“Det var ganska bra upplevelse,jättetrevlig personal,allt var rent och fint,alla pool är super fina,rutchkanor var toppen.Med en ord allt var Toppen.10/10”
“Det var ganska bra upplevelse,jättetrevlig personal,allt var rent och fint,alla pool är super fina,rutchkanor var toppen.Med en ord allt var Toppen.10/10”
Milan