디럭스룸, 킹사이즈침대 1개 | 고급 침구, 필로우탑 침대, 객실 내 금고, 노트북 작업 공간

암스테르담 메리어트 호텔 여행 후기

5 out of 5
암스테르담 메리어트 호텔
Stadhouderskade 12, Amsterdam

이용 후기

8.8

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 1004개 이용 후기 중 584개" "
평점 8 - 좋아요. 1004개 이용 후기 중 288개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1004개 이용 후기 중 84개" "
평점 4 - 별로예요. 1004개 이용 후기 중 30개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1004개 이용 후기 중 18개" "

9.0/10

청결 상태

9.0/10

직원 및 서비스

8.6/10

편의 시설/서비스

8.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.4/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

JIN YOUNG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 10박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
깨끗하고 친절한 5성급 호텔
깨끗하고 직원들이 정말 친절하였고 방도 넓은 편이었습니다. 그리고 유명 미술관에 걸어서 가기 최고의 위치입니다. 주차비용은 다른 암스테르담 호텔과 마찬가지로 따로 받는 것으로 보여 별도의 주차장 어플로 예약하였기 때문에 정확한 주차비용은 모르겠습니다. 암스테르담이라 그런지 가격이 생각보다는 비쌌고 슬리퍼도 제공되지 않았지만 대체적으로 만족합니다.
2021년 6월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Sun Hyung

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
It was very pleasant night
가족여행이었는데 친절한 서비스와 위치 객실 모두 마음에 들었어요. 조식이 뷔페는 아니었지만 맛있게 먹었어요. 즐거운 기억으로 남은 숙박이었어요.
2020년 9월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Jongku

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Recommend to stay
It was a bit of small room for family but the room is clean. The service is carried on demand professionally. Location is perfect to shopping, museum and hang-out.
2020년 8월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Su jung

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
꿀잠잤어요
코로나 때문인지 방에 커피캡슐도 없고 욕조 손잡이 아래 먼지 청소도 덜되어 있고 다른 메리어트 호텔보다 상태가 좋지는 못했어요. 하지만 침구 상태는 편안해서 꿀잠잤어요. 위치는 주변 편의점 슈퍼마켓 가깝고 시내보다 달 시끄럽고 좋았어요
2020년 7월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Shinhyuk

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Best location
2019년 9월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Seonghee

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋은 가격에 훌륭한 서비스
물가가 비싼 곳이라 5성급 호텔 가격이 꽤 비싼데 이곳은 다른 곳에 비해 저렴하고 서비스와 위치 등이 마음에 들었습니다. 특히 박물관 투어를 하시려면 여기 묵으시고 아침부터 부지런히 움직이시면 좋을 것 같아요. 담 광장도 걸어서 가능하고, 주변에 꼭 들러야 할 멋진 공원도 가까이 있습니다. 저는 특가로 executive룸을 예약했는데 라운지 서비스가 정말 마음에 들었습니다. 다음에 암스테르담 가도 여기서 꼭 하루는 묵을 예정입니다.
2019년 8월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Hyunjoon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
It's really perfectspacefor us and good location to walk around for tour
2018년 12월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
박물관이 가까워 좋았네요. 방도 편안하고. 비품이 좀 좋은 편은 아니고. 직원은 친절했어요.
2018년 7월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Bertram

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 4월에 2박 숙박함

8/10 - 좋아요

Krisinda 님, Toronto

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel is located in a great area in close proximity to the city centre, museums, Vondelpark, restaurants, tram line, shopping etc. The staff is very friendly and helpful.
2024년 3월에 6박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Team 님, 2024년 4월 11일
Dear Krisinda,Warm greetings from the Amsterdam Marriott!Thank you for your feedback. We are pleased to hear that you enjoyed our convenient location and found our staff to be friendly and helpful. We strive to provide a seamless experience for our guests, and we are glad to hear that we met your expectations. We hope to welcome you back again soon for another enjoyable stay!Warm regards,Amsterdam Marriott Hotel

8/10 - 좋아요

Ravi

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 4월에 3박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Michael

가족 여행
좋아요: 청결 상태
First the good things. Very close to the museum area and leides plaza. Generally clean hotel. Helpful with directions and they lent me an umbrella. It rains ALOT in Spring here. The negatives: hallway had bits and pieces of food tossed around (remember you are paying 300 to 400 a night here), took 2 trips to the front desk and a phone call to get a set of towels--took 15 minutes (remember you are paying 300 to 400 a night here), requested a city view which was more like a view of the next building (remember you are paying 300 to 400 here), parking was way to expensive at 60 dollars a night), and here is the topper----at check in we were asked if we wanted breakfast. We said no and then at check out we were told that we had breakfast. I said we did not and was told by the desk clerk "we have to investigate that." Now, I understand that there are a LOT of scams in Amsterdam (Scamsterdam)--a taxi charged us 40 euros for a 10 min ride from central station to the hotel--but this is marriott and the expectations should go beyond having to worry about whether the hotel is going to try to squeeze out as much as they can . So, you're really not getting a quality marriott experience here.
2024년 3월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

??

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good
2024년 3월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

ANTHONY JOHN

단체 여행, 연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent staff and location, very clean and tidy
2024년 3월에 4박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Anupama

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Rude rude rude ataff
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Experience Team 님, 2024년 3월 30일
Dear Anupama, We're sorry to hear about your experience and apologize for any inconvenience caused during your stay. Guest satisfaction is our top priority, and we regret that we fell short of meeting your expectations. Your feedback is appreciated, and we will use it to improve our services. We hope to have the chance to welcome you back for a more pleasant experience in the future.Best regards

8/10 - 좋아요

Aleta Scott

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Maday

2024년 3월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Thomas

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I have been to Amsterdam many times. I love this area. The hotel is in a great location. First time I took bus fromt he airport. It drops off and picks up in front of the hotel. Very conveinant.
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Team 님, 2024년 3월 23일
Dear Thomas,Warm greetings from the Amsterdam Marriott!Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your experience. We are thrilled to hear that you loved our hotel's location and found it convenient, especially with the bus stop near by that goes directly to and from the airport.We are delighted to know that our location added to the enjoyment of your visit to Amsterdam. It is always a pleasure to provide our guests with easy access to transportation options and nearby attractions.We appreciate your kind words and look forward to welcoming you back for another memorable stay in the future. If there's anything more we can do to enhance your experience, please don not hesitate to let us know.Warm regards,Amsterdam Marriott Hotel

10/10 - 훌륭해요

Dawn Lisa 님, Allen

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 6박 숙박함
답변 제공: Guest Relations 님, 2024년 3월 19일
Dear Dawn Lisa,Thank you for leaving a review of your stay at the Amsterdam Marriott Hotel. We are glad to see that you enjoyed your stay, and we appreciate your feedback. We hope to welcome you back soon! Regards, Guest Relations

10/10 - 훌륭해요

Jonathan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Relations 님, 2024년 3월 19일
Dear Jonathan,Thank you for leaving a review of your stay at the Amsterdam Marriott Hotel. We are glad to see that you enjoyed your stay, and we appreciate your feedback. We hope to welcome you back soon! Regards, Guest Relations

10/10 - 훌륭해요

Hanif

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Great

10/10 - 훌륭해요

Yamile

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excelente
2024년 2월에 5박 숙박함
답변 제공: Guest Relations 님, 2024년 3월 5일
Dear Yamile,Thank you so much for your glowing review and for choosing to stay with us! We're thrilled to hear that you had a fantastic experience during your time at our hotel. If there's anything we can do to make your next stay even more enjoyable, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back soon!Sincerely,Guest Relations

8/10 - 좋아요

khairalnnesa 님, Dubai

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Perfect location. Staff were very helpful and friendly. Specially Louise who made our stay more pleasant
2024년 2월에 7박 숙박함
답변 제공: Guest Relations 님, 2024년 2월 29일
Dear khairalnnesa,Thank you for your fantastic review! We are delighted to hear that you enjoyed our convenient location and that our staff, especially Luis, contributed to making your stay more pleasant. We will be sure to pass along your kind words to him.We look forward to welcoming you back on your next visit!Sincerely,Amsterdam Marriott

8/10 - 좋아요

Christopher

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great access for museum and central Amsterdam. Walked everywhere. Comfortable hotel as expected from Marriott.
2024년 2월에 7박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Fabian

단체 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Das Zimmer war in Ordnung, aber nicht besonders gut. Flecken auf dem Teppich. Das Badezimmer ist sehr klein und könnte mal wieder renoviert werden. Aus der Dusche kam kaum Wasser. Wenig Druck. Für 1-2 Nächte ist das Hotel auf jeden Fall empfehlenswert.
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relations 님, 2024년 2월 11일
Dear Fabian,Thank you for leaving a review of your stay at the Amsterdam Marriott Hotel. We regret that your stay did not meet your expectations in regard to your room, bathroom, and water pressure in the shower. We appreciate your honest feedback, and we will share your feedback with our colleagues in Housekeeping and Engineering. Thank you again and we hope we have the opportunity to serve you better in the future.Sincerely,Guest Relations

10/10 - 훌륭해요

Oliver

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relations 님, 2024년 2월 11일
Dear Oliver,Thank you for leaving a review of your stay at the Amsterdam Marriott Hotel. We are so glad you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back soon!Regards,Guest Relations

10/10 - 훌륭해요

Patrick 님, Moorpark

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I choose this hotel because they go above and beyond to make their guests feel valued!
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relations Team 님, 2024년 2월 4일
Dear Patrick,Thank you very much for taking the time to share such a wonderful feedback. We are truly delighted to hear that you chose us for your stay in Amsterdam and especially because of our staff. Our guest's comfort and satisfaction is our top priority and it is truly rewarding to hear that our team could make your stay memorable by going above and beyond.We would be so happy to be welcoming you back for another delightful stay!Warmest regards,

10/10 - 훌륭해요

Ricardo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good location
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relations 님, 2024년 2월 1일
Dear Ricardo,Thank you for leaving a review of your stay at the Amsterdam Marriott. We are so glad to hear you enjoyed your stay and the location of our hotel. We appreciate your feedback, and we hope to welcome you back soon!Sincerely,Guest Relations

8/10 - 좋아요

Lynne

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice property. A small protest outside property around 2am. Not property's fault
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relations 님, 2024년 1월 31일
Dear Lynne,Thank you for leaving a review of your stay at the Amsterdam Marriott. We are glad you enjoyed your stay, and we are so happy to hear that you liked our hotel. We apologize for any noise outside that may have inconvenienced you. We understand how that can be frustrating, especially at night. Thank you for your understanding.We appreciate your honest feedback, and we hope we can welcome you back soon!Regards,Guest Relations

10/10 - 훌륭해요

Patrick 님, Moorpark

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent stay!
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Relations 님, 2024년 1월 31일
Dear Patrick,Thank you for leaving a review of your stay at the Amsterdam Marriott Hotel. We are so glad to hear that you enjoyed your stay with us.We appreciate your feedback, and we hope to welcome you back soon!Regards,Guest Relations

8/10 - 좋아요

Ramachandra

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Relations 님, 2024년 1월 18일
Dear Ramachandra,Thank you for leaving a review of your stay at the Amsterdam Marriott. We are glad that you enjoyed your stay with us, and we appreciate your feedback. We hope to welcome you back soon!

6/10 - 괜찮아요

Mehmet

출장 여행
별로예요: 청결 상태
Room was cold. They did not open air conditioning before arrival. Weather was -9 degrees. Linnens was dirty. Hair dryer was dirty.
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Relations 님, 2024년 1월 18일
Dear Mehmet,Thank you for leaving a review of your stay at the Amsterdam Marriott. We regret that your stay did not meet expectations, and you found your linens and hair dryer dirty. We apologize for this and will share your feedback with our housekeeping team.In regard to the temperature in the room, we could have always helped you with the preset controls, provided you with a heater, or moved your room if necessary. We want our guests to feel comfortable and we regret we were not able to help you during your time here.We appreciate your feedback, and we hope we have the opportunity to serve you better in the future.

10/10 - 훌륭해요

Christy

아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hotel location is convenience - 5-8 mins walking to museums, 3-mins walking to supermarket and 5-10 mins walking to different kinds of restaurants nearby. The receptionist and concierge service are professional and polite. Room size for family is big enough and everything is clean. Only the room air-conditioner is not working, very hot in the night time.
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relations 님, 2024년 1월 18일
Dear Christy,Thank you for writing a review of your stay at the Amsterdam Marriott. We are glad that you found our location convenient and well-located for restaurants, museums, and grocery shopping. It is heartening to hear that you found our front desk and concierge professional and polite. We are glad to hear that you enjoyed your room and found it clean. We do apologize for the temperature in your room. You can always inform the staff and we will bring you a fan to cool down the room or move your room if needed.We appreciate your feedback, and we hope we can welcome you back soon!

10/10 - 훌륭해요

Carmencita

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Amsterdam Marriott is a quality property- staff, cleanliness, location, meal options, and excellent staff response and service!
2023년 12월에 6박 숙박함
답변 제공: Guest Relations 님, 2024년 1월 18일
Dear Carmencita,Thank you for leaving a review of your stay at the Amsterdam Marriott. We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. Thank you for your compliments, and we appreciate your feedback. We hope to welcome you back soon!

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
Location was great. Service is a little curt but maybe it is a Dutch thing. Room was fine, the bed are double not queen no matter what they say. The bathrooms are a little dated, small and inconvenient but overall stay was fine. You are a 4 star property, please provide a water filling station. Thank you for providing a fan.
2023년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Guest Relations 님, 2024년 1월 17일
Dear Anonymous, Thank you for your review of your stay at the Amsterdam Marriott. We are so glad to hear that you enjoyed your stay, and you liked the location of our hotel. Regarding the service, we apologize if you felt the staff was a little curt. We value making our guests feel as comfortable as possible, so we regret this wasn't your experience. Our beds are different sizes than American brands, so they are not as big as an American queen size. We apologize that the bathroom did not meet your expectations, as well. We do provide water filling stations in our M Club Lounge, but we will soon be placing filtered water stations on every floor by the ice machines.We appreciate your feedback, and we hope to welcome you back soon!

10/10 - 훌륭해요

Ricardo

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Guest Relations 님, 2024년 1월 17일
Dear Ricardo,Thank you for your review of your stay at the Amsterdam Marriott. We are so glad you enjoyed your stay, and we appreciate your feedback! We hope to welcome you back soon.

8/10 - 좋아요

Hamza Mohammad Hamdan

좋아요: 직원 및 서비스
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Guest Relations 님, 2024년 1월 15일
Dear Hamza Mohammad Hamdan,Thank you for leaving a review of your stay at the Amsterdam Marriott. We are so glad that you enjoyed your stay with us, and we appreciate your feedback. We hope to welcome you back soon!

10/10 - 훌륭해요

ALESSANDRA

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hotel muito bem localizado, perto de parques e museus, e bons restaurantes, facil acesso ao traim...
2023년 12월에 5박 숙박함
답변 제공: Guest Relations 님, 2024년 1월 15일
Dear Alessandra,Thank you for your review of your stay at the Amsterdam Marriott. We are so glad you enjoyed your stay, and you liked our location! We hope you were able to visit many of Amsterdam's attractions during your time here. We appreciate your feedback, and hope to welcome you back soon!Sincerely,Guest Relations

8/10 - 좋아요

Philip

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
This hotel’s location and facilities perfectly fitted our requirements for this visit to Amsterdam.
2023년 12월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Mariolga 님, Guaynabo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great location
2023년 12월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Mariolga 님, Guaynabo

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent lovation
2023년 12월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Errol

2023년 12월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Loewana

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 12월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Jean-Philippe

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Bon séjour mais salle de bain tres vieillotte, a 500 € la chambre c est un peu limite
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Guest Relations 님, 2024년 1월 3일
Dear Jean-Philippe, Thank you for leaving a review of your stay at the Amsterdam Marriott. We are glad to hear you enjoyed your stay. We appreciate your feedback about the bathroom, and we will pass along your comments to the senior management. Thank you again for your feedback, and we hope to welcome you back.Regards,Guest Relations

10/10 - 훌륭해요

Karol

가족 여행
Great location, service, and comfortable room. Would recommend.
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relations 님, 2024년 1월 3일
Dear Karol,Thank you for taking the time to leave a review of your stay at the Amsterdam Marriott. We are so glad you enjoyed your stay and that you recommend our hotel! We are happy to hear that you liked our location, service, and you found our room comfortable.Regards,Guest Relations

10/10 - 훌륭해요

David

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 5박 숙박함
답변 제공: Guest Relations 님, 2024년 1월 3일
Dear David,Thank you for leaving a review of your stay at the Amsterdam Marriott. We appreciate your feedback, and we are glad you enjoyed your stay! We hope to welcome you back soon.Regards,Guest Relations

4/10 - 별로예요

Grace

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Room was not sufficiently cleaned for a Marjory branded hotel. Room was very noisy and cold at night.
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Guest Relations 님, 2024년 1월 3일
Dear Grace, We recognize your time is valuable and appreciate the feedback you have taken the time to provide.Maintaining a clean atmosphere within our guest rooms is important and we apologize that we did not fulfill that expectation during your visit. Your feedback has been shared with the Housekeeping Manager, who joins us in extending our sincere apologies. We thank you for bringing this issue to our attention. We are sorry you found the room noisy and cold at night. We hope you will consider this an isolated incident and give us another opportunity in the future.Thank you again for your feedback, and we hope to welcome you back.

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Hong Kong visitors
Very friendly hotel staff with helpful smiles and worth coming back again
2023년 12월에 5박 숙박함

4/10 - 별로예요

Elif

별로예요: 직원 및 서비스
2023년 12월에 2박 숙박함