야외 수영장

레오나르도 로얄 리조트 호텔 에일라트 여행 후기


이용 후기

7.8

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 169개 이용 후기 중 57개" "
평점 8 - 좋아요. 169개 이용 후기 중 59개" "
평점 6 - 괜찮아요. 169개 이용 후기 중 31개" "
평점 4 - 별로예요. 169개 이용 후기 중 13개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 169개 이용 후기 중 9개" "

7.8/10

청결 상태

8.0/10

직원 및 서비스

9.0/10

편의 시설/서비스

7.4/10

숙박 시설 상태 및 시설

7.0/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

MURIEL

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Hôtel propre et personnel sympathique et à l’écoute
2022년 7월에 5박 숙박함

8/10 - 좋아요

moshe

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2021년 8월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

David

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Nice facility, I enjoyed it!
The Leonardo Royal Resort Hotel Eilat is a medium sized, medium range hotel. Nice big pool, great breakfast, friendly service, comfortable room -- all good!.
2021년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: ליטל 님, 2021년 6월 3일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback to the Leonardo royal resort. Hope to see you very soon Lital

8/10 - 좋아요

Yael

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
Nice stay. Had a nice weekend
Poor breakfast, delay on checkin, nice pool with plenty of room
2021년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: ליטל 님, 2021년 6월 3일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback to the Leonardo royal resort. Hope to see you very soon Lital

6/10 - 괜찮아요

Emma

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: ליטל 님, 2021년 6월 3일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback to the Leonardo royal resort. Hope to see you very soon Lital

10/10 - 훌륭해요

Aviran

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 3월에 8박 숙박함
답변 제공: ליטל 님, 2021년 6월 3일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback to the Leonardo royal resort. Hope to see you very soon Lital

8/10 - 좋아요

Tomer

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2020년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: לאונרדו רויאל ריזורט 님, 2020년 9월 13일
תודה על דירוגך , נשמח לאחר אתכם בשנית :)

2/10 - 너무 별로예요

Gabi

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: לאונרדו רויאל ריזורט 님, 2020년 9월 13일
אורח יקר , צר לי לשמוע ששהותך לא עלתה על ציפיותך, האם פנית למנהל בנושא ? נשמח לדעת תודה

4/10 - 별로예요

Alon

가족 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: לאונרדו רויאל ריזורט 님, 2020년 9월 13일
אורח יקר , צר לי לשמוע שהחוויה על עלתה על ציפיותך. האם פנית בנושא למנהל ? נשמח לארח אותך בשנית תודה .

4/10 - 별로예요

Michal

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 객실의 편안함
nice hotel but I don't think we will come again
During korona times we expected the room to be clean. The minute we came inside we noticed a leftover food and a baby pacifier on the floor. well.... The swimming pool was fine but noisy. Breakfast was ok
2020년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Royal resort 님, 2020년 9월 13일
Dear guest , thank you for your rating , hoping to see you again .

10/10 - 훌륭해요

SUBHI

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: רויאל ריזןרט 님, 2020년 9월 13일
אורח יקר , תודה על דירוגך . נשמח לאחר אותך שנית .

8/10 - 좋아요

menashe

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
good hotel in eilat
good hotel , the food is good, the rooms are ok. the pool great.
2020년 6월에 2박 숙박함
답변 제공: ליטל 님, 2021년 6월 3일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback to the Leonardo royal resort. Hope to see you very soon Lital

4/10 - 별로예요

Shuky

좋아요: 청결 상태
2020년 3월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Ron

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Very Good place, the hosts was very nice and helpful
2020년 3월에 3박 숙박함
답변 제공: royal resort 님, 2020년 3월 9일
Dear guest , thank you for your review !

10/10 - 훌륭해요

mazal

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Excellent
2020년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: royal resort 님, 2020년 3월 7일
מזל היקרה , תודה על הפרגון ! שמחים לשמוע שנהנת מהחופשה . נשמח לארח אותך שוב !

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great place to enjoy Eilat! We loved this hotel and the staff! Adriana is the only staff member that speaks Spanish and she was so nice and helpful! I highly recommend this hotel
2020년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: royal resort 님, 2020년 2월 16일
dear guest , we are happy to hear you enjoyed your stay ! we will make that adriana will get the message and her manager too ! thank you for choosing royal resort ! hoping to see you again in the future.

10/10 - 훌륭해요

edna

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
שווה את המחיר
שירות יוצא מן הכלל, ארוחת בוקר טעימה ומגוונת. צוות הוואי ובידור מצוין, תכנים מושקעים. מלון מאוד ידידותי לילדים. גישה לחדרים לא נוחה, צריך לעבור דרך הבריכה ודרך חדר האוכל, מעט מסורבל לא מתוכנן כראוי. לגבי החדרים: צפופים ומיטות לא נוחות, רמת ניקיון בינונית. מיקום נהדר
2020년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: royal resort 님, 2020년 2월 6일
אורחת יקרה , שמחנו מאוד לשמוע שנהנתם מהחוויה והחופשה ! שמחנו לקבל גם את ההערות , נעביר למנהלים הרלוונטים ! תודה על דירוגך ועל הפירגון , נשמח לראותך בין אורחינו החוזרים :)

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: royal resort 님, 2020년 2월 6일
dear guest , thank you for your rate ! hoping to see you again among our guests !

10/10 - 훌륭해요

sandra

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2020년 1월에 3박 숙박함
답변 제공: royal resort 님, 2020년 1월 19일
dear sandra , thank ypu for your review ! hoping to see you again !

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

2019년 12월에 3박 숙박함
답변 제공: royal resort 님, 2020년 1월 15일
dear guest , we are sorry your vaction wasnt as pleasent as you expected. we will be happy to contact you and listen to the notes . our team is making the best affort to make every guest have the best vaction !

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: royal resort 님, 2020년 1월 15일
dear guest , thank you for your review . hoping to see you again!

8/10 - 좋아요

Osnat

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
Nice family stay
Food was good, though long lines in the morning for breakfast. Hotel was very loud during check in. Pool area is lovely. It was winter so too cold to get in the water but kids enjoyed playing in the the not too hot tub. I wish the pool was heated. Kids club was great very welcoming kids loved going and we loved having adult time. The staff member Lilach was warm and sweet. Room was a very tight squeeze and was not accessible with the luggage which is a problem I never had that in a hotel. It was difficult. During check in we were offered help which was very appreciated. Also parking was hard, only a couple dozen spots and first come first serve. The hotel had special treats and candy out every night which was fun. Location was good walkable to nice restaurants and beach and boardwalk. The breakfast staff Chymon was extremely kink and helpful
2019년 12월에 4박 숙박함
답변 제공: royal resort eilat 님, 2020년 1월 5일
dear guest , we are happy to hear that you enjoyed you stay . we will pay attention for the suggestions. we are hoping to see you again !

10/10 - 훌륭해요

Sonja Jordanger

2019년 12월에 5박 숙박함
답변 제공: ליטל 님, 2021년 6월 3일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback to the Leonardo royal resort. Hope to see you very soon Lital

10/10 - 훌륭해요

RINAT

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Reat holiday
Great hotel. Great service. Great food. The only minos is hearing the guests in the corridor and balcony. But aitogether we enjoyed our stay very much. Thank you
2019년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: royal resort eilat 님, 2020년 1월 5일
dear guest , we are happy to hear you enjoyed your stay! hoping to see you again

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2019년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: royal resort eilat 님, 2020년 1월 5일
dear guest , thank you for your rate ! we are waiting for your return

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Die Lage ist gut, unser Zimmer führte zum großen Innenhof und war ruhig.
2019년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: royal resort 님, 2020년 1월 15일
dear guest , thank you for your review ! hoping to see you again!

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: royal resort eilat 님, 2020년 1월 5일
dear guest , thank you for your rate ! we are hoping to see you again!

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2019년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: maormo 님, 2019년 11월 5일
thank you

10/10 - 훌륭해요

Hoi Yue Jeffrey

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Great location, friendly staff
The property looks a bit aging but you get what you paid for. Excellent location, walkable distance to the beach and malls. Very thoughtful welcome gift including a bottle of red wine, water and fruit. Like the very friendly staff, special thanks to Adriana (receptionist) who is very attentive to details and go an extra miles to serve customers. We met her on the next day in a day tour to Petra and she came up to greet us (remember our name) and reminded us what we need to do when we cross the border. Thank you so much! Highly recommend this hotel and we will come back again.
2019년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: maormo 님, 2019년 11월 5일
dear jeffrey, thank you for the kind words, it was our pleasure hosting you. hope to host you again next time as well.

10/10 - 훌륭해요

igor

2019년 10월에 4박 숙박함
답변 제공: ליטל 님, 2021년 6월 3일
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback to the Leonardo royal resort. Hope to see you very soon Lital

10/10 - 훌륭해요

Erez

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: maormo 님, 2019년 10월 16일
thank you

8/10 - 좋아요

saar

좋아요: 직원 및 서비스
2019년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: maormo 님, 2019년 10월 16일
thank you

2/10 - 너무 별로예요

zohar

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
פח אשפה במסווה של מלון
קחו נשימה... אז איפה נתחיל כבר בחנייה מתחילה הנפילה משאיות אספקה חוסמות את הכניסה לאורחים ולך תמתין שייסימו לפרוק. שירות קבלה לא מקצועי ותוקפני וחסר כול תודעת שירות שמתחיל במנהל הקבלה רונן ויורד למטה עד לאחרון העובדים שנראים כאילו שרות זה לא חלק מהלקסיקון שלהם והם רק מחכים לסיום המשמרת. במהלך השהות אין שום דרך להשיג את מרכז השרות לאורח שפשוט לא עונים... שטחים ציבורים מטונפים ושטיחים שלא ראו שואב אבק מזה זמן רב... בחדר תקבלו ריהוט מתפרק וילונות מטונפים ובעיקר תחושת זלזול באורח. ארוחת הבוקר דלה ולא מחדשים את מה שנגמר, הכיסאות וסביבת השולחנות מטונפים ודביקים. מעליות שמשרתות גם את העובדים וגם את האורחים כך שתמצאו את עצמכם נהדפים החוצה מהמעלית על ידי עובד שצריך לבצע את עבודתו. בבריכה הרבה מיטות שיזוף שבורות ואנשים מעשנים בכול מקום למרות חוקי המלון שלא נאכפים ובפועל אנשים מעשנים בכול השטחים הציבוריים. צוות בידור מעיק ואגרסיבי. תמצאו את עצמכם יורדים לקבלה שוב ושוב בגלל מפתחות לא תקינים ותעמדו בתור עם אנשים עצבניים שזכו לאותו פינוק וגם לפרצוף חמוץ מצוות הקבלה. חוץ משטיפת מוח שתקבלו בבריכה משיר ההמנון של פתאל פתאל מארחים "באהבה" היו בטוחים שלא אהבה ולא שירות תמצאו שם... אם כול זה לא עשה לכם חשק... "לנפוש" ברשת פתאל נסו להשיג את מרכז השרות הארצי שלהם רק אל תשכחו לקחת לפני יום חופש ושני כדורי הרגעה.
2019년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: maormo 님, 2019년 11월 6일
dear zohar, thank you for chosing our hotel, sorry that your vacation didn't go well. we are doing our best efforts in order to provide the best hospitality experience. we serve fresh food, all public areas are maintained 24/7, the rooms are specious with balcony.

10/10 - 훌륭해요

Lind

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
The food, service and location were excellent. Quick access to the beach was a plus.
2019년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: maormo 님, 2019년 10월 13일
thank you for your stay, it was our pleasure to host you.

10/10 - 훌륭해요

yaish

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: maormo 님, 2019년 10월 10일
tthank you very much

10/10 - 훌륭해요

Alberto

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: maormo 님, 2019년 9월 14일
thank you, it was our pleasure to host you.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2019년 9월에 3박 숙박함
답변 제공: maormo 님, 2019년 9월 12일
thank you, it was our pleasure to host you.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: maormo 님, 2019년 9월 12일
thank you, it was our pleasure to host you.

8/10 - 좋아요

Aharon

좋아요: 객실의 편안함
2019년 8월에 4박 숙박함
답변 제공: maormo 님, 2019년 9월 3일
thank you, hope to host you soon again.

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Inbar Vayner- Guest Relations Manager 님, 2019년 8월 19일
Dear Guest, Thank you for taking the time to grade us. We will love to host you again in the future. kind regards, Inbar Vayner Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

sharon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: inbar Vayner- Guest Relation Manager 님, 2019년 8월 16일
Dear Sharon, Thank you for taking the tine to grade us. We will love to host you again in the future. kind regards, Inbar Vayner Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Inbar Vayner- Guest Relations Manager 님, 2019년 8월 16일
Dear Guest, Thank you for taking the time to grade us. We will love to host you again in the future. kind regards, Inbar Vayner Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

2019년 7월에 3박 숙박함
답변 제공: inbar vayner guest relations manager 님, 2019년 8월 5일
Dear Guest, Thank you for taking the time to grade us. We would love to host you again. best regards, Inbar Vayner Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: inbar vayner guest relations manager 님, 2019년 8월 5일
Dear Guest, Thank you for taking the time to grade us. We will love to host you again. best regards, Inbar Vayner Guest Relation Manager

6/10 - 괜찮아요

Elisabeth

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Pas à la hauteur
A 1ère vue, hôtel pas trop mal mais il ne faut pas chercher dans le détail, quand vous regardez de plus près, on se rend compte que ce n’est plus la même chose : salle de bain vétuste, draps et serviettes de bain pas toujours très propres, ménage approximatif et surtout bruyant, jour comme nuit, les vacanciers ne respectent pas le voisinage, c’est affreux. Le pire est l’état de saleté des parties communes, restaurant, piscine, pelouse etc… Les gens prennent le personnel pour des esclaves, qui les pauvres passent derrière eux toute la journée pour ramasser leurs déchets qui laissent trainer partout. Alcool, cigarettes, même cigarettes roulées euphorisantes, autour de la piscine, à la vue de tous et surtout l’odeur pour les enfants, malgré ces interdictions signalées par panneau, ils continuent. Sans parler des maitres-nageurs qui font la police toute la journée et qui ramassent des gobelets plastiques dans l’eau, et de la nourriture autour de la piscine. Je pense que la direction de cet hôtel doit sévir pour que l’ordre et les règles soient respectés par tous. Par ailleurs, le prix pratiqué pour les chambres est délirant par rapport aux prestations, c’est beaucoup trop cher.
2019년 7월에 10박 숙박함
답변 제공: inbar vayner guest relations manager 님, 2019년 8월 5일
Dear Guest, Thank you for taking the time to grade us and giving us you review. We will take you comments to our attention. We will love to host you again and give you a better experience in your next visit. best regards, Inbar Vayner Guest Relations Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: inbar vayner guest relations manager 님, 2019년 8월 5일
Dear Guest, Thank you for taking the time to grade us. We will love to host you again. best regards, Inbar Vayner Guest Relations Manager

8/10 - 좋아요

zvi

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: ענבר ויינר 님, 2019년 7월 10일
צבי היקר, אני שמחה לראות כי נהנת במהלך החופשה שלך איתנו. נשמח לארח אותך באהבה בעתיד. בברכה, ענבר ויינר מנהלת קשרי אורחים

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: ענבר ויינר 님, 2019년 7월 8일
אורח יקר, אני שמחה לרקאות כי נהנת במהלך חופשתך איתנו. נשמח לארח אותך באהבה בעתיד. בברכה, ענבר ויינר מנהלת קשרי אורחים

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 5월에 1박 숙박함
답변 제공: ענבר ויינר 님, 2019년 7월 8일
אורח יקר, אני שמחה לראות כי נהנת במהלך חופשתך איתנו. נשמח לארח אותך באהבה בעתיד. בברכה, ענבר ויינר מנהלת קשרי אורחים

8/10 - 좋아요

Shani

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
יש צורך בניקיון במלון אנשי המלון לא כל כך אדיבים
2019년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: ענבר ויינר 님, 2019년 7월 8일
שני יקרה, אני שמחה לראות כי נהנת במהלך חופשתך איתנו. נשמח לארח אותך באהבה בעתיד. בברכה, ענבר ויינר מנהלת קשרי אורחים