“Geen bovenmatige luxe maar alles was oké. Alleen jammer met deze temperaturen dat er geen airco op de kamer aanwezig was.”
“Geen bovenmatige luxe maar alles was oké. Alleen jammer met deze temperaturen dat er geen airco op de kamer aanwezig was.”
Gerard