"매년 묵고 있습니다만 관리가 조금 떨아져요 담베냄새.."
"조식이 맛있어요. 국으로 미역국 맛있어요. 과일도 신선했구요. 객실도 너무 좋았습니다."
"The room was comfortable, the staff were exceptionally friendly, and the breakfast was outstanding compared to other hotels in Mongolia. I was very satisfied with my stay."
"오래된 호텔입니다만 꽤 잘 관리되었습니다. 가격대비 많족합니다. 그리고 위치가 가장 좋은 곳이라 생각합니다"