필로우탑 침대, 객실 내 금고, 책상, 암막 커튼

호스슈 라스베이거스 여행 후기

4 out of 5
호스슈 라스베이거스
3645 Las Vegas Blvd S, Las Vegas, NV

이용 후기

7.8

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 11876개 이용 후기 중 4743개" "
평점 8 - 좋아요. 11876개 이용 후기 중 3371개" "
평점 6 - 괜찮아요. 11876개 이용 후기 중 1824개" "
평점 4 - 별로예요. 11876개 이용 후기 중 1050개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 11876개 이용 후기 중 888개" "

8.0/10

청결 상태

7.8/10

직원 및 서비스

7.4/10

편의 시설/서비스

7.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

7.8/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

juneyoung

2024년 1월에 5박 숙박함
답변 제공: Doug 님, 2024년 2월 4일
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 - 좋아요

KUKDONG

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: JD 님, 2024년 1월 20일
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
시끄러움, 위치 좋아요
히터 팬 돌아갈때 너무 시시크러움
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: JD 님, 2024년 1월 13일
Hello, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

2/10 - 너무 별로예요

Inchang

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Michelle 님, 2023년 12월 29일
Hello Inchang, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

8/10 - 좋아요

ahhyun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
모든 면에서 전반적으로 좋은 호텔
위치 나 시설, 청결도 다 괜찮습니다.
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: ALM 님, 2023년 12월 27일
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 - 훌륭해요

JIYONG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Ben 님, 2023년 12월 15일
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

2/10 - 너무 별로예요

JONG SOOK

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: JD 님, 2023년 10월 16일
Hello Jong, I would like to thank you for taking the time to express your experience concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issues you may have experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

2/10 - 너무 별로예요

JONG SOOK

2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: ALM 님, 2023년 10월 17일
Hello Jong Sook, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

2/10 - 너무 별로예요

WON DONG

2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: ALM 님, 2023년 8월 15일
Hello Won Dong, I would like to thank you for taking the time to express your experience concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issues you may have experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

10/10 - 훌륭해요

Sunggue

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Ben 님, 2023년 5월 26일
We are happy to hear that you are enjoying your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 - 훌륭해요

NAM KYUNG

2023년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Kimberly 님, 2023년 4월 22일
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 - 훌륭해요

HEA SOOK

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
청결하고친절하며편안한호텔
세번째방문이다 창문에약간문제가있어다른객실로옮겼는데,신속하고친절한직원들의대응은감동적이다 깨끗하고더전망좋은객실에서남은일정을보낼수있어많이기뻤다 항상기분좋은호텔,다음에도나에겐Horseshoe이다
2023년 4월에 11박 숙박함
답변 제공: ruby 님, 2023년 4월 17일
We are happy to hear that you are enjoying your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 - 좋아요

Woongbi

2023년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: ALM 님, 2023년 4월 18일
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

10/10 - 훌륭해요

EUNGYUN

2023년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Ruby 님, 2023년 3월 24일
We are happy to hear that you are enjoying your stay with us! Guest satisfaction is our number onepriority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

2/10 - 너무 별로예요

sujung

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
다른 호텔 가세요
담배냄새로 쩔어있고 체크인을 위해 아주 아주 오랜 시간 기다려야 합니다 프론트 직원은 만성으로 피곤한 상태이고 전혀 도움을 주지 않습니다. 웬만하면 가지마세요 주차도 불편하고 숙소 찾아가기도 너무 어렵습니다 네비게이션이 제대로 인도를 못합니다
2022년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: asst hotel manager 님, 2023년 2월 24일
I am sorry you are unhappy with your stay and would like to hear more. Please contact me at https://caesarsrewards.custhelp.com/app/ask_first - Horseshoe Front Desk

2/10 - 너무 별로예요

DONG HYUN

출장 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
슬리퍼 없음, 칫솔 치약 없음, 하우스키퍼 맘대로 청소하고 감. (정해진 시간 없음)
2023년 1월에 6박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

HEA SOOK

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
편안하고친절한밸리스호텔♡♡♡
두번째방문이다 넓고전망좋은객실에서 편안하게쉴수있어기뻤다 호텔직원들은 모두가정말친절했다 매일객실을방문해서 용품을챙겨주시는분들까지.. 감사드린다 또다시이호텔을찾을것이다
2022년 11월에 9박 숙박함
답변 제공: asst hotel manager 님, 2023년 2월 23일
We’re thrilled you enjoyed your time with us, Hea Sook. We appreciate you taking the time to provide your feedback and we hope to welcome you back to Horseshoe Las Vegas in the future.

8/10 - 좋아요

Jung Gyu

단체 여행, 출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
위치가 좋았고 무난한 일정이었습니다
2022년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: asst hotel manager 님, 2023년 3월 2일
We’re thrilled you enjoyed your time with us, Jung. We appreciate you taking the time to provide your feedback and we hope to welcome you back to Horseshoe Las Vegas in the future.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 9월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

HEE

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
내 생에 라스베가스 여행
체크인 할 때에는 많이 기다쳤지만 그 만큼 좋은 곳이라 많은 사람들이 찾는 것 같습니다. 깨끗하고 여유있는 공간이였고, 청소도 깔끔하게 해주셔서 감사했습니다. 3일간의 라스베가스 여행이 참 좋은 기억으로 남을 듯 합니다.
2022년 8월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

YEONMI

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 8월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

KYEONG

2022년 6월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Taewoong

2022년 6월에 3박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

HYESOOK

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
후진적 운영
2022년 5월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

HEA SOOK

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
청결하고 편안한 밸리스호텔
객실도넓고,침구류도깔끔해서만족했다 모든직원이친절했고,특히큰도움주신 이재★님께감사드린다 다시꼭방문하고 싶은호텔이다
2022년 5월에 5박 숙박함

8/10 - 좋아요

YOUNGSU

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good location and reasonable price
Room condition was good and walking distance to main road. However, wifi speed seems to need improvement.
2022년 2월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

EUIJO

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 1월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Sung-Wook

2022년 1월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Haeun

2022년 1월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Gwang Eun

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 9월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Jaeho

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 6월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Jaeho

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 6월에 3박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Randall

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Little to no hot water. Room at the end of the hall. Long walk for an old man. Walking entrance has always been bad. Room itself was very nice but on the cold side.
2024년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Ruby 님, 2024년 5월 16일
Hello, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

10/10 - 훌륭해요

Shaohan

좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스
很好
2024년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Kimberly 님, 2024년 5월 16일
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 - 좋아요

Patricia Lynn

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Staff very friendly, helpful, welcoming, patient. Dislike the “ tunnel” connecting the resort to the area where the shops, bars, restaurants are.
2024년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Ruby 님, 2024년 5월 16일
We are happy to hear that you are enjoying your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

4/10 - 별로예요

Elemil

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
AC did not allow us to change temperature. Too noisy from the streets. Carpet felt dirty.
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: ALM 님, 2024년 5월 16일
Hello Elemil, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

10/10 - 훌륭해요

David

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Ruby 님, 2024년 5월 16일
We are happy to hear that you are enjoying your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

4/10 - 별로예요

MELISSA

별로예요: 직원 및 서비스
2024년 5월에 6박 숙박함
답변 제공: Dan 님, 2024년 5월 16일
Hello Melissa, I would like to thank you for taking the time to express your experience concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issues you may have experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

10/10 - 훌륭해요

Raphael

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Everything
2024년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: ALM 님, 2024년 5월 15일
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

8/10 - 좋아요

Quon

2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: ALM 님, 2024년 5월 16일
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

2/10 - 너무 별로예요

Douglas

연인과의 여행
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Never ever staying here again! They charge for parking also my room carpet was all wet, they was giving me issues to change me room, staff are not trained well to handle certain situation when it comes down to extra bogus fees for the hotel never ever will i come here
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Doug 님, 2024년 5월 15일
Hello Douglas, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.

10/10 - 훌륭해요

greg m

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The pool closed early.
2024년 5월에 6박 숙박함
답변 제공: Doug 님, 2024년 5월 15일
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 - 괜찮아요

dustin

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Great place to stay, next to the High Roller Wheel. Executive Suite was not worth the money when you get a cracked toilet that was not properly repaired and leaked.
2024년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: Doug 님, 2024년 5월 15일
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

2/10 - 너무 별로예요

Veronique

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 5월에 5박 숙박함
답변 제공: Latrice 님, 2024년 5월 15일
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay. Guest satisfaction is our number one priority. We’re sad to hear that your stay was not fantastic, and you're disappointed with your recent stay. We apologize for any inconveniences that you may have experienced during your stay. We are working had daily so that the Casino/Hotel is at its best. Make today a great one.

6/10 - 괜찮아요

Breanne Kristine

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
Horseshoe took over Bally's but didn't update the hotel. Still has gross wallpaper and stained carpet. Room sheets were stained. Chipped furniture. I was disappointed since I heard it was "remodeled" but there was no appeal visually. There is zero privacy between bathroom and bedroom area; sounds through bathroom (especially the loud flushing) goes directly through walls. If you don't like smoke, don't even attempt to go through casino here; the smell saturates through your clothes. Hotel is centrally located on the strip. Check in and out was extremely easy; staff were very pleasant.
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Dan 님, 2024년 5월 14일
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

10/10 - 훌륭해요

javier

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Lots of pressure washing needed around the Casino
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Dan 님, 2024년 5월 14일
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

10/10 - 훌륭해요

mary

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Conveniently located!
2024년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: ALM 님, 2024년 5월 14일
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 - 괜찮아요

Mekela

연인과의 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great service and in an excellent area. The room was spectacular with a great view; the only problem I really had was the Wi-Fi, it wasn’t good and we were only allowed to connect 2 devices.
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Doug 님, 2024년 5월 14일
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

6/10 - 괜찮아요

Hyejin

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Michelle 님, 2024년 5월 14일
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.

10/10 - 훌륭해요

Teresa 님, Redmond

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
When we got in to the hotel we were a bit shook up from an unfortunate and very scary cab experience. A very special young man took me under his wing with kindness and care. He upgraded our room to a perfect view of the Sphere and told me things were going to be fabulous! Thanks to the Horseshoe for hiring so well!
2024년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: Michelle 님, 2024년 5월 14일
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!