로비

켐핀스키 호텔 프랑크푸르트 그라벤브루흐 여행 후기

5 out of 5
켐핀스키 호텔 프랑크푸르트 그라벤브루흐
Graf zu Ysenburg und Buedingen Platz 1, Neu-Isenburg, HE

이용 후기

8.8

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 563개 이용 후기 중 348개" "
평점 8 - 좋아요. 563개 이용 후기 중 133개" "
평점 6 - 괜찮아요. 563개 이용 후기 중 47개" "
평점 4 - 별로예요. 563개 이용 후기 중 19개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 563개 이용 후기 중 16개" "

9.2/10

청결 상태

9.0/10

직원 및 서비스

9.0/10

편의 시설/서비스

8.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

8.8/10

친환경

이용 후기

8/10 - 좋아요

HAN EOK

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
작은 청소 마무리의 실수를 제외하면 매우 만족스러운 숙박
2022년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Karina Ansos | General Manager 님, 2022년 8월 31일
Dear Han Eok,Dear Mohamed,Many thanks for reviewing your recent stay.We are glad that you enjoyed your stay and hope to welcome you again back soon.With kind regards

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
호텔방은 괜찮았는데 룸서비스가 너무 별로였음
2019년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Karina Ansos | General Manager 님, 2019년 11월 21일
Dear guest, many thanks for reviewing your recent stay. We regret to hear that we could not convince you of the housekeeping service. Your comments will be discussed with our executive housekeeper to improve our service. Bye for now. Best wishes from Gravenbruch

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2019년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Karina Ansos | General Manager 님, 2019년 9월 16일
Dear guest, many thanks for sharing your positive feedback. We hope to welcome you again back soon here in Gravenbruch. Best wishes

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
굿굿굿
고풍스러운 성 같은 호텔, 모든게 다 좋았어요. 침구도 깨끗하고 청결하고 조식도 나쁘지않았고, 미니바도 매일 무료로 채워줘요~
2019년 4월에 2박 숙박함
답변 제공: Karina Ansos, General Manager 님, 2019년 5월 20일
Dear guest. Thank you for your nice review, we look forward to your next stay. With best regards Karina Ansos General Manager

8/10 - 좋아요

Dongsoo

좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Karina Ansos General Manager 님, 2019년 6월 13일
Lieber Dongsoo, vielen Dank für Ihre Bewertung. Mit herzlichen Grüßen Karina Ansos General Manager

8/10 - 좋아요

HYEWON

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
객실은 청결한 편이었고 직원 서비스도 좋았습니다. 아침식사도 괜찮아요.
2019년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Karina Ansos General Manager 님, 2019년 5월 3일
Dear Hyewon. We were very pleased that you were our guest, many thanks. We'll hope to see you soon. With best regards

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
It was great stay with clean and well equipped room. The garden was beautiful.
2018년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Management Team 님, 2018년 10월 29일
Dear guest, thank you very much for sharing your thoughts. We are glad to read that you enjoyed your stay and we hope to welcome you again back soon. Best wishes

10/10 - 훌륭해요

SUNG-IL 님, 경기도 안양

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
자연 친화적인 호텔
도심 외곽에 위치하고 있어 조용하고 아늑함. 전체적으로 특급 호털 수준의 서비스.

10/10 - 훌륭해요

로이 님, 대전

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
좋아요
가격도 저렴한 편이고, 전체적으로 좋습니다

8/10 - 좋아요

michael

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Service at the Bar and Cigar bar or disorganized and slow.
2024년 4월에 1박 숙박함
답변 제공: Kai Behrens General Manager 님, 2024년 4월 19일
Lieber Michael,vielen Dank für Ihr Feedback.Herzliche GrüßeKai BehrensGeneral Manager

8/10 - 좋아요

Christian

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good food
2023년 12월에 1박 숙박함
답변 제공: Kai Behrens General Manager 님, 2023년 12월 30일
Dear Christian,thank you for your kind feedback.Best regardsKai BehrensGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Aviation

2023년 12월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Zahir

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
10 min away from the centre
2023년 11월에 2박 숙박함
답변 제공: Kai Behrens General Manager 님, 2023년 12월 5일
Dear Zahir,thank you for your feedback.Best regardsKai BehrensGeneral Manager

2/10 - 너무 별로예요

Valentino

연인과의 여행, 아이를 동반한 가족 여행, 출장 여행, 가족 여행
좋아요: 편의 시설/서비스
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
So ein Hotel ist wirklich nicht weiter zu empfehlen Das Personal ist so schrecklich unfreundlich Es wurde mir gesagt nachdem ich eingecheckt bin und Kinderartz verlangt habe und extra gefragt habe ob das Kinderbett extra kostet es wurde mir gesagt es ist kostenlos sobald ich eingecheckt habe wurde mir gesagt das Kinder unter 3 Jahre etwa 200€ pro Nacht kosten 😅 Das hab ich mir natürlich nicht gefallen lassen und somit haben die das dann auf Kulanz als ob kostenlos gelassen Beim Check out war alles in Ordnung sobald ich aber aus dem Hotel war wollten die mir mehrere Hunderte Euro vom Konto abziehen bin dahin gegangen und irgend wie dan geklärt da dann eine andere Dame kam sonst das ganze Personal dort einfach schrecklich nicht zu empfehlen das Hotel
2023년 11월에 1박 숙박함
답변 제공: Kai Behrens General Manager 님, 2023년 12월 1일
Lieber Valentio,vielen Dank für Ihr Feedback.Allerdings stellen wir richtig, dass Sie ein Zimmer für 2 Personen gebucht haben, welches zu klein für 4 Personen war. Die größeren Kategorien kosten leider mehr, so dass der Aufpreis zu Stande kam. Bei korrekter Angabe der Personenanzahl hätten Sie das Zimmer gar nicht buchen können.Wir wünschen Ihnen, dass Sie zukünftig ein Hotel finden, welches Ihren Ansprüchen gerecht wird.Mit herzlichen GrüßenKai BehrensGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Till

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Einfach Traumhaft. Schöner Luxus für zwei Tage Aufenthalt.
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Kai Behrens, General Manager 님, 2023년 10월 28일
Lieber Till,wir freuen uns sehr, dass es Ihnen bei uns gefallen hat.Vielen Dank für das tolle Feedback und kommen Sie bald wieder.Mit herzlichen GrüßenKai BehrensGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Kristjan

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 10월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

Panicos

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
Excellent breakfast!
2023년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Kai Behrens General Manager 님, 2023년 10월 20일
Dear Panicos,thank you so much.Best regardsKai BehrensGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Yuki

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
フランクフルト空港より
これは満点つけるしかないです。 部屋はグレードアップしていただきました。帰国前日に大変贅沢な夜を過ごす事ができました。レストランでの食事もサービスが良く、こちらのお腹具合を考慮してくれて欧州では珍しいことです。ドイツパンが美味しい。 一生に残る思い出になるでしょう。 広い森のようなガーデンがあり、朝ゆっくりと散歩しました。 フランクフルト中心にはタクシーで15分程度かかります。空港までも15分ほどです。 フランクフルトは今治安が良くないようなので、少し離れたこちらのホテルにして正解でした。
ガーデン内の池からホテルを撮影
ダチョウのステーキ
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Kai Behrens, General Manager 님, 2023년 10월 1일
Dear Yuki,thank you very much for this great review. We are glad you had a wonderful time.Please visit us again on your next stay in Frankfurt.Best regardsKai BehrensGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Sebastian

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Tolle Unterkunft. Mit dem Auto super, mit öffentlichen Verkehrsmitteln eher nicht gut erreichbar. Das Frühstück war überragend gut.
2023년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Kai Behrens 님, 2023년 9월 11일
Lieber Sebastian,vielen Dank für Ihr tolles Feedback.Bitte kommen Sie bald wieder.Mit herzlichen GrüßenKai BehrensGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Arife

가족 여행
좋아요: 편의 시설/서비스
Toll war es
2023년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Kai Behrens 님, 2023년 8월 29일
Liebe Arife,vielen Dank, wir freuen uns über Ihr schönes Feedback.Bitte Kommen Sie bals wieder!Mit herzlichen GrüßenKai BehrensGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Katrin

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 7월에 3박 숙박함

8/10 - 좋아요

frank

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
War Mal besser
Der Service hat sich verschlechtert. Selbstverständliche Dinge nur auf Nachfrage. Zudem ein Problem,die Zahlung von Expedia angeblich nicht erhalten zu haben. Bis vor kurzem war es mein absolutes Lieblingshotel weltweit....
2023년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Kai Behrens, General Manager 님, 2023년 5월 23일
Lieber Frank,wir danke Ihnen für Ihr Feedback und entschuldigen uns. Leider können Fehler passieren, auch wenn es bei einem Hotel unseres Standards nicht sein dürfte.Wir machen es das nächste Mal besser!Mit herzlichen GrüßenKai BehrensGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

frank

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Perfect hospitality
2023년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Kai Behrens | General Manager 님, 2023년 3월 14일
Dear Frank,Many thanks for sharing your positive feedback.We hope to welcome you again back soon here at Kempinski Hotel Frankfurt Gravenbruch.With best wishes

10/10 - 훌륭해요

Guido

2023년 2월에 1박 숙박함
답변 제공: Kai Behrens | General Manager 님, 2023년 3월 14일
Lieber Guido,herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung.Es freut uns sehr, dass wir Sie rundum vom Haus überzeugen konnten und hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Herzliche Grüße

10/10 - 훌륭해요

aashish

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Fantastic Hotel !
This is my 5th visit to the hotel and I can’t stop coming back for more . Even though the hotel is far from the messe ( about 20 mins ) it’s really worth the effort considering the luxury and Gradeur we experience at the end of a hard days work . The champagne breakfast to start your day with the ever smiling and warm Welcoming staff just makes a perfect beginning to your day . The rooms are big and fantastic with Excellent bedding , great view , heated flooring & big French windows. Will be coming back time and again ! Thank you Team Kempinski .
2023년 1월에 4박 숙박함
답변 제공: Kai Behrens | General Manager 님, 2023년 1월 16일
Dear Aashish,Thank you so much for sharing your lovely feedback.It would be our pleasure to be your hosts in the near future again.With best wishes from Kempinski Hotel Frankfurt

10/10 - 훌륭해요

Mehieddine 님, Dearborn

2023년 1월에 1박 숙박함

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Kai Behrens | General Manager 님, 2023년 1월 16일
Dear guest,Many thanks for rating your recent stay.We are glad to read that you enjoyed your time here at Kempinski Hotel Frankfurt.With best wishes

6/10 - 괜찮아요

Kaiyue

아이를 동반한 가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 편의 시설/서비스
Problem is their laundry system sucks
답변 제공: Kai Behrens | General Manager 님, 2022년 11월 28일
Dear Kaiyue,Many thanks for reviewing your recent stay.We are sorry to read that we were unable to convince you of the quality of our service. We apologise for any inconvenience caused.Should anything not be to your satisfaction during your stay, please let us know directly on site so that we can take care of it immediately.With kind regards

10/10 - 훌륭해요

Christiane

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Nice room and bathroom. Very comfortable bed.
답변 제공: Kai Behrens | General Manager 님, 2022년 11월 2일
Dear Christiane,Thank you very much for sharing your lovely feedback.We are glad to read that you enjoyed your stay here at Kempinski Hotel Frankfurt and are very much looking forward to your next visit.With kind regards from Gravenbruch

10/10 - 훌륭해요

Aleksandar

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
It the woods. Quiet.
2022년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Frank Fuhrmann | Executive Assistant Manager 님, 2022년 10월 20일
Dear Aleksandar,Many thanks for reviewing your recent stay.We are glad to read that you enjoyed your stay, and hope to welcome you again back soon here Kempinski Hotel Frankfurt.With kind regards

2/10 - 너무 별로예요

C

출장 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Disappointed
Tired convention biased hotel with very poor service for the ordinary guest. Deluxe rooms have been upgraded but still not 'luxe'. PS €32 taxi into centre from here, else you are stranded in an hotel with only one restaurant open.
2022년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Frank Fuhrmann | Executive Assistant Manager 님, 2022년 10월 10일
Dear guest,Many thanks for reviewing your recent stay.We regret reading that we could not convince you of our services. We highly appreciate our guests' feedback, as it provides us with an opportunity to continue to improve ourselves every day.With kind regards

6/10 - 괜찮아요

Axel

2022년 10월에 1박 숙박함
답변 제공: Frank Fuhrmann | Executive Assistant Manager 님, 2022년 10월 5일
Sehr geehrter Axel,wir bedauern, dass wir Sie leider nicht rundum vom Service des Hauses überzeugen konnten, hoffen aber, Sie wieder einmal begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Our favorite hotel near Frankfurt Airport
This hotel is such a gem. Fantastic service from the moment you arrive until you leave and the rooms are always perfectly clean and super comfortable. The hotel is beautifully maintained, the pool is magnificent, and the grounds are beautiful as well. Breakfast is also next level awesome! Can’t wait to visit again
Grand Deluxe Room, Room 105
Bathroom with rain shower and double sink
Delicious welcome treats
E-bikes for guests to use
2022년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Frank Fuhrmann | Executive Assistant Manager 님, 2022년 10월 1일
Dear guest,Thank you so much for sharing your laudatory feedback.We are more than happy to read that you fully enjoyed your time here at Kempinski Hotel Frankfurt, and are very much looking forward to your next visit.With kind regards

10/10 - 훌륭해요

Dagmar

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Sehr sehr schön
2022년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Frank Fuhrmann | Executive Assistant Manager 님, 2022년 10월 1일
Liebe Dagmar,herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung.Es freut uns sehr, dass wir Sie rundum vom Kempinski Hotel Frankfurt überzeugen konnten und hoffen, Sie bald wieder hier im Haus begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen aus Gravenbruch

10/10 - 훌륭해요

Pedro

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2022년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Karina Ansos | General Manager 님, 2022년 9월 21일
Dear Pedro,Many thanks for sharing your positive feedback.It would be our pleasure to welcome you again back soon here at Kempinski Hotel Frankfurt.With kind regards

10/10 - 훌륭해요

Jan

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Der Service vor Ort ist exzellent!
2022년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Karina Ansos | General Manager 님, 2022년 9월 17일
Lieber Jan,vielen herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung.Es freut uns sehr, dass wir Sie rundum vom Kempinski Hotel Frankfurt überzeugen konnten und hoffen, bald wieder einmal Ihre Gastgeber sein zu dürfen.Mit herzlichen Grüßen aus Gravenbruch

6/10 - 괜찮아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 직원 및 서비스
Es werden Kinderschwimmkurse ca. 3 Stunden lang abgehalten,in dieser Zeit ist das Becken belegt,also nichts mit Wellness.
2022년 9월에 1박 숙박함
답변 제공: Karina Ansos | General Manager 님, 2022년 9월 8일
Lieber Gast,vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir bedauern sehr, dass Sie sich durch die Kinder gestört gefühlt haben. Uns als Hotel ist es sehr wichtig das Schwimmen lernen von Kinder zu unterstützen. Der Kurs findet nur mittwochs 3 45 Minuten statt. In dieser Zeit kann der Innenpool weiterhin ganz normal genutzt werden, da 8 kleine Kinder nicht so viel Platz für sich beanspruchen. Ebenfalls steht während der Zeit unser großer, beheizter Außenpool zur Verfügung.Wir würden uns freuen, Sie wieder zu begrüßen, vielleicht an einem anderen Wochentag.Mit herzlichen GrüßenKarina Ansos General Manager

6/10 - 괜찮아요

Ram

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 편의 시설/서비스
Dining options very limited, bed was two singles put together for an upgraded room. Truly a 3 1/2 to 4 star hotel not a five-star hotel. No Kampnski quality
2022년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Karina Ansos | General Manager 님, 2022년 8월 31일
Dear Ram,Many thanks for sharing your thoughts.We regret reading that we could not convince you of our hotel and services, but hope to be your hosts in the future again.With best wishes

6/10 - 괜찮아요

Waheed

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
별로예요: 객실의 편안함
Schlechte Experience - viel Verbesserungspotential
Das Hotel ist sehr weitläufig und man hat uns Zimmer am ***** der Welt gegeben. Obwohl man uns bei der Schlüsselausgabe mit den Worten verabschiedete “gleich das erste Zimmer”… es war gefühlt 500 Meter weg. Zum anderen hat uns niemand gesagt, dass die 3xx Zimmer im zweiten Stock sind. Alles in allem sehr unglücklich. Gleiches beim Check-Out: Ich habe gefühlt 10 Minuten gewartet bis die Dame alles eingetippt und gedruckt hatte. Gott sei Dank bin ich gleich drangekommen… sonst hätte ich wohl den Nachmittag dort verbracht.
2022년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Frank Fuhrmann | Executive Assistant Manager 님, 2022년 10월 10일
Sehr geehrter Waheed,für die Unannehmlichkeiten während Ihres Aufenthalts möchten wir uns bei Ihnen entschuldigen. Ihren Unmut können wir gut nachempfinden.Selbstverständlich werden wir die Punkte intern besprechen.Mit freundlichen Grüßen

8/10 - 좋아요

Morten

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2022년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Karina Ansos | General Manager 님, 2022년 8월 31일
Dear Morten,Dear Mohamed,Many thanks for reviewing your recent stay.We are glad that you enjoyed your stay and hope to welcome you again back soon.With kind regards

8/10 - 좋아요

MOHAMED

가족 여행
좋아요: 청결 상태
2022년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Karina Ansos | General Manager 님, 2022년 8월 31일
Dear Mohamed,Many thanks for reviewing your recent stay.We are glad that you enjoyed your stay and hope to welcome you again back soon.With kind regards

10/10 - 훌륭해요

Kristina

2022년 8월에 1박 숙박함

4/10 - 별로예요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Karina Ansos | General Manager 님, 2022년 8월 4일
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir bedauern zu lesen, dass wir Sie leider nicht vom Hotel überzeugen konnten. Um unseren Service zu optimieren, wären wir Ihnen dankbar, wenn Sie uns weitere Details zu Ihrem Aufenthalt zukommen lassen könnten. Mit freundlichen Grüßen

10/10 - 훌륭해요

michael

2022년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Karina Ansos | General Manager 님, 2022년 8월 3일
Lieber Michael, herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung. Wir freuen uns bereits auf Ihren nächsten Besuch hier im Kempinski Hotel Frankfurt. Mit herzlichen Grüßen aus Gravenbruch

10/10 - 훌륭해요

Atilla

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Kempinski ist immer einen Aufenthalt wert.
2022년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Karina Ansos | General Manager 님, 2022년 8월 2일
Lieber Atilla, herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns verbracht haben und hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen aus dem Kempinski Hotel Frankfurt

10/10 - 훌륭해요

Anat

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 7월에 6박 숙박함
답변 제공: Karina Ansos | General Manager 님, 2022년 8월 1일
Dear Anat, we are glad that you enjoyed your stay here at Kempinski Hotel Frankfurt and are very much looking forward to your upcoming stay. With kind regards from Gravenbruch

10/10 - 훌륭해요

Ulrik

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Rigtig god service og gode faciliteter - eneste minus var at værelserne mangler lidt for et 5 stjernet hotel!
2022년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Karina Ansos | General Manager 님, 2022년 8월 1일
Dear Ulrik, Many thanks for reviewing your recent stay. We are glad to read that you enjoyed your time with us and we hope to welcome you again back soon. With kind regards

10/10 - 훌륭해요

Mehieddine 님, Dearborn

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Loved the cigar lounge. Restaurant was very good. Loved the water show.
2022년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Karina Ansos | General Manager 님, 2022년 7월 15일
Dear Mehieddine, Thank you very much for sharing your lovely feedback. It would be our pleasure to be your hosts in the near future again. With best wishes from Kempinski Hotel Frankfurt

10/10 - 훌륭해요

George

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Cleanness, staff, beautiful surroundings.
2022년 7월에 4박 숙박함
답변 제공: Karina Ansos | General Manager 님, 2022년 7월 14일
Dear George, Many thanks for sharing your positive feedback. We hope to welcome you again back soon here at Kempinski Hotel Frankfurt. With kind regards

6/10 - 괜찮아요

Wanja

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
별로예요: 청결 상태
The bathroom was a disgrace
The bathroom was filthy! Old, sticky stains on the vanitytop and the "thing" under the same top looked like it was alive. There hasn't been a broom, hoover or mop under there for ages. The glass walls and door to the shower is greasy and a disgrace. The wall behind the toilet is striped from rest of I do not know what but it looks terrible. Our room was not cleaned even though we put the sign out that we wanted the room cleaned. What makes it worse is that somebody was in the room while we were out to change water bottles but didn't make a move to do anything else - not even new towels. This is not a Kempinski worthy and should be addressed!
2022년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Karina Ansos | General Manager 님, 2022년 7월 15일
Dear Wanja, Many thanks for sharing your thoughts. We deeply regret reading that we could not convince you of our services. Please accept our apologies and be sure that we will discuss your comments immediately with our housekeeping team to improve procedures. We hope to welcome you again to convince you of our service standards. With kind regards