외관

NH 컬렉션 바르셀로나 그랜 호텔 칼데론 여행 후기

5 out of 5

이용 후기

9.0

매우 훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 1000개 이용 후기 중 601개" "
평점 8 - 좋아요. 1000개 이용 후기 중 282개" "
평점 6 - 괜찮아요. 1000개 이용 후기 중 78개" "
평점 4 - 별로예요. 1000개 이용 후기 중 16개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 1000개 이용 후기 중 23개" "

9.0/10

청결 상태

9.0/10

직원 및 서비스

8.8/10

편의 시설/서비스

8.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.8/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

Dongmin

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Best place in the city
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Javier M. 님, 2024년 5월 3일
Dear Dongmin,Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for taking the time to share your feedback with us.It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back soon.Best Regards,Javier MoralesGuest Relations NH Collection Gran Hotel Calderón"

10/10 - 훌륭해요

taeyoon

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2024년 1월에 8박 숙박함
답변 제공: Javier M. 님, 2024년 2월 5일
Dear Taeyoon,Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for taking the time to share your feedback with us.It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back soon.Best Regards,Javier MoralesGuest Relations NH Collection Gran Hotel Calderón

10/10 - 훌륭해요

JEONGHYEON

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Perfect
The location was perfect and every staffs were so kind!! Recommend it!!
2020년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: . 님, 2020년 2월 16일
Dear Guest, Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for taking the time to provide us with feedback. It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards, Carlos Salomón General Manager NH Collection Gran Hotel Calderón

10/10 - 훌륭해요

Su Min

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Everything was good except the heat.
It was cold inside the room. It was December, but the heat was too weak. Except that, everything was perfect. Location, cleanness, breakfast, staffs are all good.
2019년 11월에 3박 숙박함
답변 제공: Carlos Salomón General Manager 님, 2019년 12월 12일
Sear Su Min, First of all we are thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderon for your last visit in Barcelona. We are regret to know that the room temperature was not the appropriate for you and we will check it with our Maintenance department and please accept our apologize. Also we wish to thank you for your kind words regarding our location facilities and staff members. For us it is a pleasure to read review like that. We hope to welcome you back again. Kind regards,

10/10 - 훌륭해요

TRADING

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
exellent
2019년 10월에 5박 숙박함
답변 제공: Carlos Salomón General Manager NH Collection Gra 님, 2019년 11월 21일
Dear TRADING, Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for taking the time to provide us with feedback. It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

아이를 동반한 가족 여행, 출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very kind staff, especially the concierge! Ms. Angela was an angel for the tourists. Thank you, Angela.
2019년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Marcos - GRM 님, 2019년 10월 24일
Dear Guest. Thank you very much for your feedback, we really appreciate it as this is helping to improve our product and services. We are looking forward to welcome you on the near future. Kindest Regards.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
먼저 이런 후기는 처음 쓰는데, 이 호텔에서 처음 2박하고 다른 도시로 넘어갔다가 바셀로 다시 돌아오는 일정이었습니다. 그런데 다른 도시로 이동 후에 이 호텔에 옷을 두고 왔다는걸 알았죠. 어차피 3일만 있다 바셀로 다시 돌아갈거였고 도착 후 호텔에 문의하니 찾아봐준다고는 하더라구요.. 그리고 약 4일 후 한국으로 돌아올때까지 옷은 찾지 못했습니다. 사실 옷을 두고간 제 잘못도 있지만.. 지금까지 어느 호텔에서건 뭘 놓고왔는데 못찾은 적은 없었던 것 같네요 ㅎㅎ (특히 5성 호텔에서요) 결과적으로 놓고온 제 잘못이니 못찾은건 어떻게든 이해는 가지만.. 호텔의 대응이 무척 아쉬웠어요. 찾아보고 연락준다.고만 몇번째인데 한번도 호텔측에서 먼저 연락준적 없었고, 오히려 저희가 몇번씩 찾아가고 메일 보내야지만 답변해줬어요. 어쨌든 못찾았다 미안하다고 메일로 끝.. 그냥 귀찮아서 안찾아주는 듯한 느낌이었습니다. 물론 제 느낌이지만요! 제 옷이 비싸지않았던거라 다행이었지만.. 만약 여권 등 귀중품이었다면, 정말 속상했을 것 같네요. 위치 친절도 등 모든게 좋았지만. 이런 점은 무척이나 아쉽네요.
2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Carlos Salomón General Manager 님, 2019년 9월 15일
Dear Guest, Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón in your recent visit to Barcelona and for taking the time to share the comments about your stay. We are very sorry to learn you did not fully enjoy your stay at our hotel. We highly value the opinions and comments provided by guests and continuously strive to provide an exceptional quality service. We hope to welcome you back again and have the opportunity to recover your confidence in our product and services. Best Regards,

10/10 - 훌륭해요

Yoonju

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
최적의장소
정말 좋은 위치 써비스였습니다 새로단장한방도 엄청넓었어요 근처에 유명식당도 많고 백화점과 바다도 가까워요
2019년 6월에 4박 숙박함
답변 제공: Carlos Salomón General Manager 님, 2019년 7월 6일
Dear Yoonju, Thank you very much for sharing such a nice review about your recent visit at NH Collection Gran Hotel Calderón. We are truly delighted you enjoyed your stay in Barcelona, it was a pleasure to have you with us. Thank you for your kind words about the hotel. As you mention, the hotel has a great location in the heart of Barcelona, close to the most important attractions, shops, restaurants and public transport. Here you have your home away from home. We look forward to welcome you back again. Best Regards,

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: . 님, 2019년 6월 18일
Dear Guest, Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for taking the time to provide us with feedback. It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards, Carlos Salomón General Manager NH Collection Gran Hotel Calderón

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
객실은 아주 깔끔했음. 직원들은 친절함. 중심지에 위치하여 주변 관광이 편했어요.
2019년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: . 님, 2019년 6월 16일
Dear Guest, Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for taking the time to provide us with feedback. It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards, Carlos Salomón General Manager NH Collection Gran Hotel Calderón

10/10 - 훌륭해요

JUNG SUK

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치가 탁월하고 깨끗한 호텔 추천
가장 중심이 되는 카탈루냐 광장 근처라 대부분의 약속 장소들, 쇼핑 등 위치가 아주 좋았습니다. 호텔 바로 앞에 택시 승강장이 있고 전철역이 가까운 편이라 이동하는 것도 편리했습니다. 호텔 옆 카페와 브린처 카페도 근처라 아주 편했네요. 단점은 중심부라 그런지 다른 지역들 호텔보다는 룸이 좁은 것 같습니다.
2019년 4월에 7박 숙박함
답변 제공: . 님, 2019년 6월 3일
Dear Guest, Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for taking the time to provide us with feedback. It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards, Carlos Salomón General Manager NH Collection Gran Hotel Calderón

10/10 - 훌륭해요

CHANGHYEON

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
정말 만족스러웠던 호텔
친절한 직원과 좋은 위치를 가진 청결한 호텔입니다. 묵는동안 불편함이 없었고, 바르셀로나 시내를 다니기에 매우 좋았습니다. 근처에 좋은 레스토랑이 많이 있어서 더 좋았습니다.
2019년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: . 님, 2019년 6월 3일
Dear Guest, Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for taking the time to provide us with feedback. It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards, Carlos Salomón General Manager NH Collection Gran Hotel Calderón

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
아침 식사가 포함되지 않은 숙박 예약을 했지만, 아침 식사를 호텔에 있는 식당에서 하려고 했지만, 장소가 비좁고 부페 내용에 비해 값이 비싼 듯 하여 이용하지 않음
2019년 3월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Carlos Salomon 님, 2019년 3월 8일
Dear Guest, Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for taking the time to provide us with feedback. It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards, Carlos Salomón General Manager NH Collection Gran Hotel Calderón

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Carlos Salomon 님, 2019년 3월 8일
Dear Guest, Thank you very much for sharing such a nice review about your recent visit at NH Collection Gran Hotel Calderón. We are truly delighted you enjoyed your stay in Barcelona, it was a pleasure to have you with us. Here you have your home away from home. We look forward to welcome you back again. Best Regards, Carlos Salomón General Manager NH Collection Gran Hotel Calderón

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
아주 굿
매우 좋았습니다 추천해요 가장 좋은 호텔임.
2018년 12월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

보통입니다. 성급, 가격에 대비해서는 조금 아쉽네요.
2018년 12월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2018년 11월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
서비스, 위치 훌륭하나 방에 냄새 에어컨 소음 있음
<장점> 호텔의 위치는 카탈루냐 광장 근처에 있어 교통 편의, 쇼핑 등에 용이하고 관광객 입장에서 굉장히 좋습니다. 직원분들도 친절하고 서비스도 훌륭합니다. <단점> 슈페리얼룸에 4일간 묵었는데 방에서 좋지 않은 냄새가 나서 주기적으로 환기를 시켰습니다. 에어컨이 작동할 때 마다 fan 회전 소리가 크게 나서 불편했습니다.
2018년 11월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

NAM SOON

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 10월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

HAN KYU 님, south korea

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋습니다.
호텔 위치도 좋고, 룸 컨디션도 좋습니다. 직원들도 친절합니다. 뭐 하나 빠지는 부분이 없네요.
답변 제공: Gemma 님, 2018년 4월 17일
Dear Han Kyu, Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for taking the time to provide us with feedback. It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards, Gemma Guest Relations

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Gemma 님, 2018년 3월 13일
Dear Guest, Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for taking the time to provide us with feedback. It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back soon. Best Regards,

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2018년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Gemma 님, 2018년 2월 8일
Dear Guest, Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón in your recent visit to Barcelona and for taking the time to provide us with feedback. It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcome you back. Best Regards,

8/10 - 좋아요

WOO YEONG

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
정말 좋았습니다^^
주위 환경은 전반적으로 좋았습니다.맛집도 많고 접근성도 좋았습니다.옥상 경치도 좋았고 특히 바로셀로나 축제 기간이라 폭죽을 보아서 더 좋았습니다.마침 생일이었는데 깜짝파티도 감사했습니다^^
2017년 9월에 5박 숙박함
답변 제공: Carlos 님, 2017년 10월 4일
Dear Guest, Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón in your recent visit to Barcelona and for taking the time to provide us with feedback. It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us and we look forward to welcome you back. Best Regards, Gemma Puig Guest Relations

6/10 - 괜찮아요

Jean

가족 여행
좋아요: 편의 시설/서비스
Internet instable à certaines heures. Pas de service aux chambres le premier jour (mauvaise coordination?). Par ailleurs, accueuil chaleureux et hôtel très bien situé.
2024년 5월에 5박 숙박함
답변 제공: Lidia Olmedo 님, 2024년 5월 24일
Apprécié monsieur,Merci pour le temps investi dans vos commentaires sur votre séjour au NH Colletion Gran Hotel Calderón.Nous sommes désolés que votre séjour n'ait pas été totalement parfait, mais nous apprécions vos commentaires positifs sur le bon emplacement de l'hôtel et sur notre personnel.Vous aurez toujours votre maison ici lorsque vous voudrez visiter à nouveau Barcelone.Cordialement,Lidia OlmedoGuest RelationsNH Collection Gran Hotel Calderón

10/10 - 훌륭해요

Nawaf

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel is amazing try to get a room with a balcony it was perfect
2024년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Javier M. 님, 2024년 5월 19일
Dear Nawaf,Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for taking the time to share your feedback with us.It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back soon.Best Regards,Javier MoralesGuest Relations NH Collection Gran Hotel Calderón

10/10 - 훌륭해요

Linda

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent location. Great staff. Awesome rooftop. Great breakfast. Very nice room.
2024년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Javier M. 님, 2024년 5월 12일
Dear Linda,Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for taking the time to share your feedback with us.It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back soon.Best Regards,Javier MoralesGuest Relations NH Collection Gran Hotel Calderón

10/10 - 훌륭해요

ROBERT

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Location !! And a not too far walk from Universitat bus stop from airport Bus A1
2024년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Javier M. 님, 2024년 5월 12일
Dear Guest,Thank you very much for sharing such a nice review about your recent visit at NH Collection Gran Hotel Calderón.We are truly delighted you enjoyed your stay in Barcelona, it was a pleasure to have you with us.Thank you for your kind words about the hotel. As you mention, the hotel has a great location in the heart of Barcelona, close to the most important attractions, shops, restaurants and public transport.Here you have your home away from home. We look forward to welcome you back again.Best Regards,Javier MoralesGuest Relations NH Collection Gran Hotel Calderón

4/10 - 별로예요

Jodi

가족 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
We stayed at NH Collection for 5 nights with our two young adult children. We had 2 balcony rooms. We stayed here as the location was great and close to our youngest child who is currently studying abroad. Upon checking in, my husband and I wanted to nap as we had traveled from the US and been awake nearly 24 hrs. Our room was on the 10th floor directly below the 11th floor bar with live DJ. We requested a room change but couldn't move until the next day. The second night (in our new room), we discovered the air conditioning wasn't working. We spoke to them the next morning and were told we simply hadn't kept the key card in the slot (even though we had). The third night there was still no AC. Finally the 4th day, the manager sent workers up (& came herself climbing on a ladder in our room to feel the vent in the ceiling). The workers admitted the hotel is undergoing new AC coils and our room hadn't been updated yet. Our children's room was plenty cool so we knew what could be expected. They offered us 2 free drink tickets at the 11th floor lounge (which we declined). We spoke to them again and told them we were disappointed in our room. They told us to email the hotel branch manager. I emailed him the day we checked out and never received a response. We travel quite a bit and have never been treated so poorly. We paid for 2 "Superior rooms with balconies" for 5 nights. I would never stay at this hotel again.
2024년 3월에 5박 숙박함
답변 제공: Javier Morales-Guest Relations 님, 2024년 4월 10일
Dear Ms. Jodi,Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón and for sharing a review, this is very useful for us to improve our service and facilities for future guests.However, we certainly regret the situation encountered with the room. Please, accept our most sincere apologies in case of any inconvenience caused.Our objective is to exceed guests' expectations and we are deeply sorry to know that unfortunately this time have not meet.We hope to have the opportunity to welcome you back to recover your trust with NH Collection Gran Hotel Calderón.Best Regards,Javier MoralesGuest RelationsNH Collection Gran Hotel Calderón

2/10 - 너무 별로예요

Luis

Pagamos una habitación premium view y nos colocaron en una habitación de inferior categoría sin ninguna vista, el staff muy deficiente al momento de hacer su trabajo. No deberían hacer estas cosas con los clientes, si uno paga por una habitación mejor deberían dar lo que corresponde.
2024년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: María del Toro-Guest Relations Manager 님, 2024년 4월 8일
Estimado Sr. Luis, Muchas gracias por dedicar parte de su tiempo en compartir su feedback sobre su reciente estancia. Lamentamos no haber cumplido sus expectativas. Tras revisar su reserva, le confirmo que le fueron asignadas habitaciones de la categoría reservada. No obstante, tendremos en cuenta sus comentarios para seguir mejorando nuestros servicios. Esperamos poder volver a darle la bienvenida en breve. Un saludo, María del ToroGuest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

karina

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great hotel and location
2024년 3월에 6박 숙박함
답변 제공: Laura P. 님, 2024년 4월 6일
Dear Karina,Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for sharing a review about your experience.We appreciate your positive comments and we are glad you enjoyed your stay.We hope to welcome you back soon.Kind regards,Laura Palomeras - Guest Relations

6/10 - 괜찮아요

Andrea

2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Javier M. 님, 2024년 4월 1일
Dear Andrea,Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for taking the time to share your feedback with us.It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back soon.Best Regards,Javier MoralesGuest Relations ManagerNH Collection Gran Hotel Calderón

10/10 - 훌륭해요

KAORI

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
ホテルのクオリティ、スタッフもすべて素晴らしい 
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Lidia 님, 2024년 3월 7일
Dear Kaori,Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for taking the time to share your feedback with us.It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back soon.Best Regards,Javier MoralesGuest RelationsNH Collection Gran Hotel Calderón

10/10 - 훌륭해요

Marigold Aubrey 님, Woodside

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Lidia 님, 2024년 2월 29일
Dear Ms. Aubrey,Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for taking the time to share your feedback with us.It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back soon.Best Regards,Lidia OlmedoGuest RelationsNH Collection Gran Hotel Calderón

8/10 - 좋아요

jonathon roufaiel

단체 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Fantastic location! Within walking distance of everything. Great rooftop bar with amazing views of the city.
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Lidia 님, 2024년 2월 29일
Dear Mr. Roufaiel,Thank you very much for sharing such a nice review about your recent visit at NH Collection Gran Hotel Calderón.We are truly delighted to know that you enjoyed your stay in Barcelona, it was a pleasure to have you with us. Thank you for your kind words about the hotel and our rooftop ELEVEN BCN located on the 11th floor, we hope you enjoyed the city view and also our cocktails. Here you have your home away from home. We look forward to welcome you back again.Best Regards,Lidia OlmedoGuest Relations NH Collection Gran Hotel Calderón

10/10 - 훌륭해요

Amy

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The staff were absolutely wonderful, rooms were great and the location could not have been better. Central to everything, all within walking distance
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Javier M. 님, 2024년 2월 27일
Dear Amy,Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for taking the time to share your feedback with us.We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. Thank you for your kind words about the service and the staff. We will certainly pass your compliments to them.Here you have your home away from home every time you decide to visit Barcelona.We look forward to welcome you again.Best Regards,Javier MoralesGuest Relations NH Collection Gran Hotel Calderón"

10/10 - 훌륭해요

Stefan

2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Laura P. 님, 2024년 3월 22일
Dear Stefan,Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for taking the time to share your feedback with us.It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back soon.Kind regards,Laura Palomeras - Guest Relations

8/10 - 좋아요

Darshil

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2024년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: Laura P. 님, 2024년 2월 8일
Dear Darshil,Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for taking the time to share your feedback with us.It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back soon.Best Regards,Laura P. - Guest Relations

6/10 - 괜찮아요

Jean-Jacques Elie

연인과의 여행
좋아요: 직원 및 서비스
Très déçu par les travaux en cours du Rooftop et de la piscine sur le toit qui étaient inaccessibles durant tout le séjour. Si nous en avions été informé, nous aurions choisi un autre établissement garantissant ce type de prestation, le W par exemple. Merci à l’avenir d’être plus vigilant sur la mise à jour du descriptif des prestations proposées par vos partenaires hôteliers.
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Javier M. 님, 2024년 2월 5일
Cher Jean- Jacques,Merci d’avoir choisi NH Collection Gran Hotel Calderón lors de votre récente visite à Barcelone et de nous faire part de vos impressions.Nous sommes vraiment désolés que vous n’ayez pas été entièrement satisfait de votre séjour.Nous prenons en compte vos commentaires et nous les transmettrons à notre équipe afin de corriger le problème et d’éviter qu’un tel désagrément se reproduise.Nous espérons vous accueillir de nouveau et pouvoir vous redonner confiance en NH Collection Gran Hotel Calderón.Cordialement,Javier MoralesGuest Relations NH Collection Gran Hotel Calderón

8/10 - 좋아요

Antal

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
At the reservation they don’t write, that the 360 pool was renovated!
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Laura P. 님, 2024년 2월 1일
Dear Antal,Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for sharing the comments about your experience.We are glad that you enjoyed your stay with us. Please, accept our sincerest apologies for any inconvenience in the rooftop area. We always work to improve the level of service we provide to our guests.We hope to welcome you back soon.Kind regards,Laura Palomeras - Guest Relations

10/10 - 훌륭해요

Alexandre

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Laura P. 님, 2024년 2월 1일
Dear Alexandre,Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for taking the time to share your feedback with us.It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back soon.Best Regards,Laura Palomeras - Guest Relations

8/10 - 좋아요

Emma

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Location, staff and breakfast were excellent. Main issue was the unbelievable noise from building work taking place right beside my room. I was moved when I asked once a room became free, but the hotel shouldn’t have that room available for booking. You expect to be able to sleep past 8am for over €200 per night.
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Laura P. 님, 2024년 1월 21일
Dear Emma,Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for sharing your feedback with us.We are glad to learn that you loved both our staff and service, specially our breakfast buffet. Please, accept our sincerest apologies for the incident during your stay. We have share all your impressions with the management team in order to address them properly.We hope to have the opportunity to welcome you again soon.Kind regards,Laura Palomeras - Guest Relations

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Laura P. 님, 2024년 1월 21일
Dear Guest,Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for taking the time to share your feedback with us.It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back soon.Best Regards,Laura Palomeras - Guest Relations

10/10 - 훌륭해요

Renee

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Stayed here for one night for my partners birthday. The room we had was fantastic, spacious , clean and comfy. We were on the 10th floor with an amazing view of the city , however the view from the rooftop bar just above our room easily topped it ! The service was more than we could have asked for, I actually booked a balloon package thinking we would just get some balloons but they gave us a bottle of Prosecco , chocolates and some cake along side them. The location was also perfect , many restaurants and shops were walking distance (I recommend the steakhouse just opposite the hotel) and the hotel was also very close to public transport links. You will be asked to pay a €50 deposit on arrival however we used this to get drinks at the rooftop bar which was quite convenient in the end . Overall a fantastic stay , I would definitely come again
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Laura P. 님, 2024년 1월 21일
Dear Renee,Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón for such special occasion and for taking the time to share the comments about your experience.We are delighted to learn that we were able to exceed your expectations and make this stay a memorable one. Our priority is to provide our guest with exceptional customer service. We appreciate your kind words about our staff and service and we will share your compliments with the entire team, as this is a motivation for all of us.Please, come back whenever you want. Here you have your home.Kind regards,Laura Palomeras - Guest Relations

8/10 - 좋아요

Juan Matías

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excelente ubicación que hay que pagar
La ubicación del hotel es muy buena, a dos minutos andando del Paseo de Gracia o de la Plaza de Cataluña. El precio es demasiado alto para lo que se ofrece, aparte de la ubicación. La habitación es pequeña, aunque está bien amueblada y conservada, con un diseño moderno. El sofá cama para la tercera persona es muy incómodo.
2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Laura P. 님, 2024년 1월 21일
Apreciado Juan Matías,Gracias por elegir NH Collection Gran Hotel Calderón durante su reciente visita a Barcelona y por hacernos llegar sus comentarios.Nos alegra saber que disfrutó de su estancia y que le gustó el diseño de la habitación. Como menciona, tenemos una ubicación magnífica justo en el centro de la ciudad.Esperamos poderle recibir pronto de nuevo.Saludos,Laura Palomeras - Guest Relations

8/10 - 좋아요

RIADH

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2024년 1월에 7박 숙박함
답변 제공: Laura P. 님, 2024년 1월 20일
Dear Riadh,Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for taking the time to share your feedback with us.It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back soon.Best Regards,Laura Palomeras - Guest Relations

10/10 - 훌륭해요

Maria Del Carmen

2023년 12월에 7박 숙박함
답변 제공: Laura P. 님, 2024년 1월 9일
Apreciada Maria Del Carmen,Gracias por elegir NH Collection Gran Hotel Calderón en su reciente visita a Barcelona y por hacernos llegar sus comentarios.Nos alegra saber que disfrutó de su estancia y esperamos poder recibirle de nuevo muy pronto.Saludos cordiales,Laura Palomeras - Guest Relations

10/10 - 훌륭해요

Elpidio

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2024년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Laura P. 님, 2024년 1월 9일
Apreciado Elpidio,Gracias por elegir NH Collection Gran Hotel Calderón en su reciente visita a Barcelona y por hacernos llegar sus comentarios.Nos alegra saber que disfrutó de su estancia y esperamos poder recibirle de nuevo muy pronto.Reciba un cordial saludo,Laura Palomeras - Guest Relations

10/10 - 훌륭해요

Mary

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Perfect location to explore the main attractions of Barcelona as just up from la Rambla Lovely Hotel, very helpful and friendly staff , always willing to help.very good breakfast options. Room and bed very comfortable. We stayed over the new year and thoroughly enjoyed the facilities and the “mini break” We can definitely recommend.
2023년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: Laura P. 님, 2024년 1월 9일
Dear Mary,Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for taking the time to share the comments about your experience.We are delighted to learn that you enjoyed your stay at the hotel. It was a great pleasure to have you with us. Knowing that you loved both our staff and service is motivation for the entire team to keep working and providing our guests with the best customer service.We hope to welcome you back soon. Here you have your home.Kind regards,Laura Palomeras - Guest Relations

8/10 - 좋아요

YOSHIKO

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
ロケーションが最高によく、観光しやすいです。
2023년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Laura P. 님, 2024년 1월 8일
Dear Yoshiko,Thank you for choosing NH Collection Gran Hotel Calderón during your recent visit to Barcelona and for taking the time to share your feedback with us.It is a great pleasure to know that you enjoyed your stay with us, specially our great location right in the heart of the city.We hope to welcome you back soon.Best Regards,Laura Palomeras - Guest Relations