커플 트리트먼트룸, 사우나, 스파 욕조, 스팀룸, 터키식 목욕탕/함맘, 전신 트리트먼트

머큐어 올비아 호텔 & 스파 여행 후기

4 out of 5
머큐어 올비아 호텔 & 스파
Via Puglie Snc, Olbia, OT

이용 후기

8.2

매우 좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 490개 이용 후기 중 174개" "
평점 8 - 좋아요. 490개 이용 후기 중 203개" "
평점 6 - 괜찮아요. 490개 이용 후기 중 75개" "
평점 4 - 별로예요. 490개 이용 후기 중 29개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 490개 이용 후기 중 9개" "

8.6/10

청결 상태

8.6/10

직원 및 서비스

8.4/10

편의 시설/서비스

8.2/10

숙박 시설 상태 및 시설

6.8/10

친환경

이용 후기

4/10 - 별로예요

Florian

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Gym war Sonntag geschlossen / Schimmel
Fitnessstudio war am Sonntag geschlossen. Dusche war verschimmelt und der Toilettensitz war zerbrochen
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Antonello D'Onofrio Mercure Olbia FOM 님, 2023년 10월 21일
Sehr geehrter Gast,Vielen Dank für Ihr Feedback. Es tut uns leid zu hören, dass Ihr Aufenthalt bei uns nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten, die Sie aufgrund des geschlossenen Fitnessstudios und der Zustände in Ihrem Badezimmer erlebt haben.Wir nehmen Ihre Anmerkungen sehr ernst und werden die notwendigen Maßnahmen ergreifen, um die Situation zu verbessern. Wir hoffen, dass Sie uns eine weitere Chance geben, Ihren Eindruck von unserem Service zu verbessern.Mit freundlichen Grüßen,

4/10 - 별로예요

Jose miguel

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Está en estado de abandono, te hacen entrar por la puerta que da al parking y la piscina ya que la principal está cerrada por mal estado de l fachada principal. El precio por lo que ofrecen es carísimo. Lo único bueno es que esta muy cerca del centro donde están los restau, etc. por la noche la zona es muy solitaria. No volveré.
2023년 8월에 5박 숙박함
답변 제공: Antonello D'Onofrio Mercure Olbia FOM 님, 2023년 8월 27일
Gracias por su opinión. Lamentamos saber que tuvo una mala experiencia en nuestro hotel. Tomamos sus comentarios muy en serio y trabajamos constantemente para mejorar nuestras instalaciones y servicios para brindar a nuestros huéspedes una experiencia agradable.

8/10 - 좋아요

Vladimir 님, Norwich

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 8월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Lars

2023년 7월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Simon

좋아요: 청결 상태
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
SPAt hade endast öppet tre dagar under vår vistelse, något de inte informerade om innan vårt besök, trots mailkontakt. Receptionens personal upplevdes som otrevliga och obenägna till service. Vi bad om en strykbräda till rummet men det slutade med att vi fick bära upp den själva. Personalen i poolbaren och restaurangen var trevliga och maten god.
2023년 7월에 5박 숙박함
답변 제공: Antonello D'Onofrio Mercure Olbia FOM 님, 2023년 7월 28일
Thank you for your review. We apologize for the inconvenience caused by the limited availability of our spa during your stay, and for not informing you about it beforehand. We also regret that you found our reception staff to be unfriendly and unhelpful. We will address these issues with our team to ensure that we provide better service in the future. We are glad to hear that you had a positive experience with our pool bar and restaurant staff, and that you enjoyed the food. We hope that you will give us another chance to provide you with a better experience in the future.

4/10 - 별로예요

CAUCHEFER

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Personnel agréable. Mais c'est tout ! Hotel vieux, moquette râpée, meubles de chambre vétuste, carrelage fendu... Le quartier est sans aucun intérêt. Pas assez de transats pour tous les clients. Vraiment je ne recommande pas !
2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Antonello D'Onofrio Mercure Olbia FOM 님, 2023년 7월 28일
Merci pour votre avis. Nous sommes heureux que vous ayez trouvé notre personnel agréable. Cependant, nous sommes désolés que l’état de notre hôtel et de ses équipements n’ait pas répondu à vos attentes. Nous prenons en compte vos commentaires et travaillons à améliorer notre offre pour offrir une expérience de qualité à nos clients. Nous espérons que vous nous donnerez une autre chance à l’avenir.

10/10 - 훌륭해요

Cristina

2023년 7월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

Lars

별로예요: 객실의 편안함
Bad location
The area is not nice and unsafe late in the evening. Breakfast is very poor, served on paper plates.
2023년 7월에 5박 숙박함
답변 제공: Antonello D'Onofrio - Mercure Olbia FOM 님, 2023년 7월 17일
Dear Lars,Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that you didn’t feel safe in the area and that our breakfast didn’t meet your expectations. We’ll take your comments into consideration as we work to improve our services. Thank you for staying with us.

6/10 - 괜찮아요

Heidi

가족 여행
If I understood correctly, there is renovated rooms and not renovated ones. We had older room. Room was spaceous and there was 120 cm wide beds for us all. We booked the room for 3. Aircondition kept the room cool. Gym was nice. Pool area is quite full during the day.
2023년 7월에 7박 숙박함
답변 제공: Antonello D'Onofrio FOM 님, 2023년 7월 15일
Dear Heidi,thank you for taking the time to share your experience at our establishment. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and offer you an even better experience. Best regards

8/10 - 좋아요

Camilla

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Dejligt stort værelse
Vi boede en family suite. Dejlig stort værelse og stort badeværelse. Beliggenheden er ikke den bedste og restaurant og poolområde er underdimensioneret i forhold til hotellets størrelse. Generelt trænger det til en opdatering. Men hvis man er en familie der har brug for plads er deres family suite et rigtig godt bud.
2023년 7월에 7박 숙박함

8/10 - 좋아요

Anders Livik

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 6월에 7박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Christophe

좋아요: 청결 상태
Les chambres ne sont pas à la hauteur pour un 4 étoile salle de bain à rénover
2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Antonello D'Onofrio - Mercure Olbia 님, 2023년 7월 7일
Cher Client,Merci pour votre commentaire. Nous sommes désolés d’apprendre que nos chambres n’ont pas répondu à vos attentes. Nous prenons en compte votre remarque concernant la rénovation de la salle de bain et nous nous efforçons d’améliorer constamment l’expérience de nos clients. Nous espérons avoir l’occasion de vous accueillir à nouveau et de vous offrir une expérience améliorée.Cordialement

6/10 - 괜찮아요

Lee

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
The property is a bit tired. The walls were paper thin so you could hear the neighbouring room very clearly. Our key didn’t operate the electrics in the room and we had to call to get it repaired everyday during our stay. Our shower was broken and not repaired during our stay. We asked reception to book a taxi for us and a 4 mile trip cost us 32 euro. Staff were friendly. Nice pool.
2023년 6월에 4박 숙박함
답변 제공: Antonello D'Onofrio FOM 님, 2023년 7월 1일
Dear guest, thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry to hear that your stay did not meet your expectations. We apologize for the inconvenience caused by the issues with the key, electrics, and shower in your room, as well as the noise from the neighboring room. We will make sure to address these issues with our maintenance team to ensure they are resolved promptly.We are glad to hear that our staff were friendly and that you enjoyed our pool. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.

8/10 - 좋아요

stefano

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Ottimo hotel peccato per gli orari della Spa
2023년 6월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Keith

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 5월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Edward

2023년 5월에 2박 숙박함

4/10 - 별로예요

Elisa

좋아요: 청결 상태
2023년 4월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

HENRI

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 4월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Bruno

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Friendly staff, good location, great free parking availability. Bathroom could have been renovated, but nothing too bad. Limited food availability at the restaurant. Good breakfast.
2022년 9월에 7박 숙박함

8/10 - 좋아요

Maeva

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Agréable
Parking à disposition gratuitement. Bel emplacement Piscine très appréciable ainsi que la salle de sport
2022년 9월에 4박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Raymond

연인과의 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel standard was absolutely terrible. Clearly old and breaking down. The two main troubling problems we experienced are: - checkin and breakfast staff were rude. - shower drainage in our room was blocked and overflowed our entire bathroom floor after 1 minute of showering. Other minor thing a such as broken elevator buttons, key card entering the room was faulty.
2022년 8월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

LAURENCE

2022년 8월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

CAROLINA

좋아요: 편의 시설/서비스
2022년 7월에 7박 숙박함

8/10 - 좋아요

Bianca

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Superfreundliches Personal. Kleiner, aber feiner Pool. Hervorragender Moscow Mule!
2022년 7월에 7박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Christian

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 7월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

ERICK RAUL

2022년 7월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태
Hold dere unna dette hotellet
Utslitt og overpriset 4* hotell som dessverre ikke leverer. Stedet trenger oppgradering. Flisene på badet er sprukket, og rommene er dårlig isolert. Dessutten fungerer klimaanlegget veldig dårlig på hele hotellet. Frokosten er ok etter italiensk standard. Personalet er meget vennlig, og rommene er rene. Vær obs på at hotellet tar seg betalt for lån av bassenghåndklær.
2022년 7월에 2박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

david

가족 여행
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Looks like was made with lego blocks. Carpets old and dirty, run down. Maybe spa ok but the rest is cheap and ugly. It is located in the middle of an a run down residential area and has no view of anything. Nothing as you would expect from the pictures.
2022년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: Giorgia Melis Guest Relations Department 님, 2022년 8월 11일
Dear Mr. Mandiya, thank you for sharing your experience. We are sorry your stay did not meet your expectations, but our photos show the real facts. Kind Regards, Giorgia Melis Guest Relations Department Mercure Olbia

10/10 - 훌륭해요

Bjørn

2022년 6월에 4박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Valdron

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Mich hats nicht überzeugt.
Das Hotel ist mitten in der Stadt gleich neben dem Bahnhof der alle 15 Minuten irgendetwas sagt. Aussicht auf allen Seiten des Hotels schrecklich. Entweder man schaut auf eine viel befahrene Brücke oder eben dem Bahnhof. Das Frühstück war ok. Jedoch finde ich dass ein Hotel alles auf Lager haben sollte. Es hatte keine Milch mehr zu den Cornflakes, habe gefragt, ich solle doch Reismilch oder Sojamilch nehmen. Das ist kein Service! Der Zimmerservice war ausgezeichnet. Immer alles schön Sauber. Was ich nicht verstehe, wenn ich meine Handtücher aufgehängt habe um sie nochmals zu benützen wurden trotzdem alle ausgewechselt. Umweltdenken ist fehl am platz. Insgesamt ok aber nicht noch einmal, vorallem wenn man Strandnähe sucht ist es nicht zu empfehlen. Gesamte Poolanlage ist klein und übersichtlich. Preise an der Poolbar überteuert. Spa kostet zusätzlich. Muss angemeldet werden.
2022년 6월에 4박 숙박함

8/10 - 좋아요

Davide

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Hotel molto funzionale sia lato business che turistico in quanto Olbia è un comodo punto di partenza sia per la costa Smeralda che le spiagge a sud. Si nota qualche piccolo segno di età ma è tutto molto funzionale. Per la colazione tutto bene ma in un 4* caffè/cappuccino non possono essere lasciati solo ad una macchina automatica.
2022년 5월에 2박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Annette

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Bemüht aber hellhörig
Der Service war freundlich. Das Zimmer so hellhörig, dass man alles von den Zimmernachbarn hört. Der gesamte Zustand des Zimmers und des Hotels ist veraltet und abgewohnt. Das Hotel liegt etwas außerhalb des Zentrums in einer ärmlichen Gegend. Ich würde es leider nicht weiter empfehlen.
2021년 10월에 4박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Marion

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스
Chambre spacieuse et propre. Très grand hôtel. Très dommage que la salle de sport ne soit que sur réservation, et que le spa soit payant une fortune pour l'utiliser. Le restaurant de l'hôtel est à éviter car très peu de nourriture dans les plats pour un prix exorbitant ! Par contre considérez qu'il n'y a PAS DE WIFI dans les chambres ! Le réseau est vraiment très mauvais, et ils s'en moquent complètement quand vous remontez l'information, le staff n'est pas super sympa. Le buffet du petit déjeuner et la piscine sont par contre au top !
2021년 8월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Elena

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 8월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Tolles Hotel!
2021년 7월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Andrea

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Hotel confortevole e bello, peccato non aver potuto usufruire della piscina causa restrizioni Covid. In generale ottimo
2021년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: Alessandro 님, 2021년 6월 4일
Gentile Signor Andrea, La ringraziamo per aver scelto di soggiornare nella nostra struttura e per questo gradito commento. Finalmente abbiamo raggiunto la zona bianca e abbiamo il piacere di comunicarLe che la piscina esterna, come anche la sala fitness, sono ufficialmente riaperte. Speriamo di riaccoglierLa presto al Mercure Olbia e offrirLe un'esperienza completa dei nostri migliori servizi. Cordialmente, Giorgia Melis Front Office Team Mercure Olbia

8/10 - 좋아요

Gianluca

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 9월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2020년 8월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Olivier

2020년 8월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

Marija

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2020년 8월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Leandro

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Catfishing
While I was searching for a hotel in Olbia one photo got my intention. An amazing beautiful indoor pool from Mercure. That was my main reason to pick Mercure rather any other hotel. After my check in I decided to chill a bit at the indoor pool before go for dinner, for my surprise this pool isn’t available for all the guests! If I wanted to use it, I have to pay €18 and use only for 2 hours! They told me this pool isn’t part of the hotel, however, it’s on - 1 floor. Okay, let’s pretend that’s not part of the hotel. Why use this pool as main picture here on Hotels.com? Why there’s no info on my booking about this pool rules? I felt cheated and I don’t have intentions to be guest of any other Mercure in my life.
2020년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Alessandro 님, 2020년 9월 20일
Dear Mr Leandro, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Olbia. Please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. However you have certainly noticed that on the expedia page it says that for any spa treatment (massages and access to the spa area), it is necessary to contact the hotel before the arrival date. By doing so we could have avoided misunderstandings. We are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Alessandro Front office manager Mercure Olbia

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2020년 8월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태
2020년 8월에 7박 숙박함

8/10 - 좋아요

Christine

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Bonjour, Client suite 4 personnes. Accueil moyen mais professionnel, pas d’info sur l’hôtel et beaucoup de mal avec le français, le lendemain accueil sympathique et appel taxi. Par contre très bon accueil au SPA, très professionnelle sympathique et valorise très bien l’hôtel. Pas de buffet petit dej feuille à remplir (COVID normal) mais on nous donne pas ce que l’on a demandé Pas de fromage pas de jambon. Donc on demande et on a l’impression de gêner le serveur. Reste une très bonne impression de l’hôtel.
2020년 8월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 8월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

Matthias

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
Not to recommend at the moment
Long checkin, very bad breakfast service, we had to leave before we got the breakfast but we waited about 50 minutes.
2020년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Alessandro 님, 2020년 9월 20일
Dear Matthias. Thank you for taking the time to tell us about your experience by us. Please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important. It is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Alessandro Front office manager Mercure Olbia

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 편의 시설/서비스
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
pessima colazione, scarsa e con prodotti di pasticceria non freschi e mal gestita e mal servita. condizioni decadenti della struttura. personale non preparato e efficiente e poco cordiale. nella stanza sciaquone water inefficiente, bagno poco consono senza accessori (tipo 2 stelle), cassaforte rotta, servizio pulizia solo nel tardo pomeriggio bar in piscina chiuso positivo: la palestra
2020년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Alessandro 님, 2020년 9월 20일
Buonasera, la ringrazio per il tempo dedicato a scriverci in seguito al suo soggiorno presso il nostro hotel. Sono spiacente che il servizio e la prestazione non siano stati all’altezza delle sue aspettative e la prego di accettare le nostre più sincere scuse. Intraprenderemo tutte le azioni necessarie al fine di migliorare la qualità delle prestazioni citate. Spero di riaverla presto come nostro ospite e avere modo di riconquistare la sua fiducia. I miei più cordiali saluti Alessandro Front Office Manager

6/10 - 괜찮아요

Benedikt

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
2020년 8월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Benedikt

출장 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
2020년 8월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Just don’t do it.
Beds hard. Old. Dated. Wires from tv. Sheet not cover. Dirty shower. Even my nans furniture is more up to date. Views of a building site and train track. 220 quid for a 2 star at bed.
2020년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Alessandro 님, 2020년 9월 20일
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Olbia. We are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. Best regards, Alessandro Front office manager Mercure Olbia