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평점 10 - 훌륭해요. 11876개 이용 후기 중 4743개" "
10 - 훌륭해요
4,743
평점 8 - 좋아요. 11876개 이용 후기 중 3371개" "
8 - 좋아요
3,371
평점 6 - 괜찮아요. 11876개 이용 후기 중 1824개" "
6 - 괜찮아요
1,824
평점 4 - 별로예요. 11876개 이용 후기 중 1050개" "
4 - 별로예요
1,050
평점 2 - 너무 별로예요. 11876개 이용 후기 중 888개" "
2 - 너무 별로예요
888
8.0/10
청결 상태
7.8/10
직원 및 서비스
7.4/10
편의 시설/서비스
7.8/10
숙박 시설 상태 및 시설
7.8/10
친환경
이용 후기
10/10 - 훌륭해요
juneyoung
2024년 2월 3일
juneyoung
2024년 1월에 5박 숙박함
답변 제공: Doug 님, 2024년 2월 4일
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We are always working to improve our property and the guest experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!
8/10 - 좋아요
KUKDONG
출장 여행
2024년 1월 20일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
KUKDONG
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: JD 님, 2024년 1월 20일
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
4/10 - 별로예요
실제 이용하신 고객
출장 여행
2024년 1월 13일
좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
시끄러움, 위치 좋아요
히터 팬 돌아갈때 너무 시시크러움
실제 이용하신 고객
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: JD 님, 2024년 1월 13일
Hello, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.
2/10 - 너무 별로예요
Inchang
가족 여행
2023년 12월 28일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Inchang
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Michelle 님, 2023년 12월 29일
Hello Inchang, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.
8/10 - 좋아요
ahhyun
2023년 12월 27일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
모든 면에서 전반적으로 좋은 호텔
위치 나 시설, 청결도 다 괜찮습니다.
ahhyun
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: ALM 님, 2023년 12월 27일
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
10/10 - 훌륭해요
JIYONG
2023년 11월 25일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
JIYONG
2023년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Ben 님, 2023년 12월 15일
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
2/10 - 너무 별로예요
JONG SOOK
가족 여행
2023년 10월 16일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
JONG SOOK
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: JD 님, 2023년 10월 16일
Hello Jong, I would like to thank you for taking the time to express your experience concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issues you may have experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.
2/10 - 너무 별로예요
JONG SOOK
2023년 10월 16일
JONG SOOK
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: ALM 님, 2023년 10월 17일
Hello Jong Sook, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.
2/10 - 너무 별로예요
WON DONG
2023년 8월 14일
WON DONG
2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: ALM 님, 2023년 8월 15일
Hello Won Dong, I would like to thank you for taking the time to express your experience concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issues you may have experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.
10/10 - 훌륭해요
Sunggue
2023년 5월 25일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Sunggue
2023년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Ben 님, 2023년 5월 26일
We are happy to hear that you are enjoying your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
10/10 - 훌륭해요
NAM KYUNG
2023년 4월 20일
NAM KYUNG
2023년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Kimberly 님, 2023년 4월 22일
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
We are happy to hear that you are enjoying your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
8/10 - 좋아요
Woongbi
2023년 4월 17일
Woongbi
2023년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: ALM 님, 2023년 4월 18일
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
10/10 - 훌륭해요
EUNGYUN
2023년 3월 23일
EUNGYUN
2023년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Ruby 님, 2023년 3월 24일
We are happy to hear that you are enjoying your stay with us! Guest satisfaction is our number onepriority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
2/10 - 너무 별로예요
sujung
가족 여행
2023년 2월 10일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
다른 호텔 가세요
담배냄새로 쩔어있고 체크인을 위해 아주 아주 오랜 시간 기다려야 합니다
프론트 직원은 만성으로 피곤한 상태이고 전혀 도움을 주지 않습니다.
웬만하면 가지마세요
주차도 불편하고 숙소 찾아가기도 너무 어렵습니다
네비게이션이 제대로 인도를 못합니다
sujung
2022년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: asst hotel manager 님, 2023년 2월 24일
I am sorry you are unhappy with your stay and would like to hear more. Please contact me at https://caesarsrewards.custhelp.com/app/ask_first - Horseshoe Front Desk
We’re thrilled you enjoyed your time with us, Hea Sook. We appreciate you taking the time to provide your feedback and we hope to welcome you back to Horseshoe Las Vegas in the future.
8/10 - 좋아요
Jung Gyu
단체 여행, 출장 여행
2022년 9월 22일
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
위치가 좋았고 무난한 일정이었습니다
Jung Gyu
2022년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: asst hotel manager 님, 2023년 3월 2일
We’re thrilled you enjoyed your time with us, Jung. We appreciate you taking the time to provide your feedback and we hope to welcome you back to Horseshoe Las Vegas in the future.
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
가족 여행
2022년 9월 19일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
실제 이용하신 고객
2022년 9월에 2박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
HEE
2022년 8월 26일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
내 생에 라스베가스 여행
체크인 할 때에는 많이 기다쳤지만 그 만큼 좋은 곳이라 많은 사람들이 찾는 것 같습니다.
깨끗하고 여유있는 공간이였고, 청소도 깔끔하게 해주셔서 감사했습니다. 3일간의 라스베가스 여행이 참 좋은 기억으로 남을 듯 합니다.
Room condition was good and walking distance to main road. However, wifi speed seems to need improvement.
YOUNGSU
2022년 2월에 1박 숙박함
8/10 - 좋아요
EUIJO
출장 여행
2022년 1월 13일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
EUIJO
2022년 1월에 1박 숙박함
8/10 - 좋아요
Sung-Wook
2022년 1월 12일
Sung-Wook
2022년 1월에 2박 숙박함
6/10 - 괜찮아요
Haeun
2022년 1월 9일
Haeun
2022년 1월에 1박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
Gwang Eun
단체 여행
2021년 9월 21일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Gwang Eun
2021년 9월에 2박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
Jaeho
2021년 6월 20일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Jaeho
2021년 6월에 1박 숙박함
10/10 - 훌륭해요
Jaeho
2021년 6월 18일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Jaeho
2021년 6월에 3박 숙박함
6/10 - 괜찮아요
Randall
가족 여행
2024년 5월 16일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Little to no hot water. Room at the end of the hall. Long walk for an old man. Walking entrance has always been bad. Room itself was very nice but on the cold side.
Randall
2024년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Ruby 님, 2024년 5월 16일
Hello, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.
10/10 - 훌륭해요
Shaohan
2024년 5월 16일
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스
很好
Shaohan
2024년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Kimberly 님, 2024년 5월 16일
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
8/10 - 좋아요
Patricia Lynn
가족 여행
2024년 5월 16일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Staff very friendly, helpful, welcoming, patient.
Dislike the “ tunnel” connecting the resort to the area where the shops, bars, restaurants are.
Patricia Lynn
2024년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Ruby 님, 2024년 5월 16일
We are happy to hear that you are enjoying your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
4/10 - 별로예요
Elemil
2024년 5월 16일
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
AC did not allow us to change temperature.
Too noisy from the streets.
Carpet felt dirty.
Elemil
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: ALM 님, 2024년 5월 16일
Hello Elemil, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.
10/10 - 훌륭해요
David
2024년 5월 15일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
David
2024년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Ruby 님, 2024년 5월 16일
We are happy to hear that you are enjoying your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
4/10 - 별로예요
MELISSA
2024년 5월 15일
별로예요: 직원 및 서비스
MELISSA
2024년 5월에 6박 숙박함
답변 제공: Dan 님, 2024년 5월 16일
Hello Melissa, I would like to thank you for taking the time to express your experience concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issues you may have experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.
10/10 - 훌륭해요
Raphael
2024년 5월 15일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Everything
Raphael
2024년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: ALM 님, 2024년 5월 15일
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
8/10 - 좋아요
Quon
2024년 5월 15일
Quon
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: ALM 님, 2024년 5월 16일
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Please know that we are working to resolve any challenges you may have faced to make your next stay with us even better. Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
2/10 - 너무 별로예요
Douglas
연인과의 여행
2024년 5월 15일
좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Never ever staying here again! They charge for parking also my room carpet was all wet, they was giving me issues to change me room, staff are not trained well to handle certain situation when it comes down to extra bogus fees for the hotel never ever will i come here
Douglas
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Doug 님, 2024년 5월 15일
Hello Douglas, I would like to thank you for taking the time to express your comments concerning your visit. We’re sorry you are disappointed, and we will work hard to fix the issue you experienced. I hope you will view this negative experience as an isolated incident.
10/10 - 훌륭해요
greg m
2024년 5월 15일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The pool closed early.
greg m
2024년 5월에 6박 숙박함
답변 제공: Doug 님, 2024년 5월 15일
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
6/10 - 괜찮아요
dustin
가족 여행
2024년 5월 15일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Great place to stay, next to the High Roller Wheel. Executive Suite was not worth the money when you get a cracked toilet that was not properly repaired and leaked.
dustin
2024년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: Doug 님, 2024년 5월 15일
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.
2/10 - 너무 별로예요
Veronique
2024년 5월 14일
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Veronique
2024년 5월에 5박 숙박함
답변 제공: Latrice 님, 2024년 5월 15일
Hello, I would like to thank you for taking the time to provide feedback about the experience you had during your stay. Guest satisfaction is our number one priority. We’re sad to hear that your stay was not fantastic, and you're disappointed with your recent stay. We apologize for any inconveniences that you may have experienced during your stay. We are working had daily so that the Casino/Hotel is at its best. Make today a great one.
6/10 - 괜찮아요
Breanne Kristine
가족 여행
2024년 5월 14일
좋아요: 직원 및 서비스
Horseshoe took over Bally's but didn't update the hotel. Still has gross wallpaper and stained carpet. Room sheets were stained. Chipped furniture. I was disappointed since I heard it was "remodeled" but there was no appeal visually. There is zero privacy between bathroom and bedroom area; sounds through bathroom (especially the loud flushing) goes directly through walls. If you don't like smoke, don't even attempt to go through casino here; the smell saturates through your clothes. Hotel is centrally located on the strip. Check in and out was extremely easy; staff were very pleasant.
Breanne Kristine
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Dan 님, 2024년 5월 14일
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.
10/10 - 훌륭해요
javier
2024년 5월 14일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Lots of pressure washing needed around the Casino
javier
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Dan 님, 2024년 5월 14일
Thank you for taking the time to share your thoughts. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.
10/10 - 훌륭해요
mary
연인과의 여행
2024년 5월 14일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Conveniently located!
mary
2024년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: ALM 님, 2024년 5월 14일
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!
6/10 - 괜찮아요
Mekela
연인과의 여행, 가족 여행
2024년 5월 14일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great service and in an excellent area. The room was spectacular with a great view; the only problem I really had was the Wi-Fi, it wasn’t good and we were only allowed to connect 2 devices.
Mekela
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Doug 님, 2024년 5월 14일
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.
6/10 - 괜찮아요
Hyejin
2024년 5월 13일
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Hyejin
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Michelle 님, 2024년 5월 14일
Thank you for taking the time to let us know of your experience with us. Please know that we are working to resolve the challenges you faced. Guest satisfaction is our number one priority.
10/10 - 훌륭해요
Teresa 님, Redmond
가족 여행
2024년 5월 13일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
When we got in to the hotel we were a bit shook up from an unfortunate and very scary cab experience. A very special young man took me under his wing with kindness and care. He upgraded our room to a perfect view of the Sphere and told me things were going to be fabulous! Thanks to the Horseshoe for hiring so well!
Teresa
2024년 5월에 4박 숙박함
답변 제공: Michelle 님, 2024년 5월 14일
We are happy to hear that you enjoyed your stay with us! Guest satisfaction is our number one priority. We look forward to welcoming you back on your next visit!