룸, 킹사이즈침대 1개 | 저자극성 침구, 객실 내 금고, 각각 다르게 가구 비치, 책상

힐튼 킹스턴 더블트리 여행 후기

4 out of 5
힐튼 킹스턴 더블트리
1550 Princess St, Kingston, ON

이용 후기

7.2

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 1000개 이용 후기 중 261개" "
평점 8 - 좋아요. 1000개 이용 후기 중 334개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1000개 이용 후기 중 215개" "
평점 4 - 별로예요. 1000개 이용 후기 중 111개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1000개 이용 후기 중 79개" "

7.4/10

청결 상태

8.0/10

직원 및 서비스

6.2/10

편의 시설/서비스

6.6/10

숙박 시설 상태 및 시설

7.2/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

John Charles

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Property was under renovation,no dining, bar facilities. But the staff and rooms where very good
2022년 5월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Pedro

연인과의 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Liked everything
2022년 5월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Emrah

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
I was aware of some of their amenities not being available due to renewal and I was fine with it. However, the rooms are very small and the mattress was completely beat up and one just sinks in the middle. The carpets very dusty and the toilet was too small and too low. The price was right. Definitely not a 3-star or even a star at the moment but a good budget motel for the time being. The location is very safe and quiet.
2022년 5월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Julie

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 5월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Russell

2022년 5월에 2박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Hussein

연인과의 여행
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
This property was not as described. 2 stars or less. The parking lot had large pot holes my vehicle sunk into causing damage.
2022년 5월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Perry

2022년 5월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Deborah

출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스
2022년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Madelene Medeiros, General Manager 님, 2022년 5월 29일
Good Day Deborah. Thank you for rating your recent experience at The Ambassador Hotel. Our goal is to exceed your expectations. I am sorry this did not happen for you. We will hope to do better next time you come back. See you again next year when our renovations are completed.

10/10 - 훌륭해요

Maureen

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 편의 시설/서비스
Front desk staff were great when we checked in!
2022년 5월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Kathleen

2022년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Madelene Medeiros, General Manager 님, 2022년 5월 29일
10 out of 10! Thank you! So great to hear we exceeded your expectations. See you again soon.

8/10 - 좋아요

Eric

2022년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Madelene Medeiros, General Manager 님, 2022년 5월 29일
Hi Eric, Thank you for taking the time to rate your recent experience at The Ambassador Hotel. Hopefully next you come back we can change your 8 out of 10 to a 10 out of 10. Looking forward to see you again.

10/10 - 훌륭해요

Faby

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Rapport qualité prix
2022년 5월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Victoria

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 5월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Léa

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Nous avons passés une nuit au sein de cette établissement, nous avions deux chambres. Accueil chaleureux surtout à notre heure tardive d’arrivée. Chambre de qualité, la literie était incroyablement confortable ! Établissement en travaux pendant notre passage mais aucun impact sur notre séjour! Je recommande !
2022년 5월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Oscar

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
ok
2022년 5월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Gary

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
it was worth the value
2022년 5월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Restaurant and pool closed
2022년 5월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Alvin

2022년 5월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

asante

연인과의 여행
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
The water didn’t drain in bath tub . The room was old The scenery from the room was terrible
2022년 5월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

Daniel

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very worn down, dark, old and in need of renovations. Which will be done over the next yr. No amenities available, no pool, no restaurant...we werent advised until after we booked it and couldnt get a refund. Then, our room had a view of a cement wall. The hotel was not that busy, on a Sunday night, that they couldnt have given us a better room/ view. Hair in sink and a very loud bar fridge that we had to unplug. Its a no from me!
2022년 5월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

Kyungmi

별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 5월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Howard

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Under renovation but still paying high price without breakfast service.
2022년 5월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

Annie

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 5월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

Maria

단체 여행
별로예요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The picture for hotel room is false. The view from my room was a roof. Very uninviting.
2022년 5월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Luc

2022년 5월에 1박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Suzie

2022년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Madelene Medeiros, General Manager 님, 2022년 5월 23일
Hi Suzie. Thank you for taking the time to score your recent stay with us. 2 out of 10 tells us that your stay did not meet your expectations. We would love to hear why. Your feedback is critical. Please do not hesitate to reach out to us directly at the hotel. We would love to hear your feedback.

8/10 - 좋아요

Nancy

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Disappointed that no food alternative was offered
2022년 5월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Dyane

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Hotel.com décevant
Cet hôtel est en rénovation et tous les services annoncés sur Hotel.com étaient fermés. Nous étions très déçus notamment pour la piscine. Dès que la réservation fut payée sur Hotel.com, nous avons reçu un message de l'hôtel nous avisant que tout était fermé, mais après avoir payé. Hotel.com aurait dû nous donner l'heure juste. Nous aurions très certainement choisi un autre hôtel. Par contre, l'hôtel comme tel et la chambre étaient tout à fait correct.
2022년 5월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Patricia

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
Currently some renovations going on. Dinning services impacted. Otherwize good.
2022년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Madelene Medeiros, General Manager 님, 2022년 5월 23일
Hello Patricia. We are happy to hear you enjoyed your stay with us. Our restaurant and pool were closed due to our renovations. The hotel will be closing on June 1, 2022 to complete our renovations. We hope you will return when we re-open next year. Looking forward to your next visit.

6/10 - 괜찮아요

Keri

좋아요: 직원 및 서비스
2022년 5월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

James T

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Property is currently under renovation. No amenities available.
2022년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Madelene Medeiros, General Manager 님, 2022년 5월 23일
Thank you James. We appreciate your score and your review. 4 out of 5 is a great score. We hope you will come back when our renovations are complete. See you then!

10/10 - 훌륭해요

Teena

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Madelene Medeiros, General Manager 님, 2022년 5월 23일
10 out of 10! Wow. This is great news. Thank you Teena. So glad to hear you enjoyed your stay with us. Hope to see you again next year when our hotel re-opens.

10/10 - 훌륭해요

Marielle

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Madelene Medeiros, General Manager 님, 2022년 5월 23일
10 out of 10! Wowza! This is a great score. Thank you. So happy to hear we exceeded your expectations. Hope we will see you again.

6/10 - 괜찮아요

Rachel

2022년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Madelene Medeiros, General Manager 님, 2022년 5월 23일
Hello Rachel. Thank you for rating your recent stay with us. Please feel free to contact us directly at the hotel to provide further feedback to possibly explain your score. We would love to hear from you.

10/10 - 훌륭해요

Martin

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
.
2022년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Madelene Medeiros, General Manager 님, 2022년 5월 23일
5 out of 5! Great review Martin. Happy to hear you enjoyed your stay. See you again, we hope.

8/10 - 좋아요

Francisco

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hébergement bien situé, installations propres. Bon service client des employés de la réception.
2022년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Madelene Medeiros, General Manager 님, 2022년 5월 15일
Thank you Francisco. We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us. Glad to hear the location was convenient for you and that the Guest Services associates provided great customer service. I will be sure to share your comments with them to congratulate them on a job well done. Hope to see you stay with us again in the future.

8/10 - 좋아요

FRANCISCO

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2022년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Madelene Medeiros, General Manager 님, 2022년 5월 14일
Hello Francisco. Thank you for rating your recent experience at The Ambassador Hotel. Looks like you enjoyed your stay and we will hope to have you back soon. Take Care.

10/10 - 훌륭해요

Dillan

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Madelene Medeiros, General Manager 님, 2022년 5월 14일
10 out of 10. What a great rating. So happy to hear you enjoyed your stay with us at The Ambassador Hotel. Hope to see you back again soon.

10/10 - 훌륭해요

Louis

2022년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Madelene Medeiros, General Manager 님, 2022년 5월 15일
Thank you Louis. 10 out of 10 says it all. No comments required. So happy to hear that we exceeded your expectations. See you again soon.

10/10 - 훌륭해요

Gloria

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Well kept, clean, and smoke free rooms. Friendly and helpful staff. Ample free parking.
2022년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Madelene Medeiros, General Manager 님, 2022년 5월 15일
5 out of 5! Wow. Thank you Gloria. This is a great review of your stay with us. This is what we strive for....clean rooms and friendly helpful staff. I will be sure to share your comments with the team. See you again soon.

8/10 - 좋아요

Olivia

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Clean and quiet
2022년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Madelene Medeiros, General Manager 님, 2022년 5월 14일
Hello Olivia. Thank you for the wonderful rating. Glad to hear you found your accommodations clean and quiet. I will share you comments with the team to congratulation them on a job well done. Hope to see you back when our renovations are completed.

6/10 - 괜찮아요

holly

좋아요: 직원 및 서비스
2022년 5월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Mary

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
The property is a quiet conservation area so you should place info photos of the birds / photos of wildlife ? Have more waterfall effects history of the land USE solar lighting FOR YOUR GARDENS WHEN COMPLETED.
2022년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Madelene Medeiros, General Manager 님, 2022년 5월 14일
Thank you Mary. This feedback is very helpful. I am glad to hear you enjoyed the wildlife behind the hotel. I will pass on your comments and suggestions. Hope to see you back once the renovations are completed.

10/10 - 훌륭해요

Donald

2022년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Madelene Medeiros, General Manager 님, 2022년 5월 14일
10 out of 10. Wow Donald. Thank you. Looks like we exceeded your expectations. This is great news. I will pass on your rating to the team. They will be happy to hear you enjoyed your stay.

2/10 - 너무 별로예요

Yu

연인과의 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
No hot water, unclean, very noisy (can hear everything in hallway). 0/5 do not recommend.
2022년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Madelene Medeiros, General Manager 님, 2022년 5월 14일
Hello Yu. Thank you for your feedback about your recent stay with us. I am so sorry to hear you had issues with your hot water and that you found your stay noisy. Hopefully, you will come back so we can work at making your next stay better with us.

10/10 - 훌륭해요

Eric

2022년 5월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Stephanie

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2022년 5월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Patricia

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Hotel closing down
The service from the staff was exceptional! However, the condition of the hotel was not the best. It is in definite need of repairs and updating which i am sure Hilton will do as they have bought this property. All thier amenities were closed due to the renovations by Hilton...including the rstaurant and pool. This was not noted on the Hotels.com website which was disappointing. But the Ambassador management did contact me to make sure i was aware of the issues prior to my stay.
2022년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Madelene Medeiros, General Manager 님, 2022년 5월 9일
Hello Patricia. Thank you for taking the time to review your recent experience with us. Glad to hear you felt the service from the staff was exceptional. I will pass along your comments to the team. Our hotel was actually purchased and is being renovated by Manga Hotels. At the end of the renovation, the plan will be to brand the property a Hilton Hotel. I am glad to hear you were notified in advance of our facilities closure. Happy to hear you chose to stay with us despite the facilities closure. We will look forward to seeing you when our renovations are completed next year. Until then, please take care.

8/10 - 좋아요

Julie

2022년 4월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Jeff

2022년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Madelene Medeiros, General Manager 님, 2022년 5월 9일
Hi Jeff...thank you for taking the time to rate your recent stay at The Ambassador Hotel. If you have any extra feedback that would explain your rating, please do not hesitate to reach out to us directly at your convenience.