실내 수영장, 야외 수영장

그랜드 머큐어 자카르타 케마요란 여행 후기

5 out of 5
그랜드 머큐어 자카르타 케마요란
Jl H Benyamin Sueb Kav B-6, Superblok Mega Kemayoran, Jakarta, Central Jakarta

이용 후기

8.6

훌륭해요

평점 10 - 훌륭해요. 382개 이용 후기 중 190개" "
평점 8 - 좋아요. 382개 이용 후기 중 139개" "
평점 6 - 괜찮아요. 382개 이용 후기 중 30개" "
평점 4 - 별로예요. 382개 이용 후기 중 12개" "
평점 2 - 너무 별로예요. 382개 이용 후기 중 11개" "

9.0/10

청결 상태

8.8/10

직원 및 서비스

8.4/10

편의 시설/서비스

8.8/10

숙박 시설 상태 및 시설

7.8/10

친환경

이용 후기

10/10 - 훌륭해요

??

2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Lalu Aswadi Jaya-General Manager 님, 2024년 2월 28일
Dear Valued Guest, Thank you for taking your time to review Grand Mercure Jakarta Kemayoran Hotel. According to your review, I want to apologize for not delivering experience that not meets your expectation during your stay. I will use your review to make an evaluation for a better services and quality. I hope we can serve again in the future with the best way. Sincerely, Mr. Lalu Aswadi Jaya General Manager

6/10 - 괜찮아요

jung

출장 여행
별로예요: 편의 시설/서비스
방은이 잘 되지 않아요. 외부 소리와 옆방 소리 때문에 블편해요.
2023년 11월에 5박 숙박함
답변 제공: Mr. Lalu Aswadi Jaya - General Manager 님, 2023년 11월 27일
Dear Mr/Ms. Jung,시간을 내어 그랜드 머큐어 자카르타 케마요란 호텔을 이용해주셔서 감사합니다. 귀하의 리뷰에 따르면, 귀하가 머무는 동안 귀하의 기대에 부응하지 못한 경험을 제공하지 못한 점에 대해 사과드리고 싶습니다. 고객님께서 남겨주신 리뷰는 더 나은 서비스와 품질을 위해 평가하는 데 활용하겠습니다. 앞으로도 최선의 방법으로 다시 봉사할 수 있기를 바랍니다.Sincerely,Mr. Lalu Aswadi JayaGeneral Manager

8/10 - 좋아요

KMF

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 11월에 6박 숙박함
답변 제공: Mr. Lalu Aswadi Jaya - General Manager 님, 2023년 11월 24일
Dear Valued Guest,Thank you for your rating regarding your stay at the Grand Mercure Jakarta Kemayoran. It is always a pleasure to receive positive rating feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. I hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Mr. Lalu Aswadi JayaGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

??

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
주변 환경이 편의 시설이 없어요
2023년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Mr. Lalu Aswadi Jaya - General Manager 님, 2023년 10월 13일
Dear Valued Guest,시간을 내어 우리를 검토해 주셔서 감사합니다. 그랜드 머큐어 자카르타 케마요란(Grand Mercure Jakarta Kemayoran)에 투숙하시는 동안 불편을 끼쳐드려 죄송합니다. 본 의견은 관련 부서와 함께 평가하여 브리핑하여 더 나은 서비스 품질을 만들도록 하겠습니다. 우리 팀은 귀하가 집에 있는 것처럼 느낄 수 있도록 진심 어린 서비스만을 제공하기 위해 최선을 다하고 있습니다.Sincerely,Mr. Lalu Aswadi JayaGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

CO LTD

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2023년 9월에 2박 숙박함
답변 제공: Mr. Lalu Aswadi Jaya - General Manager 님, 2023년 9월 27일
Dear Valued Guest,Thank you for your rating regarding your stay at the Grand Mercure Jakarta Kemayoran. It is always a pleasure to receive positive rating feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. I hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Mr. Lalu Aswadi JayaGeneral Manager

8/10 - 좋아요

Joung Hyun

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
make up 요청이 없으면 객실정비를 안해줍니다. 참고하세요. 나머지 시설은 괜찮습니다.
2023년 8월에 3박 숙박함
답변 제공: Mr. Lalu Aswadi Jaya General Manager 님, 2023년 9월 20일
Dear Mr. Joung HyunGrand Mercure Jakarta Kemayoran에 머무는 동안 시간을 내어 리뷰를 작성해 주셔서 감사합니다. 귀하의 긍정적인 피드백은 우리를 기분 좋게 만들고 앞으로 더 나은 도움을 드리고 싶습니다. 환영받는 느낌을 받으세요.Sincerely,Mr. Lalu Aswadi JayaGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

GY

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
2023년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Mr. Lalu Aswadi Jaya General Manager 님, 2023년 8월 28일
Dear Valued Guest,Thank you for your rating regarding your stay at the Grand Mercure Jakarta Kemayoran. It is always a pleasure to receive positive rating feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. I hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Mr. Lalu Aswadi JayaGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

Boo Sun

2023년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: Mr. Lalu Aswadi Jaya General Manager 님, 2023년 6월 20일
Dear Mr/Ms. Boo Sun, Thank you for your rating regarding your stay at the Grand Mercure Jakarta Kemayoran. It is always a pleasure to receive positive rating feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. I hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Mr. Lalu Aswadi JayaGeneral Manager

6/10 - 괜찮아요

oksoon

2023년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Mr. Lalu Aswadi Jaya General Manager 님, 2023년 5월 15일
Dear Valued Guest, Thank you for your rating regarding your stay at the Grand Mercure Jakarta Kemayoran. It is always a pleasure to receive positive rating feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. I hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Mr. Lalu Aswadi JayaGeneral Manager

10/10 - 훌륭해요

oh tae

2023년 3월에 4박 숙박함
답변 제공: Mr. Lalu Aswadi Jaya General Manager 님, 2023년 4월 27일
Dear Valued Guest,Thank you for your rating regarding your stay at the Grand Mercure Jakarta Kemayoran. It is always a pleasure to receive positive rating feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. I hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Mr. Lalu Aswadi JayaGeneral Manager

4/10 - 별로예요

YOUNGTAEK

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스
2023년 2월에 5박 숙박함
답변 제공: Mr. Lalu Aswadi Jaya General Manager 님, 2023년 2월 22일
Dear Valued Guest,Thank you for give us your rating and choose Grand Mercure Jakarta Kemayoran as your accommodation needs during your stay in Jakarta. Your truthful rating will help us to develop better the service and facilities to make you feel welcome. We will ensure your next stay with us will be the best experience of Feel Welcome moment.Sincerely,Mr. Lalu Aswadi JayaGeneral Manager

8/10 - 좋아요

Kwanghyun

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
The room was clean but the wall seems very thin. I can hear clearly what the next door is talking or having telp contact.
2022년 12월에 2박 숙박함
답변 제공: Mr. Lalu Aswadi Jaya General Manager 님, 2022년 12월 12일
Dear Mr/Ms. Kwanghyun,Thank you for give us your review and choose Grand Mercure Jakarta Kemayoran as your accommodation needs during your stay in Jakarta. Your truthful review will help us to develop better the service and facilities to make you feel welcome. We will ensure your next stay with us will be the best experience of Feel Welcome moment.Sincerely,Mr. Lalu Aswadi JayaGeneral Manager

4/10 - 별로예요

CHANG KYU

출장 여행
별로예요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설
2022년 8월에 7박 숙박함
답변 제공: Mr. Lalu Aswadi Jaya General Manager 님, 2022년 8월 16일
Dear Valued Guest, Thank you for your rating regarding your stay at the Grand Mercure Jakarta Kemayoran. According to your rating, I want to apologize for not delivering experience that not meets your expectation during your stay. I will use your review to make an evaluation for a better services and quality. I hope we can serve again in the future with the best way. Sincerely, Mr. Lalu Aswadi Jaya General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

가족 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2022년 8월에 2박 숙박함
답변 제공: Mr. Lalu Aswadi Jaya General Manager 님, 2022년 8월 11일
Dear Valued Guest, Thank you for your rating regarding your stay at the Grand Mercure Jakarta Kemayoran. It is always a pleasure to receive positive rating feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. I hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Mr. Lalu Aswadi Jaya General Manager

6/10 - 괜찮아요

Oksoon

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
대체적으로 편안 하고 좋았어요
2022년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Mr. Lalu Aswadi Jaya General Manager 님, 2022년 7월 15일
Dear Valued Guest, 호텔 그랜드 머큐어 자카르타 케마요란에 대한 긍정적인 평가에 감사드립니다. 당신이 우리와 함께 머물렀다는 소식을 들으니 기쁩니다. 이는 우리 팀이 큰 자부심을 느끼는 부분이므로 귀하의 피드백을 소중하게 생각합니다. 가까운 장래에 우리를 다시 방문하기를 바랍니다. 환영합니다. Sincerely, Mr. Lalu Aswadi Jaya General Manager

8/10 - 좋아요

oksoon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2022년 7월에 1박 숙박함
답변 제공: Mr. Lalu Aswadi Jaya General Manager 님, 2022년 7월 18일
Dear Valued Guest, Thank you for your rating regarding your stay at the Grand Mercure Jakarta Kemayoran. It is always a pleasure to receive positive rating feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. I hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Mr. Lalu Aswadi Jaya General Manager

6/10 - 괜찮아요

oksoon

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
깔끔 하고 청결 했어요
2022년 6월에 3박 숙박함
답변 제공: Mr. Lalu Aswadi Jaya General Manager 님, 2022년 6월 14일
Dear Valued Guest, 호텔 그랜드 머큐어 자카르타 케마요란에 대한 긍정적인 평가에 감사드립니다. 당신이 우리와 함께 머물렀다는 소식을 들으니 기쁩니다. 이는 우리 팀이 큰 자부심을 느끼는 부분이므로 귀하의 피드백을 소중하게 생각합니다. 가까운 장래에 우리를 다시 방문하기를 바랍니다. 환영합니다. Sincerely, Mr. Lalu Aswadi Jaya General Manager

8/10 - 좋아요

Chiwon

출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2021년 11월에 6박 숙박함
답변 제공: Mr. Lalu Aswadi Jaya General Manager 님, 2021년 12월 6일
Dear Valued Guest, Thank you for your rating regarding your stay at the Grand Mercure Jakarta Kemayoran. It is always a pleasure to receive positive rating feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. I hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Mr. Lalu Aswadi Jaya General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

단체 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
가성비 최고의 자카르타 북부 호텔
위치적인 부분을 감안하더라도 되게 가성비가 좋습니다. 조식의 다양성이 조금 부족하지만...어쨋든 8박하기 매우 좋았음! 수영장 스파 갖춰져있어용
2020년 1월에 8박 숙박함
답변 제공: Mr. Lalu Aswadi Jaya 님, 2020년 2월 11일
Dear Valued Guest, 자카르타를 방문하는 동안 Grand Mercure Jakarta Kemayoran을 숙박 시설로 선택해 주셔서 감사합니다. 우리 팀은 더 나은 변화를 위해 머무르는 동안 더 나은 느낌을 줄 수 있도록 항상 서비스 수준을 개선하고 있습니다. 우리 팀이 앞으로 머무를 때 마음에서 서비스를 제공 할 수 있기를 바랍니다. Sincerely, Mr. Lalu Aswadi Jaya General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Good stay except the food
Generally hotel is good but one of minus point is food. Breakfast has a lot options but not many things to eat. I ordered room service once which was just ok.
2020년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Rulvastina Randy 님, 2020년 1월 20일
Dear Valued Guest, Thank you for give us your review and choose Grand Mercure Jakarta Kemayoran as your accommodation needs during your stay in Jakarta. According to your review, I want to apologize for not delivering experience that not meets your expectation during your stay. I will use your review to make an evaluation for a better services and quality. I hope we can serve again in the future with the best way. Sincerely, Rulvastina Randy General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
good but noisy
The staff is very friendly and the room condition is great. However, there is nothing around the hotel and sound proof system is nothing which you can hear tv sound from the next room.
2020년 1월에 2박 숙박함
답변 제공: Rulvastina Randy 님, 2020년 1월 20일
Dear Valued Guest, Thank you very much for taking the time to review your recent stay. We are glad to hear that you had an overall good experience at the Hotel Grand Mercure Jakarta Kemayoran. Your comments are highly valuable to us and will assist us in our continuous efforts to maintain and improve the service level we aim for. We look forward to seeing you again, Feel Welcome! Sincerely, Rulvastina Randy General Manager

6/10 - 괜찮아요

Young Kun

2019년 12월에 1박 숙박함

8/10 - 좋아요

OH DEOK

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 12월에 5박 숙박함
답변 제공: Rulvastina Randy 님, 2019년 12월 18일
Dear Valued Guest, Thank you for your rating regarding your stay at the Grand Mercure Jakarta Kemayoran. It is always a pleasure to receive positive rating feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. I hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Rulvastina Randy General Manager

8/10 - 좋아요

JONGSU

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Good
Good
2019년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Rulvastina Randy 님, 2019년 11월 7일
Dear Mr. Jongsu, Thank you for your positive comments about Hotel Grand Mercure Jakarta Kemayoran. I am pleased to hear you enjoyed with us. It's something our team takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again in nearest future. Feel Welcome. Sincerely, Rulvastina Randy General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 직원 및 서비스, 객실의 편안함
2019년 10월에 5박 숙박함
답변 제공: Rulvastina Randy 님, 2019년 10월 15일
Dear Valued Guest, Thank you for your rating regarding your stay at the Grand Mercure Jakarta Kemayoran. It is always a pleasure to receive positive rating feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. I hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Rulvastina Randy General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 10월에 2박 숙박함
답변 제공: Rulvastina Randy 님, 2019년 10월 10일
Dear Valued Guest, Thank you for your rating regarding your stay at the Grand Mercure Jakarta Kemayoran. It is always a pleasure to receive positive rating feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. I hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Rulvastina Randy General Manager

8/10 - 좋아요

JINHO

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 8월에 1박 숙박함
답변 제공: Rulvastina Randy 님, 2019년 9월 5일
Dear jinho, Thank you for your rating regarding your stay at the Grand Mercure Jakarta Kemayoran. It is always a pleasure to receive positive rating feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. I hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Rulvastina Randy General Manager

10/10 - 훌륭해요

Youngtak

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2019년 7월에 2박 숙박함
답변 제공: Rulvastina Randy 님, 2019년 8월 5일
Dear Youngtak, Thank you for your rating regarding your stay at the Grand Mercure Jakarta Kemayoran. It is always a pleasure to receive positive rating feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. I hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Rulvastina Randy General Manager

2/10 - 너무 별로예요

JUNHAK

별로예요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Worst of worst
Smoking smell. Noise noise Big bugs Big pillar center in the room Too late check in and out , baggage returns.
2018년 11월에 6박 숙박함
답변 제공: Gilles Tressens 님, 2018년 11월 21일
Dear Junhak, Thank you for your feedback during your stay at Grand Mercure Jakarta Kemayoran. I have received your comments regarding the service you received, thus are very important to us. We want our guests always Feel Welcome, when you report of inconvenience experience with our front liner team is a serious concern for us. First, Let me express my deepest apologies, you deserve only the best service, especially when you stay with us. I will take appropriate action to measures the problem and prevent future occurrence. We strive to provide a superior service experience for every guest. It is our hope that you will give us the opportunity to serve you better in the near future at Grand Mercure Jakarta Kemayoran. Sincerely, Gilles Tressens General Manager

6/10 - 괜찮아요

KI WOOK

좋아요: 청결 상태, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
별로예요: 직원 및 서비스
의견
숙소는 만족스러웠으나, iron 등 기본적인 편의 설비 구비는 없으며, 다림서비스 요청시 셔츠 2개 무료 가능함. 체크인 시 숙소 안내등 서비스도 없음.
2018년 10월에 3박 숙박함
답변 제공: Gilles Tressens 님, 2018년 10월 9일
Dear Valued Guest, Grand Mercure Jakarta Kemayoran에서의 경험에 대해 알려 주셔서 감사합니다. 귀하의 경험이 귀하의 기대를 충족시키지 못해 죄송합니다. 나는 진심으로 사과드립니다. 항상 긍정적 인 피드백을받는 것이 즐거움입니다. 저는이 피드백이 우리 서비스의 품질을 지속적으로 개선하기 위해 노력할 때 모든 직원들에게 격려가 될 것이라고 확신합니다. 나는 당신의 다음 방문이 이전 것과 같이 유괘 할 것이라는 점을 희망한다. Sincerely, Gilles Tressens General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
만족스런 숙박
깨끗하고 편안한 숙박, 무난한 조식
2018년 5월에 2박 숙박함
답변 제공: Gilles Tressens 님, 2018년 6월 2일
Dear Valued Guest, 그랜드 머 큐어 호텔 자카르타 케 마요 란에 대한 긍정적 인 평가에 감사드립니다. 나는 우리와 함께 머물기를 즐겼다는 소식을 듣고 기쁘게 생각합니다. 이는 우리 팀이 자부심을 가지고 있음으로 귀중한 피드백입니다. 가까운 시일 내에 다시 방문하길 바랍니다. 환영합니다. Sincerely, Gilles Tressens General Manager

8/10 - 좋아요

JI-WOONG 님, 서울

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
전시회 숙소로는 굿
가격대비 시설은 정말 좋습니다. 하지만 주변 지역과 동떨어져 있다보니 그 흔한 편의점 하나 없고 호텔 크기에 비해 로비 데스크가 작아 직원과 이야기 하려면 한참을 줄을서서 기다려야 합니다. 그리고 조식은 종류는 정말 많은데 손이 가는게 별로 없습니다. 참고하세요 전시회 숙소로는 위치도 가깝고 아침 저녁 시간 무료 셔틀도 있고 추천합니다.
2018년 5월에 3박 숙박함
답변 제공: Gilles Tressens 님, 2018년 5월 17일
Dear JI-WOONG, 그랜드 머 큐어 자카르타 케 마요 란 그랜드 머 큐어 자카르타 케 마요 란. 귀하의 경험이 귀하의 기대를 충족시키지 못해 죄송합니다. 나는 진심으로 사과드립니다. 항상 긍정적 인 피드백을받는 것이 즐거움입니다. 저는이 피드백이 우리 서비스의 품질을 지속적으로 개선하기 위해 노력할 때 직원들에게 격려가 될 것이라고 확신합니다. 그랜드 머 큐어 자카르타 케 마요 란 (Grand Mercure Jakarta Kemayoran)에서 여러분을 더욱 잘 섬길 수 있기를 바랍니다. Sincerely, Gilles Tressens General Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Excellent
답변 제공: Gilles Tressens 님, 2018년 5월 7일
Dear Valued Guest, Thank you for your thoughtful review on Hotel Grand Mercure Jakarta Kemayoran. We are delighted to hear that you have enjoyed your stay with us. We will definitely share your comments with the team for further encouragement. We are looking forwards to serve you better and make you FEEL WELCOME at Grand Mercure Jakarta Kemayoran. Sincerely, Gilles Tressens General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
답변 제공: Gilles Tressens 님, 2018년 4월 9일
Dear Valued Guest, Thank you for your rating about Hotel Grand Mercure Jakarta Kemayoran. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our team takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again in nearest future. Feel Welcome. Sincerely, Gilles Tressens General Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
The facility was nice, comfortable and clean. The only thing that makes me uncomfortable was Wifi. I stayed at 21 floor, and the Wifi signal was so unstable.
2017년 12월에 2박 숙박함
Dear our Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Grand Mercure Jakarta Kemayoran. I am sorry that your experience did not meet your expectations related our wifi issue; please allow me to express my sincerest apologies. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. At Grand Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. It is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Nurhayati Basir Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

Lee

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
2017년 12월에 4박 숙박함
Dear Lee, Thank you for your rating regarding your stay at the Grand Mercure Jakarta Kemayoran. It is always a pleasure to receive positive feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. I hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Nurhayati Basir Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
깨끗하고 편안한 호텔
호텔 시설은 좋았으나 주변 환경이 매우 안좋음. 직스포 참가목적으로는 셔틀고 운영하고 편리하나 그 외에는 할게 없다.
2017년 11월에 6박 숙박함
소중한 고객님, 그랜드 머 큐어 자카르타 케 마요 란 (Grand Mercure Jakarta Kemayoran)에서의 숙박과 관련하여 평점 및 의견을 보내 주셔서 감사합니다. 항상 긍정적 인 피드백을받는 것이 즐거움입니다. 저는이 피드백이 우리 서비스의 품질을 지속적으로 개선하기 위해 노력할 때 모든 직원들에게 격려가 될 것이라고 확신합니다. 나는 당신의 다음 방문이 이전 것과 같이 유괘 할 것이라는 점을 희망한다. 진정으로, Nurhayati Basir Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

Yong Seon

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
럭셔리 호텔
자카르타 EXPO에서 가깝고 깨끗한 럭셔리 호텔!!
친애하는 용선, 그랜드 머 큐어 자카르타 케 마요 란 (Grand Mercure Jakarta Kemayoran)에서 머물고 싶다는 의견에 감사드립니다. 항상 긍정적 인 피드백을 얻는 것은 기쁨입니다.이 피드백이 우리 서비스의 품질을 지속적으로 개선하기 위해 노력할 때 모든 직원들에게 격려의 역할을 할 것이라 확신합니다. 나는 당신의 다음 방문이 이전 것과 같이 유괘 할 것이라는 점을 희망한다. 진정으로, 누하 야티 바스 르 호텔 매니저

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
답변 제공: General Manager 님, 2016년 12월 30일
Dear Valued Guest, I am so glad that you had a memorable stay at and we really appreciate your positive feedback regarding all aspects of your stay. Looking forward to welcoming you in the future. Sincerely, Nurhayati Basir Hotel Manager

8/10 - 좋아요

실제 이용하신 고객

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 객실의 편안함
답변 제공: General Manager 님, 2016년 12월 20일
Dear Valued Guest, We are glad that you had a memorable stay at and we really appreciate your positive feedback regarding all aspects of your stay. Looking forward to welcoming you in the future. Sincerely, Nurhayati Basir Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

JAY

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
자카르타 컨벤션센터근처에 위치한 호텔
신식건물에 로비도 굉장히 넓었고 시설면은 최고였음. 하지만 욕조가 없고 아침조식이 호텔규모나 시설면으로 볼때 많이 아쉬운건 사실임. 그외에 나머지 부분은 아주 만족했음.
답변 제공: Nurhayati Basir 님, 2016년 12월 1일
Dear JAY, 그러한 포괄적이고 긍정적 인 리뷰를 작성해 주셔서 대단히 감사합니다. 우리는 당신이 우리와 함께 즐거운 시간을 갖는다는 것을 알게되어 기쁩니다. 이 긍정적 인 의견은 모두 우리 팀 전체에게보고되었습니다. 그러나 우리는 귀하의 관심을 끄는 부분을 개선하기 위해 조치를 취할 것입니다. 이번에 저희 호텔에서의 다음 방문이 재미 있기를 바랍니다. 그래서 가까운 장래에 저희 호텔에서 만나길 진심으로 감사드립니다. Hotel Manager

10/10 - 훌륭해요

Andrew 님, Seoul

좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설, 객실의 편안함
Very good
It is really good hotel. The performance is nice for value.
답변 제공: Nurhayati Basir 님, 2016년 10월 3일
Dear Andrew, We are glad that you had a memorable stay at and we really appreciate your positive feedback regarding all aspects of your stay. This has always been rewarding to hear such compliment since it will boost the spirit of our staff to deliver the better hospitality service to our valued guests. Looking forward to welcoming you on your next visit. Sincerely, Nurhayati Basir Hotel Manager

8/10 - 좋아요

Michael

연인과의 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Beautiful architecture, excellent breakfasts. A bit of wear and tear on the rooms, but not a problem. Excellent value.
2024년 4월에 3박 숙박함
답변 제공: Lalu Aswadi Jaya 님, 2024년 4월 10일
Dear Mr. Michael,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Jakarta Kemayoran.It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Lalu Aswadi JayaGeneral Manager

6/10 - 괜찮아요

Kok Chor

출장 여행
별로예요: 직원 및 서비스
Check in counter staff was half day dreaming. Don't know what they ask? Make mistakes. Ask me to rate my stay in hotel even before I checked in. The staff cannot recognise her guest. Check out the same too, never close my pending deposits, I must remind her. Address my surname but spoke to me in Bahasa, no initiative, slow like sloth, no energy, lack of zeal to serve... Probably they blame it on their fasting. Breakfast almost empty at 0830am., never replenish food, coffee machine is half working, can only grind and prepare quarter cup of coffee.
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Lalu Aswadi Jaya-General Manager 님, 2024년 3월 31일
Dear Mr. Kok Chor,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Lalu Aswadi JayaGeneral Manager

6/10 - 괜찮아요

Alok 님, Charlotte

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 직원 및 서비스, 편의 시설/서비스
Service levels could be improved. Gym area a bit run down too
2024년 3월에 1박 숙박함
답변 제공: Lalu Aswadi Jaya-General Manager 님, 2024년 3월 13일
Dear Mr. Alok,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Grand Mercure Jakarta Kemayoran. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Grand Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Lalu Aswadi Jaya General Manager

2/10 - 너무 별로예요

adam

출장 여행
좋아요: 청결 상태, 편의 시설/서비스
별로예요: 숙박 시설 상태 및 시설
I had a room facing the main road in front of the hotel. There is virtually no soundproofing to keep out external noise, and the constant noise of motorcycles that sound like helicopters taking off meant that it was impossible to get a good nights sleep. At 3am the noise level inside my room regularly exceeded 80 db. In addition there is an enormous amount of noise in the corridors of the hotel at the weekend when all the drunk guests leave the karaoke bars downstairs, finally, both the in room fridge and air conditioning made so much noise it was impossible to sleep without unplugging or turning them off. If you like to actually sleep at night, I would avoid this hotel. Breakfast was ok.
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Lalu Aswadi Jaya-General Manager 님, 2024년 3월 13일
Dear Mr. Adam,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Grand Mercure Jakarta Kemayoran. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Grand Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Lalu Aswadi Jaya General Manager

6/10 - 괜찮아요

Sarah 님, Fishers Landing

출장 여행
좋아요: 직원 및 서비스, 숙박 시설 상태 및 시설
Overall, the stay was average. The towels are well used, the vacuum was not run everyday, the lights flickered constantly.
2024년 3월에 2박 숙박함
답변 제공: Lalu Aswadi Jaya-General Manager 님, 2024년 3월 13일
Dear Ms. Sarah,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Grand Mercure Jakarta Kemayoran. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Grand Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Lalu Aswadi JayaGeneral Manager

8/10 - 좋아요

David

2024년 2월에 2박 숙박함
답변 제공: Lalu Aswadi Jaya-General Manager 님, 2024년 3월 31일
Dear Mr. Hasbi Hasbi,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Grand Mercure Jakarta Kemayoran. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Mr. Lalu Aswadi jayaGeneral Manager

8/10 - 좋아요

David

가족 여행
좋아요: 편의 시설/서비스
The staff is good . Only thing is , we booked supposed to be a week after but due to emergency, my father in law died , they don’t want to refund , hope at least there’s some consideration when it comes to this situation.
2024년 2월에 3박 숙박함
답변 제공: Lalu Aswadi Jaya-General Manager 님, 2024년 2월 28일
Dear Mr. Mat Sapri, Thank you for taking your time to review Grand Mercure Jakarta Kemayoran Hotel. According to your review, I want to apologize for not delivering experience that not meets your expectation during your stay. I will use your review to make an evaluation for a better services and quality. I hope we can serve again in the future with the best way. Sincerely, Mr. Lalu Aswadi Jaya General Manager

2/10 - 너무 별로예요

Wai Ken

2024년 1월에 1박 숙박함
답변 제공: Mr. Lalu Aswadi Jaya - General Manager 님, 2024년 1월 25일
Dear Mr. Wai Ken,Thank you for your rating regarding your stay at the Grand Mercure Jakarta Kemayoran. It is always a pleasure to receive positive rating feedback. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. I hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Mr. Lalu Aswadi JayaGeneral Manager