표시된 모든 이용 후기는 실제 고객 경험을 기반으로 하며, 저희를 통해 숙박을 예약하신 고객님만이 이용 후기를 제출하실 수 있습니다. 저희는 지침에 따라 이용 후기를 검증하고 긍정적인 이용 후기와 부정적인 이용 후기를 모두 게시합니다.자세한 정보새 창에서 열림
평점 10 - 훌륭해요. 1003개 이용 후기 중 521개" "
10 - 훌륭해요
521
평점 8 - 좋아요. 1003개 이용 후기 중 367개" "
8 - 좋아요
367
평점 6 - 괜찮아요. 1003개 이용 후기 중 81개" "
6 - 괜찮아요
81
평점 4 - 별로예요. 1003개 이용 후기 중 20개" "
4 - 별로예요
20
평점 2 - 너무 별로예요. 1003개 이용 후기 중 14개" "
2 - 너무 별로예요
14
8.8/10
청결 상태
9.0/10
직원 및 서비스
8.6/10
편의 시설/서비스
8.6/10
숙박 시설 상태 및 시설
8.4/10
친환경
이용 후기
6/10 - 괜찮아요
Youngchan
출장 여행
2023년 6월 5일
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
수건 상태가 너무 좋지않고 청소도 매일 이루어지지않음
Youngchan
2023년 5월에 6박 숙박함
답변 제공: Sebastián Molina 님, 2023년 6월 19일
Dear Youngchan, First of all we would like to thank you for choosing our hotel during your stay. We are sorry to hear that the towels in your room we not in the best condition. We take every guest comment very seriously and we will investigate the situation. We hope this is not a reason to welcome you back in the future and see our improvement in Making our guest feel like home. Kind Regards, Sebastián Molina QuilezFront Desk Supervisor
8/10 - 좋아요
suk
가족 여행
2022년 8월 11일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
침대가 아주 편안해서 잠을 자기 좋았. 후기의 조식평을 보고 기대를 많이 했는데 생각보다 소박하였음. 오페라 역과 아주 가까워서 관광하기에 매우 편리하였음
suk
2022년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Réka 님, 2022년 8월 17일
Dear Suk,
First of all, let me thank you for choosing our K+K Hotel Opera for your stay.
Thank you for taking the time to leave us your review. Many thanks for leaving such positive feedback on your recent stay with us. We are delighted to read how much your enjoyed your stay with us. It will be our pleasure to share your feedback with our team and we hope to welcome you back soon.
Best Regards,
Réka Wágner
Front Desk Supervisor
10/10 - 훌륭해요
Seung Hwan
출장 여행
2021년 11월 23일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Seung Hwan
2021년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Mark Evelley 님, 2021년 11월 28일
Dear Seung Hwan,
First of all thank you very much for choosing K+K Hotel Opera as well for sharing your recent experience regarding your stay with us.
I am happy to see that we were able to exceed your expectations on so many levels and i hope we can welcome you back in the future again!
Kindest Regards,
Mark Evelley
Front Desk
2/10 - 너무 별로예요
실제 이용하신 고객
2020년 8월 10일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
실제 이용하신 고객
2020년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Mark Evelley 님, 2020년 8월 11일
Dear valued Guest,
First of all let me thank you for choosing K+K Hotel Opera for your stay in Budapest.
I am so sorry to see that our hotel did not met your expectations. I hope in the future we can welcome you back in our Hotel and we can show you the real K+K Experience.
Kindest Regards,
Mark Evelley
Front Desk
10/10 - 훌륭해요
EE LE
출장 여행
2020년 2월 19일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
EE LE
2020년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: Ferenc 님, 2020년 2월 21일
Dear Valued Guest,
Thank you for making us your choice of hotel when visiting the wonderful city of Budapest; it would be a great pleasure to welcome you again at your earliest convenience.
Kind regards,
Ferenc Dombai
Front Desk
10/10 - 훌륭해요
WOOHYUNG
2020년 2월 10일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
WOOHYUNG
2020년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Ferenc 님, 2020년 2월 14일
Dear Valued Guest,
Thank you for making us your choice of hotel when visiting the wonderful city of Budapest; it would be a great pleasure to welcome you again at your earliest convenience.
Kind regards,
Ferenc Dombai
Front Desk
8/10 - 좋아요
na
출장 여행
2019년 12월 16일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
na
2019년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Ferenc 님, 2019년 12월 18일
Dear Valued Guest,
Thank you for making us your choice of hotel when visiting the wonderful city of Budapest; it would be a great pleasure to welcome you again at your earliest convenience.
Kind regards,
Ferenc Dombai
Frotn Desk
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2019년 11월 6일
실제 이용하신 고객
2019년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Ferenc 님, 2019년 11월 7일
Dear Valued Guest,
First of all let me thank you for staying at our K+K Hotel Opera during your visit in Budapest and for your valuable time taken to share your experiences.
It was our pleasure to have you and we truly hope to meet you again in the not so distant future.
Kind regards,
Ferenc Dombai
Front Desk
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2019년 9월 21일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
실제 이용하신 고객
2019년 9월에 5박 숙박함
답변 제공: Mark Evelley 님, 2019년 9월 23일
Dear Valued Guest,
First of all thank you very much for choosing K+K Hotel Opera as well for sharing your experience regarding your recent stay with us.
I am happy to see that we were able to exceed your expectations on many levels so you decided to give us a great score of 4/5.
I hope we will have a chance to welcome you back in our Hotel again in the near future.
Kindest regards,
Mark Evelley
Front Desk
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
단체 여행
2019년 8월 29일
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
직원들은 친절하고, 시설은 깨끗하며, 주요 관광지가 도보로 10분이내에 있습니다. 가격대비 좋습니다
실제 이용하신 고객
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Mark Evelley 님, 2019년 8월 31일
Dear Valued Guest,
First of all thank you for choosing K+K Hotel Opera as your stay as well for sharing your recent experience with us.
I am happy to see that we were able to exceed your expectations and we hope we can welcome you back in the near future again!
Kindest Regards,
Mark Evelley
Front Desk
4/10 - 별로예요
yoona
가족 여행
2019년 8월 5일
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태
직원은 친절했어요 근데 방이 너무 어둡고
화장실도 너무 오래되서 물이자꾸 화장실밖으로 흘러나오더라구요.... ㅠ 묵는내내 좋다는 생각은 안들었어요 사진이랑 너무 달랐어요
yoona
2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Mark Evelley 님, 2019년 8월 7일
Dear Yoona,
First of all let me thank you for choosing us for your stay in Budapest and sharing your experience regarding your recent stay.
I am happy that you were satisfied with our friendly stuff members, but i am really sad to read that room did not met your expectations. I am certain that if you would have turned to our reception desk we could have help you during your stay to find a more suitable room for you and tackle any issues regarding your stay.
I hope we can make it up for you in the future and we can welcome you back in the near future to show you the real K+K experience.
Kindest Regards,
Mark Evelley
Front Desk
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2019년 8월 1일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
실제 이용하신 고객
2019년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Mark Evelley 님, 2019년 8월 4일
Dear Valued Guest,
First of all thank you very much for choosing K+K Hotel Opera as your stay as well for sharing your experience regarding your recent stay.
I am so happy to see we were able to exceed your expectations on so many levels.
I hope we can welcome you back in the near future again.
Kindest Regards,
Mark Evelley
Front Desk
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2019년 7월 22일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
good
great location with good price
실제 이용하신 고객
2019년 7월에 17박 숙박함
답변 제공: Mark Evelley 님, 2019년 7월 22일
Dear Valued Guest,
First of all thank you very much for choosing K+K Hotel Opera as your stay as well for sharing your experience regarding your recent experience.
I hope you had a very pleasant stay in our hotel and left with beautiful memories.
I hope we can welcome you back in our Hotel in the near future again.
Kindest Regards,
Mark Evelley
Front Desk
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2019년 7월 16일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치 방크기 조식 어느하나 나쁘지 않음.보통 이상. 2박이상하면 무료음료쿠폰줘서 밤에 와인도 마심. 리셉션 친절함.
실제 이용하신 고객
2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Mark Evelley 님, 2019년 7월 18일
Dear Valued Guest,
First of all let me thank you for choosing K+K Hotel Opera, as well for sharing your recent experience with us!
I am more than happy to see we were able to exceed your expectations on so many levels and i hope we can welcome you back in the near future.
Kindest regards,
Mark Evelley
Front Desk
10/10 - 훌륭해요
minhye
2019년 7월 15일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
깔끔하고 좋은 호텔
호텔이 정리가 잘 되어있고 깨끗합니다. 로비사람들이 친절합니다. 주위환경이 조용합니다. 걸어서 관광지 다니기에도 좋습니다.
근데 침구의 구스털?이 계속 삐져나와서.. 아팠습니다
minhye
2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Mark Evelley 님, 2019년 7월 18일
Dear Valued Guest,
First of all let me thank you for choosing K+K Hotel Opera, as well for sharing your recent experience with us!
I am more than happy to see we were able to exceed your expectations on so many levels and i hope we can welcome you back in the near future.
Kindest regards,
Mark Evelley
Front Desk
10/10 - 훌륭해요
Dabin
2019년 7월 15일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
위치가 짱!! 가성비 짱~~!!
위치가 정말 좋습니다!! 도심 혹은 공항셔틀까지 가까워서 트램이나 지하철 별로 타본적이 없네요. 방도 조용하니 좋아요~ 조식은 뺄수있으면 빼시는게 더 가성비가 좋을듯 합니다!
다만 한가지 아쉬웠던 점은 조용한방으로 달라고 하라는 리뷰가 있어서 조용한방으로 달라고했더니 건너 숙소끼리 마주보는 방이었는데 너무 가까워서 반대편 숙소안이 다 보이더라구요.. 계속 암막커튼치고지냈네요ㅠㅠ
Dabin
2019년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: Mark Evelley 님, 2019년 7월 17일
Dear Dabin,
First of all thank you very much for choosing us for your stay in Budapest as well for sharing your experience regarding your stay.
I am delighted to read all the positives you mentioned below and i hope we were able to exceed all your expectations and left with amazing memories from our Hotel.
I hope we can welcome you back in the near future again,
Kindest Regards,
Mark Evelley
Front Desk
8/10 - 좋아요
MINKYUNG
2019년 6월 30일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 객실의 편안함
가격대비 만족합니다!
가격대비 조식도 룸컨디션도 좋았습니다. 주변위치도 좋았습니다.
MINKYUNG
2019년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: Mark Evelley 님, 2019년 7월 4일
Dear Minkyung,
First of all thank you very much for choosing K+K Hotel Opera as your stay as well for sharing your experience regarding your recent stay.
I hope you had a very pleasant stay with us and we can welcome you back in the near future again!
Kindest Regards,
Mark Evelley
Front Desk
2/10 - 너무 별로예요
Dokeun
2019년 6월 8일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
최악의 K+K호텔 부다페스트!
이 호텔은 체크인시 꼭 조용한 방을 요구하셔야 할겁니다. 방음이 아예 안되는 방들이 있어요. 그리고 이 호텔에서 아주 희귀한 경험을 했습니다. 매일 교체해주는 수건이 걸레인지 수건인지 구분이 안될 정도로 색깔은 누렇고, 찢어져 있었어요. 외출할 때 마다 침대 위에 올려놓았던 팁이 아깝습니다. 직원들의 서비스 역시 다른 호텔들과 비교했을 때 그저 그런 편. (호텔위치만은 구시가와 바로 연결되어 있어 도보 이동에 편리합니다.)
상쾌한 샤워 후 마주친 걸레같은 수건은 정말 모욕적인 경험이었어요!!
Dokeun
2019년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Mark Evelley 님, 2019년 6월 10일
Dear Dokeun,
First of all thank you very much for sharing your experience with us regarding your stay.
I am so sorry to hear your experience with us. Rest assured this is not a common issue and i will address your review to our Housekeeping department to furthermore check the situation
Also i would kindly ask you, should you have any problem at all during your stay with us, our 24h reception desk is always open for you and i am sure they could have helped you during your stay and we would be able to help the situation with a suitable outcome for you.
I hope we will have the chance to welcome you back in our Hotel and show you what the real K+K Experience would be with our hospitality.
Kindest Regards,
Mark Evelley
Front Desk
8/10 - 좋아요
Yoojin
2019년 5월 1일
좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
별로예요: 청결 상태
좋았어요
처음에 침구류에 머리카락과 화장품이 묻어있어 교체요청했고 미안하다고 바로 와서 교체해주었어요~
땀뻘뻘흘리며 열심히 교체해주셔서 너무 감사했는데 또 머리카락과 털이 박혀있더라구요~
빨래를 해도 안빠진것같았어요
다들 친절하셔서 좋았어요
주변에 어딜가도 걸어가기 좋은위치였어요
역도 가깝고 좋았어요
Yoojin
2019년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: Mark Evelley 님, 2019년 5월 19일
Dear Yoojin,
First of all let me thank you for choosing K+K Hotel Opera as your stay as well for sharing your experience regarding your recent stay.
Thank you very much for the high score, it always makes me happy if we are able to exceed the expectations.
I hope we can welcome you back in the near future again,
Kindest Regards,
Mark Evelley
Front Desk
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2019년 4월 18일
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태
실제 이용하신 고객
2019년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: Sara Papp 님, 2019년 4월 18일
Dear Valued Guest,
It was a real pleasure to read your kind feedback in relation to your recent visit to Budapest and to our Hotel.
We truly hope that we will have the opportunity to welcoming you soon again!
Best regards,
Sara Papp
Front Office Manager
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2019년 3월 28일
실제 이용하신 고객
2019년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Mark Evelley 님, 2019년 4월 1일
Dear Valued Guest,
Thank you very much for sharing your experience regarding your recent stay, we are really appreciated about it.
We hope have the opportunity to welcome you back in our Hotel in the future!
Kind Regards,
Mark Evelley
Front Desk
6/10 - 괜찮아요
mi kyoung
2019년 3월 19일
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Kk
Soso
mi kyoung
2019년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Mark Evelley 님, 2019년 3월 21일
Dear Mi Kyoung,
First of all let me thank you for choosing K+K Hotel Opera as your stay in Budapest, as well for sharing your experience with us.
I am sad to see that were not able to provide you the best service, however i can only hope we can welcome you back in the near future, so we can show you the real K+K Experience. In case you would, please do not hesitate to contact us directly so we can make your stay as memorable as you would like to.
Kindest Regards,
Mark Evelley
Front Desk
10/10 - 훌륭해요
Yang 님, München, de
가족 여행
2019년 3월 12일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
프론트 직원이 굉장히 친절합니다. 아침 식사도 정갈하고 서빙해 주시는 분들도 친절하고 젠틀하네요. 방과 화장실 모두 아주 깨끗합니다
Yang
2019년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Mark Evelley 님, 2019년 3월 15일
Dear Valued Guest,
First of all thank you very much for taking the time and effort to share your experience regarding your recent stay.
I am happy to see that you were satisfied with our Hotel and you left with good memories.
I hope we can welcome you back in our Hotel in the near future.
Kindest Regards,
Mark Evelley
Front Desk
10/10 - 훌륭해요
Sungjin
2019년 3월 5일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Sungjin
2019년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Mark Evelley 님, 2019년 3월 5일
Dear Sungjin,
First of all thank you very much for the high score and choosing K+K Opera as your stay in Budapest.
I hope you had a pleasant stay with us, and we can welcome you back in the hotel in the near future.
Kind Regards,
Mark Evelley
Front Desk
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2019년 3월 4일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
만족
위치도 나름 괜찮았고 시설도 좋았고 방도 넓진 않지만 적당했고 나름 만족합니다
실제 이용하신 고객
2019년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Front Desk 님, 2019년 3월 9일
Dear Valued Guest,
First of all thank you very much for choosing K+K Hotel Opera as your stay in your recent visit in Budapest.
I am more than happy that you were satisfied with our facilites during your stay so much you rewarded us with a high score.
I hope we can welcome you back in the near future again,
Kind Regards,
Mark Evelley
Front Desk
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2019년 2월 8일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋은위치
위치 좋고 시설 깨끗합니다
침대도 폭신폭신하고
객실 상태도 좋았어요
프론트 직원들도 친절합니다
추천해요
실제 이용하신 고객
2019년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Evelley Márk 님, 2019년 2월 10일
Dear Valued Guest,
Thank you very much for taking the time to share your experience with us, regarding your stay.
I am glad to see we exceeded your expectation regarding the facilities. I hope were able to make your journey more pleasant.
Also thank you very much for highlighting our staff members, as we always try to aim for the best possible guest experience.
I hope we can welcome you back in our hotel, in the near future.
Kind Regards,
Mark Evelley
Front Desk
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2019년 2월 3일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
실제 이용하신 고객
2019년 1월에 5박 숙박함
답변 제공: Mark Evelley 님, 2019년 2월 4일
Dear Valued Guest,
Thank you very much for taking the time to give us a high score.
I truly hope you had a pleasant stay with us in Budapest, and i hope we can welcome you back in our hotel in the near future.
Kind Regards,
Mark Evelley
Front Desk
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2019년 1월 29일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
실제 이용하신 고객
2019년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Mark Evelley 님, 2019년 1월 30일
Dear Valued Guest,
Thank you very much for taking he time and give us an amazing high score.
I hope you thoroughly enjoyed your stay with us, and found everything you have been looking for in our Hotel.
I hope we can welcome you back in the near future.
Kindest Regards,
Mark Evelley
Front Desk
10/10 - 훌륭해요
환준
2019년 1월 12일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
매우 좋습니다
위치가 10점 만점에 9점정도로 괜찮습니다. 서비스와 청결도는 최고급이구요. 디파짓 50유로 있어요. 국회의사당뷰(노보텔) 잡으실거 아니면 여기 정말 좋습니다.
환준
2019년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Evelley Márk 님, 2019년 1월 14일
Dear Valued Guest,
Thank you very much for taking the time, to share your experience regarding your stay with us.
Also let me thank you for highlighting our location, as we consider ourself lucky to be situated in the Heart of Budapest. I hope it made your journey through our beautiful city easier.
I hope we can welcome you back in our hotel in the near future.
Kindest Regards,
Mark Evelley
Front Desk
8/10 - 좋아요
실제 이용하신 고객
2018년 11월 26일
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
위치 좋고,
청결도 좋고,
가격 적당함
다른 직원들도 모두 친절
단, 프론트에 있는 여직원이 불친절
실제 이용하신 고객
2018년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Attila Paukovits/Revenue manager 님, 2018년 11월 28일
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 고객님 의견에 감사드리며 고객 만족을 위해 항상 최선을 다하겠습니다!
10/10 - 훌륭해요
SANG HONG
2018년 10월 23일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
SANG HONG
2018년 10월에 5박 숙박함
답변 제공: Sara Papp 님, 2018년 10월 24일
Dear Sang Hong,
Thank you very much for the top score, we are really appreciated about it.
We hope, we will have the opportunity to welcome you back in our Hotel in the future!
Best regards,
K+K Hotel Opera
Dear Valued Guest,
Thank you very much for the high score, we are really appreciated about it.
We hope, we will have the opportunity to welcome you back in our Hotel in the future!
Best wishes,
K+K Hotel Opera Team
답변 제공: Attila Paukovits/Revenue Manager 님, 2018년 9월 14일
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 고객님 의견에 감사드리며 고객 만족을 위해 항상 최선을 다하겠습니다!
8/10 - 좋아요
SANGIL
2018년 8월 27일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
SANGIL
2018년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Réka Wágner 님, 2018년 8월 28일
Dear "SANGIL"
First of all let me thank you for staying at our K+K Hotel Opera during your visit in Budapest and for your valuable time taken to share your experiences.
It is our greatest goal to make our guests’ stay as pleasant as possible.
We truly hope that we will have the opportunity to welcoming you soon again, and you can check our new rooms!
Kind Regards,
Réka Wágner
Front Desk
10/10 - 훌륭해요
Eunyoung
2018년 8월 21일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
REALLY RECOMMEND
It was really good memory to stay in this hotel. I stayed 4 days. All staffs who work here was really kind and friendly. It has fitness club and shower room. The room was really clean and cool. The air conditioner worked well. Room was big enough to stay. Also, the breakfast was really delicious. During the stay, i always waiting for the time that i eat breakfast. I really recommend to stay here if you have a plan to visit Budapest.
Eunyoung
2018년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: Attila Paukovits/ Revenue manager 님, 2018년 9월 3일
Dear Eunyoung,
thank you for taking your time to post your positive comments. We are pleased to read that your expectations were met and you have enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you again.
Best regards
10/10 - 훌륭해요
실제 이용하신 고객
2018년 8월 15일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
시내접근 편리. 가격대비 훌륭한 호텔. 다음에도 이용할 생각
실제 이용하신 고객
2018년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Attila Paukovits/Revenue Manager 님, 2018년 8월 17일
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 고객님 의견에 감사드리며 고객 만족을 위해 항상 최선을 다하겠습니다!
10/10 - 훌륭해요
Chang-Soo
2018년 8월 11일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋은 위치, 친절한 서비스, 편안한 숙소
오페라 극장 바로 뒤에 위치해서 주요 관광지에 접근하기 매우 좋은 위치에 있습니다. 대중교통 이용도 용이하고 늦은 시각까지 여는 식료품가게도 있어서 편리했습니다. 직원들도 매우 친절했습니다.
Chang-Soo
2018년 7월에 5박 숙박함
답변 제공: Attila Paukovits/Revenue manager 님, 2018년 8월 16일
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 고객님 의견에 감사드리며 고객 만족을 위해 항상 최선을 다하겠습니다!
10/10 - 훌륭해요
John
단체 여행
2024년 5월 10일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Excellent hotel with great staff and also a brilliant location.
John
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Dániel Horváth 님, 2024년 5월 10일
Dear John, First of all, thank you for choosing K+K Hotel Opera for your recent visit to Budapest. We are delighted to read, that you enjoyed your stay with us and we hope, we will have the chance to welcome you back in our hotel in the near future!Kind regards,Dániel HorváthOperations ManagerK+K Hotel Opera
10/10 - 훌륭해요
John
단체 여행
2024년 5월 7일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent hotel in great city centre location close to local transport, dining, shopping and sight seeing activities.
John
2024년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: David Feke FO 님, 2024년 5월 7일
Dear John, Thank you for choosing K+K Hotel Opera for your recent visit to Budapest and taking your time to rate our services, we really appreciate it. We are delighted to see, that our facilities met your expectations.We do hope, we will have the opportunity to welcome you back in our hotel in the future!Kind regards,David FEKEFront Office AgentK+K Hotel Opera
10/10 - 훌륭해요
Juan
2024년 4월 25일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Juan
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Dániel Horváth 님, 2024년 4월 25일
Dear Juan, Thank you for choosing K+K Hotel Opera for your recent visit to Budapest and taking your time to rate our services, we really appreciate it. We are delighted to see, that our facilities met your expectations.We do hope, we will have the opportunity to welcome you back in our hotel in the future!Kind regards,Dániel H.Operations ManagerK+K Hotel Opera
8/10 - 좋아요
LIsa
2024년 4월 18일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The location was great, which was most important for me. From desk was helpful. Rooms are a bit dated, and my toilet would often run (drip, drip, drip). I was there off season, and price was reasonable. I would stay there again if back in Budapest.
LIsa
2024년 4월에 4박 숙박함
답변 제공: Dániel Horváth 님, 2024년 4월 18일
Dear Lisa, First of all, thank you for your recent stay at K+K Hotel Opera and taking your time to leave us a review. We are delighted to read, that you enjoyed your stay with us and our Front Desk Team could contribute to your memorable visit. We are terribly sorry for the inconveniences in regares to the toilet, we informed our Maintenance Team to check the issue.We look forward to welcoming you back in our hotel in the future!Kind regards,Dániel HorváthOperations ManagerK+K Hotel Opera
10/10 - 훌륭해요
nicolas 님, Paris
출장 여행
2024년 4월 11일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Calme et propre. Très bon petit-déjeuner. Je recommande
nicolas
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Dániel Horváth 님, 2024년 4월 12일
Dear Nicolas, Thank you for your recent stay at K+K Hotel Opera and taking your time to write us a review, highlighting our breakfast and location. We do hope, we will have the opportunity to welcome you back in our hotel in the future!Kind regards,Dániel HorváthOperations ManagerK+K Hotel opera
10/10 - 훌륭해요
Laura
단체 여행
2024년 4월 5일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Perfect location. Breakfast is well equipped. Staff are excellent
Laura
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Réka 님, 2024년 4월 6일
Dear Laura,First of all, let me thank you for staying at our K+K Hotel Opera during your visit in Budapest and for your valuable time taken to share your experiences.I especially would like to thank you for highlighting the great location of the Hotel. I hope our circumstances of the city made you satisfied.We are very much looking forward to welcome you back, to make you feel at home in the city.Best Regards, Réka E-W. Front Office Manager
8/10 - 좋아요
Christof Herbert Gabriel 님, Bielefeld
연인과의 여행
2024년 4월 5일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
I like the breakfast, but I missed the chmpagne they offered some years ago.
Christof Herbert Gabriel
2024년 3월에 5박 숙박함
답변 제공: Réka 님, 2024년 4월 7일
Dear Christof Herbert Gabriel,Dear Laura,First of all, let me thank you for staying at our K+K Hotel Opera during your visit in Budapest and for your valuable time taken to share your experiences.We are pleased that you enjoyed your stay with us and are looking forward to welcoming you upon your return to Budapest.Kind regards, Réka Evelley-Wágner Front Office Manager
8/10 - 좋아요
Gisela
가족 여행
2024년 4월 4일
좋아요: 직원 및 서비스
Aunque tenía acceso a ascenso nunca me lo ofrecieron.
Un día salimos a las 10 :30 am y ya no nos hicieron la habitación .
Y el último día en el buffet , llegó un grupo antes y por lo tanto , no nos tocó fruta, ni platos limpios a pesar de que eran las 9 am
Gisela
2024년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Réka 님, 2024년 4월 7일
Dear Valued Guest, Thank you for your high rating, it is very much appreciated by our staff.We are pleased that you enjoyed your stay with us and are looking forward to welcoming you upon your return to Budapest.Kind regards, Réka Evelley-Wágner Front Office Manager
2/10 - 너무 별로예요
Richard
가족 여행
2024년 4월 4일
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
This was the worst hotel I have stayed at in the past year (I've stayed in at least 20 hotels for about 60 nights in that time frame). It took 25 minutes to check in. The front desk staff were unfriendly. The room had the wrong bed configuration. The room was extremely hot and, even though it is advertised as having AC, it only has AC in the summer. The window barely opened. The carpets in the hall and in the room had stains all over. I cannot understand how this hotel has such high ratings. As a point of reference, on this trip I stayed in a total of 4 hotels and I gave the other 3 positive reviews.
Richard
답변 제공: Dániel Horváth 님, 2024년 4월 4일
Dear Richard, First of all, thank you for your recent stay at K+K Hotel Opera and taking your time to write us your review, which is really helpful to improve our services.We are sad to read, that our hotel did not meet your expectations. Unfortunately, check-in may take longer time due to some obligatory procedures which are set by the law and cannot be overwritten by the hotel. This is for example scanning the documents and completing the form. Without that procedure, hotel is unable to check-in any guests as it is supervised by authorities (with automated systems). You requested a twin room, and your room were equipped with two separated beds, as requested. We are surprised about your negative comment in regards to the unfriendly staff, as we got many-many positive reviews highlighting their friendliness and professionalism. We would be appreciated, if you could share more exactly with us your opinion. Exactly, AC is available only during Summer season and usually hotels are working with same system. Windows may be open partially for security purposes, however our Front Desk Team is happy to assist you, if complete opening is required (after filling in the required form). Unfortunately, we did not receive such request on the spot during your stay. Again, we are terribly sorry for any inconveniences caused during your stay but we do hope, we can welcome you back in our hotel in the future!Kind regards,Dániel H.Operations ManagerK+K Hotel Opera
10/10 - 훌륭해요
Adam
2024년 4월 4일
Adam
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Dániel Horváth 님, 2024년 4월 24일
Dear Adam, Thank you for choosing K+K Hotel Opera for your visit to Budapest and taking your time to rate our services, we really appreciate it. We do hope, we will have the chance to welcome you back in our hotel in the future!Kind regards,Dániel HorváthOperations ManagerK+K Hotel Opera
8/10 - 좋아요
Wendy 님, Gorebridge
연인과의 여행
2024년 3월 31일
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Clean, accessible to all areas of city. Only minutes away from hop on hop off bus
Wendy
2024년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Dávid FO Agent 님, 2024년 4월 3일
Dear ,First of all, let me thank you for staying at our K+K Hotel Opera during your visit in Budapest and for your valuable time taken to share your experiences.I especially would like to thank you for highlighting the great location of the Hotel. I hope our circumstances of the city made you satisfied.We are very much looking forward to welcome you back, to make you feel at home in the city.Best regards David Front Office Agent
6/10 - 괜찮아요
Kaitlin
단체 여행
2024년 3월 31일
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스
Unfortunately our experience wasn’t great.
We were given 2 twin rooms although booking 2 double rooms. The staff were rude and unhelpful and when we continued to ask them to ammend this.
Kaitlin
2024년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Dániel Horváth 님, 2024년 4월 4일
Dear Kaitlin, First of all, thank you for choosing K+K Hotel Opera for your recent stay in Budapest and taking your time to share your feedback with us. We are sad to read, that our services did not meet your expectations. Please note, that bedding preferences are confirmed and provided only upon availability at time of your arrival (cannot be guaranteed in advance), as it depends on the current availability. However, our Front Desk Team is always trying to do its best to ensure the most suitable room for our guests. Again, we are sorry for the caused inconveniences and we do hope, we will have the opportunity to welcome you back in our hotel in the future!Kind regards,Dániel H.Operations ManagerK+K Hotel Opera
10/10 - 훌륭해요
Owain
2024년 3월 29일
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great location.
Owain
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Dávid FO Agent 님, 2024년 4월 3일
Dear Owain Jones,First of all, let me thank you for staying at our K+K Hotel Opera during your visit in Budapest and for your valuable time taken to share your experiences.I especially would like to thank you for highlighting the great location of the Hotel. I hope our circumstances of the city made you satisfied.We are very much looking forward to welcome you back, to make you feel at home in the city.Best regards David Front Office Agent