숙박 시설 정면

르 마시프 호텔 & 로지 쿠르마예 더 리딩 호텔스 오브 더 월드 여행 후기

5 out of 5

이용 후기

8.8

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 63개 이용 후기 중 40개" "
평점 8 - 좋아요. 63개 이용 후기 중 13개" "
평점 6 - 괜찮아요. 63개 이용 후기 중 6개" "
평점 4 - 별로예요. 63개 이용 후기 중 3개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 63개 이용 후기 중 1개" "

9.8/10

청결 상태

9.0/10

직원 및 서비스

8.4/10

편의 시설/서비스

9.2/10

숙박 시설 상태 및 시설

9.0/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

maurizio

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Bellissimo hotel. Tutto perfetto.
2024년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Fabio Marigliano 님, 2024년 4월 9일
Dear Maurizio,Thank you for choosing our services and Le Massif as hotel to stay in Courmayeur.We are looking forward welcoming you back.Best Regards,Fabio MariglianoGeneral Manager

8/10 - 좋아요

Linda

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Struttura nuova, stanze un po' piccole. Personale cordiale. Unica pecca è che per accedere alla piscina bisogna prenotare una fascia oraria.
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Fabio Marigliano 님, 2024년 4월 2일
Dear Linda,Thank you for your review and for your feedback.It was our pleasure having you with us and we thank you for choosing Le Massif as your hotel stay in Courmayeur.We are all looking forward welcoming you back.Best regards,Fabio MariglianoGeneral Manager

8/10 - 좋아요

Annette

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Lovely hotel with great staff. It’s conveniently located for the main lift. The bar is lovely and the breakfast is good but no one should have to pay extra for orange juice or even avocado on toast at a 5 star hotel. The spa is tiny with very little room in the changing room. If there is more than one person it is tight. It is nice though.
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Fabio Marigliano 님, 2024년 3월 7일
Dear Annette, Thank you for your feedback and for choosing to stay with us. We're delighted to hear that you found our hotel lovely and our staff great. Your comments about the convenience of our location, the ambiance of our bar, and the quality of our breakfast are greatly appreciated.We apologize for any inconvenience you experienced in our spa. Thank you again for your valuable feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better experience.Kind regards,Fabio MariglianoGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Briony

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Beautiful hotel, great breakfast, lovely staff. Junior suite was small..bathroom with only one basin which was very small! Great access to lift
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Fabio 님, 2024년 3월 1일
Dear Briony,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're delighted to hear that you found our hotel beautiful, enjoyed the great breakfast, and appreciated our lovely staff.However, we regret to learn that the junior suite did not meet your personal expectations in terms of size and the bathroom facilities. We're glad that you found the access to the lift convenient and hope that overall you had an enjoyable stay with us.We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an even more pleasant experience.Warm regards,Fabio MariglianoGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2024년 2월에 5박 숙박함
답변 제공: Fabio 님, 2024년 3월 1일
Thank you for staying here at Le Massif Courmayeur.We are looking forward welcoming you back soon.Kind Regards,Fabio MariglianoGeneral Manager

8/10 - 좋아요

David

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Fabio 님, 2024년 3월 1일
Thank you for staying here at Le Massif Courmayeur.We are looking forward welcoming you back soon.Kind Regards,Fabio MariglianoGeneral Manager

8/10 - 좋아요

ALBERTO

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Camera piccola ma accogliente, servizio al ristorante non adeguato ad un 5 stelle
2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Fabio 님, 2024년 3월 1일
Thank you for staying here at Le Massif Courmayeur.We are looking forward welcoming you back soon.Kind Regards,Fabio MariglianoGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Platina

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2024년 1월에 5박 숙박함
답변 제공: Fabio 님, 2024년 3월 1일
Thank you for staying here at Le Massif Courmayeur.We are looking forward welcoming you back soon.Kind Regards,Fabio MariglianoGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Andrew

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great set up with ski lodge and lockers on the slopes by the ski hire shop.
2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Fabio 님, 2024년 3월 1일
Thank you for staying here at Le Massif Courmayeur.We are looking forward welcoming you back soon.Kind Regards,Fabio MariglianoGeneral Manager

8/10 - 좋아요

Paula

2024년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Eduardo Peregrino 님, 2024년 1월 27일
Dear Guest, thank you very much for your stay with us.We are looking forward to welcome you back again in the near future.Kind regards,Eduardo PeregrinoGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Anjum

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
World class hotel
Amazing trip, so convenient to get to for the gondola and can keep the skis in the chalet at the top of the mountain so very little walking around carrying skis and walking in ski boots. Service excellent, cleanliness top notch, breakfast and the fish restaurants were superb. Can't fault the hotel. Concierge so polite, front desk lovely, lady who does the turn down service great too. Would love to come again for sure annually!
2024년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: Eduardo Peregrino 님, 2024년 1월 27일
Dear Guest,thank you very much for sharing your opinion with us after your stay at Le Massif Hotel!It is with great pleasure that we read your comments and see how much you enjoyed your stay in our hotel!We are looking forward to welcome you back again at Le Massif!Kind regards,Eduardo PeregrinoGeneral Manager

4/10 - 별로예요

Nick

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
Disappointing
Tiny Rooms, no service and an overly pretentious restaurant menu. Great location and nice looking hotel but that’s where it stops. There is nothing 5 star about this hotel.
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Eduardo Peregrino 님, 2024년 1월 3일
Dear Guest,thank you very much for taking the time to share your opinion with us.We are sorry to hear that we did not manage to meet your expectations.Our guests' comments are very important to us as they allow us to improve our service and offering.Your comments in regards to the food experience has been shared with the Chef and will certainly be taken on board.It would be a true pleasure to welcome you back again in the future and to have a second chance.Best regards,Eduardo PeregrinoGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

D

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Fabulous Hotel and Wonderful Staff
The staff were very welcoming, friendly and always helpful. It is in an excellent location with amazing facilities. The room we had was so wonderful we didn't want to leave. The spa is very relaxing and a treat. We loved this hotel
2023년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: Eduardo Peregrino 님, 2024년 1월 3일
Dear Guest,thank you very much for taking the time to share your opinion with us.We are delighted to read that you had a fantastic stay at Le Massif Hotel and are looking forward to welcome you back again!Best regards,Eduardo PeregrinoGeneral Manager

4/10 - 별로예요

Lodovico

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Peregrino 님, 2023년 9월 14일
Gentile Ospite,la ringraziamo per lasciarci il suo punteggio a seguito del soggiorno presso Le Massif Hotel.Speriamo di poterla riaccogliere quanto prima presso la nostra struttura! Cordiali SalutiCordialmente,Eduardo PeregrinoGeneral Manager

2/10 - 너무 별로예요

Maureen

2023년 8월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Stuart

2023년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Eduardo Peregrino 님, 2023년 9월 1일
Dear Guest,thank you very much for your stay at Le Massif Hotel and for taking the time to leave us your rating.It would be a true pleasure to welcome you back again in the near future.Kind regards,Eduardo PeregrinoGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Florence

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Peregrino 님, 2023년 9월 1일
Dear Guest,thank you very much for your preference and for leaving us your rating.I am looking forward to welcome you back again in the near future.Kind regards,Eduardo PeregrinoGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Jose

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
We had a wonderfull experience, staff very friendly.
2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Peregrino 님, 2023년 7월 21일
Dear Guest,thank you very much for staying at Le Massif Hotel and for taking the time to leave us your feedback.We are very pleased to know that you had a wonderfull experience in your hotel and look forward to welcome you back soon.Kind regards,Eduardo PeregrinoGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Caterina

2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Peregrino 님, 2023년 9월 1일
Dear Guest,thank you very much for staying at Le Massif Hotel and for leaving us your rating.I am looking forward to welcome you back again in the near future.Kind regards,Eduardo PeregrinoGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Marko

2023년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: Eduardo Peregrino 님, 2023년 9월 1일
Dear Guest,thank you very much for your stay at Le Massif Hotel and for leaving us your rating.I am looking forward to welcome you back again in the near future.Kind regards,Eduardo PeregrinoGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Wonderful
I can’t say enough about the service at the hotel. The rooms are gorgeous, great bedding. The restaurant is amazing. Super nice breakfast. Our son was sick when we were there and the staff were so helpful coordinating care and doctors visits for us. We loved this place and would stay again!!
2023년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Eduardo Peregrino 님, 2023년 7월 15일
Dear Guest,thank you so much for sharing your comments with us.I'm delighted to read your feedback regarding your recent experience at Le Massif Hotel and to share your kind words with all the team.I trust your soon is fully recovered and look forward to welcome you back soon!Kind regards,Eduardo PeregrinoGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Marco

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Il soggiorno è andato molto bene. Ottima l'accoglienza ed il servizio da parte dello staff. Ristorante veramente ottimo, molti complimenti allo chef Francesco, davvero eccellente! Bravo anche tutto lo staff del ristorante e del bar.
2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Peregrino 님, 2023년 7월 4일
Gentile Ospite, La ringraziamo per la sua bella ricezione e per le parole di apprezzamento verso il nostro Team e soprattutto la cucina.Siamo molto felici che lei abbia apprezzato il suo soggiorno a Le Massif Hotel e speriamo di poter accogliervi di nuovo molto presto!Cordiali saluti,Eduardo PeregrinoGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

marcos 님, Dubai

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Awesome hotel; amazing service
2023년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: Eduardo Peregrino 님, 2023년 7월 2일
Dear Guest,Thank you very much for your review.Your opinion is very important for us!I look forward to welcome you in the near future.Kind regards,Eduardo Peregrino

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Ottimo albergo da tornare
Bel albergo e bel posizione
2023년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Peregrino 님, 2023년 7월 15일
Gentile Ospite, La ringrazio per aver scelto di soggiornare presso Le Massif Hotel oltre che per la Sua graditissima recensione. Nella speranza di ospitarla nuovamente in futuro, colgo l'occasione per porgere i miei cordiali saluti, Eduardo Peregrino General Manager

10/10 - 훌륭해요

Brendon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
One of the best hotel experiences I've had!
Amazing hotel experience start to finish! Location is perfect and the ski butler is a great touch. Service and staff was incredible, probably one of the best I've ever experienced. Spa was great after a long day of ski. Would highly recommend Le Massif and we look forward to returning!
2023년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: Eduardo Peregrino 님, 2023년 7월 15일
Dear Guest,thank you very much for staying at Le Massif Hotel and for taking the time to leave us your opinion.It's a true pleasure to read your review and to confirm that you had a great time with us. Your comments have been shared with all the team.I'm looking forward to welcome you back again in the near future.Kind regards,Eduardo PeregrinoGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Ben

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 2월에 4박 숙박함
답변 제공: Eduardo Peregrino 님, 2023년 7월 15일
Dear Guest,thank you very much for your rating!I look forward to welcome you back again.Kind regards,Eduardo PeregrinoGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Roman

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nicest, most helpful and accommodating staff made our stay 5 star.
2023년 2월에 5박 숙박함
답변 제공: Eduardo Peregrino 님, 2023년 7월 15일
Dear Guest,thank you very much for staying at Le Massif Hotel and for taking the time to leave us your opinion.I look forward to welcome you again in the near future.Kind regards,Eduardo PeregrinoGeneral Manager

8/10 - 좋아요

Tuomo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Hyvä, mutta ei ihan 5 star
Loistava sijainti. Rauhallinen joskin pieni huone, jossa hyvät yöunet. Reception palvelu ontui kun pyysimme varaamaan pöydän kylän ravintolasta. Eivät kuulemma vastaa hotellista tuleviin soittoihin, koska niin paljon on ollut no-showta. En odottanut tällaista 5 star hotellilta. Aamiaisravintolan tarjonta ja palvelu erinomaista. Valet skiing palvelu hyvä. Hiihtovälineet kuljetettiin rinteessä olevaan lodgeen, jossa säilytyskaappi vierailun ajan. Illallinen Lodgen ravintolassa hieno vaikkakin erikoinen kokemus.
2022년 12월에 5박 숙박함
답변 제공: Eduardo Peregrino 님, 2023년 7월 15일
Dear Guest,thank you very much for your comment in regards to your stay with us.It's a pleasure to read your feedback and to confirm that overall you had a very positive experience with us.I look forward to welcome you again in the near future.Kind regards,Eduardo PeregrinoGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

ryan

아이를 동반한 가족 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Fantastic property and friendly staff. Overall great experience. The only thing they could improve is the support prior to arrival. Especially support if you are skiing.
답변 제공: Eduardo Peregrino 님, 2022년 12월 30일
Dear Guest,Thank you very much for your feedback and for staying at Le Massif Hotel & Lodge!I’m very pleased to read that you had an excellent time with us!We appreciate your suggestions about the pre-arrival support and will of course take it as an improvement for the future.We look forward to welcome you back soon again!Kind regards,Eduardo PeregrinoGeneral Manager

8/10 - 좋아요

Melisa

2022년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Eduardo Peregrino 님, 2023년 7월 15일
Dear Guest,thank you very much for your rating.I look forward to welcome you again in the near future.Kind regards,Eduardo PeregrinoGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Jerry

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Staff specially at the reception area
2022년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2022년 7월 21일
Dear Mr Jerry, thank you for your review. I have shared your feedback with all the Staff. Looking forward to welcoming you back here at Le Massif. Kind regards Diego Cusin General Manager Le Massif Courmayeur

8/10 - 좋아요

Sami

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 7월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Joakim

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: GM 님, 2022년 7월 21일
Dear Mr Joakim, thank you for your kind review. Looking forward to welcoming you back. Best regards Diego Cusin General Manager Le Massif Courmayeur

10/10 - 훌륭해요

Erik

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Fabio Leoni - General Manager 님, 2022년 3월 22일
Dear Erik, Thank you for your very kind feedback following your recent stay at Le Massif Courmayeur. It is such a pleasure to hear you've had a wonderful experience and you appreciated all of our services and facilities. IWe hope to have the opportunity to welcome you back very soon! Kind regards, Fabio Leoni General Manager Le Massif Courmayeur

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Très bel hôtel mais les chambres sont très bruyantes, on entend toute la nuit le bruit des chambres voisines. Pour un hotel 5etoiles ce problème est très malvenu
2022년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Fabio Leoni 님, 2022년 2월 24일
Dear Guest, Thank you for your feedback. I am sorry that you heard some noise coming from another bedroom during the night, as soon as this was reported we took immediate action in order to ensure there would be no further disturbance. We hope you will choose to stay with us again in the future and look forward to welcoming you back Kind regards, Fabio Leoni General Manager Le Massif Courmayeur

10/10 - 훌륭해요

ralph

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
One of the best hotels I have ever had the pleasure of staying in. The best lighting by far-the fit and finish were equal to that of a custom home.
2022년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Fabio Leoni 님, 2022년 2월 24일
Dear Ralph, Thank you for your very kind comments and we look forward to welcoming you back to Le Massif Courmayeur! Kind regards, Fabio Leoni General Manager Le Massif Courmayeur

10/10 - 훌륭해요

Hajir

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Suverent hotell
Service i verdens klasse og flott liten koselig Med høy standard hotell
2022년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Fabio Leoni 님, 2022년 2월 18일
Dear Hajir, Thank you for your kind feedback and we look forward to welcoming you back very soon to Le Massif Courmayeur! Kind regards, Fabio Leoni General Manager Le Massif Courmayeur

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Fabio Leoni 님, 2022년 2월 18일
Dear Guest, Thank you for your kind feedback and we look forward to welcoming you back very soon to Le Massif Courmayeur! Kind regards, Fabio Leoni General Manager Le Massif Courmayeur

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Lots of potential, but no customer service
Beautiful hotel, amazing furnishings, modern, and really close to the gondola that brings you to the ski slopes. Those are the plus spots. Lots to be desired with service however, and sadly shows that just because you have expensive rooms, or plush accommodations, the people/staff are what makes a hotel truly 5 stars. Pretty much always a battle to get anything; food, car, towels, pool reservations, dinner, breakfast, etc. Early check in wasn’t available (sure…) until 4pm and check out was multiple phone calls at 11:01. Plenty of rooms available so it was just to push the guests out; rather strange concept during covid empty times? Oh, and breakfast is 8am to 10am, and it’s a mad rush, with people grabbing whatever they can, with little or no service (waited 20 minutes for them to refill food, and no one asked about coffee etc.). I would probably go back, if the rooms were more reasonable price for what you get, and only because it’s proximity to the slopes.
2022년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: Fabio Leoni 님, 2022년 2월 18일
Dear Guest, Thank you for your feedback following your recent stay with us. I am sorry to hear that certain aspects of your experience did not entirely meet your expectations and please accept our apologies for any inconvenience we may have caused. We've taken your feedback on board and will work with the team in order to improve in the required areas. Just to clarify, breakfast is served from 07:30am to 10:15am and we do have a variety of bedrooms to suit everybody's personal needs, therefore please do not hesitate to contact us ahead of your next booking, in order to identify the one that meets your expectations, We look forward to welcoming you back very soon. Kind regards, Fabio Leoni General Manager Le Massif Courmayeur

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
Hotel bonito, comida boa.. mas serviço ruim. Muitos eram novos e o concierge recomendou 2 restaurantes horriveis dos quais eles nao conheciam pessoalmente(falaram depois). Isso nao pode acontecer num hotel 5 estrelas.
2021년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Fabio Leoni 님, 2021년 12월 14일
Dear Guest, Thank you for your feedback, I have shared your comments with the team in order to improve the level of service we offer to all of our guests. Kind regards, Fabio Leoni General Manager

10/10 - 훌륭해요

Eugenio

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Dal mare al monte
We in coppia , servizio eccellente a parte qualche dimenticanza, posizione dell’hotel strategica, da provare assolutamente l’aperitivo e da ritornare per godere della SPA
2021년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Fabio Leoni 님, 2021년 8월 14일
Gentile Sig. Eugenio, Grazie per il suo feedback in seguito al suo soggiorno presso Le Massif Courmayeur. Siamo lieti di constatare che la vostra visita sia stata particolarmente piacevole e speriamo di potervi riaccogliere al più presto presso la nostra struttura. Cordiali Saluti, Fabio Leoni General Manager Le Massif Courmayeur

6/10 - 괜찮아요

irene

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Disappointed
I found the hotel to be overpriced for what was given. Extremely small room and bathroom. The quality of the dinner was good but the portions minuscule.
2021년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Alessandra Ferrara 님, 2021년 3월 23일
Dear Irene, we thank you for your appreciation for our cooking, the Chef and his staff have been informed and they will definitely consider your comment regarding the portions. We are very sorry to learn how the room did not meet your expectations and we hope to have the chance to suggest you the best accommodation on the occasion of your next stay at Le Massif. Me and my colleagues at the booking office will be at your complete disposal. Looking forward to welcoming you soon, our best regards. Alessandra Ferrara Room Division Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Excellent hôtel, très propre, personnel très gentil. Hôtel bien situé. Dommage que le parking et le spa soit payant.
2021년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Alessandra Ferrara 님, 2021년 3월 23일
Cher Hote, nous vous remercions pour votre commentaire sur l'hotel et le personnel, il est très important pour nous d'avoir un retour d'information sur notre travail. Nous regrettons beaucoup d’apprendre que vous avez trouvé notre parking et la spa trop chers; il s'agit de deux services que l'hotel offre à ses clients, en plus des activités qui peuvent etre effectuées sur le territoire de Courmayeur et ses environs. Nous espérons vous avoir encore à Le Massif et de vous conseiller la meilleure expérience. Mes collègues du bureau de réservation et moi-même restons à votre entière disposition. Nos salutations les plus cordiales. Alessandra Ferrara Room Division Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2020년 8월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Fredrik

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Mycket fint hotell!
Mycket fint hotell i perfekt läge!
2020년 2월에 6박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Sophia

단체 여행, 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Top hotel
We had a fantastic stay!! Can’t recommend enough
2020년 2월에 3박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Steve 님, Bristol

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
The spa was really good. Staff were friendly and helpful. Bar service too slow.
2020년 2월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Kjetil

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 2월에 4박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
The hotel was ok.Value for money was not what we expected. Our friend's room had water coming out from the ceiling The spa area had a 35 euros charge for a 4 hour use of the area, which by the way wasn't even worth visiting. Next time we will try another 5 star hotel in the village of Courmayeur which was very charming.
2020년 2월에 4박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Such a lovely hotel with really great staff. We loved it. So helpful with ski hire, restaurants, everything! Could not have asked for better service. My only criticism would be that the spa is not free to use and actually costs €35 per person for 4 hours. Expedia did not inform us of this before we booked and we only found out on arrival at the hotel. Otherwise, excellent all round 😊✌
2020년 2월에 4박 숙박함