테라스/파티오

래디슨 블루 호텔, 쿠웨이트 여행 후기

4.5 out of 5
래디슨 블루 호텔, 쿠웨이트
Al Bida'a Road, Al Ta'awn Street, PO Box 26199, Salwa

이용 후기

9.2

매우 훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 162개 이용 후기 중 101개" "
평점 8 - 좋아요. 162개 이용 후기 중 49개" "
평점 6 - 괜찮아요. 162개 이용 후기 중 9개" "
평점 4 - 별로예요. 162개 이용 후기 중 0개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 162개 이용 후기 중 3개" "

9.2/10

청결 상태

9.2/10

직원 및 서비스

9.0/10

편의 시설/서비스

9.0/10

숙박 시설 상태 및 시설

9.0/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

Youngwook

2023년 10월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

SungChan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
It was great to stay this hotel. Especially, fitness center and playgound for children were excellent. I've never seen before like that.
2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Dominic 님, 2019년 9월 21일
We appreciate you taking the time to share your positive feedback. It means a lot to us. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us. On behalf of the entire team at the Radisson Blu Hotel Kuwait, we would like to thank you for staying with us and we look forward to your future visits.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2019년 7월 30일
Dear guest, Thank you very much for sharing your feedback. I am glad to know you had a good stay. We hope to see you back again soon. Sincerely, Philippe Pellaud General Manager

2/10 - 너무 별로예요

Inkwon

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2018년 12월 6일
Dear Guest, Thanks for taking the time to share your feedback. It’s really disappointing to hear that whilst we strive to offer our guests the very best service; on this occasion something went wrong. I can only apologize for your experience and assure you this is not the usual standard here. I hope we get the chance to show you this in the future. Sincerely, Philippe Pellaud General Manager

10/10 - 훌륭해요

Hesham

2024년 4월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

mashari 님, Sabah Alsalem

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
very clean hotel and fast services
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Philippe Pellaud, General Manager 님, 2024년 1월 9일
Dear Mashari, thank you very much for this kind review. we are glad you enjoyed our facilities and fast service. we look forward to your next visit.Best regards,

8/10 - 좋아요

Carl

2023년 12월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Christophe

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 12월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Ammar

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Excellent hospitality and services.
Excellent hospitality and services. Very considerate staff and management. Loved the stay so much. It was my birthday and it was very generous of the hotel management to give me a delicious cake for this occasion. Me and my wife had wonderful time. Not our first time to stay and will defiantly come back again. Thank you Radisson Blu of Kuwait for all your efforts.
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Philippe Pellaud, General Manager 님, 2023년 12월 11일
Dear Ammar, Happy Birthday! We are glad you had a wonderful time celebrating at the Radisson Blu Kuwait. The entire team looks forward to welcoming you back.

8/10 - 좋아요

Johan

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Anfal

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
ما انصح
بشكل عام اوكي عادي بس الغرف اجمل من السويت وكنا حاجزين سويت وغرفه فرق الغرفه اجمل التكيف تعبان بالسويت الرسبشن مو تمام دايخين وفوضى عارمه
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Philippe Pellaud 님, 2023년 9월 18일
ضيفتنا العزيزة الأنسة أنفال المحترمةشكرا على وقتك لكتابة التعليق وتقييم الخدمات لدينا.نأسف بشأن تجربتك الأخيرة معنا ولقد تم إخطار رئيس القسم المختص للمعاينة والمعالجة .نحن بانتظارك في المستقبل القريب وتجربة أفضل.شكرا المدير العامفيليب بيللو

6/10 - 괜찮아요

Hamad

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
An experience that will not be repeated
It does not rise to the category of 5 stars .. 4 stars only .. The location of the room is very bad .. in front of the elevator was very noisy
2023년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Philippe Pellaud, General Manager 님, 2023년 5월 28일
Dear guest,Thank you for taking the time to review your stay with us. Your feedback is extremely important to us.I was disappointed to read that on this occasion we did not entirely meet your expectations. I would like to apologize for the inconvenience. During your stay, please feel free to reach out to our staff in case of any concern. Our team will be happy to assist as best we can. I hope that we will have another opportunity to welcome you back and show you we can make it right.With best regards,

10/10 - 훌륭해요

Martin

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 5월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

David 님, LITTLE FALLS

좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The facilities were amazing and had several options for relaxing, working, fitness, and playing. The restaurants and the Starbucks were convenient and the Korean BBQ was delicious. The staff was very attentive and arranged my local travel. Would definitely stay there again.
2023년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Philippe Pellaud, General Manager 님, 2023년 4월 29일
Dear David, we are glad you enjoyed your time with us from the different facilities to the restaurants, coffee shop, service and transport provided throughout your stay. We look forward to welcoming you back. Warm regards, Philippe Pellaud, General Manager

6/10 - 괜찮아요

AHMAD

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel has VIP access , when im arrive to hotel and request upgrade they told me you are not member in our hotel , we cant offer upgrade and since im Gold , they suppose to upgrade me. My room was leeking from the ceiling in the middle of the night and they change my room at 3 Am to others
답변 제공: Philippe Pellaud, General Manager 님, 2023년 2월 22일
Dear Ahmad,Thank you for taking the time to review your stay with us. We strive towards 100% Guest Satisfaction and your feedback is extremely important to us.I was disappointed to read that on this occasion we did not entirely meet your expectations. We do recognise your status as Expedia Gold member – any upgrade can be requested through Expedia’s booking website. The hotel offers a separate loyalty program, the Radisson Rewards that allows you to gain points during your stay.I would like to apologize for the issue with the room. I can assure you that I have personally followed-up with the relevant managers to look into this matter accordingly. I hope that we will have another opportunity to welcome you back and to show you that we can make it right.With best regards,Philippe Pellaud, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Maryam

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
I really enjoyed in the hotel the staff is so friendly and helpful and the room service was very fast , the room clean and the size of the room is big
2022년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Philippe Pellaud, General Manager 님, 2022년 11월 13일
Dear Maryam,Many thanks for sharing your feedback and we are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon!Best regards,Philippe Pellaud, General Manager

10/10 - 훌륭해요

Deardra

2022년 9월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Ahmad F

단체 여행, 출장 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
الفندق رائع انصح به
الخدمة والغرفة والفندق والمطعم والمسبح رائعيه انصح به
2022년 7월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

David

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 4월에 5박 숙박함

8/10 - 좋아요

Sulaiman

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Very good
Overall very good stay with a few drawbacks with the suite: - Nice scenery with large windows surrounding the suite, but windows very dirty and need to be cleaned. - The in-room entertainment system needs an upgrade. Old analog connections and cannot use personal devices to connect wirelessly (i.e. WiFi or Bluetooth). - No bathrobes, needed to be ordered them in.
2021년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2021년 9월 20일
Dear Sulaiman, We're glad to know you had a good stay. Thank you very much for taking the time to share your feedback and suggestions. I'll be sure to discuss your comments with the team. We look forward to welcoming you back soon! Best regards, Philippe Pellaud General Manager

10/10 - 훌륭해요

Ali

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Lovely place to stay
2021년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2021년 9월 19일
Dear Ali, thank you very much for taking the time to share your feedback. I am really happy to hear you had a good stay and we hope to welcome you back again soon. Sincerely, Philippe Pellaud General Manager

10/10 - 훌륭해요

ahmad

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2021년 9월 19일
Dear Ahmad, thank you for sharing your feedback. We hope to see you back again soon. Sincerely, Philippe Pellaud General Manager

8/10 - 좋아요

Sundus

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
اقامة عائلية
النظافة والخدمة ممتازة يحتاج الفندق الى فعاليات و تطوير اللاونج
2021년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2021년 8월 17일
ضيفتنا العزيزة الأنسة سندس المحترمة شكرا على التعليق والاستجابة. سوف أشارك هذا التعليق الرائع مع زملائي ليكون حافزا للمزيد من التقدم . كما تم إخطار مدير إدارة الأغذية والمشروبات لمعاينة اللاونج. نحن بانتظارك في المستقبل القريب وتجربة رائعة أخرى. شكرا المدير العام فيليب بيللو

2/10 - 너무 별로예요

Iman

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2021년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2021년 6월 27일
Dear Iman, Thanks for taking the time to share your feedback. It’s really disappointing to hear that whilst we strive to offer our guests the very best service; on this occasion, something went wrong. I can only apologize for your experience and assure you this is not the usual standard here. I hope we get the chance to show you this in the future. Kind regards, Philippe Pellaud General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great service!
2021년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2021년 6월 22일
Dear guest, Thank you very much for sharing your feedback. We're glad to know you had a good stay. We hope to see you back again soon. Sincerely, Philippe Pellaud General Manager

8/10 - 좋아요

tarek

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2021년 6월 15일
Dear Tarek, thank you for sharing your feedback. It means a lot to us. We hope to see you back again soon. Sincerely, Philippe Pellaud General Manager

8/10 - 좋아요

Zeyad

2021년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2021년 6월 15일
Dear Zeyad, thank you for sharing your feedback. I am glad to hear you enjoyed your stay. We hope to see you back again soon. Sincerely, Philippe Pellaud General Manager

10/10 - 훌륭해요

YOUSEF

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2021년 6월 6일
Dear Yousef, Many thanks for sharing your feedback and we are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon! Best regards, Philippe Pellaud General Manager

10/10 - 훌륭해요

Fatemah

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2021년 6월 6일
Dear Fatemah, Many thanks for sharing your feedback and we are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon! Best regards, Philippe Pellaud General Manager

10/10 - 훌륭해요

ali

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2021년 6월 6일
Dear Ali, Many thanks for sharing your feedback and we are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon! Best regards, Philippe Pellaud General Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

2021년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2021년 6월 6일
Dear Guest, Many thanks for sharing your feedback and we are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon! Best regards, Philippe Pellaud General Manager

10/10 - 훌륭해요

Oliver

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Perfect!
Second time we came and it was just as heavenly as the first. It's really worth it! Our little spot of paradise in Kuwait.
2021년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2021년 4월 11일
Dear Oliver, Thank you for your kind feedback and your repeated visit. I am really glad to know you've enjoyed your stay with us so much. We hope to welcome you back again soon. Sincerely, Philippe Pellaud General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great location, excellent service, very nice rooms
2021년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2021년 3월 14일
Dear Guest, Thank you very much for sharing your kind feedback. I am very happy to hear that you enjoyed your stay so much. We are looking forward to welcoming you back again soon. Sincerely, Philippe Pellaud General Manager

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태
2021년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2021년 3월 14일
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are looking forward to welcoming you back again soon. Sincerely, Philippe Pellaud General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
A fantastic relaxing weekend getaway from work. Thanks!
2021년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2021년 1월 24일
Dear Guest, Thank you for sharing the feedback on your recent stay. I am really happy to hear that you had enjoyed your weekend getaway so much. We are looking forward to welcoming you back again soon. Sincerely, Philippe Pellaud General Manager

8/10 - 좋아요

nawaf

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2021년 1월 12일
Dear Nawaf, Thank you very much for sharing your feedback. I am glad to hear you've had a good stay and we hope to see you back again soon. Sincerely, Philippe Pellaud General Manager

10/10 - 훌륭해요

Oliver

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Almost perfect
All perfect, apart for the executive lounge... it's not worth it. There were never any snacks when we went, drinks gone, and coffee machine never working. It was a shame because all the rest was tip top. The restaurants are excellent! Went to three of them and we were not disappointed!
2020년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2020년 12월 27일
Dear Oliver, Thank you very much for sharing your feedback. I am really sorry to hear that you were not happy with our Executive Lounge. I assure you this is not our standard here and I will personally share your feedback with relevant managers to make sure that it doesn't happen again. We hope to get a chance to welcome you back again soon to show you we can make it right. Sincerely, Philippe Pellaud General Manager

10/10 - 훌륭해요

Abdullah

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Nice quiet hotel
2020년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2020년 9월 19일
Dear Abdullah, Thank you very much for sharing your kind feedback. I am really glad to hear you've had such a good stay. We're looking forward to welcoming you back again soon. Sincrely, Philippe Pellaud General Manager

10/10 - 훌륭해요

Tariqbadry 님, Kuwait

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It was amazing wooooooooooooooooooooooooooooooooooow
2020년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2020년 8월 22일
Dear Tariq, Thank you very much for sharing your amazing feedback. We're really glad to hear you've had a good stay and we hope to see you back again soon. Sincerely, Philippe Pellaud General Manager

10/10 - 훌륭해요

mariam

2020년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2020년 7월 7일
Dear Mariam, Thanks for your feedback. I am glad to hear that you've had a good stay. We hope to see you back again soon. Sincerely, Philippe Pellaud General Manager

10/10 - 훌륭해요

Lu 님, Egypt

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Everything was great! Definitely worth staying. Friendly, clean, etc.
2020년 2월에 5박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2020년 2월 27일
Dear Lu, Thank you very much for sharing your feedback. I am glad to hear you've had such a good stay with us. We hope to welcome you back again soon. Sincerely, Philippe Pellaud General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Kuwait Home
Comfortable, great Wifi and helpful staff. Stayed a month and will return anytime I am in Kuwait.
2020년 1월에 13박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2020년 2월 22일
Dear Guest, Thank you very much for sharing your feedback. I am really glad to hear you've had such a good stay. We are looking forward to welcoming you back again soon. Sincerely, Philippe Pellaud General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2020년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2020년 2월 11일
Dear guest, Thank you very much for sharing your feedback. We are looking forward to welcoming you back again soon. Sincerely, Philippe Pellaud General Manager

6/10 - 괜찮아요

Abdulwahab 님, Saudi Arabia

가족 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Like breakfast Don’t like noisy customers in rooms Rude Reception Staff Expedia when reserved my 2 rooms mentioned Child means up to 17 years Radisson one staff tried to make trouble instead upgrade me as golden member saying I do not care about Expedia child means up to 5 years Please do some thing for gold members we are treated badly Expedia ???
2020년 1월에 6박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2020년 1월 9일
Dear Abdulwahab, thank you very much for sharing your feedback. I am really sorry to hear that you've experienced issues with the staff during your stay. I assure you that this is not our usual standard here and I will definitely share your feedback with the relevant managers and look into the issue. We hope we will get a chance to welcome you back again for a better stay. Sincerely, Philippe Pellaud General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2020년 1월 5일
Dear Guest, Thank you very for sharing your feedback. We appreciate you taking the time to do so and we look forward to welcoming you back again. Sincerely, Philippe Pellaud General Manager

10/10 - 훌륭해요

Mohammed 님, Dhahran

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent location with the best Chinese restaurant in the middle east
2019년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2019년 12월 26일
Dear Mohammed, Thank you for sharing your kind feedback. I am glad to hear you've had a good stay and that you enjoyed dining at Peacock Chinese Restaurant. We are looking forward to welcoming you back again soon. Sincerely, Philippe Pellaud General Manager

10/10 - 훌륭해요

hassan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
فوق الخيال
مره روعة
2019년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2019년 12월 17일
ضيفنا العزيز السيد حسنا المحترم شكرا على هذا التعليق الرائع والمهم جدا لنا. ونتمنى أن نكون دائما عند حسن ظنك في المرات المقبلة أيضا. تحياتي الحارة المدير العام فيليب بيللو

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
God opplevelse som tidligere
God service , gode fasiliteter på hotellet , nesten som et lite resort .gode restauranter på stedet
2019년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2019년 12월 15일
Dear Guest, Many thanks for sharing your feedback and we are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon! Best regards, Philippe Pellaud General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Perfect Stay
Excellent facility. Attentive staff. Amazing extras. Beautiful memories.
2019년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2019년 11월 19일
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. I am glad to hear you've had such a good stay full of beautiful memories. We are looking forward to welcoming you back again soon. Sincerely, Philippe Pellaud General Manager

8/10 - 좋아요

Nour

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: radissonblukuwait 님, 2019년 10월 30일
Dear Nour, Thank you for sharing your feedback. We are glad to know you had a good stay. Sincerely, Philippe Pellaud General Manager