"High quality of rooms and facilities, everything is clean and sophisticated. Few of staffs on there was little unkind, but it was acceptable. Common area is top quality. Satisfied."
"직원의 환대가 인상적인 호텔입니다
여기 오시는 모든분들이 기대하는 국회의사당 보이는 방은 아쉽게도 제게 배정되지 않았어요
숙소 상태는 약간 아쉬운 부분이 있어도 거의 청결했어요
조식은 기대에 못미칩니다 그냥 보통이에요
국회의사당 뷰 아니면 여긴 오지 않을것 같은데 전 부다 성 뷰여서 안오고 싶어졌어요"