외관

이비스 피렌체 노르 아에로포르토 여행 후기

3 out of 5
이비스 피렌체 노르 아에로포르토
Via Volturno 5, Sesto Fiorentino, FI

이용 후기

7.6

좋아요

평점 10 - 훌륭해요. 481개 이용 후기 중 112개" "
평점 8 - 좋아요. 481개 이용 후기 중 221개" "
평점 6 - 괜찮아요. 481개 이용 후기 중 90개" "
평점 4 - 별로예요. 481개 이용 후기 중 35개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 481개 이용 후기 중 23개" "

8.2/10

청결 상태

7.8/10

직원 및 서비스

6.6/10

편의 시설/서비스

7.6/10

숙박 시설 상태 및 시설

7.2/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

Sanghak

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2023년 3월에 5박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Dear guest, I'm sorry for our late reply . Thank you for reporting your positive opinion regarding your stay at the Ibis Firenze Nord, and I am really glad that you enjoyed your stay in our hotel. Best regards

10/10 - 훌륭해요

Sanghak

2023년 3월에 6박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Dear Guest,I'm sorry for our late reply.Thank you so much for your review. The positive feedback we receive from our guest is the best satisfaction we can have. It help us to maintain the high quality of the service we are offering. Hoping to welcome you again, I send you my very best regards. Best regards

2/10 - 너무 별로예요

WONJEONG

별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
No toothpaste..no soap..nothing
2017년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Rémy Kristek General Manager 님, 2018년 1월 27일
Dear Guest, I'm sorry that your stay at the Ibis Firenze Nord was not up to your expectations, and please,accept our most sincere apologies. Regarding the inconvenience with the soap,we inform you that our reception is always able to solve the problems at any time. Toothpaste is not available directly in the bathroom but it's available at reception on request. Hoping to welcome you again, I send you my very Best Regards. Rémy Kristek General Manager

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
이비스 깨끗함과 공항 근접성빼곤 비추
시내랑도멀고 침대도 불편하고 시설도 너무 낙후됨 비추비추 가격이 저렴하고 이비스 브래드를 믿고 예약했지만 실망함 침대는 완젼 옴직이면 바로 떨어지는 크기임ㅠ

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

그냥그렇타
보통이다 직원 불친절하다

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
비싼데 좋아요
시내로 가는 버스정류장까지도 거리가 좀 멀고 시내까지도 가는 시간이 오래 걸려요. 호텔 레스토랑 이용시간이 정해져있어 이용시간외에 식사를 하려면 바에서 먹어야하므로 인스턴트 음식을 먹어야합니다. 그리고 city tax가 너무 비싸요ㅠㅠㅠ 그래도 매일 방 청소 해 주시고 동영상 안끊기고 볼 수 있을 만큼 와이파이 정말 잘 터져요!!!!!프런트 사람들도 엄청 친절하고 객실도 완전 넓고 좋아요!!!! 엘리베이터가 있어 정말 편합니다. 가격만큼의 서비스를 받는 것 같아요.

6/10 - 괜찮아요

윤제영 님, 서울

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
늦은비행기여서 숙박했어요
공항근처여서 비행기가늦게도착하여 이곳에서 묵었습니다 가격대비 좋았습니다

6/10 - 괜찮아요

José María DE SANTIAGO

출장 여행
별로예요: 직원 및 서비스
No esperaba mucho mas de lo que encontré, pero la estructura está ya vieja y necesita una reforma. La cama y silla de la habitación, incómodas. La ducha resbaladiza y peligrosa. La moqueta muy sucia. la luz, insuficiente. La wifi con muy baja señal....
2024년 3월에 3박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

Richard

가족 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Couldn’t provide a taxis or shuttle to the airport do not stay there
2023년 12월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Paolo

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 객실의 편안함
2023년 11월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Oswaldo

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Excelente
Muito bom, quarto grande,
2023년 10월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

Gilles

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 1박 숙박함

6/10 - 괜찮아요

Verna

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 10월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

Carlo

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 직원 및 서비스
Asked for wake-up call. Never got one. Just about missed my flight
2023년 10월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Ran

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
The 2 single beds are quite narrow. There is no kettle or cups provided. But others are all good.
2023년 10월에 2박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

marise rieger

2023년 10월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

George

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great staff
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: GUEST RELATION AGENT 님, 2023년 10월 15일
Dear George, Thank you for taking the time to review our ibis Firenze Nord Aeroporto. We are delighted that you were pleased with the staff at our hotel. At ibis, we strive to provide excellent customer service and a warm and friendly experience for our guests. We look forward to welcoming you back again soon and providing a great stay.Best regards.

8/10 - 좋아요

PIERRE

2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 15일
Dear Pierre,Thank you for reporting your positive opinion regarding your stay at the Ibis Firenze Nord, and I am really glad that you enjoyed your stay in our hotel. Best regards, Customer Relation Agent

8/10 - 좋아요

Louis

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Great airport hotel, very convenient.
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Dear guest, I'm sorry for our late reply . Thank you for reporting your positive opinion regarding your stay at the Ibis Firenze Nord, and I am really glad that you enjoyed your stay in our hotel. Best regards

10/10 - 훌륭해요

Camila

좋아요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
ótimo ibis
quarto grande, próximo ao aeroporto. limpo e confortável com bom cafe da manhã longe da cidade
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Gentile cliente grazie infinite per l'ottima recensione che ci ha dedicato. Spero di riaverla presto qui da noi all'hotel Ibis Firenze Nord. Cordiali Saluti,Customer Relation Agent

6/10 - 괜찮아요

Cynthia

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Old. It was ok for 1 night. Would I stay again? No. Also no close dining. Dangerous/traffic to walk to restaurants. Front desk unable to get us a taxi to airport. Ended up calling Uber.
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Dear Guest, I'm sorry for our late reply.Thank you for taking your time to submit a review of our hotel. I'm sorry that your stay at the Ibis Florence North did not fully satisfy your expectations, and please, accept our most sincere apologies. Uber doesn't work in Florence, are you sure? Hoping to see you soon, I send you my very best regards. Best regards,

8/10 - 좋아요

Adrian

좋아요: 직원 및 서비스
Airport area hotel without shuttle, which seems common in Europe. Ok room and bed, AC is weak.
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Dear Guest,I'm sorry for our late reply.Thank you so much for your review. I'm sorry for the ac. Hoping to welcome you again, I send you my very best regards. Best regards,

4/10 - 별로예요

Jesper

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Dear guest, I'm sorry for our late reply . Thank you for reporting your positive opinion regarding your stay at the Ibis Firenze Nord, and I am really glad that you enjoyed your stay in our hotel. Best regards

10/10 - 훌륭해요

ADELA

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Cerca del aeropuerto de Florencia y con un excelente desayuno
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Dear Guest,I'm sorry for our late reply.Thank you so much for your review. Our breakfast now is new with hot plates. Hoping to welcome you again, I send you my very best regards. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Cecilia

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Buen hotel
Buen hotel respecto al precio.
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Gentile clientela ringrazio di aver lasciato il suo punteggio e un commento per la nostra struttura. Spero di averla presto di nuovo qui da noi, Cordiali Saluti,

2/10 - 너무 별로예요

Katherine

Our non-smoking room wreaked of smoke. Rooms were tired and beds uncomfortable. Woke up with bug bites.
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Dear Guest, I'm sorry for our late reply.Thank you for taking your time to submit a review of our hotel. I'm sorry that your stay at the Ibis Florence North did not fully satisfy your expectations, and please, accept our most sincere apologies. Next time ask for a changing room. Hoping to see you soon, I send you my very best regards. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

Brienne

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It worked for what we needed... a place to stay near the airport. It was clean and the staff was very helpful.
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: GUEST RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Dear guest, I'm sorry for our late reply . Thank you for reporting your positive opinion regarding your stay at the Ibis Firenze Nord, and I am really glad that you enjoyed your stay in our hotel. Best regards

2/10 - 너무 별로예요

Beatriz

별로예요: 직원 및 서비스
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Dear Guest, I'm sorry for our late reply. I'm sorry that your stay at the Ibis Firenze Nord was not up to your expectations, and please, accept our most sincere apologies. We are ready to welcoming you again, trying to regain your confidence. Best regards

2/10 - 너무 별로예요

Beatriz

연인과의 여행
별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Sacaron de mi bolsa de mano, mo bolsa con maquillaje, no dieron ninguna solucion, no lo recomiendo para nada, solo preguntaron a limpieza si lo habian tomado cosa que fue ridícula
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Gentile cliente, Mi scuso del ritardo nella risposta.Mi dispiace apprendere che alcuni nostri servizi non hanno soddisfatto a pieno le sue aspettative. Mi dispiace molto per la perdita della sua borsa. Mi auguro di riconquistare la sua fiducia in occasione di un suo eventuale prossimo soggiorno, e colgo l’occasione per porgerle i miei più cordiali saluti.

6/10 - 괜찮아요

Alexander

2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 15일
Dear Guest,I'm sorry for our late reply.Thank you so much for your review. Hoping to welcome you again, I send you my very best regards. Best regards,

8/10 - 좋아요

Fernando

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Dear guest, I'm sorry for our late reply . Thank you for reporting your positive opinion regarding your stay at the Ibis Firenze Nord, and I am really glad that you enjoyed your stay in our hotel. Best regards

6/10 - 괜찮아요

Nicole

단체 여행
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Trop loin de l'aéroport. Trop cher de taxi.
2023년 9월에 1박 숙박함

2/10 - 너무 별로예요

María G.

2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
AgentDear Guest, I'm sorry for our late reply. I'm sorry that your stay at the Ibis Firenze Nord was not up to your expectations, and please, accept our most sincere apologies. We are ready to welcoming you again, trying to regain your confidence. Best regards

4/10 - 별로예요

Alex

2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
AgentDear Guest, I'm sorry for our late reply. I'm sorry that your stay at the Ibis Firenze Nord was not up to your expectations, and please, accept our most sincere apologies. We are ready to welcoming you again, trying to regain your confidence. Best regards

2/10 - 너무 별로예요

Fiona

좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
One member of the staff was helpful. That is the only good thing. If you have an early flight and think you’re doing yourself a favour by staying at this airport hotel, you are wrong. Novotel has a free shuttle. This place does not. After spending €30 for a 10min ride from the city to the hotel, front desk advises the only way to get to the airport at 4am is a taxi, which turned out to be another €30 5-min ride. The TV does not work but for one channel. The front desk lady advises to arrange a taxi in advance but the front desk guy advises to wing it at 4am. I arranged it in advance. No car there at 4am and I asked the guy to call again and he wouldn’t do it. After a few words he gave in but this is not the service I expect. If I were to do this all over again, I’d just stay in the city or book a later flight out or Novotel. P.S. the taxi service did not have a taxi sign and came with an extra “wife” in the front seat for a 4am fare.
2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Estimada Beatriz Gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia con nosotros. Lamentamos que haya tenido una experiencia poco satisfactoria cuando le retiramos la bolsa con maquillaje de su bolso. En ibis Firenze Nord Aeroporto, nuestro objetivo es ofrecer el mejor servicio posible al cliente y garantizar la seguridad de todos. Nos esforzamos para que nuestros huéspedes se sientan cómodos y seguros durante su estancia con nosotros. Estaremos encantados de seguir hablando de este asunto si lo desea y puede ponerse en contacto con nosotros en cualquier momento por teléfono o correo electrónico. Gracias de nuevo por sus comentarios y esperamos volver a darle la bienvenida en el futuro.Saludos cordiales.

8/10 - 좋아요

Paolo

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2023년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Gentile cliente grazie infinite per l'ottima recensione che ci ha dedicato. Spero di riaverla presto qui da noi all'hotel Ibis Firenze Nord. Cordiali Saluti,

4/10 - 별로예요

Ian

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
Disappointing....
Disappointing to find no restaurant facilities at this premises. I walked next door to the Novotel for a nice evening meal. The room was not cleaned to a good standard. Coffee stains from previous guest on bedside tables. Breakfast at best, average. My advice is book the Novotel next door. Only slightly dearer and the rooms are much cleaner!
2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Dear Ian, Thank you for taking the time to share your feedback about your stay at ibis Firenze Nord Aeroporto. We apologize that our restaurant facilities did not meet your expectations and that the room was not cleaned to a good standard. At ibis, we strive to provide quality services and accommodations to make sure every guest is provided with a comfortable and enjoyable experience. We are continually looking for ways to improve and will use this feedback as a way of doing so. Thanks again for taking the time to share your comments. We appreciate it and look forward to seeing you again in the future.

6/10 - 괜찮아요

Rhian

좋아요: 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
The property served is ok for 1 night. As an airport hotel it was not helpful that they didnt provide any shuttle servces. Mainly fornthis reason id stay at a different property. The aircon didnt work properly and that made the room very hot. Otherwise, it was ok, the bed was fine and i slept ok.
2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Dear Rhiannon,Thank you for your feedback following your stay with us at ibis Firenze Nord Aeroporto. We appreciate the time you took to let us know how your experience with us was. We regret that we don't offer shuttle services and that our air conditioning did not meet your expectations. We are committed to providing a comfortable stay for all our guests and we apologize for any inconvenience caused. We hope that despite these issues you were able to enjoy a restful sleep in our hotel, as well as the cleanliness of our rooms and the hospitality of our staff. Thank you again for taking the time to share your feedback with us - we look forward to welcoming you back again soon. Sincerely,

8/10 - 좋아요

JONATHAN

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Bien mais excentré.
Bon hôtel Ibis mais loin du centre-ville. l'arrêt de bus bus numéro 30 est à 6 minutes à pied pour se rendre à Florence. Car nous étions sans voiture. Mais c'est tout à fait réalisable et hôtel économique par rapport à la ville de Florence. Climatisation qui fonctionnait moyenne dans la chambre mais qui était suffisante pour faire face au 39 degrés extérieur.J'ai donné une carte à poster, à la réception qui n'est jamais arrivé jamais posté ?. Hôtel intéressant pour le prix en haute saison mais un peu loin . Bonne idée pour venir en voiture et la garer. Et pour visiter la Toscane.
2023년 7월에 5박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Cher JONATHAN M.,Nous vous remercions pour votre commentaire sur votre séjour à l'ibis Firenze Nord Aeroporto. Nous sommes heureux de savoir que vous avez trouvé notre hôtel économique par rapport à la ville de Florence et nous apprécions que vous ayez pu accéder à la ville en prenant le bus numéro 30, qui se trouve à 6 minutes. Nous comprenons les désagréments que peut causer un service qui ne répond pas aux attentes et nous nous excusons que la carte postale n'ait pas été postée à temps.Nous sommes fiers d'offrir à nos clients une expérience agréable pendant leur séjour et nous sommes toujours à la recherche de moyens d'améliorer nos services. N'hésitez pas à nous contacter si nous pouvons faire quelque chose d'autre pour vous. Nous vous remercions à nouveau pour votre commentaire.Je vous prie d'agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes salutations distinguées,

8/10 - 좋아요

Paolo

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Gentile cliente grazie infinite per l'ottima recensione che ci ha dedicato. Spero di riaverla presto qui da noi all'hotel Ibis Firenze Nord. Cordiali Saluti,

6/10 - 괜찮아요

Andrea

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Camera con arredi danneggiato o non funzionanti (phon, lampade comodini...)
2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Caro Andrea, grazie per aver trovato il tempo di recensire il suo soggiorno nel nostro hotel. Ci dispiace sapere che alcuni mobili della sua camera non hanno funzionato come previsto. Siamo orgogliosi di offrire un'esperienza confortevole e piacevole ai nostri ospiti e ci sforziamo sempre di fornire il miglior servizio possibile. Ci auguriamo che, nonostante le esperienze negative che ha avuto, abbia potuto trascorrere un soggiorno piacevole. Grazie ancora per il suo feedback, che ci aiuta a migliorare ulteriormente il nostro servizio.Cordiali saluti.

2/10 - 너무 별로예요

Al

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Dear Guest, I'm sorry for our late reply. I'm sorry that your stay at the Ibis Firenze Nord was not up to your expectations, and please, accept our most sincere apologies. We are ready to welcoming you again, trying to regain your confidence. Best regards,

10/10 - 훌륭해요

matteo

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
prezzo ragionevole e camere molto carine
2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Gentile cliente grazie infinite per l'ottima recensione che ci ha dedicato. Grazie per l'apprezzamento sulle camere. Spero di riaverla presto qui da noi all'hotel Ibis Firenze Nord. Cordiali Saluti,

8/10 - 좋아요

Michael 님, Dauphin

2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Dear Guest,I'm sorry for our late reply.Thank you so much for your review. The positive feedback we receive from our guest is the best satisfaction we can have. It help us to maintain the high quality of the service we are offering. Hoping to welcome you again, I send you my very best regards. Best regards

6/10 - 괜찮아요

Preethi

별로예요: 직원 및 서비스
Average place. Room was meh, bathroom lights were flickering all the time. Been at better places
2023년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Dear Preethi,Thank you for taking the time to provide your feedback about your stay with us. We are sorry to hear that the room and bathroom lights were not up to your expectations during your visit. Here at ibis Firenze Nord Aeroporto, we strive to provide a comfortable and enjoyable stay for all of our guests, so this is something we take seriously. We value customer feedback and take it seriously in order to improve our services in the future.Thank you again for sharing your experience with us and we hope that we will have the opportunity to welcome you back soon.Best regards.

8/10 - 좋아요

Samantha

좋아요: 청결 상태, 객실의 편안함
2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Gentile cliente grazie infinite per l'ottima recensione che ci ha dedicato. Spero di riaverla presto qui da noi all'hotel Ibis Firenze Nord. Cordiali Saluti,

4/10 - 별로예요

P.W.

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
별로예요: 객실의 편안함
I won’t be going to an Ibis again. No airco.
It was hot outside, granted, which is why we have airconditioning. But the airconditioning in the room we had was so weak, the in-room temp did not go lower than 29 degrees. This caused poor sleep. And that for EUR 150 per night. In addition it is not that close to the airport. Do yourself a favour and go to the Art Hotel Milano in Prato, it is 6mins further away, but cheaper and far more comfortable in terms of facilities and airconditioning.
2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Dear P.W. Thank you for taking the time to write your review. We appreciate the feedback and we are sorry to hear that your stay was not as enjoyable as it could have been. It is our priority to provide a comfortable stay for all of our guests. We understand that air conditioning is important and we aim to provide a comfortable environment for all of our guests. Although we may not have been able to deliver on this occasion, we would like to assure you that this does not reflect our commitment to providing an excellent service. Thank you again for your review and we hope that you had a safe journey onwards. Sincerely,

10/10 - 훌륭해요

David

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Clean and simple. Next to Morini Auto Rental, which is the best deal in town.
2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Dear Guest,I'm sorry for our late reply.Thank you so much for your review. The positive feedback we receive from our guest is the best satisfaction we can have. It help us to maintain the high quality of the service we are offering. Hoping to welcome you again, I send you my very best regards. Best regards

8/10 - 좋아요

Amanda

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2023년 6월에 1박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Dear Guest,I'm sorry for our late reply.Thank you so much for your review. The positive feedback we receive from our guest is the best satisfaction we can have. It help us to maintain the high quality of the service we are offering. Hoping to welcome you again, I send you my very best regards. Best regards

2/10 - 너무 별로예요

Stephen

가족 여행
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
Is there was no air condition
2023년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: CUSTOMER RELATION AGENT 님, 2023년 10월 9일
Dear Stephen,Thank you for taking the time to share your experience with us. We are sorry to hear that you did not have air conditioning during your stay and we understand how this could have been uncomfortable. At ibis Firenze Nord Aeroporto, we strive to provide an enjoyable experience for all of our guests and we take all feedback very seriously. We will use this feedback to look for ways to improve our services in the future. Thank you again for your review and we hope you will consider staying with us again sometime soon.Sincerely,