for your feedback! We once again apologize that we have inconnvenienced you by arranging an alternative accommodation during the fair. This was very unfortunate and we would like to show our best service during your next visit to Frankfurt.

2/10 - 너무 별로예요

Linus

2024년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: Detlef Winter, General Manager 님, 2024년 1월 31일
Hallo Linus, vielen Dank für Ihren Aufenthalt und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke mit uns zu teilen. Über einen erneuten Besuch würden wir uns sehr freuen,

10/10 - 훌륭해요

Robert

2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Detlef Winter, General Manager 님, 2024년 1월 25일
Dear Robert, thank you very much for thanking the time to share us your pleasant experience during your recent stay. I am most delighted to learn that you were impressed with our services and facilities. Being in the service industry, we believe in providing our guests the best service and attention, and nothing makes us happier than a confirmation of our guest’s satisfaction. Your fine compliments are highly appreciated. I shall certainly share them with my staff. Hoping to welcome you again.

10/10 - 훌륭해요

Michael

단체 여행, 연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Top lage zur Festhalle
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Detlef Winter, General Manager 님, 2024년 1월 9일
Hallo Michael, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre angenehme Erfahrung während Ihres letzten Aufenthalts mitzuteilen. Wir freuen uns, dass Sie von unseren Dienstleistungen und Einrichtungen beeindruckt waren. Da wir in der Dienstleistungsbranche tätig sind, glauben wir daran, unseren Gästen den besten Service und die beste Aufmerksamkeit zu bieten, und nichts macht uns glücklicher als die Bestätigung der Zufriedenheit unserer Gäste. Wir hoffen, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Detlef Winter, General Manager 님, 2024년 1월 9일
Hallo Anonymous, vielen Dank für Ihren Aufenthalt und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke mit uns zu teilen. Über einen erneuten Besuch würden wir uns sehr freuen.

8/10 - 좋아요

Thomas

연인과의 여행
좋아요: 편의 시설/서비스
It’s in the middle of large corporate offices. Not much going on at night. Many food areas are inside these large buildings so it’s hard when you look at your phone to determine exactly where a certain restaurant is located. Other than that it’s a very nice hotel with taxis right outside.
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Detlef Winter, General Manager 님, 2023년 12월 28일
Dear Thomas, thank you very much for your feedback! We do look forward to welcome you soon again! Kindest regards on behalf of the entire team,

10/10 - 훌륭해요

Harold Joseph

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great service
Convenient hotel in Frankfurt close to airport. Quiet and comfortable. The breakfast is outstanding. I would recommend.
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Detlef Winter, General Manager 님, 2023년 12월 14일
DearHarold thank you very much for your feedback! We do look forward to welcome you soon again! Kindest regards on behalf of the entire team,

2/10 - 너무 별로예요

Kirsten Kamp

2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Detlef Winter, General Manager 님, 2023년 12월 14일
Hallo Kirsten, Vielen Dank für Ihren Aufenthalt und dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Eindrücke mit uns zu teilen. Da sich unsere Gäste bei uns wohlfühlen sollen, ist uns sehr wichtig ihre Kommentare mit der entsprechenden Abteilung aufzuarbeiten. Über einen erneuten Besuch würden wir uns sehr freuen, um Sie von unserer gewohnten Qualität zu überzeugen.

8/10 - 좋아요

Johan

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Parking is very expensive. When I went back to lobby for towel request, they told me I had free use of minibar. The person who checked me in didn’t tell me that. Mixed helpfulness of staf. Housekeeping was great. Reception was hit and miss.
답변 제공: Detlef Winter, General Manager 님, 2024년 2월 19일
Dear Johan, First of all thank you very much for having stayed with us. Sincere apologies if our service level was not up to your expectations but rest assured that we will review them in order to provide you with a better experience during your next visit. Regarding the garage, we must inform you that it is operated by an external provider and is not part of the hotel. Unfortunately, we have no influence on the prices for a parking space Kindest regards from Frankfurt on behalf of the entire team.

6/10 - 괜찮아요

Xiao

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Detlef Winter, General Manager 님, 2023년 12월 14일
Dear Xiao, thank you very much for your feedback! We do look forward to welcome you soon again! Kindest regards on behalf of the entire team